וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחדש את הבית - בלי לשבור תכנית חיסכון

25.2.2021 / 13:14

האביב בפתח ועמו גם תקופת השיפוצים האהובה על הישראלים. במציאות של היום חשוב לחסוך כל שקל, אבל איך עושים את זה בלי להתפשר על איכות? הנה כמה מומחים בתחום שיסבירו לכם

עיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
זה בדיוק הזמן להתחדש. בית בעיצוב פנים של יוסי שאול/שי אפשטיין

אביב הגיע: נכון, בשלב זה מזג האוויר עודנו מתעתע ונע בין חמים ונעים לקור מקפיא, אך בעוד שבועות ספורים מהיום נציין את בוא האביב וחג הפסח - התקופה (בה"א הידיעה) לחדש ולרענן את הבתים שלנו. לרגל העונה היפה בשנה אספנו עבורכם מספר טיפים ורעיונות לשדרוג הבית, מבלי לשבור תכנית חיסכון.

בשבועות האחרונים נראה שהצבע חוזר לנו הישראלים ללחיים: נכון, אנחנו עוד רחוקים מחזרה לשגרה שהכרנו אבל נראה שאט אט החיים כן מתחילים לחזור למסלולם. עם זאת, העובדה שנתב"ג יישאר סגור לפחות עד צאת החג ואת פסח הקרוב נבלה כאן בחיק המשפחה והחברים, גורמת לרבים לנצל את המשאבים ולבצע טאצ'-אפים אחרונים שיגרמו לבתים שלנו לזהור ולפרוח.

אחת הדרכים האולטימטיביות לרענן את הבית היא כמובן לצבוע אותו אך בוא נהיה כנים עם עצמנו, מדובר במשימה מנג'סת שבמידה ונעשית בידיים לא מקצועיות יכולה גם לגרום ללא מעט נזקים. אם בכל זאת יש לכם זמן פנוי וקצת חוש, והחלטתם לצאת במלאכת הצביעה בעצמכם, כדאי שתדעו כמה דברים.

מחסני תאורה. יחצ,
חשוב להפיץ אור. תאורה של מחסני תאורה/יחצ

"אנחנו בתקופה מאוד עמוסה בכל מה שקשור לתחום: אל העובדה שגם כך לפני הפסח בעלי בתים רבים מחליטים לצבוע את הבתים, השנה המועד סמוך לפתיחת המשק, לתחושת האופטימיות והרצון לעשות שינוי שישאיר את השנה החולפת מאחור", כך לדברי מעצב הפנים יוסי שאול. "לשם כך, מומלץ שתגיעו מוכנים לרשתות עשה זאת בעצמך ולטמבוריות ותדעו כמה מושגים עקרוניים שיעזרו לכם לבחור בצבע הנכון ובכמויות הדרושות לשטח שתרצו לצבוע".

דוגמה נוספת שנותן שאול היא בחירת סוג החומר בהתאם לחללים השונים: "רבים מתלבטים בין צבע סיד הזול יחסית, לבין צבע אקרילי שהוא אכן יקר יותר אך מספק איטום טוב של הקיר ונחשב לקל ויעיל לתחזוקה ביום שאחרי. סיד אינו נאטם באופן מלא ויש לו נטייה להכתים כשבאים איתו במגע, לעומתו הצבע האקרילי מעניק גימור אלגנטי ואחיד ונקי וניתן לרחוץ ולנקות אותו ללא בעיה. ככזה, הוא מתאים מאוד לחללים מרכזיים ופעילים בבית שיש להם נטייה להתלכלך יותר. בנוסף, אם אתם מתעתדים לצבוע חדרי רחצה ושירותים, עליכם להשתמש בצבעים מיוחדים עבורם שמונעים עובש ופטריות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גולדשטיין גלרי טפט. יחצ,
חללים שונים, צבעים שונים. טפט של גולדשטיין גלרי טפט/יחצ

לשיטתו של שאול, המחירים של חומרי הגלם הם נגזרת של נפח המיכל, המותג, סוג החומר וגם התקופה בשנה. "נפח מיכלי הצבע נע בין ליטר אחד ל-18 ליטר וכאמור, לפני שממהרים לרכוש מיכלי צבע גדולים מידי לשטח שסביר שחלק מהחומר ייזרק או ישכב לכם בארון, חשוב להגיע מוכנים עם חישובי השטחים שאתם מתעתדים לצבוע. יועצי הצבע בחנויות ידעו לרוב לתת לכם מענה אבל לשם התרגיל, כל מה שצריך לעשות הוא למדוד את אורך ורוחב החדר. לדוגמה סלון בשטח של כ- 16 מ"ר, בתוספת חדר שינה, ששטחו הוא כ- 13 מ"ר, הם בפועל כ-140 מ"ר בהם נטפל (שקלול שטח הקירות במידות הללו). יכולת הכיסוי הממוצעת פר ליטר צבע היא כ-7-7.5 מ"ר, לכן הכמות שנדרש לנו היא כ-21 ליטר. נתון הכולל עודף של כמה ליטרים ליתר ביטחון.

אם מדובר על צבע בגוון בסיסי ולא מגוון, העלות המשוערכת לקניה כזאת היא קרוב ל-300 שקל, זאת מבלי לחשב את עלות הציוד הנלווה (מברשות, נילונים לכיסוי רהיטים, סמרטוטים, מסקינטייפ וכד'). יש לזכור שלכל אחד מהיצרנים יש לא מעט סדרות מוצרים, שממותגות שונה ועם תכונות שונות לכן קחו בחשבון שיהיו הבדלים במחירים. זאת ועוד, כל יצרני הצבע בישראל מעניקים יעוץ (טלפוני, דרך האתר או ברשתות) כך שאם אתם עדיין מתלבטים לגבי סוג החומר והכמויות, מומלץ ליצור איתם קשר ולקבל הסברים מפורטים".

שטיחים ממוחזרים של רשת השטיח האדום. יחצ,
שטיחים ממוחזרים של "השטיח האדום"/יחצ
אליתה ליוינג. יחצ,
הכול בהיר. עיצוב של אליתה ליוינג/יחצ

אם עברתם את מבחן הצביעה בהצלחה ואתם מחפשים לבצע פינישים אחרונים, קחו בחשבון שהשבועות שלפני פסח הם שעתם היפה של הסיילים והמבצעים. ברשתות עיצוב הבית ובחנויות מכריזים בימים אלה על מבצעים והטבות שכדאי שתכירו.

  • רשת אליתה ליוינג- עשרות אחוזי הנחה עבור קולקציות ורהיטים מתצוגה, לרגל חידוש אולמות התצוגה עם קולקציות האביב החדשות שנוחתות ממגוון המותגים האיטלקיים. המבצע עד גמר המלאי בכל סניפי הרשת - נתניה, חיפה, ראש"צ ובני ברק. www.ellita.co.il
  • מחסני תאורה- המבצע חוזר! נברשת שנייה בשקל, על מגוון רב של נברשות. המבצע כפוף לתקנון בכל אחד מסניפי הרשת. www.lighting.co.il
  • השטיח האדום - עד 50% הנחה על מגוון שטיחים. המבצע באתר ובסניפי הרשת - נתניה, ראשל"צ ובני ברק, עד ה 8 במרץ. www.carpetshop.co.il
  • גולדשטיין גלרי טפט - מגוון גלילי ב 100 שקל ועוד מגוון מבצעים באתר המקוון של החברה www.tapetim.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully