וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש" - שינויים, מיתוגים ועוד

2.3.2021 / 0:11

על מה קיבלו סלבס ישראלים כוכב בהוליווד? אילו חברות נרתמו לניקוי החופים? ומה יקרה ביום האישה הבינלאומי? על כל השאלות האלה ועוד - בסקירה שלפניכם

חניכי לתת עם ניצולי שואה/ארגון לתת

בסרטון: חניכי נוער לתת בקרית אתא הגיעו לשישה ניצולי השואה ביום רביעי האחרון. החניכים אספו מוצרי מזון בסיסיים וחוברת משחקים עבור כל ניצול, כתבו ברכה אישית והגיעו עד פתח הבית של לכל ניצול והפתיעו אותם בהמון שירים וריקודים. מתן חניך נוער לתת בכיתה י', שלקח חלק בפעילות, מספר: "הם כל כך התרגשו, לא נתנו לנו ללכת, אפשר היה לראות את השמחה שלהם בעיניים".

seperator

אירוע גמר אליפות השחמט הלאומי מתקיים בישראל מדי שנה ובו משתתפים 42 שחקני שחמט מובילים, מבכירי השחמטאים בארץ ובעולם.השנה, עיריית חיפה תארח לראשונה את המשחקים בשטחה והם יתקיימו במשך תשעה ימים, שש שעות מדי יום, כשבסופם יוכרזו אלוף ואלופת הארץ בשחמט. התחרות תתקיים בהתאם להנחיות הממשלה ובכפוף להוראות 'התו הסגול'. בנוסף, כל המשחקים ישודרו אונליין באתרי האיגוד ובאתרי שחמט בינלאומיים. סך הפרסים שיחולקו באירוע עומד על כ-100 אלף ₪ שיוענקו לזוכים על ידי מפעל הפיס. מי שיזכו בתחרות יוכתרו כאלוף ואלופת ישראל בשחמט. אלוף ישראל יזכה לייצג את המדינה בגביע העולם!

כל משתתפי האליפות חייבים להחזיק בכרטיס שחמטאי בר תוקף לשנת 2021 ועליהם להיות רשומים בפיד"ה כחברי האיגוד הישראלי (ISR), או להתגורר בישראל ב-3 השנים האחרונות.

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס: "מפעל הפיס, אשר משקיע את כל רווחיו למען הקהילה והחברה הישראלית, גאה להמשיך ולהירתם לקידום השחמט בישראל. אנו רואים בשחמט ענף ספורט מאתגר, חד ותחרותי, אשר ידוע בסגולותיו לפיתוח המחשבה, היצירתיות, והיכולות הקוגניטיביות. אין ספק שהענף זוכה לעדנה מחודשת בחודשים האחרונים, בזכות הסדרת המצליחה "גמביט המלכה", אך אני שמח לומר כי מפעל הפיס מלווה את ענף השחמט מזה שנים רבות וימשיך לעשות זאת גם בשנים הבאות".

ד"ר צביקה ברקאי, יו"ר האיגוד הישראלי לשחמט: "ראשי הרשויות (מפעל הפיס, ראש העיר חיפה) מזהים כיום את השחמט כשילוב של ספורט, תרבות ואמצעי לפיתוח חשיבה והתפתחות חיובית, בדגש על נוער. דווקא בתקופת "קורונה", חשוב לבצע פעילויות מסוג זו, המרתקות המוני חובבי שחמט ותרבות. לצערנו, בעיתוי הזה, נבצרה מאתנו היכולת לשלב המוני בני נוער ומבוגרים בתחרות (כצופים, או במשחקים נלווים) אך אנו נדאג להעביר להם את המשחקים באתרי "און ליין" בשידור ישיר ובכתבות מסכמות בתקשורת הכתובה והאלקטרונית. אני מודה למפעל הפיס ש"נושא את הדגל" להפצת השחמט בקהילה ולראש העיר חיפה "שהרימה את הכפפה" והביאה את האליפות לעיר חיפה".

אמיל סוטובסקי, מנכ"ל פיד"ה: "אני שמח שאיגוד הישראלי לשחמט עשה מאמצים על מנת לקיים את האליפות הלאומית בתקופה כה קשה. בנוסף אני רוצה לאשר שפיד"ה (איגוד השחמט העולמי) יספק את המקום בגביע העולם 2021 לזוכה באליפות זאת. השחמט חווה הסתערות בכל רחבי העולם, לאחרונה אנחנו רואים עניין רב בשחמט גם בישראל. אני מאחל לאיגוד הישראלי לשחמט להמשיך לפעול, ללמד שחמט בבתי הספר ולחשוף את השחמט לכלל הציבור. פיד"ה ישמח לתמוך במאמצים אלה. בהצלחה!"

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם: "חיפה שמחה לארח את אליפות השחמט ואני מאחלת בהצלחה לכל המתחרים. בין משחק למשחק אני מזמינה אתכם ליהנות מהעיר היפה בישראל, מהנופים, הים, הקולינריה וכמובן האנשים המדהימים שמרכיבים את העיר הייחודית הזאת."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
seperator

האם ידוענים ישראלים קיבלו כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד פינת ישראל? בשבוע האחרון, התבשרו עשרות סלבס מישראל, שזכו בפסלון אוסקר ובכוכב משלהם בשדרת הכוכבים של הוליווד בגרסה המקומית. בירור קצר העלה שמי שאחראי לפזר אבק כוכבים של הוליווד בישראל, הוא מותג הלקים האמריקאי OPI - חביב הסלבס בעולם, אשר לרגל חגיגות 40 שנה משיק קולקציית הוליווד כמחווה למקום שממנו החל את דרכו.

OPI ישראל, מותג הלקים שידוע כחביב על הסלבס הענקיים בעולם, הרימו את הכפפה לאחר ביטול טקס האוסקר ההוליוודי השנתי, וקיימו טקס ישראלי משלהם, בו הוענקו פרסים לכוכבים שעשו את השנה למותג, ב-10 קטגוריות שונות. בנוסף לפסלון אוסקר קיבלו הזוכים גם כוכב משלהם בשדרת הכוכבים הישראלית. טקס האוסקר המקומי מטעם OPI ישראל התקיים לרגל השקת קולקציית Hollywood אשר פותחת את חגיגות ה-40 למותג, כמחווה למקום שממנו החל המותג את דרכו, ולאחר ש 30 שנה השיקה קולקציות עם השראות מכל העולם, חוזרים לעיר הולדתו של OPI, הוליווד.

  • בקטגוריית הציפורניים של השנה זכו: עדן פינס, נועה קירל ונעמה קסרי
  • בקטגוריית התוכן המצחיק של השנה זכו: מאיה ורטהיימר, קרן שחם ותום יער
  • בקטגוריית מאפר/ת השנה זכו: גילי אלגבי ואדווה אלמקייס
  • בקטגוריית מייצרת הכותרות של השנה זכתה: ליהיא גרינר
  • בקטגוריית מותג ישראלי זכו: דה רוקוקו (רומי ספקטור) ובננהוט (נטע אלחמיסטר ונועה בני)
  • בקטגוריית גאווה ישראלית בהוליווד זכו: גל גדות, נועה תשבי ומורן אטיאס
  • בקטגוריית מעצבות ציפורניים זכו: סימון דהן, אראם אבו מוך ותמי ברעם
  • בקטגוריית מותגי סלבס זכו: ברבי (בר זומר), קאבר-מי (נטלי דדון)
מארז הוליוודי לכוכבי ישראל של OPI. יחצ,
בר זומר מקבלת כוכב מ-OPI/יחצ

מנכ"לית חברת סטרנום, נטלי תשובה, השתתפה בפאנל "מחיסוני קורונה ועד הגנת סייבר למכשירים רפואיים - איך החדשנות הישראלית מובילה את העולם" של מגבית קרן היסוד באוסטרליה. באירוע הסבירה כיצד מציאות הקורונה האיצה תהליכים שהיו אמורים לקחת עוד עשרות שנים בכל הקשור לרפואה מרחוק וטיפול רפואי, וכיצד יש להתכונן למתקפות סייבר על מכשירים רפואיים כמו משאבות אינסולין, מכונות דיאליזה וקוצבי לב שעובדים מחוץ לרשת הגנת המידע של בתי החולים.

תשובה, שעומדת בראש חברה שפיתחה מערכת הגנה למכשירים חכמים במגוון תעשיות קריטיות כמו מכשירים רפואיים המחוברים לאינטרנט (IoT), אמרה באירוע: "בשנה האחרונה ראינו יותר מתקפות סייבר על ארגונים רפואיים ובתי חולים בארה"ב ואירופה שנאלצו לשלם כופר על המידע שלהם", אמרה תשובה. "בגלל שאנחנו במגמת מעבר ליותר ויותר רפואה מבית, הגנות הרשת שנמצאות בארגונים, אם נמצאות, לא יכולות להגן עלינו מפני מתקפות סייבר על מכשירים מבוזרים, תשתיות קריטיות, ומכשירי טיפול מרחוק. הפתרונות הקיימים היום להגנת קצה על מחשבים ניידים או שרתים פשוט לא מתאימים לסוג המכשירים האלה ולכן יש מקום וצורך לחדשנות".

בפאנל, תשובה תיארה כיצד סטרנום יצרה שותפויות משמעותיות עם חברות מובילות בעולם וכיום מגנה על מוצריהן, כמו מדטרוניק, חברת המכשור הרפואי הגדולה בעולם, כעדות לחדשנות הטכנולוגית והפתרונות הייחודיים שישראל מציעה לכל העולם ובייחוד בשנה מורכבת זו.

מגבית אוסטרליה, שיזמה את האירוע, הינה אחת המגביות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם קרן היסוד. באוסטרליה מנסים לקיים אירועים בשגרת חיים מסוימת. אירוע זה התקיים בקולנוע מקומי בסידני ב-7 אולמות שונים, וניתנה גם האפשרות לצפייה מקוונת מהבית.

נטלי תשובה. יחצ,
נטלי תשובה/יחצ

לאחרונה, ארגון אלמנות ויתומי צה"ל העניק פרס לד"ר עינב שגב - עובדת סוציאלית ומרצה בכירה בבית הספר לעבודה סוציאלית במכללת ספיר; ד"ר עירית רגב - עובדת סוציאלית קלינית וגרונטולוגית, מרצה בבית הספר לעבודה סוציאלית במכללת ספיר ושותפה במכון "צמתים" - ייעוץ פסיכולוגי רב-דורי; ד"ר יעל הוכמן - עובדת סוציאלית ומרצה בבית הספר לעבודה סוציאלית, מכללת ספיר פרס על מחקרן בנושא אלמנות צה"ל ויחסיהן עם אימהות שכולות. עבודת המחקר שלהן זכתה בוועדת הפרסים ומענקי מחקר של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל בפרס במקום השלישי במסלול חוקרים.

שגב, רגב הוכמן חקרו את מערכת היחסים בין אימהות שכולות לאלמנות לאחר אובדן של הבעל/ בן מפרספקטיבה כפולה. המחקר נערך במתודולוגיה איכותנית והתבסס על ראיונות עם אלמנות צה"ל וכוחות הביטחון ואימהות שכולות. ממצאי המחקר העלו את מורכבות היחסים בין אלמנות לאימהות השכולות. זוהו מרכיבים המקדמים את מערכת היחסים כמו היסטוריה טובה של מערכת היחסים ומרכיבים אשר מעכבים אותה כמו אשמה, האשמה ובני משפחה המקשים על מערכת היחסים.

במחקר נמצא כי חשוב להעריך את מורכבות היחסים בין אלמנות לאימהות השכולות קרוב לאובדן כמו גם יש צורך בהתערבות ישירה המכוונת למערכת היחסים כדי למנוע החרפה של קונפליקטים בין הנשים. למחקר השלכות פרקטיות והוא מציע התערבות מערכתית כדי לשפר את מערכת היחסים בין אלמנות צה"ל וכוחות הביטחון לבין אימהות שכולות. המחקר בוצע בשיתוף פעולה עם עובדות סוציאליות ממשרד הביטחון , אגף משפחות, הנצחה ומורשת, מחוז דרום.

ד"ר רועי טל, ראש בית הספר לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר: "בית הספר לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר מעודד את חברי וחברות הסגל לקדם מחקרים בעלי משמעות מעשית לחברה הישראלית. מתן הפרס מהווה אישור למאמצים אלה ואנו גאים בחברות הסגל שקידמו מחקר חשוב זה".

עינת שגב. יחצ,
עינת שגב/יחצ

לאחר שבשבוע שעבר התקיים אירוע סולידריות בינ"ל לציון ברית הערים תאומות בין סרסל לאבו גוש בהשתתפות 438 שחמטאים מלמעלה מ-40 מדינות כולל מדינות ערב רבות ואף מאיראן אמש התקיים אירוע נוסף 15 במס' עם לא פחות מ-372 משתתפים מישראל וארה"ב.

אלוף העולם האגדי ושחקן השחמט הטוב בכל הזמנים גארי קאספרוב יחד עם סוזאן פולגאר 3 פעמים אלופת העולם וחלק מהאחיות פולגאר המפורסמות שלחו ברכות מפתיעות לפני האירוע עדות למעמד החיובי של המיזם המקוון כחול לבן ?? המיזם כבר הגיע למשתתפים מקהילות שחמט נידחות בכל העולם וכאמור גם למדינות ערב.

בטקס הפתיחה הודתה הקונסולית הישראלית לדיפלומטיה ציבורית בניו יורק אדווה וילצ'נסקי למשתתפים ולמרכז אליצור בראשות אלי עציון על תמיכתו באירוע ולמועדון "שחמט לכל" ומנהלו יוזם המיזם ליאור איזנברג . קרן פרסים בסך 2000$ חולקה למצטיינים באירוע שנערך כשעתיים במקום הראשון בקטגוריה הראשית זכה האמן הבינלאומי דוד גורדצקי מרחובות ! האירוע שודר בשידור חי בארה"ב ובישראל דרך דפי פייסבוק שונים וובהם גם התאחדות "אילת" האחראית על ענפי הספורט הלא אולימפיים בישראל ובהם שחמט.

מיזם Chess4Solidarity ממשיך להתעצם ולחבר קהילת שחמט גדולה שמונה אלפי חברים מכל העולם! למועדון "שחמט לכל" ומנהלו שחווה החרמה מהגעה לאליפות עולם בסעודיה ופתח במסע לחיבור וחיסול הבעיה שבועות אלו מהווים סגירת מעגל

גרי קספרוב. יחצ,
שחמט עם גארי קספארוב/יחצ

אמן הביוטי המוערך גילי אלגבי נבחר להיות אחראי למראות האיפור והשיער בשבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 אשר ישודר בטלוויזיה ברשת 13 אשר ישודר בטלוויזיה ברשת 13 בין ה 28.3 ועד 1.4. המטרה העומדת מאחורי כל תצוגה היא לבנות ביחד עם כל מעצב/ת באופן אישי את המראות הנכונים והבולטים, כאלה שיצרו הרמוניה מושלמת ומותאמת לבגד כחלק בלתי נפרד ושיישארו חותם אופנתי בלתי נשכח

לצד מראות האיפור והשיער, מבשר אלגבי שיחשפו לראשונה גם מספר שיתופי פעולה מעניינים וראשוניים עם מותגי איפור בינלאומיים חדשים. מעבר לניהול מראות האיפור והשיער על המסלול יהיו גם התרחשויות מאחורי הקלעים, כשבכל יום גילי יארח כוכבות מקומיות מאחורי הקלעים ויעניקו הצצה למתרחש בלייב, כדוגמת מירן בוזגלו, טהוניה, ירדן ויזל, אן זיוי, ועוד.

גילי אלגבי (31) נולד ומתגורר בתל אביב, אחד מאנשי המקצוע הבולטים בישראל, אחראי על לא מעט מהלוקים, איפור והשיער של הסלבס: טהוניה, נטלי דדון, תקווה גדעון, יעל גולדמן ועוד רבות. ברזומה המקצועי המפואר שלו, המאפר הראשי של האירוויזיון, מאפר ומעצב שיער ראשי בתוכנית האיט גירלז, ועוד.. השתתף לצד אחותו בתוכנית המצליחה "המרוץ למיליון אולסטארס".

כיתות אמן רבות שהפכו את גילי אלגבי לשחקן מרכזי בתחום הביוטי, עוד ברזומה ניהול הפקות אופנה בינלאומיות של מעצבים ישראלים במסגרת שבועות האופנה בניו יורק, אחראי על ניהול מערך הביוטי של תצוגות אופנה מקומיות בישראל והפקות אופנה, סטיילינג וביוטי של שערים והפקות אופנה במגזינים ועיתונים בישראל.

גילי אלגבי. טל עבודי,
גילי אלגבי/טל עבודי

סיטיקון, חברת הקניונים מקבוצת גזית גלוב, פירסמה דו"ח קיימות לשנת 2020 המשקף את חזון החברה להגיע לאפס פליטת פחמן עד 2030 בכלל מרכזי הקניות של החברה. למרות שהשנה האחרונה הביאה איתה לא מעט אתגרים במגזר הקמעונאי, סיטיקון עדיין הצליחה לעמוד במרבית היעדים שנקבעו מאז אימוץ התוכנית בשנת 2018.

במאי 2020, סיטיקון חתמה על התחייבות בינלאומית לאפס פליטת פחמן בתחום הנדל"ן והבנייה עד 2030. בין ההצלחות הרבות של החברה בשנה האחרונה הן הפחתה של 15% בצריכת אנרגיה, 100% צריכת חשמל ממקורות ירוקים ו-100% נגישות למרכזי הקניות באמצעות תחבורה ציבורית.

בנוסף, מאז שנת 2019 סיטיקון השיקה פרס קיימות שנתי המעודד את דיירי הקניונים לפעול באופן שמקדם את הקיימות. הפרס של שנת 2020 הוענק לארגון למען צמצום פשע נוער - Líf laga - באוסלו

לדבריו של מנכ"ל סיטיקון, סקוט בול "אומנם 2020 שינתה את סדר היום המידי מבחינת קיימות, ושם את הבטיחות במקום העליון, אולם הדבר אינו משנה את התחייבותנו לייעל את צריכת האנרגיה ולהפחית את פליטת הפחמן באזורים בהם אנו פועלים".

סקוט בול. יחצ,
סקוט בול/יחצ

פתחה הנהלת ACE את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך.

ACE הינה אחת מ- 21 החברות החדשות שהצטרפו לבורסה בתל אביב מתחילת 2021, אשר גייסו יחד כ-2 מיליארד שקל. החברה הצטרפה לענף המסחר והשירותים שכולל כיום 67 מניות בשווי כולל של כ-73 מיליארד שקל.

רשת החנויות מספקת מוצרים מגוונים הקשורים בתחזוקה ושדרוג הבית, החצר והרכב. לחברה 34 חנויות ושלושה אתרי אונליין בהם נמכרים שלושת מותגיה ACE, AUTODEPOT, ו- ACE ELECTRIC.

החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים ומובילה עם מועדון לקוחות של למעלה מ- 900 אלף חברים. הכנסותיה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכמו בכ-470 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם בכ- 22 מיליון שקל בתקופה זו. החברה הודיעה כי בכוונתה לאמץ מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור של לפחות 35% מהרווח הנקי השנתי ובתחילת פברואר כבר ביצעה חלוקת דיבידנד בסך של כ 20 מיליון שקל.

החברה השלימה הנפקה בדרך של הצעה לא אחידה שכללה מניות וכתבי אופציה, וגייסה 150 מיליון שקל (מהם 100 מיליון "מכר" ו- 50 מיליון להון החברה) לפי שווי חברה של כ- 430 מיליון שקל אחרי הכסף.

מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת אפריל 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות למדדי הבורסה: ת"א צמיחה ות"א רימון.

איציק אוזנה מנכ"ל קבוצת ACE אמר כי: "הפיכתנו לחברה ציבורית היא שלב משמעותי בחיי החברה. זו היתה שנה בה הוצאנו לפועל את החזון שגיבשנו והגענו להישגים עסקיים חשובים. הרבה מזה הודות להנהלת קרן קדמה וליו"ר ACE אורי עינן, ולכל עובדי החברה, מחברי ההנהלה ועד עובדי החנויות והאתר, שהבינו את כובד האחריות המוטלת עלינו השנה והתגייסו כך שנוכל לעמוד בהצלחה בכל האתגרים. אני רואה את עצמי מחויב יום יום להמשיך ולהצדיק את האמון שניתן בנו מצד המשקיעים ומצד מאות אלפי לקוחות החברה".

חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה אמרה כי: "אנו רואים חשיבות רבה בכך שחברות מכל התחומים במשק הישראלי, מצטרפות לבורסה בתל אביב, הבית של הכלכלה הישראלית, המאפשרת לחברות להתפתח ולצמוח דרך הבורסה בתל אביב ובכך לאפשר לציבור להיות חלק מפירות ההצלחה של החברות בישראל. אנו מאמינים כי הפלטפורמה של הבורסה בתל אביב היא הפלטפורמה הנכונה והמתאימה ביותר כמנוע הצמיחה של הכלכלה והמשק, במיוחד בתקופה מאתגרת זו של חיינו. אנו מאחלים להנהלת ACE ולעובדיה להמשיך להתפתח ולצמוח ובכך לאפשר לציבור הישראלי ליהנות הן ממוצרי החברה והן מהצלחת החברה."

אייס פותחת את המסחר בבורסה. יחצ,
אייס פותחת את המסחר/יחצ

על אף שמלון "המלך דוד" ירושלים סגור רשמית בגלל משבר הקורונה, הוא נפתח בחודשים האחרונים לטובת אירוח משלחות מדיניות בהתאם לבקשת משרד החוץ. בין הביקורים האחרונים שהיו במלון לאחרונה: נשיא קפריסין, שר הנפט של מצרים, משלחת מבחריין בראשות ד"ר שייח חאליד בן חליפה אל חליפה בן דודו של מלך בחריין, ביקור שר החוץ של בחריין ד"ר עבדולטיף בן ראשיד אל זיאני, מזכיר המדינה של ארצות הברית מייק פומפאו, ראש ממשלת רומניה, שר החוץ של בולגריה, ראש ממשלת סלובניה, שר החוץ של ספרד ועוד.

תמיר קוברין ומוחמד אל חאג'ה. שלומי אמסלם,
תמיר קוברין ומוחמד אלחאג'ה/שלומי אמסלם

פסח כבר מעבר לפינה ואיתו חלוקת המתנות לעובדים. חברת ביטס אוף גולד מציעה מתנה אחרת לפסח - ביטקוין מתנה. "מדובר בכרטיס דמוי גיפטקארד עם קוד QR, שמכיל בתוכו כמות של ביטקוין השווה לכמה מאות שקלים, לבחירת החברה" מסביר יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד. "את המטבעות ניתן לשמור בכרטיס, לטעון אותו במטבעות נוספים או להעביר את המטבעות לארנק דיגיטלי ברגע שרוצים להשתמש בהם. זו דרך מעולה להכיר לעובדים טכנולוגיה חדשה ומרתקת ועל הדרך לתת להם מתנה בעלת פוטנציאל להגדיל את ערכה בעקבות הזינוקים בשער ושבירות שיאי כל הזמנים שאנחנו רואים בעת האחרונה".

ביטס אוף גולד היא חברת הביטקוין הגדולה והמבוססת בישראל המשרתת כ- 90 אלף לקוחות בקנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים, תחת הרגולציה הישראלית. החברה שמה לה למטרה להנגיש את עולם המטבעות הדיגיטליים ולהפוך אותו לקל ואפשרי עבור כל אדם. החברה פתחה את שירותיה לאירופה והיא מציעה שירותי קנייה ומכירת ביטקוין אונליין בכל רחבי היבשת.

seperator

חברת Growor הישראלית, שנוסדה לפני כשלוש שנים ע"י איש העסקים דניאל לוין והמדען מיכאל נייש, הודיעה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת KOLAS האמריקאית הנחשבת מובילה עולמית בתחום הקנאביס.

הפתרון של Growor נחשב לפתרון פורץ דרך משום שהוא משלב אמצעים טכנולוגיים כגון חיישנים ואמצעי תאורה לצד AI מבוסס ענן על מנת לתת בכל רגע נתון לחקלאי את כל המידע שהוא זקוק לו על מנת לשפר באופן משמעותי את איכות וכמות התוצרת, תוך חיסכון רב בתשומות. החברה משתמשת במספר פטנטים טכנולוגיים שהיא פיתחה על לבצע "מניפולציה" על הצמח, הגורמת לו להגביר את מחזורי הגדילה הטבעיים שלו. החברה דיווחה בעבר על תוצאות טובות בניסויים שערכה בארה"ב, קנדה וישראל, וכאמור בימים אלו יוצאת בפיילוט רחב היקף עם חברת KOLAS מקליפורניה.

"אנו פועלים בתחום מאד ייחודי שמחבר בין הנדסה לאגרונומיה" מציין מיכאל נייש, מפתח הטכנולוגיה, ד"ר לפיזיקה וחשמל מאוניברסיטת תל אביב. אנו מאמינים שהפתרון שלנו ימקם את ישראל כראשונה בעולם ביצור קנאביס, שזה היישום הרווחי ביותר כרגע עבור הטכנולוגיה שלנו. מטרת העל שלנו היא לסייע למדינות מתפתחות דלות יבולים חקלאיים לשפר באופן ניכר את יכולת היצור שלהם לרווחת האנושות.

seperator

מלכת הפיטנס מעיין לביא' בעלת הרשת הארצית להרזיה וחיטוב "מעיין האושר והכושר " - לרדת במשקל בקלות עם האוכל הרגיל שלך, בחרה לחגוג ב LIVE פורימי ללקוחותיה בתמונה מעיין בתחפושת מקורית ומושקעת כיאה למלכה. מעיין, שסבלה מהשמנת יתר ובעזרת השיטה שפיתחה השילה ממשקלה כ-30 קילוגרמים ושומרת על משקלה כבר ח"י שנים, לא נותנת לקורונה לעצור אותה בנוסף לתוכנית ההרזיה האינטרנטית המותאמת אישית, לרגל הפתיחה המחודשת של הסניפים שלה ברעננה , פתח תקווה, כפר סבא, חולון , גני תקווה ועוד.

היא מזמינה אתכם למסיבת אימון כושר ב-LIVE ללא תשלום, שיעבור ישירות מהפייסבוק שלה - www.facebook.com/maayanlavi2020 הערב ב-17:00.

מעיין לביא. יחצ,
מעיין לביא/יחצ

עובדי הסייבר יוצאים מהמחשב - אל החוף: בעקבות אסון הזפת לאורך חופי ישראל, יצא צוות של עובדי חברת סייברארק (CyberArk) הישראלית לסייע בניקיון חוף פלמחים. העובדים, מכלל מחלקות החברה, הגיעו לחוף כשהם מצוידים בכפפות, בשקיות זבל ומגרפה. העובדים הגיעו להספקים טובים באיסוף, והבטיחו לחזור שוב לים אם יהיה צורך.

בסייברארק אומרים: "כחברה אנו מקפידים באופן קבוע לשמור על הסביבה קודם כל אצלנו בבניין ובסביבתנו הקרובה, כך שהמודעות למחזור, הגנה על הטבע והגברת מודעות מלווה אותנו בחיי היומיום במשרדים. עבורנו היה רק טבעי שנרצה לעזור כשקורה אסון אקולוגי בסדר גודל כזה. אנו מודים לרשות הטבע והגנים על ארגון המבצע החשוב הזה והזכות לסייע".

עובדי הסייבר יוצאים מהמחשב אל החוף. יחצ,
עובדי סייברארק יוצאים לנקות את החופים/יחצ

האסון האקולוגי לאורך רצועת החוף בישראל לא הביא רק את ההמון לניקוי חופים בצו שמונה, אלא גם שורה של חברות בכירות במשק שנענו לקריאות לסיוע והתגייסו למשימה החשובה של ציוד למתנדבים, לניקיון החופים, אבל בעיקר - להצלת בעלי החיים שנפגעו.

רשת בתי החולים הפרטית אסותא תרמה מכונת הרדמה ומכשיר מוניטור עבור טיפול בצבי ים בשווי של מאות אלפי שקלים שעושה את דרכה ברגעים אלה למרכז להצלת צבי הים שנפגעו הכי הרבה מהאסון הזה. עשרות רבות של חברות נרתמו לסייע בהתנדבות בציוד ובתרומות ביניהן ניתן למנות את ויסוצקי שתרמו שתייה למתנדבים, את ד"ר פישר שתרמו ציוד מגן את שופרסל וסנו שתרמו שקיות אשפה.
ביטוח ישיר תרמו ציוד מיגון וכן הוציאו עשרות עובדים מטעמם להתנדבות. שורת חברות נוספות כמו אדמה, טבע, אבגיל, בנק מזרחי טפחות וניו פארם הציעו אמצעי סיוע נוספים.

מי שמובילה את מבצע ההתגייסות הזה וממקדת את הצרכים, היא הקרן לשמירת הטבע והמורשת - שמובילה כיום בכל נושא גיוס המשאבים ספציפית לנושא הטבע והמורשת בראשותו של אלוף במיל' מתן וילנאי. הקרן ריכזה רשימת ציוד וטרינרי וציוד רפואי קריטי שחסר, בין היתר בריכות טיפול נוספות בצבי ים (עלות אחת כחמישה עשר אלף שקלים), כמו כן, במרכז לצבי ים שמפעילה רשות הטבע והגנים נדרש מכשיר רנטגן, מיכל חמצן, מכשיר אנליזה דם, תא לחץ אוטוקר מכשיר דופל וציוד נלווה כגון שולחן טיפולים וכלי ניתוח מלבד זאת, יש צורך בציוד אישי לאנשי רט"ג: סרבלים תעשייתיים, מסכות PF3 (מסכות של צבעים), כפפות מיוחדות ושקיות אשפה חזקות. כל זאת לטובת הצלה של צבי הים שממילא היו מין בסכנת הכחדה וכעת עוד יותר.

עוזי ברזילי, מנהל הקרן לשמירת הטבע והמורשת: "מבצע הניקוי בעיצומו אמנם יש קושי רב באזור הסלעים, שם העבודה האמיתית. אנחנו מתמקדים כעת בהצלת בעלי החיים שנפגעו בזפת. הפגיעה הקשה ביותר הייתה בצבי הים, בימים אלו מוקם מרכז להצלת צבי ים עם בית חולים ייחודי שיפעל עד לשיקום מלא וחזרתם לים. כרגע לצד רשימה ארוכה של ציוד רפואי שיש בו צורך אקוטי, הצורך הדחוף ביותר מבחינתנו הינו שלוש בריכות טיפול נוספות בצבי ים, כאשר עלות של כל אחת מהן עומדת על חמישה עשר אלף שקלים. אני חייב להוסיף שמחמם את הלב שעם ישראל מתגלה במלוא תפארתו, ההתגייסות של מתנדבים פרטיים לצד חברות מובילות במשק יוצאת דופן. גופים עסקיים נרתמים למשימה איכותית רחבה וארוכת טווח תוך שמירת קשר רציף בעבודה שוטפת".

עברי ורבין, מייסד ומנכ"ל חברת גוד-ויז', יועץ לענייני אחריות תאגידית לקרן: "הקמת החמ"ל אפשרה לטפל בצרכים מידיים. ההתגייסות של המגזר הפרטי לכוח המשימה הלאומי להצלת החופים הדגישה את היתרונות היחסיים של המגזר, כך שבקשר בלתי אמצעי עם גורמי הרשות התאפשרה יכולת קבלת החלטות מהירה והקצאת משאבים הכוללים ציוד מתנדבים ותרומות ברמה מידית. אין לי ספק שהדיאלוג המתמיד שלנו על בסיס הערכת מצב יומית והדגשת הצרכים בזמן אמת בפועל סייעו לעובדה שגם החברות הצליחו לסייע למאמץ הלאומי. המרשים ביותר היה ההתנדבות האנושית חברות כמו אלביט אמדוקס סימנס ואלקטרה ורבות אחרות שהעמידו באופן מידי את מיטב כוח האדם שלהם כדי לעצור את שעון החול המתקתק של השפעת הזיהום והזפת על המערכות האקולוגיות".

ד"ר נורית הראל, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר: "כיצרנית המובילה של מוצרי הגנה משמש, חשה ד"ר פישר חובה לעזור בהגנה ושיקום חופי הארץ. לכן, בהמשך להמלצת משרד הבריאות לניקוי הזפת מידי המתנדבים על ידי שמן תינוקות, תרמה ד"ר פישר לרשות הטבע והגנים שמן תינוקות. בנוסף - חששו בד"ר פישר שאחרי שנה שבה היינו בעיקר בבית, המתנדבים יהיו חשופים לשמש ולכן תרמה לכל נקודות המפגש גם אולטרסול להגנה משמש, והוסיפה אלכוג'ל לניקוי הגייני של הידיים ומגבונים לשימוש כללי".

עובדי אלביט מנקים את הים. יחצ,
אלביט מתגייסת לנקות את החופים/יחצ

עובדי חברת הסושיאל גיימינג סייפליי (SciPlay) לא נשארו אדישים לאסון האקולוגי שפקד את חופי ישראל ויצאו למבצע ניקיון משותף על מנת למזער את נזקי הזיהום. במסגרת היוזמה, מצוידים במוטיבציה, כפפות ושקיות אשפה, הגיעו העובדים לחוף פולג בנתניה בתיאום עם רשות הטבע הגנים ולקחו חלק במאמצים הארציים למען הסביבה. לאחר צעדה של כמה קילומטרים, הם איתרו שטח פגוע והחלו לעבוד.

ירון ברטל, VP Growth בחברת SciPlay שיזם את המהלך, סיפר: "היה מצער מאוד לראות שהזפת - בעלת המרקם הצמיגי והריח החזק - נדבקה לחול, לאבנים, לצדפים וגם לבעלי חיים. זו לא היתה עבודה פשוטה אבל בהחלט הכרחית כדי לשמר את החופים שלנו. היה כיף גדול לראות את הירתמות הצוות שלנו וכמובן של שאר האזרחים, כמו גם את העבודה המדהימה שעושה רשות הטבע והגנים. ככל שיותר אנשים יתנדבו, כך נוכל למעזר את הנזקים שנעשו. אני רוצה להודות לצוות שהצטרף בהתראה כה קצרה בתקופה המאתגרת הזו".

עובדי סייפליי. ירון ברטל,
עובדי SciPlay מסייעים בניקוי הזיהום/ירון ברטל

בכפר הירוק חגגו את הנשף המסורתי החליפה השנה בין היתר עדלאידע וירטואלית בהשתתפות 150 תלמידים מבית הספר שעלו לחגוג במשחק הפופולארי מיינקראפט של מיקרוסופט, במהלכה בנו תלמידי חטיבת הביניים מיצגים כיתתיים. העדליאדע התקיימה בעזרת שיתוף פעולה עם חברת TopEdu.Games, שותפי מיקרוסופט בחינוך.

מיינקראפט מבית מיקרוסופט הוא משחק רשת שבאמצעותו ניתן ללמוד תכנות (כתיבת קוד) וגרפיקה, ולשלב נושאי לימוד שונים בתוך גוף המשחק כמשימות שונות. כך למעשה ניתן ללמד גם היסטוריה, חשמל ופיזיקה, מדעים, מתמטיקה ועוד. מטרת שילוב המיינקראפט בחינוך היא פיתוח שיטת לימוד השונה מ"הכיתה המסורתית", יצירת סקרנות, עניין ואתגר בקרב התלמידים, שיובילו ללמידה משמעותית יותר.

עדלאידע בכפר הירוק. יחצ,
עדלאידע בכפר הירוק/יחצ

בימים אלה, בהם הרמות כוסית רגילות נראות כדבר רחוק, ביקב רקנאטי לא מוותרים על החגיגות. בשיתוף עם עמותת נט"ל, התומכת ומעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע לאומי, הם הפיקו את "המארזום" - מארז המכיל כל מה שצריך לאירועים מרחוק: פותחן, כוס יין אלגנטית ויין משובח. כל משתתף באירוע החגיגי מקבל את המארז לביתו, כך שכולם יוכלו להרים כוסית יחדיו בווידאו מרחוק. חלק מהרווחים מרכישת המארז יועברו לתרומה לעמותת נט"ל.

המארז זמין לרכישה בחנויות היין המתמחות לחג הפסח הקרוב. מחיר: 59 שקל.

מארזום. יחצ,
מארזום/יחצ

ח"כ נפתלי בנט נפגש בשבוע שחלף עם טל שמשון, יועץ עסקי בכיר ובעלים של 'מאסטרים בניהול', במתחם הלולים בכפר עציון. השניים שוחחו על מצבם של בעלי העסקים בישראל בשנה האחרונה, והעלו דרכים ואפשרויות לקידום העסקים, במטרה לסייע להם ולשקם אותם. שמשון עושה ימים כלילות כדי ללוות ולסייע לבעלי עסקים להגדיל את הכנסותיהם ולהגיע לאזור ההצלחה.

נפתלי בנט עם טל שמשון. יהודה נאומבורג,
נפתלי בנט עם טל שמשון/יהודה נאומבורג

לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים בתחילת חודש מרץ הקרוב, חברת דין דיאגנוסטיקה גייסה ספורטאיות מובילות בתחומן לקחת חלק בקמפיין דיגיטלי להעצמה נשית.

נבחרת הספורטאיות המובילות כוללת את גולשת הרוח - מעין דוידוביץ', הטניסאית - לינה גלושקו, מתאמנת הקרוספיט - נטע ברונשטיין ואת רוכבת אופני ההרים והטריאתלטית - ליאן ויתקין.

הספורטאיות ישתתפו ביום צילומים לקמפיין שמטרתו לעודד שיח על נשים בספורט הישראלי מתוך הזווית האישית וניסיון החיים של כל אחת מהן. גם השייטת נועה לסרי לקחה חלק בצילומים, אך בשל מחנה אימונים בפורטוגל לקראת האולימפיאדה הקרובה לא יכלה להיות נוכחת ועל כן צולמה כמה ימים קודם לכן.

הקמפיין יכלול ראיונות במסגרתם יספרו הספורטאיות על נצחונות, קשיים, הישגים ועוד חוויות מעצבות מהזווית האישית שלהן. בנוסף, במסגרת הקמפיין ייחשף מכשיר הכושר החדש compex (קומפקס).

אסף גינוסר, מנהל תחום פיזוטרפיה וספורט בדין דיאגנוסטיקה: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת שבזכותה לא מעט אנשים גילו את עולם הספורט. אנו רואים בקמפיין הספורטאיות הזדמנות מצוינת לתת במה לנשים מצליחות שיכולות לתת השראה לנשים וילדות אחרות דרך הסיפור האישי שלהן שכולל חוויות, הישגים, תכונות אופי חזקות, ואפילו חולשות שיש לכל מאיתנו, מוצלח ככל שיהיה". עוד מסר גינוסר: "אנחנו מבצעים שיתופי פעולה רבים עם ספורטאים וספורטאיות מתוך אמונה ומטרה לחזק את הספורט הישראלי ואת מעמדם כמובילים בתחומם. אנו מקווים להמשיך לעוד שיתופי פעולה מוצלחים שמשלבים בין הספורטאים המובילים בישראל לבין הערכים שאנחנו מאמינים בהם כארגון".

לינה גלושקו ואסף גינוסר. אסף לב,
לינה גלושקו ואסף גינוסר/אסף לב

לרגל יום האישה הבינלאומי 2021, ובמלאת 50 שנה לסלוגן האייקוני Because You're Worth It, מחזק מותג מותג הביוטי המוביל בעולם לוריאל פריז את מחויבותו להעצמת נשים בכל העולם ובישראל, ומשיק את תכנית STAND UP, שמטרתה להכשיר עוברי אורח להתערב במצבים של הטרדות מיניות במרחב הציבורי ולעצור אותן. מתוך מחקר שערך המותג נמצא כי 50% מהנשים בישראל חוו לפחות חוויה אחת של הטרדה מינית במרחב הציבורי.

התכנית, שהינה חלק מהאג'נדה החברתית-סביבתית הכוללת של המותג בכל העולם, תיושם לראשונה בישראל בשיתוף איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, הארגון המוביל בישראל במאבק באלימות מינית.

כחלק ממהלך גלובלי רחב שיושק ב -8 במרץ, יום האישה הבינלאומי, משיק לוריאל פריז ברחבי העולם, תכנית הכשרה שמטרתה להעלות את המודעות הציבורית להיקף התופעה של הטרדה מינית במרחב הציבורי ולהציע כלים פשוטים ומועילים למניעת התופעה. לוריאל פריז חבר לארגון Hollaback הבינלאומי וביחד ייסדו את תכנית STAND UP המכשירה עוברי אורח להתערב ולסייע בדרכים בטוחות ולעמוד כנגד תופעת ההטרדות המיניות במרחבים הציבוריים.

בשיתוף איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, נבנתה תכנית מקומית בעברית, המותאמת לדפוסי ההתנהגות המטרידה בבישראל: הוקם אתר ייעודי (standup-israel.com) עם לומדה דיגיטלית, במטרה להכשיר כ-30,000 נשים וגברים בישראל עד סוף השנה.

לוריאל למען נפגעות תקיפה מינית. יחצ,
לוריאל למען נפגעות תקיפה מינית/יחצ

עו"ד ענת ברנשטיין רייך, יו"ר לשכת המסחר ישראל הודו, מקיימת ביום האישה הבינלאומי (8/3) כנס מיוחד עם נשים מכל יבשת אסיה שיתקיים תחת הנושא: "The Role Models of the Role Models".

כל אחת ממשתתפות הפנאל תציג במהלכו את הדמות שהיוותה לה השראה למה שהיא היום. בין המשתתפות: יעל רביע, סמנכ"לית משרד החוץ, שגרירת נפאל בישראל, שגרירת תאילנד בישראל, שגרירת אוזבקיטסן בישראל, השגרירה הישראלית היוצאת לתאילנד, סגנית שגריר ישראל בהודו ועוד נשות עסקים מובילות מישראל ואסיה. מטרת הכנס היא לחשוף את הגיוון בנשים מצליחות ממדינות שונות ולהיחשף לצדדים שונים ומגוונים בהצלחתן ומזוויתן האישית. האירוע פתוח לקהל הרחב ויועבר בשידור חי ביוטיוב ובדף הפייסבוק של לשכת המסחר.

עו"ד ענת ברנשטיין רייך. יחצ,
עו"ד ענת ברנשטיין רייך/יחצ

לכבוד יום האישה הבינלאומי קניון רננים יוצא במבצע קונים ותורמים, בשבילכן ובשבילן- על כל קנייה בסך 349 שקל ומעלה במגוון חנויות הקניון, תוכלו לבחור מתנה מבין שתי מתנות בשווי 99 שקל, שפתון POWDER KISS של MAC או תיק ערב Mia Lia מתנת ארנקי שולה. בנוסף, קניון רננים יתרום בשמכם למען המאבק באלימות נגד נשים ויעביר 5 שקלים מכל קנייה לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית.

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית מאגד תחתיו תשעה מרכזי סיוע מקומיים ושמטרתו המרכזית היא מאבק באלימות מינית. מרכזי הסיוע פועלים ברמה הפרטנית, ומספקים תמיכה רגשית עבור נפגעות ונפגעי אלימות מינית; וכן ברמה האזורית, בהעלאת מודעות וחיזוק הקשרים עם הקהילות בתוכן הם יושבים. יום האשה הבינלאומי הוא יום חשוב בו אנו מציינות את החשיבות הרבה לאפשר לכל נערה ולכל אשה שוויון הזדמנויות ומימוש היכולות שלה. ביום זה חשוב לזכור שיש נשים רבות שסובלות ולא יכולות להשמיע את קולן. אנחנו נזעק את זעקתן.

מבצע תורמים וקונים ייערך בין התאריכים 3.3.21-8.3.21 (ללא מוצ"ש) ברכישה מצטברת יומית בלבד עד גמר המלאי.

קניון רננים. שירן כרמל,
קניון רננים/שירן כרמל

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי חוגג את יום האישה הבינלאומי במבצע חד פעמי, במסגרתו: רוכשים את אחד ממוצרי הטיפוח של וישי ומקבלים את המוצר השני ב- 50% הנחה.

המבצע כולל את כל סדרות הטיפוח של המותג וישי, בניהם: סדרת פיורטה טרמל לניקוי יסודי של עור הפנים, המתאים לכל סוגי העור, סדרת נוטרילוג'י להזנה אינטנסיבית לעור יבש-יבש מאוד, סדרת אקוואליה טרמל לעור מיובש, סדרת אידיאליה לטיפול בקמטוטים ראשונים, מראה עור עמום ומרקם עור לא אחיד, סדרת ליפטאקטיב קולגן , שילוב של פפטדים עם נגזרת של ויטמין סי, סדרת נאובדיול לטיפול באובדן צפיפות העור, המסייעת בשיקום מבנה העור בגיל המעבר, סדרת נורמדרם, מתאימה לעור שמן הנוטה לפגמים, נקבוביות מורחבות וברק, סדרת דאודורנטים המבטיחים יעילות ארוכת טווח תוך שמירה על עור עדין, סדרת טיפוח לשיער למראה שיער בריא ויפה מהשורש ועד הקצה, סדרת מייק-אפ למראה עור אידאלי לכל סוגי העור ועוד.

וישי. יחצ,
וישי/יחצ

לרגל יום האישה, הנערך ב-8 במרץ קבוצת קניוני עופר חברה למעצבת התכשיטים ומשפיענית הרשת המובילה אתי קובו, לפעילות למען עמותת אחת מתשע. במסגרת זו עיצבה קובו צמידי קפסולה שימכרו בסניפי סטימצקי בקניוני עופר ברחבי הארץ במחיר מיוחד: 19 שקל בלבד (בהצגת קוד קופון מאפליקציית MY OFER). כל ההכנסות קודש תרומה לעמותת "אחת מתשע".

אתי קובו, הנחשבת לאחת מאושיית האופנה ומעצבות התכשיטים הבולטות בארץ, עצבה את שני הצמידים בהשראה נשית: עיצוב עדין ואופנתי. לקובו 62 אלף עוקבים וצי מפורסמות שרוכשות את תכשיטיה, ידועה בעיצוב תכשיטים העשויים מחומרים טבעיים ומתכתבים באופן מדויק עם הטרנדים הנכונים והעדכניים.

קובו מסרה על הפרוייקט: "כשפנו אליי מקניוני עופר לעצב צמיד למען עמותת אחת מתשע היה ברור לי שאני רוצה לעשות את זה. לדעתי, זהו אחד הנושאים החשובים ביותר שצריך להביא לתודעת ציבור הנשים בישראל". במסגרת הפעילות האינסטגרם שלי אני לא פעם מנהלת שיח בנושא".

צמידים בעיצוב אתי קובו. טלי פאוור,
צמידים בעיצוב אתי קובו/טלי פאוור

לקראת יום האישה הבינלאומי, רשת O&H יוצאת במבצעים אטרקטיביים: הלבשת פנאי לבית עד 70% הנחה ! בשמים מובילים לנשים- עד 60% הנחה.

H&O. תומר לופסקו,
H&O ליום האישה/תומר לופסקו

יום האישה הבינלאומי זו הזדמנות טובה להביע את הערכתנו לנשים היקרות לליבנו ואין כמו פרחים מרגשים, שיאפשרו להן להרגיש אהובות ומוערכות. רשת ZER4U מציגה קולקציה ייחודית של זרים, מארזים ומתנות, לרגל יום האשה הבינלאומי, מגוון מתנות לכל אשה בחיינו, שתרגש ותביע אהבה. קולקציית יום האשה מציעה מגוון רחב של זרים וסידורים, זרים מתוקים, סחלבים, עציצים, סוקולנטיים מעוצבים, מארזי שוקולד מבית המותג- MAX BRENNER, יינות מובחרים וקטגוריית בוטיק של משקאות אלכוהול יוקרתיים ומתנות אישיות כמו מוצרי טיפוח ופינוק לגבר ולאישה מבית SABON .

יעל שלביה ל"זר פור יו". שי ארבל,
יעל שלביה לזר פור יו/שי ארבל

החל מיום האישה ולמשך שבוע יצורפו גלויות הסברה של עמותת "ל.א לאלימות נגד נשים" לכל מוצרי דרמלוגיקה הנרכשים באמצעות האתר, במטרה לעודד זיהוי מצבים שבהם קיימת סכנה לאלימות כנגד נשים ולהסברה על הסימנים המזהים ומקדימים לאלימות מצד בן הזוג. בנוסף: תתרום דרמלוגיקה 10% ממכירות תכשיר הדגל של החברה: דיילי מיקרופוליאנט, הלא הוא פילינג האורז האהוב, לטובת העמותה.

תכשיר פילינג של דרמלוג'יקה. יחצ,
תכשיר הפילינג של דרמלוג'יקה/יחצ

יום האישה הבינלאומי נחגג כמדי שנה ב- 8 למרץ וגם השנה יצויין עם אוסף של פעילויות עם עולם תוכן נשי, שיתקיימו בסניף האונליין של רשת סטודיו C:

  • מסיבת זומבה ואימון עיצוב חיטוב זוגיים- עם 2 מאמנות שמעבירות בשידור חי את האימון. יעלה גם בקבוצת הפייסבוק של הרשת בשידור חי לחברות הקבוצה גם שאינן מנויות.
  • שידורי פלייליסטים של זמרות ומוזיקאיות גדולות מישראל בפרט ומרחבי העולם בשיעורים.
  • תחרות נושאת פרסים בפייסבוק.
  • ולקינוח -הרצאה בהנחייתו של הסטייליסט והמלביש שחר רבן, בנושא - חשיבות הסטיילינג בימי קורונה. ההרצאה תשודר בשידור חי מאולפני האונליין של סטודיו סי אונליין ובמקביל תועבר גם בשידור חי בקבוצת הפייסבוק של סטודיו סי גם לחברות בקבוצה שאינן מנויות, (www.facebook.com/groups/studioconline). נושאי ההרצאה:
  • כיצד לדייק את גופך בבחירות הנכונות
  • בגדי הספורט העדכניים בימי הקורונה
  • טיפים לקנייה חכמה
שחר רבן. יהודה פולק,
שחר רבן/יהודה פולק

רשת האיפור והטיפוח SACARA יוצאת במבצע לכבוד יום האישה הבינלאומי שיחול ב8/3 , על כל קולקציית נטע אלחמיסטר, הכוללת 15 מוצרי איפור. במסגרת המבצע: קונים 2 מוצרים ומקבלים 2 מוצרים במתנה.

קולקציית הקפסולה של נטע אלחמיסטר לסקארה כוללת: שפתונים, עפרונות שפתיים, מסקרה, טינט, שימרים, אייליינר , ג'ל גבות, ליפ אנד צ'יק, מברשת איפור, עיפרון עיניים ופלטת מולטי שיין (שימר , ברונזר, סומק).

מברשת איפור סקארה. יחצ,
מברשת איפור של סקארה/יחצ

לקראת יום האישה הבינלאומי, קבוצת גולף משיקה קולקציה בהשראת הציירת פרידה קאלו. פרידה קאלו נולדה לדבריה ב-7 ביולי 1910, אך בתעודת הלידה שלה מציגה 6 ביולי 1907. קאלו רצתה, כביכול, ששנת הלידה שלה תהיה השנה בה התחילה המהפכה המקסיקנית, כך שהחיים שלה החלו עם לידתה של מקסיקו המודרנית.

בגולף משיקים מגוון פריטים הכוללים טי שירטים, שמלות, חצאיות וחולצות השואבות השראה בדפוסים וצבעוניות הלקוחים מציוריה. בגולף & קו משיקים מגוון כלי הגשה (צלחת ראשונה, עיקרית, עיקרית, קעריות מרק, קערות סלט, מגש לעוגה, כוסות ואחסוניות), מצעים, מגבות, כריות נוי ועוד. באינטימה עוצב קו פיג'מות בהשראת אומנותה של קאלו ואף פיג'מה עם דמותה האייקונית.

חולצת גולף. אודי דגן,
חולצת גולף בהשראת פרידה קאלו/אודי דגן

רשת ג'פניקה דוגלת בחדשנות, אחריות והעלאת המודעות הציבורית למיגור תופעת האלימות ורצח נשים בפרט ומאמינה כי שינוי אמיתי מתחיל בדור הצעיר ולכן מייחסת חשיבות רבה לנוכחות הדור הצעיר והשפעתו בקידום תכנים ומסרים חיוביים למיגור תופעת האלימות כלפי נשים ויצירת חברה סובלנית, מכבדת ובטוחה. על כן , גאים ונרגשים לצאת למשימה חשובה זו יחד עם הזמרת והדוגמנית אנה זק ולחבור לעמותת "פורום מיכל סלה" הפועלת לקידום ערכים אלו.

לרגל יום האישה הבינלאומי שיצוין ב-8.3 ועד ה-8.4 יוצע בכל סניפי רשת ג'פניקה ברחבי הארץ הרול ALL IN ROLL שהורכב ע"י אנה זק ושף ג'פניקה, כאשר בכל הזמנה של הרול ג'פניקה תתרום 10% לעמותת "פורום מיכל סלה".

ALL IN ROLL צמחוני -אורז סלק (ורוד), אספרגוס, גבינת שמנת, טמאגו, עירית- 41 שקל.
ALL IN ROLL - אורז סלק (ורוד), סלמון נא, גבינת שמנת, אספרגוס, מלפפון- 46 שקל.

יום האישה הבינלאומי בג'פניקה. שי תמיר,
אנה זק ושף ג'פניקה לאון לאוגנקי/שי תמיר

חברת ברימאג יוצאת לקראת חג הפסח במבצע חגיגי, במסגרתו: רוכשים ממגוון המיקסרים של kMix KENWOOD ומקבלים במתנה קערה נוספת למיקסר, 5 ליטר, בשווי 390 שקל במתנה. המבצע כולל את מגוון המיקסרים מסדרת PICASSO KMIX ו-METAL במחיר 1,790 או 1,990 שקל. בנוסף , שירות VIP - מתנה , 10 שנות אחריות (שנה מלאה + 9 שנות אחריות לחלק המנוע בלבד), הדרכה על המיקסר בבית לקוח, מיקסר חלופי במקרה של תיקון. המבצע בתוקף החל מ 28.2.21 עד 10.4.21 ואו עד גמר המלאי. הוא ייערך ברשתות: ברשת חנויות טרקלין, בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המורשות. לפרטים נוספים ותקנון המבצע : www.brimag.co.il

מיקסר קנווד של ברימאג. יחצ,
המיקסרים של קנווד/יחצ

השחקן עוז זהבי פרזנטור מותג האופנועים היפני המוביל בישראל YAMAHA, התחדש בדגם XSR900 של המותג כך שיוכל להתחבר מקרוב ולחוות את חווית הרכיבה הייחודית של YAMAHA.

הגיעו להעניק לו את המפתחות לפני שיצא לסיבוב הראשון על האופנוע החדש, גדי אבירם מייסד ויו"ר מטרו מוטור יבואנית YAMAHA, ותומר קומרוב המנכ"ל.

עוז זהבי מתחדש באופנוע. איציק בירן,
עוז זהבי מתחדש באופנוע לצד גדי אבירם ותומר קומרוב/איציק בירן

לכבוד פסח, משיקה חברת ג'ונסון קלין חבילת מוצרי ניקיון איכותיים. ג'ונסון קלין הוקמה ב-2005 ומונה 5 סניפים ברחבי הארץ ואף מתכננת פתיחה של מספר סניפים נוספים במהלך השנה הנוכחית. בין היתר ג'ונסון קלין ידועים במגוון הניחוחות העצום שהם מציעים עם למעלה מ-30 ניחוחות למוצרים שלהם: NOIR, אוריינט, אושיין, אמבר, בוטיק, ג'וי, דובי, הרמוניית המדבר, טלק בייבי, יערות הגשם, לבנדר בלום, לבנדר, לובי בית מלון, לימון, מאי בלוסום, מאי, סבוני, ספורט, פיור סנס, פרחי אביב, פרש מורנינג, פרש, צ'אקרה, קאשמיר, קלין קוטון, רוז, שנגרילה, תה ירוק, תפוז, תפוח ועוד.

  • ג'ל כביסה בריח- סבון מפנק SOAP: ג'ל כביסה עשיר בבושם ובחומר פעיל, היחידי שמעניק לבגדים רכות וניקיון מקסימליות וניחוח מבושם שמלווה אותו לאורך כל היום. תכולה: 3 ליטרים. מחיר: 28 ש"ח
  • מבשם ומחטא רצפות מחוזק- בית מלון HOTEL. נוזל הרצפה המדהים, בניחוח בית מלון. תכולה: 1 ליטר. מחיר: 25 ש"ח
  • מבשם כביסה וטקסטיל בניחוח סבון מפנק. מבשם הכביסה מגיע עם פורמולה ייחודית המעניקה עוצמת ריח חזקה ועמידה לאורך זמן והוא יעיל בריכוך הבד ומגן עליו. בנוסף, ניתן להתיז אותו גם על וילונות, ספות מבד, סדינים וכריות. מכיל: 700 מ"ל. מחיר: 25 ש"ח
  • מבשם כביסה וטקסטיל בניחוח נואר- NOIR. מכיל : 700 מ"ל. מחיר 25 ש"ח
  • מגבונים לרצפה בניחוח בית מלון. מארז 5 חבילות מגבונים בניחוח בית מלון. מחיר עבור 5 חבילות: 75 ש"ח
  • מתקן למטהר אויר פולסים פס ניקל שחור. מחיר: 85 ש"ח
  • ספריי מטהר אוויר בניחוח בית מלון לבישום ונטרול ריחות לא נעימים: מטהר האויר מותאם לשימוש ידני או לשימוש במתקן חשמלי. מכל: 3,000 לחיצות / 250 מ"ל. מחיר: 25 ש"ח
  • בניחוח פסיפלורה - אשפתונים לניטרול ריחות רעים. אשפתונים חזקים במיוחד בניחוח חזק של פסיפלורה לנטרול ריחות רעים גודל 75*90 עם שרוך קשירה. כל גליל מכיל 25 יחידות. מחיר: 25 ש"ח
  • פניני ריח סבון מפנק - soap. פניני סיליקון עם הזרקת בושם לתוכם כדי שיפיצו ניחוח חזק לאורך זמן בחלל בו הם נמצאים, טכנולוגיה חדשה של ג'ונסון קלין. מחיר: 20 ש"ח
  • מפיץ ריח על בסיס שמנים פרימיום בניחוח קאשמיר. מפיץ הריח על בסיס שמנים מבית ג'ונסון קלין המכיל בושם מרוכז שמתפזר בחלל החדר ובניחוח האווירה החדש שלנו - ניחוח קאשמיר המהפנט
  • מכיל: 250 מ"ל. מחיר: 69 ש"ח
דפיוזר מקלות קשמיר של ג'ונסון קלין. יחצ,
דפיוזר מקלות קשמיר בניחוח משגע של ג'ונסון קלין/יחצ

מגיפת הקורונה הביאה עמה מצד אחד עלייה באכילה רגשית ובכלל ומצד שני, חישוב מסלול מחדש בכל הקשור לתזונה ולבריאות. כתוצאה, רבים מבקשים להפחית בצריכת פחמימות בתזונה היומית - מה שהביא לביקוש גבוה ל"לחם פשתן", שהוא דל מאוד בפחמימות (כ-1 גרם פחמימה בפרוסה).
משבר הקורונה שתקף את העולם בתחילת 2020 ולמרבה הצער עדיין איתנו, הסגרים והלחצים - כולל הנפשיים - גרמו לרבים לאכול ולנשנש (גם אכילה רגשית) ללא הפסקה וכתוצאה, להעלות במשקל ולפגוע בבריאותם. מנגד, התפתחה תופעה הפוכה של מי שעלו (או לא) במשקל, אבל החליטו להקפיד על התזונה היומית, תוך שהם מחפשים דרכים להפחית בצריכת פחמימות. אחת הנישות התזונתיות שהפכה לפופולארית בשל כך היא צריכת "לחם פשתן" - ש"ביכורים מזון ומאפה" היא המאפייה היחידה בארץ המייצרת אותו. "מאז החלה הקורונה יש עלייה של עשרות אחוזים בביקוש ללחם", אומר יעקב לבין, מנכ"ל ביכורים, "נכון לינואר 2021 ייצרנו כ-50,000 לחמים בחודש. לפני כ-4 שנים, כשהתחלנו בייצור הלחם המיוחד, מכרנו עשרות בודדות בחודש וגם זאת, בחנויות טבע בלבד. כיום הלחם נמכר בכ-2,000 נקודות מכירה, כולל רשתות שיווק ומכולות שכונתיות", אמר. הלחם נמכר טרי ופרוס - באריזה שומרת טריות המאפשרת חיי מדף של למעלה מחצי שנה, או כלחם קפוא. ניתן גם להשיג לחמניות פשתן.

"ביכורים מזון ומאפה" מתמחה בייצור מגוון לחמים, חלות, עוגות ומאפים מיוחדים, ומחלקה מיוחדת ללחם ולחמניות פשתן. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

יעקב לבין. יחצ,
מנכ"ל ביכורים יעקב לבין/יחצ

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, תחל בשיווק ומכירה של שואב האבק שוטף ועוצמתי מבית שיאומי Mi Vacuum Cleaner G10, שואב האבק האלחוטי החדש שופר ביחס לדורות הקודמים ומציג קפיצת מדרגה בסגמנט השאיבה האלחוטית.

  • זמן סוללה ארוך במיוחד ואפשרות להחלפת סוללה
  • מנוע בעל מהירות סיבוב של עד 125,000 סל"ד ושיפור של 25% בעוצמת היניקה
  • מסך TFT עם תצוגה מפורטת ואפשרות לעבודה רציפה ללא לחיצה על לחצן ההפעלה ויכולות שטיפה.
  • ה- G10 הוא דגם השואב האלחוטי השלישי של שיאומי שמשווק בישראל, הדורות הקודמים זכו להצלחה גדולה ולאמון מהצרכן הישראלי, הדור החדש מציע חבילה משופרת במיוחד לצד מחיר תחרותי ביחס למתחרים הישירים, 1,490 שקלים.
  • מנוע עוצמתי משופר השואב החדש מצויד מנוע Brushless דיגיטלי חדשני במערך 12 ציקלונים בעל מהירות סיבוב של עד 125,000 סל"ד ועוצמת יניקה של 150AWהגבוהה בעד 25% יותר מהדור הקודם עוצמת שאיבה חזקה במיוחד של 25,000Pa ונצילות שאיבה של 99.97% שמאפשרת שאיבה אפקטיבית גם של אלרגנים וחלקיקים זעירים באמצעות מערך סינון 5 שלבים מבוסס מסנן HEPA.
  • סוללה Mi Vacuum Cleaner G10 בעל סוללה חזקה במיוחד בנפח mAh3000 שמציבה אותו בראש הסגמנט ומאפשרת זמן עבודה מקסימלי של 65 דקות בין טעינות. לסוללה טכנולוגיות הגנה לתאים שמבטיחה אורך חיי סוללה ובטיחות מירבית, הגנת טמפרטורה, הגנת קצר, הגנה מפריקת יתר והגנה מטעינת יתר. בנוסף, לראשונה, בסדרת שואבי שיאומי האלחוטיים ניתן להחליף את הסוללה ולוותר על הפסקות שאיבה לצורכי טעינה.
  • מסך TFT לשואב החדש מסך TFT המציג נתונים בזמן-אמת, עוצמת שאיבה (4 מצבים), מצב סוללה, שפות תצוגה, נעילת לחצן הפעלה והתראות שימוש. כמו כן, ניתן להגדיר את נעילת לחצן הפעלה באמצעות המסך כך שאין צורך ללחוץ ברציפות על הלחצן בעת השימוש בשואב האבק.
  • ל- 10G יכולות שטיפה בעזרת מיכל מים מגנטי הנצמד למתאם השאיבה הראשי ומאפשר ניגוב עם מטלית נצמדת של המשטח מיד לאחר פעולת השאיבה. לשואב החדש עיצוב מודרני ונקי ואפשרות תלייה והטענה של סוללה נוספת (נמכרת בנפרד) על מעמד הקיר, מברשת Multi-Surface אוניברסלית בתצורת V המתאימה לכל סוגי המשטחים (שטחים, רצפות, פרקטים ועוד) ומקטינה את הצטברות השערות במברשת.
  • זמינות ומחיר: ה- Mi Vacuum Cleaner G10 היה זמין בישראל במחיר מומלץ של 1490 שקלים וישווק עם 12 חודשי אחריות של המילטון. באתר שיאומי ישראל www.mi-il.co.il, בחנויות Mi Store דיזנגוף סנטר , קריון וראשל"צ ואצל המשווקים המורשים. P, מחסני חשמל , אייבורי, וואלה שופס, Last Price, אלם , לאסטפרייס, אולסייל, עזריאלי, ביג דיל, עולם הקולנוע , בסט מובייל .
שואב שוטף אלחוטי של שיאומי. יחצ,
השואב שוטף האלחוטי של שיאומי/יחצ

חברת לנד רובר חושפת את החידושים בדיפנדר לשנת המודל 2022. אגדת השטח שחזרה להיצע של היצרן המתמחה בדגמי שטח ופנאי ב-2019, זוכה למספר עדכוני מוצר, שמטרתם לחזק את מעמדו כאגדת שטח וכמוצר פרימיום נחשק. דיפנדר ממשיך להיות מוצר ייחודי שקוסם לקהל לקוחות מגוון, בזכות שילוב של עיצוב, יכולות שטח, ביצועים, שימושיות, איכות וקטלוג אביזרים נרחב.

בראש החידושים של שנת המודל 2022 עומדת יחידת כח חדשה שתעמוד בפסגת היצע הדיפנדר. מנוע V8 בנפח 5 ליטר עם מגדש על שעד כה שירת את גרסאות הביצועים של ריינג' רובר, הופך את דגם P525 לדיפנדר הסדרתי המהיר ביותר אי פעם. המנוע מפיק 525 כוחות סוס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 64 קג"מ ב-2,500 סל"ד.

המנוע הבריון לוקח את גרסת P525 של דיפנדר 90 מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות, כאשר גרסת 110 עושה זאת ב-5.4 שניות. המהירות המרבית של שתי הגרסאות היא 240 קמ"ש. בתהליך הפיתוח של הגרסה החדשה הושקעה תשומת לב ניכרת להנדסת הקול של המנוע, על מנת לספק פסקול V8 עשיר ומרגש. כמו בשאר הדיפנדרים הכח עובר לשטח בעזרת תיבת הילוכים פלנטרית מתוצרת ZF בעלת 8 יחסי העברה ותיבת העברה עם הילוך כח (LOW) ביחס העברה של 2.93:1.

תוספת גרסת V8 מגדילה כעת את סך יחידות הכח של הדיפנדר. למתדלקי הסולר מוצעות 3 יחידות דיזל היברידי קל (MHEV), 6 טורי בנפח 3 ליטר, עם 200, 250 ו-300 כוחות סוס. מנוע הבנזין משווק בארץ עם מנוע ה -3 ליטר עם טכנולוגיית MHEV בהספק של 400 כוחות סוס. דגם בנזין נוסף הוא P400e, אשר מציע 404 כוחות סוס ו-65 קג"מ מיחידת כח חשמלי היברידי נטען (PHEV), עם טווח חשמלי של 43 ק"מ. מנוע זה צפוי להגיע לקראת הרבעון השלישי.

דיפנדר מוצע ללקוחות בשני אורכים (דגם 90 עם 3 דלתות ודגם 110 עם 5 דלתות) וניתן להתאימו לצרכים ורצונות מגוונים בעזרת קטלוג אביזרים עשיר במיוחד, הקולע לרצונות וחלומות של חובבי פנאי ושטח. ניתן יהיה להביא את הרכב לארץ בהזמנה מיוחדת ברבעון השלישי של 2021.

לנד רובר דיפנדר. יחצ,
לנד רובר דיפנדר/יחצ

לקראת חג האביב, בית האופנה גולברי משיק קולקציית בשמים חדשה לנשים, הכוללת ארבעה ניחוחות, המשלבים נגיעות ותערובות של רעננות, עוצמה, פרחוניות וקלאסיות עם ארומה אוריינטלית.

קולקציית הבשמים החדשה מוצעת בבקבוק מעוצב במראה יוקרתי ונוזל בשקיפות ורדרדה ואפרסקית. ארבעת הניחוחות משדרים אלגנטיות, תחכום ועדכניות, וכל אישה יכולה למצוא את הניחוח המתאים לה.

  • JOLI - ניחוח עם קטע אוריינטלי, המשלב תערובת פרחונית ופירותית המעניק תחושה של עוצמה נשית.
  • EMOTION - ניחוח פרחוני - מאסק שמעניק תחושת רעננות למשך כל היום.
  • ANGE - ניחוח פרחוני-פירותי בשילוב אמבר המעניק זוהר שמעורב בתחושה של קטיפה.
  • BISOU - ניחוח ייחודי המשלב פטצ'ולי עם פירות ווניל שיוצר ניגודיות.
גולברי בישום. ניר יפה,
בישום גולברי/ניר יפה

Adika בשבוע של מבצעים מיוחדים 50% הנחה על כל הפריטים באתר ובחנויות - אופנה, הנעלה, אביזרים וקולקציית העיצוב לבית Adika Living. המבצע לא כולל קולקציה חדשה מותגים חיצוניים. תוקף המבצע: 2-8.3.2021

ADIKA. יחצ,
מבצעים ב-Adika/יחצ

רשת 'מקס ברנר' משיקה לרגל חג פסח את קולקציית המתנות החדשה 'Wonder Collection', המשלבת את מיטב השוקולדים של הרשת, המוכרים והאהובים, לצד החדשים והמפתיעים וכוללת מגוון רחב של יינות ועיצובים חדשים.

חבילות השי מקולקציית Wonder Collection מצליחות להגשים עבורנו חגיגה מופלאה של שוקולד איכותי ומיועדות לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה מושלמת לחג הפסח.

מארז וונדר של מקס ברנר. יחצ,
Wonder Collection של מקס ברנר/יחצ

NeoBrand יבואנית ומשווקת מוצרי מזון, משיקה לקראת הפסח, עוגיות קוקוס נימוחות ורכות של חברת פופיס (Poppies) הבלגית. העוגיות כשרות לפסח וללא גלוטן. עוגיות הקוקוס מיוצרות עפ"י מתכון ארוך שנים וייחודי המעשיר אותן בטעם ובעיקר במרקם נימוח ומיוחד.

חברת פופיס הבלגית הקיימת מ-1935, מקפידה להשתמש בחומרי גלם איכותיים, כדוגמת; שוקולד בלגי מריר מעולה.

עוגיות קוקוס פופיז. יחצ,
עוגיות קוקוס פופיס/יחצ

בתזמון מושלם עם מזג האוויר היבש, משיקה חברת הדרמו-קוסמטיקה, קמדיס, קרם לחות מזין לידיים, המיועד להזנת כפות הידיים והעשרתן בלחות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג במהירות ומותיר את העור רך, נעים וגמיש. התכשיר מסייע לכפות ידיים יבשות וסדוקות, מזין ולוכד את הלחות בעור, מרכך מרגיע ומחדש עור יבש וסדוק.

כחלק מערך הקיימות, שהוא נר לרגליה של קמדיס, הקרם יימכר בשפופרת הניתנת למחזור ללא אריזה חיצונית לטובת שמירה על איכות הסביבה.

מה מכיל Nourishing Hand Cream:

  • גליצרין וחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה של העור.
  • שילוב של 4 צמחי מרפא המפחיתים אדמומיות ומחזקים את מחסום ההגנה הטבעי של העור.
  • שמן זית העשיר בוויטמין E וויטמין A.
  • ללא צבע מלאכותי
  • ללא פראבנים
קרם ידיים של קמדיס. יחצ,
קרם ידיים של קמדיס/יחצ

אחד הטרנדים המובילים בעולם העיצוב לאביב 2021 הוא טרנד הוינטאג'. חברת אלוני, משיקה מגוון סדרות חדשות של אריחי פורצלן מאויירים בסגנון וינטאג' המזכירים את מגמות העיצוב שהיו מקובלות החל משנות ה-30 ועד שנות ה 60. נוסטלגיה במיטבה.

לדברי בתיה מורנו, מנהלת קטגוריית קרמיקה באלוני: " מדובר בסגנון עיצוב שמשלב המון צבעים וצורות . הוא נועז ויחד עם זאת מאפשר חותם אישי של דיירי הבית ויצירת אוירה חמה וביתית. המגוון הוא עצום ומתבטא הם בגדלים, בצבעוניות ובשילובי הצבעים, בדפוסים השונים ובצורת האריח ( מרובע, מלבן, משושים וכו) ."

סדרות הוינטאג' החדשות באלוני כוללות מגוון רחב של ארחים עם דפוסים גאומטריים ואתניים בצבעוניות משולבת של גוונים מעושנים: אפורים, חומים ,ירקרקים, צהובים ועוד, החוברים יחד למקשה אחת ויוצרים מראה נוסטלגי קסום עם ניחוח עתיק.

מחיר: החל מ-215 שקל למ"ר, להשיג ברשת אלוני

אריחי אלוני. יחצ,
אריחי אלוני/יחצ

מתחם הקניות עופר בילו סנטר אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר, יערוך יריד עודפים ענק של רשת "הודיס". היריד יתקיים באוהל מבצעים ענק שיוצב במרכז המתחם ויכלול מגוון רחב של בגדי נשים ילדים וגברים במחירים חסרי תקדים - 19.90 עד 49.90 שקל. היריד יכלול: מעילים, חולצות, שמלות, מכנסיים, סריגים, חליפות טרנינג , טי-שירטים ועוד.

המכירה המיוחדת תתקיים באוהל המבצעים שבמתחם עופר בילו סנטר העודפים, עד התאריך 31.03.21 (ברחבת חנייה בצמוד לסקארה) בימים א'-ה', בימי ו' בין השעות 10:00-14:30. שבת בין השעות 10:00-21:00.

אוהל הודיס. יחצ,
אוהל העודפים של הודיס/יחצ

חברת מבושלת חוסכת לכם את ההתלבטות ומציעה סדרת ארוחות מוכנות ואיכותיות עד הבית תחת המותג DAILY KITCHEN - מגוון מנות עשירות, טעימות ומזינות של בשר, עוף, מנות צמחוניות, תבשילים ומרקים. בימים אלו, לקראת חג הפסח, DAILY KITCHEN מציע מארז ארוחות חגיגי, משובח ומגוון עד הבית הכולל 8 סוגי מנות ומותאם לחמישה עד שבעה סועדים. מחיר הערכה שווה לכל נפש (849 שקל/8 סוגי מנות/5 מנות בכל אריזה 21 שקל למנה).

אסאדו בקר. דניאל לילה,
אסאדו בקר של "מבושלת"/דניאל לילה

לקראת עונת המכירות החמה של השנה המקדימה לפסח רשתות החשמל והיבואנים נערכים עם מבצעים ומהלכים שיווקיים אטרקטיביים קבוצת קלינטון סחר יבואנית מוצרי החשמל יוצאת לקראת החג במהלך רחב במהלכו כל הרוכש כיריים היברידיות של המותג - TEKA המשלבות את המהירות של אינדוקציה עם העוצמה של אש גלויה מקבל במתנה שואב אבק אלחוטי של מותג החשמל הגרמני- Fakir בשווי 1,200 שקל במתנה.

כיריים היברידיות של TEKA. יחצ,
כיריים היברידיות של TEKA/יחצ

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, משיקה ערכות חג יוקרתיות באריזה מהודרת. הערכות מגיעות ב-3 אופציות בהתאם לסוג השיער ליצירת שגרת טיפוח ושמירה על השיער, לאורך כל ימות השנה.

  • ערכת לחות - סדרת מוצרי הלחות מתאימה לשימוש בשיער רגיל עד יבש. שמפו ומרכך מסדרת הלחות מזינים את השיער ומעשירים אותו בלחות. שומרים על גוון שיער צבוע לאורך זמן. ללא סולפטים- פוספטים ופארבנים. שמפו מעניק לחות 250 מ"ל, מרכך מעניק לחות 250 מ"ל, שמן טיפולי 25 מ"ל-מתנה. מחיר: 188 שקל
  • ערכת שיקום - סדרת מוצרי השיקום מתאימה לשימוש בשיער דק עד רגיל. שמפו ומרכך משקמים שיער פגום והופכים אותו לחזק, בריא וגמיש. מכילים פורמולה המעושרת בפרוטאינים וחומצות שומן המתקנים את מבנה השערה ושומרים על גוון הצבע בשיער לאורך זמן. ללא סולפטים- פוספטים ופארבנים. שמפו משקם מעניק לחות 250 מ"ל, מרכך משקם מעניק לחות 250 מ"ל, שמן טיפולי 25 מ"ל-מתנה. מחיר: 188 שקל
  • ערכת נפח - סדרת מוצרי הנפח מתאימה לשימוש בשיער דק עד רגיל. שמפו ומרכך מעניקי נפח מכילים פורמולה קלילה המורכבת מתמצית ניצני עץ הטיליה, מזינים ומעשירים את השיער בלחות ומעניקים לשיער נפח. ללא סולפטים- פוספטים ופארבנים. שמפו מעניק נפח 250 מ"ל, מרכך מעניק נפח 250 מ"ל, שמן טיפולי לייט 25 מ"ל - מתנה. מחיר: 208 שקל
ערכת פסח של Morrocanoil. יחצ,
ערכת פסח של Moroccanoil/יחצ

מתנה מושלמת לחגים : קירות השראה מעוצבים וגדלים חדשים של סטיקיז. "סטיקיז" היא תמונה ממוסגרת שנדבקת לקיר ללא צורך במסמרים (סה"כ 3 גדלים), ניתן להדביק, להסיר ולהדביק מחדש ללא פגם ולעצב את הקיר שלכם ב-5 דקות. אתם נכנסים לאתר בוחרים את התמונות ואת קיר ההשראה, בסטיקיז מדפיסים וממסגרים אותן באיכות גבוהה, אורזים ושולחים אליכם עד 5 ימי עסקים עם שליח עד הבית (משלוח חינם), כך שהקולאז' המשפחתי או הצילום האומנותי, בחיים לא היה קל, נוח ויפה יותר.

בסטיקיז התמונות הן תמונות פוטו איכותיות בגודל של 20×20 ס"מ, 20×30 ס"מ או 30×30 ס"מ אותן ניתן לקבל עם מסגרת שחורה או לבנה או אריח (ללא מסגרת). התמונות נדבקות לקיר עם דבק מיוחד אשר מאפשר להדביק ולהסיר את התמונות בלי צורך במסמרים. ניתן לעלות כל תמונה שתרצו, וניתן לבחור מהגלריה שלנו קיר השראה לפי הטעם והצורך. מחיר: החל מ-39 שקל ליחידה, החל מ-236 שקל לחבילה.

סטיקיז. עמית זאנטקרן,
סטיקיז/עמית זאנטקרן

במציאות החדשה, כולנו רוצים להרגיש בטוחים. מקפידים על כללי ריחוק חברתי , חובשים מסכות ומנסים לעשות כל שביכולתנו כדי להימנע ממצבים שעלולים לסכן את בריאותנו. במיוחד לאור מציאות זו, יוצאת חברת ALCON, בתקשור חדש ל - AOSEPT, מותג מי החמצן לטיפול בעדשות מגע חודשיות.

תמיסות AOSEPT מיועדות לניקוי, חיטוי והסרת החלבונים ממשטח עדשת המגע. פעולת ניקוי וחיטוי העדשות בעזרת תמיסות AOSEPT דורשת כ- 6 שעות לפחות של ניקוי בתוך מחסנית העדשות המצורפת לאריזה. השימוש בתמיסה אשר אינה מכילה חומר משמר, מתאים לכל הסוגי העדשות הרכות, כולל עדשות סיליקון הידרוג'ל.

Aospet. יחצ,
Aospet/יחצ

רינוז פותח במיוחד בכדי לשלוט ולטפל בתסמיני נזלת וסינוסיטיס הנגרמים בשל סיבות שונות ובמיוחד כאלה שמקורם אלרגי. רינוז מקל על התסמינים של אלרגיות הנגרמות על ידי אבקני פרחים, קרדיות אבק או בעלי חיים, על ידי כך שהוא יוצר מחסום בפני חדירת אלרגנים הנישאים באוויר. פעילות זו מתרחשת בעיקר הודות לנוכחות פולימר טבעי קסילוגלוקן.

הודות למנגנון הפעולה אשר מספק הגנה עוד טרם הופעת התסמינים, ניתן להשתמש ברינוז כאמצעי מניעתי לפני שבאים במגע עם סביבה בה סביר שתהיה נוכחות של אלרגנים הנישאים באוויר (תקופות של פריחה, פעילויות גינון, ניקוי אבק בבית וכדומה).

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 שקל.

רינוז. יחצ,
תרסיס לאף רינוז/יחצ

יקב ברקן גאה להשיק ולחשוף לראשונה לקראת חג הפסח: קברנה סוביניון, 'PLATINUM', בציר 2018. ה-'PLATINUM', מורכב מחביות קברנה סובניון מהגליל העליון, שהראו תכונות יוצאות דופן בעת הטעימה השנתית בה צוות הייננים קובע לאיזה יין מיועדת כל חבית. בטעימה זו נבחרו חביות מצטיינות בטעם, בארומה או בכל מאפיין אחר שגרם להן להתבלט מול השאר. לאחר שנבחרו והופרדו משאר החביות, היין המשיך להתיישן בהן ומהן הוכנה המהדורה הראשונה של פלטינום.

קברנה סוביניון, 'PLATINUM', בציר 2018 הוא יין עוצמתי ועשיר בטעמים וניחוחות המשתלבים בהרמוניה מושלמת. משלב טעמי פרי אדום ושחור, עם תבלינים, וניל, קפה, ועץ קלוי שמקורם בחביות עץ האלון הצרפתי. יין מרוכז ועשיר במיוחד, בעל גוף מלא וסמיך וסיומת עוצמתית וארוכה.

שנת הבציר 2018 התחילה בחורף מועט משקעים, ועונת הגשמים הסתיימה בכ-80% מכמות המשקעים של העונה המקבילה. עונת הגשמים השחונה המשיכה לחודשי אביב חמים מהממוצע ולאירועי גשם חריגים בחודש אפריל ומאי, אשר היו מלווים באירועי ברד וגשם חזק שהביאו לירידה משמעותית ביבול. חודשי הקיץ היו קרובים מאוד לממוצע מבחינת טמפרטורות, ואף נמוכים ממנו באזורי ההר הגבוהים. עונת הגידול אמנם הייתה מאתגרת והביאה ליבול נמוך, אך איכות הפרי הייתה גבוהה ועונת ההבשלה הייתה מתונה להפליא.

קברנה סוביניון פלטינום. יחצ,
קברנה סוביניון פלטינום/יחצ

בשנת 2009 גילו שתי חוקרות בכירות רכיב בתא הנקרא "טלומר", על התגלית זו זכו השתיים בפרס נובל. מדובר ברכיב הנמצא בקצוות התא וכמו הפלסטיק שנמצא בקצה שרוכי הנעליים ושומר עליהם מפרימה, כך הטלומר שומר על התא מפני חמצון שפוגע בו. הטלומר מתקצר עם הזמן וכשהוא נגמר, התא חשוף לחלוטין לחמצון ומת.

על סמך תגלית זו, חברת JEUNESSE GLOBAL פיתחה את תוסף התזונה FINITI אשר מכיל רכיבים ייחודיים המאטים את התקצרות הטלומר בצורה משמעותית ובכך מאריכים את תוחלת החיים של התא באופן משמעותי כמו גם את איכות תפקודו ובכך מאיטים את תהליך ההזדקנות שלנו.

תוסף התזונה FINITI מכיל תערובת בלעדית ומוגנת בפטנט של פירות וירקות המסייעת בעיכוב הזדקנות התא והמערכת החיסונית ושמירה על מנגנונים טבעיים של שיקום ה- DNA. בנוסף, השימוש בתוסף התזונה FINITI מהווה מקור לרכיבים מזינים טבעיים, אשר עוזרים לשמור על תאי הגזע הבוגרים של גופנו וכן מקדמים תחושה של חיוניות צעירה כך שנעשה שיפור של הגוף מבפנים.

האחראי על פיתוח המוצר, ד"ר ג'יאמפאפה, מחברי הועדה המדעית המייעצת של החברה היה מועמד לפרס נובל על הפיתוח.

מחיר מומלץ ליחידה: 705 שקל (60 קפסולות)/ אופן השימוש: מומלץ לקחת 2 כמוסות ביום.

תוסף תזונה מבית Finiti. יחצ,
תוסף Finiti/יחצ

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק לראשונה בישראל סדרת מוצרים כשרה לפסח הכוללת: ספגטי, פוזילי ופנה.

סדרת ברילה לפסח, תשווק במהדורה מוגבלת, היא עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). סדרת המוצרים מצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, בדומה לכל המוצרים מבית ברילה, המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.

הסדרה כוללת: ספגטי כשר לפסח: לא עבה ולא דק מידי, מושלם לכל מנה, לחובבי האוכל האילטקי יכול להיות ההברקה לארוחת חג, במיוחד במנות מודרניות עם רטבים מפתיעים. פוזילי כשר לפסח: צורת הבורג, מאפשרת לכל רוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף מכל הכיוונים. מומלץ להעשיר את שולחן החג עם פוזילי בתוך סלט. פנה כשר לפסח: מושלם לרטבים עשירים של ירקות ובשר. הרוטב נכנס לתוך החלל וגם נתפס על שטח הפנים המחוספס.

טיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת, ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים את הבישול בתוך הרוטב.

מחיר מוערך לצרכן: 12.90 שקל לאריזה. כשרות: בד"ץ מנשסתר לאוכלי קיטניות. תכולה: 400 גרם

פסטה ברילה כשר לפסח. יחצ,
פסטה ברילה כשרה לפסח/יחצ

חברת כרם טבע המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון, משיקה מוצרים חדשים ללא גלוטן. בין המוצרים: 4 סוגי אטריות דקות ורמיצ'לי עשויות אורז, ללא גלוטן, וסדרת דפי אורז צבעוניים, הכוללים כ-6 סוגים, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן וללא צבעי מאכל.

דפי אורז של חברת כרם. יחצ,
דפי אורז ללא גלוטן של כרם טבע/יחצ

סדרת ICON PRIVATE לגבר מציגה עולם חדש של ניחוחות ייחודיים ומפתיעים לגבר שמשלבים מרכיבים יוקרתיים לניחוח עמוק שנשאר לאורך זמן. מדובר בסדרה אינטימית ויוקרתית המיועדת לגבר העכשווי שמחפש בושם המעניק חותם ייחודי, וקצת אחר.

לאור ההצלחה של שני הבשמים הראשונים בסדרת ICON PRIVATE לגבר, מותג הביוטי GA-DE משיק בושם חדש בניחוח מתוחכם ועשיר בהשראת מסעות מאתגרים בלב הטבע. ICON PRIVATE 07 לגבר מציג שילוב מתוחכם ומודרני של תווים עציים עזים, המרוכך על ידי ניחוח רענן ומואר.

הבושם נפתח בגל לימוני מרענן של ברגמוט איטלקי, לימון וליים, ומועצם על ידי דומדמנית שחורה, עץ לבנה ופלפל ורוד. הרעננות הופכת עזה יותר בתערובת משכרת של תווי רוזמרין, אננס, תפוח, מלון ושושנת העמקים היוצרים ניחוח בהיר וזוהר. תו הבסיס של הבושם ממזג בצורה מושלמת בין אור לאפלה המסתורית של הטבע עם תווים חמים, פראיים ומלאי חיים של ארומה עצית כהה של ארז, פצ'ולי, אורקנוקס, אזוב, מאסק ועור.

הבקבוק בגוון ירוק עמוק מציג את העיצוב האייקוני של בקבוקי ICON עם מכסה מגנטי ומבטא פרשנות נועזת לאלגנטיות גברית.

תכולה - 100 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן - 239 שקל.

ג'ייד אייקון פרייבט 07. יחצ,
אייקון פרייבט 07 של ג'ייד/יחצ

כרמי בת שלמה, הממוקמים במושבת בת שלמה שבכרמל, מציעים שני יינות אדומים לרגל פסח:

יין 2018 Betty's Cuvée -קיבל את שמו כמחווה לברונית בטי סלומון דה רוטשילד, היא "בת שלמה" - אמו של אדמונד דה רוטשילד שעל שמה קרויה המושבה. היין הוא אדום יבש, הזנים המרכיבים את התערובת- קברנה סובניון, פטיט ורדו וקברנה פרנק אשר מביאים אל החך את התפוקה האיכותית והטעמים המובהקים של אדמת המקום. הענבים נבצרים ביד ומופרדים מהגבעול בריסוק עדין, לאחר 4-5 ימים של השרייה קרה מתחילים בתסיסה. כדי לשמור על הצבע, הטעם והתחושה בפה הראויים ליין זה, מבצעים טעימה יומית לפני שמסירים את הקליפה על מנת להבטיח שרמת הטאנינים נשמרת ומיד מעבירים ליישון בחביות עץ אלון צרפתיות חדשות למשך 20 חודשים, עד לקבלת יין בעל צבע שזיף, עמוק ויפה בטעם פירותי וסיומת ארוכה ומאוזנת.

אלכוהול-14.5%. זנים: 92% קברנה סוביניון, 4% קברנה פרנק, 4% פטיט ורדו. מחיר לבקבוק 750 מ"ל- 190 שקלים

יין רגבים 2018- מאז הקמתו היקב משתף פעולה עם תוכנית "רגבים" - יוזמה חקלאית לנוער המקדמת הישגים חינוכיים והתפתחות אישית באמצעות עבודת אדמה. כיום זהו אחד ממקורות הגאווה הגדולים של היקב כאשר יותר מ-150 נערות ונערים לוקחים חלק במיזם, עובדים בכרמים שלנו, ומייצגים חלק משמעותי מערכי היקב ובהם הקשר ההדוק למדינה ולחברה הישראלית. היין הזה הוא לכבודם של בני הנוער. יין רגבים 2018 בעבודת יד הוא תערובת של קברנה סוביניון וסירה, המיושן 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, עם ניחוחות של פטל ושזיפים טריים וסיומת ארוכה, חלקה ומאוזנת.

אלכוהול-14.2%. זנים: 86% קברנה סוביניון, 14% סירה. מחיר לבקבוק 750 מ"ל- 140 שקלים.

יין של כרמי בת שלמה. יחצ,
2018 Betty's Cuvée/יחצ

לקראת חג האביב מגנוליה משיקה קולקציה טרנדית וחגיגית שתקפיץ את הלוק שלך בערב החג ותגרום לך להרגיש הכי יפה וזוהרת. הקולקציה היא בייצור כחול לבן ובעבודת יד ומתכתבת עם הטרנדים הבולטים של התקופה. הקולקציה עשויה מבראס בציפוי זהב וכוללת עגילי סטייטמנט ועגילים צמודים בעיצובים שונים, שרשראות חוליות המושפעות מאופנת הרחוב, צ'וקרים משובצים אבני קריסטל בצבעי העונה, שרשראות עם תליונים מעוגלים, צמידים גדולים וצמידים עדינים בעיצובים מגוונים וטבעות חותם מדליקות. השילוב בין חומרי הגלם הבסיסיים לבין העיצוב העדכני יכולים להתאים לכל אישה ולכל סטייל וליצור את הלוק המושלם בניחוח החג.

טווח מחירים: 89-349 שקל.

טבעות ציפוי זהב של מגנוליה. יחצ,
טבעות ציפוי זהב של מגנוליה/יחצ

חברת שקל בית מותגים משיקה קולקציה חדשה לצלחות קורל מבית חברת קורנינג- צלחות הזכוכית החזקות ביותר בעולם. קולקציית הדור החדש של קורל מציגה עיצוב צלחות בטכנולוגיה חדשנית המדמה עיטורים בעיצוב עבודת יד. הדגמים העכשוויים מתכתבים עם הטרנדים הבולטים לעיצוב הבית לשנת 2021 ומשלבים עיטורים עדינים המדמים עבודת יד כמו של צביעת מנדלות, משיכות מכחול המדמות צבעי מים בסגנון ווש עם פס זהב התוחם את הצלחת למראה יוקרתי ביותר וסדרות צלחות שנוצרו בהשראת חפיסת הקלפים הקלאסית שכולנו מכירים וגדלנו עליה.

CORELLE מציגה את דגמיה החדשים ביותר המיוצרים בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת. הקולקציה מציעה צלחות בעיטורים המדמים עבודת יד, עם רמת דיוק מושלמת על גבי כל צלחת. ניתן לרכוש את הפריטים בתפזורת מתוך הקולקציה החדשה לשילוב mix&match בין הדגמים.

ממשיכים לארח בהתאם למגבלות, כי חייב להיות לנו פסח שמח. מחיר: צלחת החל מ-37 שקל. סט לשישה סועדים החל מ-684 שקל.

דגם סורנטו של קורנינג. יחצ,
דגם סורנטו של קורנינג/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully