וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הפופ אפ החדש ברחוב שינקין

רונית מטיאס

24.2.2021 / 15:15

וגם: האחיות שסוגרות מעגל, סיסקו מסכמת שנת קורונה, סוקרים את השינויים בכלכלה הישראלית וחברת קלינטק חדשה בבורסה

הפופ אפ של קוס

גבריאלה שפיגלמן , עמיחי קילשטיין, רונית ניסני, זיו קווין, נועה וייס . חגי מיכאלי,
גבריאלה שפיגלמן , עמיחי קילשטיין, רונית ניסני, זיו קווין, נועה וייס/חגי מיכאלי

עמיחי קילשטיין, מנכ"ל קבוצת H&M ישראל; רונית ניסני סמנכ"לית השיווק; זיו קווין סמנכ"לית סחר ו-NEW BRANDS; גבריאלה שפיגלמן מנהלת תקשורת קבוצת H&M ישראל; ונועה וייס, מנהלת מותג COS ישראל, פתחו אתמול בבוקר חנות POP UP של מותג האופנה COS. החנות נפתחה במבנה יפיפה ברחוב שינקין בתל-אביב. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של השף עמוס חיון וצפו בפרזנטציה של הקולקציה המוצגת בחנות, הכוללת תמהיל מתחלף של פריטים נבחרים מתוך הקולקציות החדשות לנשים, לצד אקססוריז מוקפדים. בין הפריטים קולקציית דנים העשויה במלואה מכותנה אורגנית, קולקצייתLeisure המשלבת פריטים יומיומיים נינוחים בעלי צלליות רחבות, קולקציית Active לנשים.

עמוס חיון, מתן רפאל, אירה סימונוב. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עמוס חיון, מתן רפאל, אירה סימונוב/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

למותג COS יש חנויות POP-UP קונספטואליות בלוקיישנים ייחודיים ברחבי העולם ועכשיו גם לנו יש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

האחיות פותחות

שירלי שוורץ קאופמן, גבי ואתי רוטר, לירון שוורץ גילת. יח"צ,
שירלי שוורץ קאופמן, גבי ואתי רוטר, לירון שוורץ גילת/יח"צ

לירון שוורץ גילת ושירלי שוורץ קאופמן, מייסדות רשת טולמנ'ס דוט - האחות הצעירה של רשת הרהיטים טולמנ'ס, חגגו את פתיחת הסניף השמיני של הרשת במתחם העיצוב רה דיזיין בקרית אתא. השתיים סיפרו כי הרשת, החוגגת שנתיים, נוסדה מרצון להנגיש עיצוב איכותי, ופתיחת הסניף החדש מהווה עבורן סוג של סגירת מעגל מכיוון שהמתחם הוקם במקום בו פעלה הנגרייה ההיסטורית של סבא שלהן, שלימים הפכה על ידי אביהן שוקי למותג הריהוט המשרדי פיניש אשר נמכר ב-2000 לקונצרן הקנדי טקניון.

לירון שוורץ גילת, יעקוב פרץ, שוקי שוורץ, שירלי שוורץ קאופמן, צביקה גיור, יורם באומן. שרון סגל,
לירון שוורץ גילת, יעקוב פרץ, שוקי שוורץ, שירלי שוורץ קאופמן, צביקה גיור, יורם באומן/שרון סגל

הסניף השמיני במספר מבוסס על קונספט ה- One stop shop המציע עולם ומלואו של רהיטים והום סטילינג להלבשת הבית, הגינה והמשרד.

אביהן שוקי שוורץ, מבעליי מתחם הרדיזיין; צביקה גיור, מבעלי ניופאן והפרסומאי יורם באומן חברי דירקטוריון חברת טולמנ'ס ויעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא קבעו את המזוזה.

seperator

סיסקו מפנקת

אורן שגיא וגבי ברבש. יח"צ,
אורן שגיא וגבי ברבש/יח"צ

סיסקו ישראל קיימה אתמול אירוע ללקוחותיה העסקיים בישראל. באירוע, שהתקיים באמצעות פלטפורמת העבודה השיתופית של סיסקו webex, השתתפו עשרות מנהלי מערכות מידע וטכנולוגיה מלקוחותיה של החברה בישראל: חברות ביטוח, בנקים וחברות הייטק מהגדולות במשק הישראלי.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל סקר את פעילות החברה בשנה האחרונה ואמר כי שנת הקורונה הביאה להאצת תהליכי הדיגיטציה עבור הלקוחות. "תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שצפו שיארכו עוד שנים, קיבלו 'זריקת מרץ' ובתוך שבועיים של מגפה דאגה סיסקו לספק שירותים חיוניים לגופים חיוניים במשק הישראלי אשר אפשרו לו להמשיך להתנהל גם תחת סגר שלישי".

פרופסור גבי ברבש אמר כי "הקורונה כותבת לנו מחדש את ספרי הרפואה. זו מחלה שאנשים מסוימים כמעט לא מושפעים מממנה ומהצד השני ממיתה אנשים והאנושות מנהלת מרוץ בין חיסונים לבין מוטציות. אמנם יש לנו חיסונים אבל הווירוס ממשיך לייצר עשרות אלפי מוטציות - חלקן לא רלוונטיות וניטרליות, אפילו מזיקות לוירוס, אבל חלקן בעייתיות וראינו שנוצרו מוטציות דומות במקומות שונים בעולם וזה אומר שהן נותנות לווירוס יתרון התפתחותי, הוא מקבל תכונות שלא היו לו בעבר. מחקרים בבריטניה מוכיחים שהתמותה יותר גדולה מהמוטציה החדשה, הווירוס בה יותר אלים".

seperator

כותבים על שינויים

שלומי לויה ואוריאל לין. יעל סנקין,
שלומי לויה ואוריאל לין/יעל סנקין

רגע לפני הבחירות ועל רקע חוסר היציבות הפוליטית הושק השבוע הספר "כיצד שונתה השיטה הפוליטית בישראל 2020-1990" בהוצאת המרכז הליברלי, שכתבו עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ועו"ד שלומי לויה, סמנכ"ל משפט וממשל באיגוד. הספר סוקר את השינויים בשיטה הפוליטית שהגיעו כמכת נגד לתופעות שליליות בפוליטיקה הישראלית ששיאן בתרגיל המסריח של הפלת ממשלת האחדות במרץ 1990.

הספר מביא את הסיפורים שמאחורי השינויים, המאבקים והתמורות שחלו במשך שלושה עשורים, מחקיקתם בתקופת כהונתו של עו"ד אוריאל לין כיו"ר וועדת חוקה חוק ומשפט שהעביר חוקים אלה ועד היום.

seperator

אנרגיה בבורסה

נדב טנא, עופר ינאי, נועם פישר ושחר גרשון. ישראל הדרי,
נדב טנא, עופר ינאי, נועם פישר ושחר גרשון/ישראל הדרי

נופר אנרגיה פתחה את המסחר בבורסה לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך. נופר אנרג'י היא החברה הגדולה ביותר מבין החברות החדשות שנרשמו משנת 2020, ב-2020 נרשמו 30 חברות חדשות כשמתחילת 2021 הצטרפו לבורסה 14 חברות חדשות, והיא אחת מ-7 חברות הקלינטק שנרשמו למסחר בבורסה בתל-אביב מאז תחילת 2020. היא מצטרפת לענף הקלינטק, הכולל 18 חברות בשווי כולל של כ-50 מיליארד שקל, החברה עוסקת בפעילות ייזום והפעלת מערכות פוטו-וולטאיות לייצור חשמל "נקי" מאנרגיה סולארית בישראל ובאירופה.

לחברה שותפויות עם עשרות קיבוצים, חברות נדל"ן מניב וחברות תעשייה בישראל. בנוסף החברה מקדמת הקמה של עשרות מערכות לאגירת חשמל, ובימים האחרונים הודיעה על סיום הקמת מערכת ראשונה לאגירת חשמל בישראל.

בפותחים: דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה; נדב טנא, מנכ"ל נופר אנרג'י; עופר ינאי, יו"ר ובעל השליטה שהקים אותה ב-2011; נועם פישר, סמנכ"ל כספים, ושחר גרשון, סמנכ"ל פיתוח עסקי.

seperator

היהלום שבכתר

דנה רוזנבלט, אריה בועז איילה, שי-לי, עדן מולדבסקי. יח"צ,
דנה רוזנבלט, אריה בועז איילה, שי, לי, עדן מולדבסקי/יח"צ

משפחת מולדבסקי ערכה השבוע הרמת כוסית משפחתית לאחר שבמערכת בחירות מותחת במיוחד נבחר היהלומן בועז מולדבסק, מבעלי קבוצת מולבסקי, לנשיא בורסת היהלומים הישראלית. הוא יחליף את יורם דבש, שכיהן כנשיא הבורסה ליהלומים בחמש השנים האחרונות. מולדבסקי שימש כסגן הנשיא וכיו"ר מכון היהלומים.

seperator

תורמים ומעניקים

אילון גדיאל רן גוראון ורפי דיין. מו"פ ערבה תיכונה וצפונית תמר,
אילון גדיאל רן גוראון ורפי דיין/מו"פ ערבה תיכונה וצפונית תמר

רן גוראון, מנכ"ל חברת פלפון, YES ובזק בינלאומי, העניק מלגות ע"ש אביו, יאיר גוראון ז"ל, מייסד תחנת המחקר "יאיר", מו"פ ערבה תיכונה וצפונית-תמר ומנהלה הראשון. הקרן העניקה השנה מלגות בסך כ-70,000 שקלים, לסטודנטים לתואר שני או שלישי ולתלמידת בית ספר, שמחקרם עסק באזור הערבה בתחומי חקלאות, החי והצומח, מים, איכות הסביבה, ביוטכנולוגיה ועוד.

קרן המלגות נוסדה על-ידי משפחת גוראון ותרומות גופים וחברות בהן: מועצה אזורית הערבה התיכונה, זרעים גדרה, ירוק 2000 ועוד. במהלך 11 שנות פעילותה גייסה הקרן תרומות בכמיליון שקלים למלגות.

seperator

אבק כוכבים

רקפת אליעז אילוז. גיא יחיאלי,
רקפת אליעז אילוז/גיא יחיאלי

השחקנית סופיה לורן לא הגיעה לישראל, אבל השתתפה וברכה בערב הגמר של בוגרי בית ספר סם שפיגלמן ששודר און ליין מבנייני האומה בירושלים, במהלכו הוענק לה תואר עמיתת כבוד של בית הספר. את הערב לסיום שנת הלימודים של סטודנטים במסלולי בימוי, תסריטאות והפקה, אירחה רקפת אליעז אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים, והנחתה עלמה זק. שר התרבות והספורט חילי טרופר, ואסף ויטמן, יו"ר הועד המנהל של ביה"ס ברכו.

במהלך הערב, הוענקו פרסים שונים לבוגרי סם שפיגל בהיקף של כ-100 אלף שקל. ביניהם פרס ראש העיר ירושלים שהעניק רה"ע משה ליאון לבוגרת בהצטיינות יתרה; פרס הקרן לירושלים ע"ש מאגדה מאייר לסרט המצטיין שהעניק נשיא הקרן לירושלים שי דורון; פרסים ליוצרים מבטיחים, תרומת מפעל הפיס, שהעניק אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס; פרס לסרט במקום השני שהעניקה הבמאית דורית חכים-קרמר; פרס תרומה לרוח הכיתה ע"ש ליאון אדרי ז"ל שהוענק ע"י אחיו משה אדרי; פרס ע"ש יוהנה פרנר שהעניקה דפנה פרנר, הבעלים של "ארצה" הפקות; פרס לסדרה טלוויזיונית תרומת yes, שהעניקה דגנית אטיאס גיגי, מנהלת הפקות המקור; פרס ע"ש דב מעוז ז"ל שהעניקה זוגתו רות מעוז; פרס לסדרת ילדים ונוער שהעניקה אסנת סרגה, מנהלת פיתוח והפקות "ענני סטודיו מבית ויאקום סי.בי. אס ישראל".

seperator

אור מתוק

אור שפיץ. דרור עינב,
אור שפיץ/דרור עינב

נמאס לכם ממשלוחי מנות סטנדרטים? הקונדיטורית אור שפיץ ומותג הקוסמטיקה הקוריאני מהמובילים בעולם, יצאו בשת"פ לקראת פורים במסגרתו הושק משלוח מנות ייחודי בו המוצרים האייקונים של TONYMOLY היוו השראה לקינוחים של שפיץ.

המארז הוא חיבור מושלם בין הכישרון ויכולות האפייה של שפיץ, למוצרים של TONYMOLY. בכל הזמנת מארז, מקבלים מוצר מתנה מ-TONYMOLY, כשהמארז מכיל 2 עוגיות שוקולד צ'יפס, 1 עוגיית אמסטרדם, 2 אוזני המן פיסטוק ושוקולד לבן, 2 אוזני המן חלבה, 3 מקרונים בטעמים משתנים, 4 דונאטס בציפוי סוכר שהתחפשו למוצרי טוני מולי!, 4 ספוליאטלה-המאפה האיטלקי ששיגע את כולם, כשלכל משלוח מנות מצורפת מתנה מtonymoly , PETITE באני גלוס במגוון ניחוחות וגוונים. מהרו פן תפספסו המארזים במהדורה מוגבלת עד 26.2.2021.

seperator

סיום לזום

אורי אלדר ואבי נוסבאום. איתי סיני,
אורי אלדר ואבי נוסבאום/איתי סיני

רגע לפני סיום הזום וחזרה לאולמות התרבות, חגג הקומיקאי אבי נוסבאום פורים מוקדם באירוע מנויים אקסקלוסיבי של מותג הבירה 'גולדסטאר'. אורי אלדר, מנהל שיווק בירות בטמפו, קפץ לפרונט בסטודיו ברמת החייל - שם צולמה התוכנית, והודה לנוסבאום שסיפר על הגעגועים לאולמות ולקהל ואמר כי הוא בציפייה שבקרוב הזום יהיה רק זיכרון רחוק.

seperator

מתנדבים ומנקים

איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ. יח"צ,
איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ/יח"צ

האסון האקולוגי הוציא רבים לשטח. בעלי ועובדי חברת בן חורין אלכסנדרוביץ לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי נטשו את המשרדים ויצאו לנקות את חופי הרצליה מזיהום הזפת הגדול שנגרם כתוצאה מפליטת נפט. טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין, מנכ"לי החברה ועובדי החברה, יצאו לחוף 'ארכדיה דרום' בהרצליה ליום ניקיון עם עשרות מתנדבים במטרה לסייע במשבר הסביבתי.

seperator

שלגיה בבית חולים

דרור מנדל ומשי קליינשטיין. רפי דלויה
דרור מנדל ומשי קליינשטיין/רפי דלויה

כחלק מתוכנית תרומה לקהילה של דיסני העולמית, תרמה החברה 5,000 כיסויי פנים רב-פעמיים עם הדמויות האהובות, לילדים המאושפזים בבית החולים דנה דואק בתל אביב. משי קליינשטיין, מדובבת סרטי דיסני, חילקה את המסכות כשהיא מחופשת לשלגיה.

פרופ' דרור מנדל, מנהל ביה"ח דנה, התרגש מהמחווה ומביצוע א-קפלה של משי לשיר הנושא מתוך הסרט שלגיה, אותו היא דובבה. מנדל הודה לדיסני על תרומתם המרגשת לקראת פורים.

seperator

אורבניים

בן אל תבורי, גיא פאוזנר, סטטיק. רפי דלויה
בן אל תבורי, גיא פאוזנר, סטטיק/רפי דלויה

גיא פאוזנר, מנכ"ל רשת אורבניקה נפגש עם הפרזנטורים סטטיק, בן אל תבורי ואנה זק, שיובילו את קמפיין אורבניקה לקיץ 2021. בין הקולקציות: קולקציית מותגי אוכל כמו קלוגס, פרינגלס, פפסי וכו, קולקציית שנות ה-90, קולקציית אקטיב, פיג'מות ועוד... השלושה סיפרו שהם עובדים על סינגל משותף חדש אחרי ההצלחה של הקודם.

seperator

זהבי בדרכים

עוז זהבי, גדי אבירם ותומר. איציק בירן,
עוז זהבי, גדי אבירם ותומר/איציק בירן

גדי אבירם מייסד ויו"ר מטרו מוטור- יבואנית YAMAHA לישראל, ותומר קומרוב המנכ"ל, העניקו אתמול לשחקן עוז זהבי פרזנטור מותג האופנועים היפני YAMAHA-מהמובילים בישראל, את המפתחות לאופנוע ה-XSR900 שלו כדי שיוכל להתחבר מקרוב ולחוות את חווית הרכיבה הייחודית.

seperator

ויהי אור

איציק לארי, משה ליאון, רפי פרץ, אייל חיימובסקי. שמואל כהן,
איציק לארי, משה ליאון, רפי פרץ, אייל חיימובסקי/שמואל כהן

השבוע נחנך "ירושלים בעקבות האור" ביוזמת המשרד לירושלים ומורשת, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד התיירות. 22 מבנים ירושלמים אייקונים הוארו בתאורות עיצוביות ומיצגי וידאו, אשר הפכו אותם ליצירות אומנות מוארות ועוצרות נשימה, המבקרים נהנו מטיול לילי ברחבי העיר ברכבם, וצפו בהקרנות על מבנים, תאורה צבעונית עוצרת נשימה, מיצגי וידאו אינטראקטיביים, מופעי לייזר ומיצב אקטיבי מוסיקלי במתחם התחנה ועוד. האירוע יתקיים ברחבי ירושלים עד ה-3 במרץ.

seperator

בקטנה

+ חברת השבבים מארוול התורמת רבות למען הקהילה לאורך כל השנה, רכשה לכבוד פורים כ-1,000 משלוחי מנות מיוחדים מעמותות "ציפור הנפש" ו"צעדים קטנים" כדי לתרום אותם לעמותות נוספות. כ-600 עובדי החברה בחרו להעביר את משלוחי המנות לעמותות: זיכרון בסלון, אור שלום, ועלמה (השייכת לעלם), ובכך לשמח כמה שיותר אנשים לקראת החג.

+ חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס ישראל, נרתמת לניקוי החופים, עשרות מעובדי ועובדות החברה ובני משפחותיהם יגיעו ביום שישי הקרוב לנקות חוף בשיתוף עם עמותת אקואושן. עופר גרינברגר, מנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל אמר כי לחברות העסקיות יש תפקיד משמעותי בהובלת הפעילות למען הסביבה לאורך כל השנה ובהצבת הסטנדרטים הגבוהים ביותר לשמירה על כדור הארץ למען הדורות הבאים, והאסון האקולוגי מחייב את כולם להירתם למאמץ וקרא לכמה שיותר חברות ומעסיקים לקחת חלק בפעילות הניקוי והשיקום.

+ אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE, המפעילה את אתרי הנופש המובילים צימר לנד ו-וילה לנד אמרה כי השנה, בשל ההחרגה המתבקשת של הצימרים והווילות כמתחמי נופש בטוחים למשפחות גרעיניות, הישראלים הפנימו במהרה את השלכות השמיים הסגורים ובחרו בתיירות הכפרית, וכבר כעת ניתן לראות עלייה חדה בביקושים והישראלים כבר שריינו צימרים, וילות וחדרי אירוח לפסח הקרוב אך למרות הביקושים עדיין ניתן למצוא מקומות פנויים.

+עשרות סלבס מישראל התבשרו כי זכו בפסלון אוסקר וכוכב משלהם בשדרת הכוכבים של הוליווד בגרסה המקומית. היוזמה היא של מותג הלקים האמריקאי OPI החוגג 40 שנה, ומשיק את קולקציית הוליווד כמחווה למקום בו החל את דרכו OPI ישראל החליט לקיים טקס ישראלי משלהם, בו הוענקו פרסים לכוכבים שעשו את השנה למותג, ב-10 קטגוריות שונות, בנוסף לפסלון האוסקר, קיבלו הזוכים כוכב ורוד ואת הקולקציה.

+עו"ד גלית צור תוציא בקרוב ספר המתעד את ניסיונה האישי והמקצועי, צור שחקנית ומאמנת nlp, משתמשת בכישוריה לטובת הוצאת הספר סיפרנ כי הספר שזור בסיפורים אמיתיים, כך שהקורא יכול לזהות בהם את עצמו או את יקיריו.


+בישובי מועצת שער הנגב הקימו חממת אג-טק, אזורית של חקלאות מתקדמת, החממה הראשונה בתחום הושקה בטקס שחלקו הועבר בזום, בהשתתפות עשרות משתתפים. ד"ר ניצה קרדיש, מנכ"לית קרן ההון סיכון "טרנדליינס אגריפוד", הנחשבת לכוהנת הגדולה של התחום, דיברה על ההזדמנות הגדולה שיש למועצת שער הנגב להיכנס לליגת הגדולים בהייטק החקלאי ולייצר מאות מקומות עבודה איכותיים בזמן סביר. ראש המועצה אופיר ליבשטיין, אמר כי פיתוח החקלאות המתקדמת הוא קריטי לשמירה על איכות התבואה וליצירת מקומות עבודה רבים שישאירו את הצעירות והצעירים של עוטף עזה במרחב.

במשיקים: שר החקלאות אלון שוסטר, אורי פינטו מנכ"ל אשכול נגב מערבי, שי פלדמן נשיא מכללת ספיר, זאב מילר מנכ"ל קרן יק"א ועוד רבים וטובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully