וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער לבכירים במשק הישראלי: בכוונתי למנות שר אוצר מקצועי

24.2.2021 / 18:03

יו"ר תקווה חדשה קיים מפגש מרחוק עם מועצת איגוד לשכות המסחר: "רוצה שר שלא יהיה חשד שהשיקולים שלו פוליטיים". אוריאל לין: "סער הביא לידי ביטוי מאבק בביורוקרטיה"

גדעון סער. ראובן קסטרו
רוצה שר עם קרדיט ציבורי. סער/ראובן קסטרו

היום (ד', 24.2.21) התקיים מפגש מרחוק בין גדעון סער, יו"ר 'תקווה חדשה', לבין מועצת איגוד לשכות המסחר בראשות עו"ד אוריאל לין. במפגש הציג יו"ר תקווה חדשה את המדיניות הכלכלית של מפלגתו החדשה.

"שוב ישראל מבזבזת זמן יקר ונכנסת למערכת בחירות נוספת, שבה גם האנרגיות וגם סכומים אדירים כסף לא מושקעים בפרויקטים ובאינטרסים לאומיים אלא במערכת בחירות נוספת שרק מעמיקה את השסעים בעם. לכן נדרש קודם כל להבטיח שאחרי הבחירות הללו תקום ממשלה יציבה ומתפקדת שתעביר מיד תקציב למדינה עם חוק הסדרים שבו המרכיבים החיוניים לשיקום הכלכלה וחידוש הצמיחה. בכוונתי למנות שר אוצר מקצועי, לא פוליטי, שיהיה לו קרדיט מלא מהציבור, שלא יהיה חשד שהשיקולים שלו פוליטיים, ויוכל להתרכז בשיקום המשק ויקבל את המטריה מכל השותפים הפוליטיים שיכירו בצורך להוציא את התפקיד הזה בתקופה הזו מהסחר מכר הקואליציוני הרגיל", הדגיש סער.

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, התייחס לדבריו של סער ואמר כי "יש לציין בסיפוק כי במסגרת קווי המדיניות, הביא מר סער לידי ביטוי צמצום מאסיבי של הרגולציה, מאבק בביורוקרטיה בשירות הציבורי, יצירת שוויון בהטבות מס ליצואנים, צמצום מספר משרדי הממשלה ועלויות הממשל, בניית כלכלה שתהיה מבוססת תחרות חופשית ומעבר לשיטת מתן סובסידיות לחקלאים והקלות נוספות, בדומה לנעשה באירופה, במקביל לביטול מכסי המגן בייבוא מזון וגידולים חקלאיים".

  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully