וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קיפניס מונה לעורך ערוץ העסקים והצרכנות של וואלה

24.2.2021 / 12:55

קיפניס יערוך את המדור במקביל לתפקידו כעורך מוסף העסקים של מעריב: "משימתי היא פשוטה: להפוך את תחומי העסקים, הכלכלה והצרכנות לבהירים ונגישים לכל קורא"

ניר קיפניס. יחצ,
ניר קיפניס/יחצ

וואלה מודיעה היום על מינויו של ניר קיפניס לעורך ערוץ העסקים והצרכנות של וואלה.

קיפניס מביא אתו ניסיון רב בתחום העיתונות העסקית. הוא שימש במגוון תפקידי כתיבה ועריכה מאז 1993, ביניהם גלובס, ידיעות אחרונות (בעיקר במגזין בלייזר) ובשלוש השנים האחרונות - במעריב. כיום קיפניס עורך מוסף העסקים של מעריב, תפקיד אותו ימשיך למלא במקביל לתפקיד בוואלה אשר אליו יכנס ב- 1 במרץ.

וואלה הוא אתר התוכן הגדול בישראל, שהצטרף לאחרונה לקבוצת התקשורת ג'רוזלם פוסט הכוללת בין השאר גם את מעריב, רדיו 103fm וספורט 1. המינוי של קיפניס מהווה חלק ממהלך אסטרטגי לחיזוק הסיקור הכלכלי באתר.

עורך וואלה הנכנס, ערן טיפנברון, מסר: "אני שמח וגאה על הצטרפותו של ניר קיפניס, אחד העיתונאים הכלכליים הבכירים והמוערכים בישראל ואני בטוח שהוא יתרום רבות לחיזוק המובילות של וואלה".

ניר קיפניס מסר: "אני מודה למערכת וואלה ולעורך הראשי, ערן טיפנברון על האמון. תחום הכלכלה עובר בשנים האחרונות מהפך מרתק, שדורש מאתנו להכיר מקרוב יותר את מה שהיה בעבר נחלתם של מקצוענים בלבד. משימתי, אם כך, היא פשוטה: להפוך את תחומי העסקים, הכלכלה והצרכנות לבהירים ונגישים לכל קורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully