וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם השיקה את Reels בישראל - ובחרה בפרזנטורית הראשונה

25.2.2021 / 0:06

הפיצ'ר החדש שיתחרה בטיקטוק העולמית הושק בארה"ב לפני מספר חודשים והגיע גם לארץ. אינסטגרם בחרה להעניק ליצרנית התוכן "ישראל בידור" וכוכבי הרשת המובילים בארץ הצצה ראשונה

דוד ושלמה סער. מור צידון,
דוד ושלמה סער, ישראל בידור/מור צידון

אינסטגרם השיקה אתמול את "Reels" בישראל - דרך חדשה ליצור ולגלות סרטוני בידור קצרים על גבי הפלטפורמה. יש שאומרים כי הפיצ'ר החדש יהפוך למתחרה ראוי לטיקטוק הלהיט שכבש את כוכבי הרשת בארץ ובעולם, היות ומהווה דרך חדשה ליצור ולגלות סרטונים קצרים ומבדרים באינסטגרם.כעת ניתן ליצור ולערוך סרטונים קצרים שמורכבים ממספר קליפים ויכולים לכלול אודיו, אפקטים, רקעים ומגוון כלים יצירתיים חדשים. את הסרטוני שלReels ניתן לשתף עם העוקבים בפיד, בסטורי ובטאב ייעודי. במקביל, החברה השיקה את רכיב המוזיקה לשימוש בפייסבוק ובאינסטגרם בארץ, שמאפשר להוסיף שירים לתמונות ולסרטונים ב-Stories, להשיב לסטיקר השאלות באמצעות שירים, להתחבר לאמנים ולשתף המלצות מוזיקליות.

לרגל ההשקה, סמנכ"לית התקשורת של פייסבוק ישראל, מעין שריג, הגיעה למשרדי "ישראל בידור" במתחם ארנה שבהרצליה, וחשפה את הפיצ'ר החדש בפני כוכבי הרשת המובילים בארץ- ליאל אלי (396K), קווין רובין (296K) וגל זהבי (145K). השלושה, יחד עם צוות העובדים של "ישראל בידור" זכו להדרכה מקיפה על השימוש בפיצ'ר, שהחל מאתמול מוצע לקהל הרחב.

סדנה ישראל בידור. יחצ,
סדנה של ישראל בידור/יחצ

לא בכדי בחרו באינסטגרם במערכת "ישראל בידור", בראשותם של האחים דוד ושלמה סער, להשקה המוקדמת. לאחרונה רשמו השניים הישג חסר תקדים כשהפכו להיות גוף התקשורת הבידורי המוביל בישראל בדיגיטל, עם עמוד אינסטגרם עם למעלה ממיליון עוקבים, ערוץ יוטיוב וטיקטוק אשר גורפים מאות אלפי עוקבים, וסטורי שזוכה לכ-300,000 אלף צפיות ביממה.

"כיצרנית התוכן וגוף התקשורת הבידורי המצליח בישראל, אנחנו גאים שאינסטגרם בחרה בנו לחנוך את הפיצ'ר החדש שעתיד לכבוש את קהל העוקבים והמנויים שלנו, ומכירה בכח שלנו להוביל כניסה של מהלכים חדשים לשוק", מספרים דוד ושלמה סער, הבעלים של ישראל בידור.

"אנחנו נרגשים להביא את Reels ואת Music לישראל. הפיצ'רים החדשים יספקו לאנשים דרכים נוספות לשתף את התחושות שלהם ולבטא את היצירתיות שבהם", הוסיפה שריג, "המוזיקה הישראלית, ממש כמו ישראל עצמה, מורכבת מכל כך הרבה ז'אנרים וסגנונות ואנו מצפים בקוצר רוח לתכנים מקוריים, מרגשים ומעוררי השראה, שייצקו תוכן ומשמעות לרגעים שהקהל הישראלי בוחר לתעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully