וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מיליון דולר גויסו למיזם Acumen

24.2.2021 / 17:53

הסטארטאפ Acumen, המפתח פלטפורמה ליעול תהליך העבודה של צוותי פיתוח, מכריז על גיוס סיד של 7 מיליון דולר. הסבב בוצע על ידי Hetz, קרן 10D, קרן Crescendo ו- Jibe

צוות Acumen. תום ברטוב,
עוד גיוס מוצלח. צוות Acumen/תום ברטוב

הסטארטאפ Acumen, המפתח פלטפורמה ליעול תהליך העבודה של צוותי פיתוח, מכריז על גיוס סיד של 7 מיליון דולר. הסבב בוצע על ידי Hetz, קרן 10D, קרן Crescendo ו- Jibe.

החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי היזמים הסדרתיים נבו עלוה (מנכ"ל), דניאל שיר (CTO) ואיתמר מולא (VP R&D). בעבר עלוה היה מנכ"ל ושותף ברחבת Visualead שנמכרה לעליבאבא, שיר ומולא הקימו את Nextpeer שנמכרה ל- Rakuten Viber, ומולא הקים גם את Social expeditions שנמכרה ל- KamaGames.

"לשלושתנו ניסיון אישי בניהול צוותי פיתוח בסטרטאפים ובחברות גדולות. כולנו חווינו את האתגרים שמגיעים עם הגדילה של צוותי הפיתוח בחברה ושל ניהול צוותים מרחוק", אומר נבו עלוה, מנכ"ל Acumen. "מתוך תסכול אישי מהסיטואציות שחווינו החלטנו לבדוק שאנחנו לא לבד. כשראינו שכמעט כל מנהל פיתוח חווה את אותן חוויות ותחושות, החלטנו לפתוח את החברה ולפתח את הפתרון."

פיתוח תוכנה היא משימה מורכבת שבדרך כלל מבוססת על שילוב בין מערכות רבות ותלות של צוותים שונים זה בזה. הבעיה הקיימת בתחום היא שהממונים על התקדמות תהליך הפיתוח לא מקבלים תמונה ברורה על כל פעילות הצוות. כתוצאה מכך שיפור תהליכים או לזהות ולהימנע מסיכוני פרויקט פוטנציאליים הופכים להיות משימה כמעט בלתי אפשרית, במיוחד בסביבת עבודה מרוחקת. הבעיות מתגלות לעיתים קרובות מאוחר מידי בתהליך הפיתוח ומובילות לחוסר עמידה בלוחות זמנים ואי עמידה ביעדים.

הפלטפורמה של Acumen מנתחת מידע אשר נאסף ממערכות הפיתוח השונות, מייצרת תובנות והמלצות פעולה לצוותי הפיתוח משלב התכנון, דרך שלב הביצוע ועד לתחקור. Acumen מאפשרת לאתר סיכונים נסתרים ולחזות קצב התקדמות ובעיות לפני שתהליך הפיתוח מושפע לרעה. צוות הפיתוח הופך להיות צפוי יותר (Predictive) והפרודוקטיביות שלו עולה. בין לקוחות החברה צוותי פיתוח מ- Logz.io, Bizzabo, Honeybook ,Cloudshare וחברות נוספות.

בחברה מועסקים 15 עובדים, 12 מהם מועסקים בישראל והשאר בארה"ב. ההשקעה תשמש להאצת הפיתוח וגיוס של 10 עובדים נוספים מרביתם בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully