וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורי גייסה 10 מיליון דולר

24.2.2021 / 15:53

החברה המציעה ניהול של פלטפורמות ארגוניות של תוכנה כשירות, גייסה את הסכום בסבב גיוס A לאוטומציה של ניהול תוכנות ארגוניות. בהובלת Wing Venture Capital גדל סך הגיוס החברה עד כה ל-15 מיליון דולר

טל ברניצקי, אורי נתיב, אורי הרמתי. יחצ,
טל ברזניצקי, אורי נתיב ואורי הרמתי/יחצ

טורי (Torii), המציעה ניהול של פלטפורמות ארגוניות של תוכנה כשירות (SaaS), הודיעה היום על גיוס 10 מיליון דולר בסבב A שנועד לקדם את האוטומציה של ניהול התוכנה בארגונים. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון Wing בלוויית המשקיעים הקיימים של החברה Entrée Capital, Global Founders Capital, Scopus Ventures ו-Uncork Capital. ג'ייק פלומנברג, שותף ב-Wing VC, יצטרף לדירקטוריון של טורי.

האימוץ המתמשך של תוכנות ענן האיץ את יכולתם של ארגונים לעבוד מכל מקום, לשפר את הפריון ולספק לעובדים חוויית עבודה משופרת. במקביל לגידול במספר כלי ה-SaaS הזמינים בארגון עלתה גם רמת התחכום, המחוברות והאינטגרציה. כל אלה הובילו ליצירת אוסף טכנולוגיות שכבר אינו ניתן לניהול ללא הקצאה משמעותית של משאבי מחשוב ייעודיים.

"הגענו לנקודה שבה בני אדם אינם יכולים עוד לנהל ביעילות את תוכנות הענן," אמר אורי הרמתי, מייסד שותף ומנכ"ל טורי. "ארגונים זקוקים לדרך חדשה לניהול השימוש ב-SaaS, ההוצאות עליה ואבטחתה באופן שיאפשר להמשיך להרחיב אותה ולשמור על עובדים מרוצים, אך מבלי לפגוע בגמישות ובצמיחה. חברות פורסות כיום בממוצע 20 ואף יותר יישומי SaaS חדשים מדי חודש. ניהול אפקטיבי של כל אלה ניתן לביצוע רק עם אוטומציה חכמה.

האוטומציה נוכחת בכל היבטי הפלטפורמה של טורי ומסייעת לחברות לקבל החלטות מדויקות ומבוססות בינה לגבי השימוש בתוכנה, ההוצאות הקשורות אליה והתאמה לתקני אבטחת מידע.

"טורי חוללה מהפך בתהליכי קליטה ועזיבה של עובדינו. הודות לטורי, משימה שבעבר דרשה עד חצי שעה לעובד, אינה גוזלת זמן כלל היום. היכולת של טורי לפשט תהליכיים עזרה לנו לשפר את אמצעי הבקרה הפנימיים ומילאה תפקיד חשוב בביקורת הציות המוצלחת לכללי 2SOC שנערכה אצלנו לאחרונה," אמר ז'ואו דובין, מנהל הטכנולוגיות ב-Rock Content. "היכולות של טורי מציגות בבירור את דפוסי השימוש שלנו ב-SaaS, והחוזים והעלויות הכרוכים בכך. חסכנו יותר ממיליון דולר הודות לכלים של טורי, שאפשרו לנו לבחון ולהצדיק את השימוש ביישומי SaaS".

עם גידול בהכנסות של 400% משנה לשנה ב-2020, טורי מנטרת ומטייבת כיום נכסי תוכנה ששוויים למעלה ממיליארד דולר וטרנסאקציות המשקפות יותר מ-4 מיליארד דולר, בכל סוגי החברות המרכיבות את בסיס לקוחותיה. החברה מפתחת כעת מאפייני בינה חדשים לרבות המלצות אוטומטיות על תוכנה, מוכנות לציות והקצאת עלויות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully