וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביע אמון: עידו חג'ג' רכש מניות נוספות ביוניבו

24.2.2021 / 17:36

יוניבו מפעילה חוות גידול קנאביס רפואי, מפעל אריזה באשקלון ואופרציית לוגיסטיקה, שיווק והפצה לבתי מרקחת. מוקדם יותר השבוע דיווחה יוניבו שהחברה בוחנת הנפקה בנאסד"ק. המניה זינקה היום ביותר מ-3%

עידו חג'ג'. טל צ'יקורל,
עידו חג'ג'/טל צ'יקורל

איש העסקים עידו חג'ג' מעמיק את השקעותיו בחברתה יוניבו, המתחמה בתחום הקנאביס הרפואי. חגג' הוא בעל עניין בחברה לצד גולן ביטון, המכהן גם כמנכ"ל, ויו"ר הדירקטוריון חיים הורוביץ. יוניבו מדווחת היום כי חג'ג', שהחזיק 7% אוז ממניות יוניבו, הגדיל את ההשקעה ורכש מניות נוספות בהיקף של עשרות אלפי שקלים. השקעה זו באה בהמשך להשקעתו הראשונה של חג'ג' בחברה, אז רכש, יחד עם שותפים, מניות ואופציות בסך 6 מיליון שקלים.

יוניבו שייכת לחברות הקנאביס הפעילות שרושמות הכנסות ורווחים, להבדיל מחברות החלום הנפוצות בתחום. בשנה החולפת דיווחה יוניבו על מכירות בהיקף של 35 מיליוני שקלים, ועברה את רף התחזיות שעמד על כ-20 מיליון שקלים. הייחודיות של החברה היא שליטה במרכיבי שרשרת הערך של ייצור הקנאביס הרפואי. יוניבו היא בעלים של חוות גידול קנאביס רפואי, מפעל המשתרע על פני כ-750 מ"ר באשקלון לאריזת המוצר לוגיסטיקה ושיווק עד לבתי המרקחת, ובכך שולטת בתהליך איכות המוצר הרפואי מתחילתו ועד סופו.

בימים האחרונים דיווחה החברה על כוונתה לבחון הנפקה בנאסד"ק וכן לקנביס רפואי וכן חברת Can-Fite BioPharma Ltd חברת ביוטכנולוגיה המפתחת תרופות לסרטן הכבד, הנסחרת בוול סטריט ואשר יוניבו היא מבעליה, דיווחה השבוע על נתונים מעודדים ממחקר לטיפול בסרטן הכבד ועברה את השלב השני באישור ה FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקאי, ומנייתה זינקה בעקבות כך ב-40 אחוז, וכבר נערכת לתכנון ניסוי עבור שלב שלוש באישורה התרופה.

עידו חג'ג': "מדובר בחברה שגדלה בקצב מהיר מאוד, ולמרות גודלה, כבר בוחנת רישום כפול בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק. אני מאמין מאוד ביכולותיה ובחזונה של החברה באחד הענפים המתפתחים ביותר בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • עידו חג'ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully