וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוניק: "הילדים איבדו סממנים של שפיות"

25.2.2021 / 17:02

ראש עיריית גבעתיים הסביר ב-103fm את ההחלטה להחזיר את ילדי החטיבה ללימודים בניגוד להנחיות לדבריו: "החלטות הממשלה לא מתקבלות בהתייעצות איתנו"

אתמול (ד') החליטו מספר רשויות מקומיות לפתוח את חטיבות הביניים לתלמידי ז'-י', וזאת בניגוד לעמדת הממשלה עד כה. רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים שגם בה נפתחו הכיתות לתלמידים, שוחח עם אריה מליניאק, משה פרימו יוני הללי ב-103fm וסיפר מדוע בעיניו יש לאפשר לתלמידי כל הכיתות לשוב לספסל הלימודים, בין היתר כדי לשמור על בריאותם. בהמשך, קוניק הביע דעתו על האפקטיביות שיכולה להיות לעוצר הלילי שיוטל במהלך סוף השבוע הקרוב.

"אין לי מושג מי יושב שם בממשלה ומגבל את ההחלטות האלה", אמר קוניק בביקורת חריפה והתייחס למצבם של בני הנוער שבשנה האחרונה כמעט לא הגיעו לבתי הספר. "ילדים בכיתות ז' ומעלה מסתובבים עד 4 לפנות בוקר בחבורות של 30 ילדים, בלי מסיכות, הם הולכים לישון מאוחר, קמים מאוחר, מאבדים כל סממן שעוד נשאר של שפיות".

האזינו לריאיון המלא ב-103fm

"אנחנו לא רוצים לעבור על החוק", קוניק הדגיש. "שנה שלמה אנחנו מקיימים את החלטות הממשלה, למרות שרובן הזויות ולא מתקבלות בשיתוף איתנו, שזו בכלל שערורייה. גם כשאתה עובר כביש לא במעבר חצייה ב-4 לפנות בוקר, אתה עובר על החוק. גם עכשיו הילדים מסתובבים בקניון, בגינות, במגרשי הספורט. בריאותית, הרבה יותר בטוח להם בבתי הספר ובקפסולות. אנחנו לא אמורים להיות אנרכיסטים, ובטח לא לקרוא לעבור על החוק - אבל אנו, ראשי הרשויות, זועקים".

בהמשך, הסביר קוניק כי הוא אינו מאמין שאנשים יישמעו להנחיות העוצר הלילי שיוטל החל מהערב (ה') במטרה למנוע הדבקה בנגיף קורונה במהלך חג פורים, והוסיף: "רק החיסונים יצילו אותנו".

  • עוד באותו נושא:
  • גבעתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully