וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג היוקרה הגרמני Küppersbusch מרחיב נוכחות: ומשיק אולם תצוגה

24.2.2021 / 15:59

מותג החשמל הגרמני Küppersbusch מרחיב בימים אלו את הנוכחות בישראל, ובקרוב עתיד להשיק אולם תצוגה בו יוצג הקונספט הייחודי של המותג "אינדיבידואל" המאפשר מקסימום וורסטיליות בעיצוב ובפונקציות והתאמה אישית למשתמש

מוצרי קופרבוש. יחצ,
הרבה שנים של הצלחה. מוצרי קופרבוש/יחצ

145 שנה של ניסיון ולמעלה ה-70 פרסי עיצוב עומדים מאחורי מותג העל הגרמני Küppersbusch (קופרבוש). בין היתר זכתה החברה לאורך השנים בפרסי רד דוט, פרס IF Design ופרס הפלטיניום עבור מצוינות עיצוב ADEX. לאחרונה זכתה סדרת התנורים 8 של החברה בפרס מטעם מועצת העיצוב הגרמני לשנת 2020. המותג המתמחה בהתאמת טכנולוגיות מהמטבח המקצועי למטבחים ביתיים מפתח בשנים האחרונות את הקונספט העיצובי "אינדיבידואל" שדוגל בהתאמה אבסולוטית לצרכים המשתנים, לטעם העיצובי, לתשוקות ולאישיות של כל משתמש.

אז איך מעצבים מטבח מותאם אישית?

בזירת התנורים מציעות סדרות התנורים של קופרבוש עשרות פיצ'רים המאפשרים התאמה אבסולוטית לצרכים ייחודיים של כל לקוח. תנורי החברה מגיעים עם ערכת עיצוב של 8 צבעים וחומרים שונים המשתלבים בחזית התנור: פלדת אל חלד, שחור כרום, כסוף כרום, זהב, שחור קטיפה, ארד, צ'ילי חם וגוון אפור. זאת בנוסף להתאמה אישית של מידות התנור (עד תנור אקסטרה לארג' בנפח 77 ליטר), ומערכת אלגוריתמית מובנית אשר לומדת עשרות תוכניות בישול מועדפות.

כיריים "כוורת" של המותג מגדירים מחדש את עיצוב המוצר המוכר, עם מוקדי בישול בצורניות חדשה: כל מוקד בישול הוא משושה בודד ומספר המוקדים ניתנים לבחירה בהתאמה לאופי המשתמש. בשלנים "כבדים" שלא מספיקים להם ארבע מוקדי בישול קונבנציונאליים - יכולים להגדיל לשש או שמונה, בשלנים "קלים" לעומת זאת יכולים להסתפק בשתי כוורות. לא רק מספר מוקדי הבישול ניתן להתאמה אישית אלא גם אופן מיקומם על משטח העבודה: בחצי עיגול, בקו מאורך או בצורה א-סימטרית, מה שיוצר כיריים שאינם רק פונקציונאליים אלא גם אסטטיים ביותר ובלעדיים בעיצובם. בנוסף לכך כל דגמי הכיריים של החברה מגיעים במספר גוונים לצד השחור המסורתי ניתן לבחור גם באפור או לבן על מנת להתאים באופן מושלם לגוון משטח העבודה.

מותג קופרבוש. יחצ,
גם זה עובד. קולט אדים של קופרבוש/יחצ

גם בגזרת קולטי האדים מציע המותג חשיבה מחודשת שמשנה את תפיסת המוצר המוכרת עם קולטי אדים נשלפים, מרחפים או משולבים בכיריים באופן שמסיר למעשה כל מגבלה על מיקום הכיריים ומאפשר חופש מוחלט למשתמש הפרטי בעיצוב המטבח.

מרשימים ביותר הם קולטי האדים המשולבים בילט-אין בכיריים אינדוקציה. יחידת יניקה שטוחה לאורך הכיריים ששואבת פנימה גם אדי בישול וגם נתזי שמן, שומרת על אוויר נקי במהלך הבישול, ובסיומו נסגרת עם כיסוי זכוכית המעניק מראה חלק ואחיד למשטח הבישול. אוהבי הבישול המסורתי שמתקשים לוותר על אש גלויה יוכלו לבחור בקולט אדים נשלף - המתפקד כמעין מסך שעולה אל מול הכיריים בזמן הבישול, ויורד בסיומן, לבין קולט אדים מרחף וחסר ארובה אשר מותקן מעל הכיריים בכל אזור: גם מעל אי מרכזי או חלון.

"קופרבוש הוא נושא הדגל בהתאמה אישית לטעם העיצובי של כל משתמש. עם פתרונות יצירתיים כמעט בכל מוצר של המותג ", מספר אסי ארביב, מבעלי קלינטון סחר. "הצרכן המודרני לא מסתפק ב'חדש' הוא מחפש מוצרים מותאמים אישית לסגנון הבישול ולטעם העיצובי שלו וקופרבוש הוא המותג המוביל בתחום זה".

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully