וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: אנלייט נכנסת לשוק האמריקאי

עודכן לאחרונה: 1.3.2021 / 16:25

נמצאת במשא ומתן לרכישת חברה מובילה בתחום הסולארי ואגירת אנרגיה בארה"ב בעלת פורטפוליו בהספק של כ- 9.9 גיגה ואט. יוטרון תקים מערכת לוגיסטית בישראל, נירלט יוצאת במהלך נרחב על מנת לכבוש את השוק האקרילי. תן ביס מגיעה לאשדוד ואיך תשלמו ברכבת ב-Moovit?

אנלייט מדווחת על משא ומתן לרכישת כ-90% מההחזקות בחברה מובילה ובעלת ניסיון רב בייזום, פיתוח, הקמה ותפעול בתחום האנרגיה הסולארית ואגירת אנרגיה בארה"ב על פי שווי חברה כולל של עד 430 מיליון דולר, בעיסקה הכוללת מנגנון תמורה הדרגתי מבוסס ביצועים. עד היום, חברת המטרה פיתחה, הקימה ומכרה בהצלחה מתקנים סולאריים בהספק של מעל 1.5 ג'יגה ואט, והיא בעלת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים בפיתוח בפריסה גאוגרפית רחבה בארה"ב, במדינות עם פוטנציאל צמיחה משמעותי. חברת המטרה מעסיקה כ-80 עובדים ומצויה בתנופת גידול. הפורטפוליו של חברת המטרה מורכב מצבר של כ- 50 פרויקטים סולאריים גדולים (Utility scale) בשלבי פיתוח שונים בהיקף כולל של כ- 9.9 ג'יגה ואט (במונחי הספק DC). בחלק מהפרויקטים נדרש שילוב עם מתקני אגירת אנרגיה, בהיקף מצטבר של מעל ל- 1.5 ג'יגה ואט שעה.

על פי הערכת החברה, כ- 15 פרויקטים בהספק כולל של כ-2.5 ג'יגה ואט נמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים וצפויים להבשיל להקמה במהלך השנתיים הקרובות. בהתייחס למתקנים אלה, חברת המטרה כבר חתמה ו/או נמצאת במו"מ מתקדם לחתימה של הסכמים למכירת החשמל המיוצר (הסכמי PPA) עבור פרויקטים בהספק מצטבר של כ- 2 ג'יגה ואט, וזאת לתקופה ממוצעת של 19 שנים ועבור מלוא החשמל המיוצר. רכישת חברת המטרה מתוכננת להתבצע לפי שווי חברה מוערך של עד כ- 430 מיליון דולר (מייצג שווי של 100% מהחברה), שמתוכם כ- 160 מיליון דולר ישולמו במועד סגירת העסקה. היתרה, בסך של עד 230 מיליון דולר (המשקפת רכישה של 90% מהאחזקות כאמור לעיל), תבוצע בהתאם למנגנון תמורה הדרגתי מבוסס ביצועים, על פני חמש שנים, בהתאם להתממשות צבר הפרויקטים, ובכפוף להמשך כהונתם של היזמים בעמדותיהם הניהוליות בחברת המטרה. בהתאם לכך, במסגרת העסקה כ- 10% מן ההחזקות בחברת המטרה יוותרו בידי שני היזמים, המכהנים גם כמנהלים הבכירים בחברה.

למען הסר ספק, יצוין כי הרכישה אינה כוללת את המתקנים שהוקמו טרם הרכישה ונמכרו לצדדים שלישיים, אלא את פורטפוליו הפיתוח, העומד כיום על כ- 9.9 ג'יגה ואט כאמור לעיל, וכן את האחזקות בחברת המטרה, על כל יכולותיה וזכויות ה- IP שלה.החברה התקשרה עם חברת המטרה בהסכם כוונות הכולל תקופת בלעדיות, ובמהלכה הצדדים ינהלו מו"מ מפורט על תנאי העסקה והסכם הרכישה, ותתבצע בדיקת נאותות מקיפה על ידי החברה ויועציה בקשר עם חברת המטרה. אנלייט מעריכה כי הסכם הרכישה המפורט והמחייב ייחתם במהלך הרבעון השני של שנת 2021 וזאת בכפוף, בין היתר, להשלמת תהליכי בדיקת הנאותות של החברה ויועציה בקשר עם חברת המטרה לשביעות רצונה של החברה וכן לגיבוש כלל ההסכמות המסחריות והמשפטיות בקשר עם עסקת הרכישה.

יובהר כי בשלב זה אין וודאות בדבר השלמת עסקת הרכישה באופן המתואר לעיל ו/או ככלל.

גלעד יעבץ מנכ"ל אנלייט. יחצ,
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט/יחצ

לא רק באוטובוס - כך תשלמו באמצעות Moovit ברכבת ישראל, במטרונית ובכרמלית.

לצד התשלום, נוסעי הרכבת יכולים גם להנפיק את שובר הנסיעה והעלייה לרכבת. ב-Moovit, ולשלב נסיעות עם מגוון אמצעי תחבורה ציבוריים ושיתופיים. אופיה הגמיש של אפשרות התשלום ב-Moovit מאפשר לנסוע בתחבורה ציבורית ללא התחייבות מראש לחוזי נסיעה כדוגמת חופשי-חודשי, ומספק מענה לחוסר הוודאות בתקופת הקורונה כשאופי העבודה הופך להיברידי.

חברת מרימון גז טבעי צפון, בבעלות קבוצת רימון וקרן נוי, ובעלת רישיון חלוקה של אזור הצפון, חיברה לאחרונה שני מפעלים נוספים באזור חיפה לרשת הגז הטבעי: מפעל "גדות ביוכימיה" במפרץ חיפה ו"משתלת שפר" לייצור שתילים בקריית אתא. שני המפעלים, אשר השתמשו עד כה עד עתה בגפ"מ או מזוט, הוסבו לשימוש בגז טבעי במסגרת החלטת הממשלה להפחתת זיהום אוויר במפרץ חיפה, והחלו לצרוך בפועל גז הטבעי. מפעלים אלה מצטרפים ל-12 נוספים באזור הצפון ביניהם דשנים, שמן, פז שמנים, ספנטק, צמח תערובת, לגין ועוד שכבר חוברו לגז טבעי על ידי מרימון וצורכים גז טבעי במקום דלקים מזהמים כמו מזוט או סולר. כמו כן, עד כה הניחה מרימון מעל 120 ק"מ צנרת.

המדובר בקו ראשי אותו הקימה מרימון, אשר מחבר את אזור עכו וגליל מערבי לגז טבעי. מקטע זה עובר באזור צפוף ורווי תשתיות, ובמהלך החודש הקרוב תפעיל מרימון ותזרים גז טבעי בכל הקווים עד לאזור התעשייה הדרומי של עכו, ועל ידי כך תאפשר חיבור מפעלים נוספים באזור, ביניהם טמבור, רפאל, י.מ.א, מילואות ועוד. במרימון צופים כי בחודשים הקרובים יחוברו עוד ארבעה מפעלים נוספים לגז טבעי, שניים באזור חיפה ושניים נוספים באזור עכו. סך הכול יחוברו השנה באזור הצפון 22 מפעלים, כך ש-95 אחוז מכלל הצרכנים החתומים באזור הצפון יהיו מחוברים לגז טבעי.

כמו כן, בחודש הקרוב חברת רתם גז טבעי, בעלת הרישיון באזור ירושלים שגם היא בבעלות קבוצת רימון וקרן נוי, תפעיל ותזרים גז בקו הגז הטבעי לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הגזת הקו שהקמתו הסתיימה לפני כשנה נדחתה עקב כך שבית החולים לא השלים את עבודות הרישוי והסבת המתקנים וכאמור הערכה היא שבחודשים הקרובים הוא יסיים את ההכנות ויחל בצריכת הגז הטבעי. במהלך השנה הקרובה צפויה רתם לחבר את אזור גבעת שאול גם כן לרשת חלוקת הגז הטבעי.

כרמל יוגב, יו"ר החברות מרימון גז טבעי צפון ורתם גז טבעי: "הגז הטבעי הוא תשתית לאומית, וחיבור מפעלים לתשתיות הגז זהו אינטרס ציבורי חיוני למשק, למפעלים ולעובדיהם. לגז הטבעי בתעשייה אין ולא יהיה בשנים הקרובות כל תחליף נקי או מתחדש אחר, והוא היחיד שעשוי גם להפחית את תשומות האנרגיה של המפעלים, ולמזער את הפגיעה בסביבה, אנו ממשיכים לפרוס במרץ את רשת החלוקה ולחבר צרכנים בסיוע ודחיפה של רשות הגז ומשרד האנרגיה על אף הקשיים הרבים שניצבים בפנינו בכלל ובודאי בתקופה כזו".

כרמל יוגב. יחצ,
כרמל יוגב/יחצ

חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לפרויקט הקמה של מערכת לוגיסטית בישראל. המערכת החדשה בטכנולוגיית WIP (Warehouse In Production) מספקת פתרון ייחודי משולב כחלק מתהליך הייצור. המערכת כוללת מערכות מהירות לאחסון תוצרת המפעל ושליפת מוצרים בהתאם להזמנות הלקוחות ומשטוח רובוטי אוטומטי. ההסכם כולל את התכנון וההקמה של המערכת, וסך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקט מסתכמת בכ-16 מיליון ₪. הפרויקט צפוי להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2021 ולהסתיים ברבעון האחרון של שנת 2022.

הסכם זה מצטרף לשורת הסכמים עליהם חתמה יוטרון להקמת חניונים אוטונומיים בערים מרכזיות בארה"ב דוגמת ניו יורק, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס, בוסטון, סן פרנסיסקו, יוסטון ודנבר, ולהקמת מערכות לוגיסטיקה אוטומטית בשוק המקומי.

החברה מובילה את השוק המקומי בתחום מערכות הלוגיסטיקה האוטומטית. המערכות מתוצרת החברה, המשרתות לקוחות מובילים בשוק הישראלי במגוון ענפים, מאחסנות ושולפות מדי יום עשרות אלפי פריטים באמינות ותפוקה גבוהה ובתמיכת מערכות מיחשוב ואינטגרציה בטכנולוגיה מתקדמת שהחברה פיתחה. מערכות החניה האוטונומית של יוטרון משמשות מדי יום אלפי רכבים ונחשבות למובילות בשוק העולמי באמינות ובתפוקה. עד כה הושלמו ונמסרו ללקוחות החברה בצפון אמריקה 7 חניונים אוטונומיים ו-14 נוספים נמצאים בשלבי ביצוע שונים.

חיים שני מנכ"ל יוטרון: "אנו גאים לדווח על חוזה נוסף להקמת מערכת לוגיסטית אוטומטית העושה שימוש בטכנולוגיה הרובוטית ובמערכות הבקרה המתקדמות של יוטרון. מגיפת הקורונה הביאה לצמיחה של תחום המרכזים הלוגיסטיים ולפיכך גם לביקוש גובר לפתרונות לוגיסטיים המשלבים מערכות רובוטיות מתקדמות. הסכם זה, משקף את ההכרה של התעשיה בישראל ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה. אנו גאים לחתום על הסכם נוסף בשוק הבית שלנו ולממש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה".

seperator

חברת הצבע המובילה נירלט מתכננת מהפכה בעולם הצבע ויוצאת במהלך נרחב על מנת לכבוש ולהוביל את שוק הצבע האקרילי. המהלך כולל השקה של סדרת צבעים אקריליים חדשה, שפותחה בטכנולוגיה בלעדית וחדשנית הטובה ביותר בשוק תחת המותג אקווניר, תוך מיתוג מחדש הכולל לוגו עדכני ושפה מותגית עדכנית ובולטת המייצרת נראות חזקה ואחידה.

במסגרת ההשקה יוצאת נירלט במהלך פרסומי נרחב שיעלה בטלוויזיה ובסושיאל החל מתאריך 23.2. השקת סדרת אקווניר החדשה - הדור הבא של צבעי הקירות, צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט תלווה במהלך פרסומי נרחב הכולל שפה פרסומית חדשה וכן פרזנטור חדש השחקן קובי מאור. היקף הקמפיין במונחי יפעת עומד על כ-5 מיליון שקל. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל.

עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "נירלט משנה את כללי המשחק בקטגוריית הצבעים האקריליים ולוקחת בעלות על הקטגוריה במטרה להוביל את שוק הצבע. נירלט כחברה המתמחה בצבעים, חרתה על דגלה את ערך החדשנות זו רק הסנונית הראשונה בסדרת מוצרים חדשים ואיכותיים בעלי יתרון מוצרי ביחס לפתרונות הקיימים בשוק. הייחודיות של הפיתוח הנוכחי הוא בכך שהוא מתבסס על פיתוח פתרונות מוחשיים לצרכים אמיתיים שעלו מבעלי המקצוע ומביא עימו חדשנות לתחום הגדול והמשמעותי ביותר בעולם הצבע בישראל".

תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק: "השקת סדרת אקווניר לוקחת את שוק הצבע בישראל צעד אחד קדימה. סדרת אקווניר החדשה, בנוסף לטכנולוגיה המשופרת, איכותית יותר על כלל תכונותיה מכל צבע שקיים היום בשוק ותחליף את סדרת נירוקריל EXTRA שהייתה קיימת עד היום. הסדרה החדשה, פותחה במטרה להעמיד את המוצר הטוב ביותר בשוק עבור הקהל המקצועי והצרכן הפרטי."

סדרת אקווניר של נירלט. יחצ,
סדרת אקווניר של נירלט/יחצ

חברת תן ביס הודיעה היום (א') כי החל מהשבוע שירות המשלוחים החינמי שלה יינתן למזמינים באפליקציה ובאתר בעיר אשדוד. עוד ציינו בתן ביס כי עשרות מסעדות ורשתות מובילות בעיר כבר הצטרפו לשירות המשלוחים החינמי ביניהן: זה, קסטל, פיתה בסטה, חומוס אליהו, ReBar, מנדוס, ארומה ועוד. משתמשי תן ביס יוכלו להתלבט בין מגוון השייקים של ReBar, לבין לוטוס בורגר של 'זה', מנת האסאדו 8 של פיתה בסטה או מאות מנות טעימות נוספות לבחירה.

תן ביס היא אחת מחברות הזמנת האוכל המקוונות הגדולות בישראל המציעה שירות משלוחים בין היתר גם למסעדות שלא מפעילות כיום שירותי משלוחים משלהן כאשר בשירות זה לא נגבים דמי משלוח מהלקוח. השירות פועל בכ-40 ערים בישראל וכעת יורחב גם לאשדוד.

"אנחנו שמחים ונרגשים להרחיב את הפעילות שלנו גם לאשדוד, ולאפשר לתושבים ליהנות משירות משלוחים מהיר, מקצועי וחינמי", אמרה נורית שקד מנכ"לית תן ביס. "אנחנו גאים באמון שהמסעדות בעיר נותנות בנו ושמחים לקחת חלק מתהליך ההתאוששות שלהם ובחזרתם לשגרה עד כמה שניתן".

תן ביס נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה וליהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית. בשנת 2018 נרכשה תן ביס על ידי Just Eat Takeaway.com ההולנדית, אשר הפכה לאחרונה לחברת האונליין למשלוחי האוכל הגדולה בעולם המערבי לאחר מיזוגה עם Just-Eat הבריטית.

תן ביס. יחצ,
תן ביס/יחצ

Tefen משיקה את תכנית "מנטור להצלחה" בשיתוף עם עמותת אימפקט FIDF, המסייעת לבוגרי יחידות קרביות ממעמד סוציואקונומי נמוך במהלך לימודיהם לתואר ראשון. במסגרת התכנית Tefen תהיה החברה המאמצת של אימפקט FIDF ותאפשר למילגאים ולבוגרי העמותה הזדמנות לקחת חלק במנטורינג אישי ומקצועי בליווי של עובדים בכירים מקבוצת Tefen כשלב מקדים ליציאה לשוק התעסוקה. מצטייני התכנית יזכו להשתלב במגוון תפקידים אטרקטיביים ב- Tefen בתום הפרויקט לפי צרכי החברה.

"אחת האוכלוסיות שנפגעה יותר מכל ממשבר הקורונה היא החיילים המשוחררים - שאינם זכאים לדמי אבטלה ומתקשים למצוא עבודה. שוק התעסוקה שינה את פניו לעד, ואדם שבעבר יכול היה להתקבל לתפקיד עם סט כישורים מסוים, כיום יצטרך סט מיומנויות רחב יותר. לכן בנינו תכנית מותאמת למציאות החדשה ולדרישות השוק המשתנות" אומרת מלי ביצור פרנס מנכ"לית Tefen ומוסיפה: "המטרה שלנו היא לייצר דווקא מהמקום הזה הזדמנות עבור החבר'ה הצעירים הללו להשתלב במקצועות מבוקשים ורווחיים בתחומים שהם העתיד כמו: סייבר, טכנולוגיה, ענן, בינה מלאכותית ודיגיטציה. לצורך כך נבחרו מנטורים בעלי ידע וניסיון עתיר שנים בניהול והובלה של מהלכים אסטרטגיים מהגדולים והמשמעותיים ביותר שנעשו בישראל ואין לי ספק שהם יתרמו רבות לבוגרי אימפקט".

המנטורים של Tefen יספקו לחניכים ליווי צמוד והכוונה מקצועית ויסייעו להם בחשיבה על פיתוח הקריירה. התהליך יכלול מיתוג מקצועי, הכנת קורות חיים, עריכת פרופיל אישי ברשתות החברתיות, דיון בטרנדים חמים בשוק העבודה, איתור ובחינה של תפקידים רלוונטיים, טיפים להשגת תפקידים בארגונים נחשקים, חיבורים עסקיים והכנה לראיונות עבודה. התכנית תימשך על פני סימסטר שלם ובמהלכה יתבצעו שיחות טלפוניות ופגישות זום על בסיס קבוע, וגם חלק של התנסות מעשית שבו החניך יצטרף ליום עבודה של המנטור במשרדי החברה, על מנת שיוכל לחוות את הפרקטיקה של התפקיד ולהיחשף לדילמות ואתגרים בפרויקטים שעליהם ממונה המנטור.

מלי ביצור פרנס מנכ"לית Tefen: "אנחנו גאים להוביל את פרויקט ImpacTefen שמטרתו לסייע לעשרות לוחמים משוחררים שסיכנו את חייהם עבור המדינה, לבנות לעצמם את העתיד המקצועי שעליו הם חולמים ולייצר לעצמם ביטחון כלכלי. אנו עושים זאת על בסיס האמונה כי רכישת כלים פרקטיים להשתלבות בשוק התעסוקה היא מפתח לחיי חירות ולמימוש עצמי כמו גם ולצמצום פערים בחברה הישראלית. קבוצת Tefen תמשיך לקדם ולהוביל פרויקטים חברתיים ייחודיים למען שינוי פני החברה בישראל".

תכנית Tefen. יחצ,
תכנית Tefen/יחצ

נתונים בשטח מוכיחים כי שעות הזום הרבות יוצרות למידה לא איכותית ולא יעילה המביאה להמנעות של אחוז ניכר מן התלמידים מהחוויה המפוקפקת. האקדמית גורדון המשווקת הבלעדית של תוכנת NEARPOD חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת NEARPOD במסגרתו תציע חינם את התוכנה לכלל מוסדות החינוך בארץ.

התוכנה תוצע ללא תשלום לכל בתי הספר בארץ לתקופה של 60 יום כדי שצוותי החינוך יכירו ויתנסו בתוכנה. המכללה תספק צוותי הכשרה לצוותי ההוראה בכל בית ספר שיבקש לאמץ את התוכנה.
NEARPOD מאפשר יצירת יחידות הוראה אינטראקטיביות שיכולות לשמש להוראה מרחוק, היברידית ואף פנים אל פנים. התוכנה מאפשרת חוויית למידה שונה ומיוחדת ואף נותנת למורה יכולת לראות את קצב ההתקדמות של התלמיד.

Nearpod, המשווק בלעדית בישראל על ידי האקדמית גורדון, יוצרת מהפכה בחווית הלימוד. היא משלבת את כל האמצעים הטכנולוגיים המסייעים להמיר את התכנים ה"יבשים" לאינטרקטיביים, באמצעות מציאות מדומה 360, רכיבי תלת ממד, חידונים, סקרים וסיורים וירטואליים. ניתן לקיים שיעורים סינכרוניים וא-סינכרוניים המותאמים לקצב הלמידה של הלומד. [ המורים זוכים לקבל משוב מיידי לגבי מידת ההבנה של התלמידים וכך הם יכולים להעריך את קצב ההתקדמות של התלמיד ושל כלל הכיתה. ניתן ללמוד מכל מכשיר קצה: מכשירים ניידים, אייפדים ומחשבים, והמורים יכולים להעלות מצגות, קבצי PDF, שקופיות גוגל, גרפים וטבלאות ולהמירם לשיעורים אינטרקטיביים הכוללים פעילויות אטרקטיביות ומשחקים.

לימור הררי ראש מחלקת חדשנות הטכנולוגיה בהוראה באקדמית גורדון: "תוכנת נירפוד מקדמת הוראה פעילה של תלמידים בבתי הספר, בלמידה היברידית ובלמידה מרחוק. עד היום כבר הכשרנו בתי ספר רבים לשימוש בנירפוד והתגובות היו טובות מאוד. לקראת שנה לקורונה וחשיבה על היום שאחרי, החלטנו לפתוח ללא עלות את התוכנה לכל בית ספר שיהיה מעוניין בכך בכדי שיתנסו יחד עם תלמידיהם ויהנו מחווית למידה חדשנית בין אם תתקיים בשטח בית הספר או בלמידה מרחוק. כלי טכנולוגי מאפשר את הדבר החשוב ביותר בעיניי - לאפשר ביטוי דיגיטלי של כל תלמיד ותלמיד".

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא האקדמית גורדון: "שמנו לנו למטרה לקדם את ההוראה והלמידה האקדמית באמצעות שילוב טכנולוגיות חדשניות בהוראה. לשם כך אנחנו פועלים להכשיר את הסגל האקדמי לשלב מגוון כלים חדשניים. הטמעת המערכת, המסייעת ללימוד המקוון להפוך להיות יצירתי, מעניין ומותאם ללמידה בתקופת הקורונה, היא צעד הכרחי בתקופה זו אשר מתכתב עם מטרותינו".

seperator

חברת דואר ישראל במהלך היסטורי נוסף, לשיתוף פעולה עם מינהלי הדואר במדינות ערב. לאחר ההודעה על הסכם עם מינהל הדואר באמירויות ((Emirates Post לפני כחודשיים, החברה מודיעה כי תחל לשלוח ולקבל חבילות גם מול ממלכת בחריין. במסגרת זו יתאפשר, החל מיום 1.3.2021 לשלוח ולקבל גם מבחריין מכתבים וחבילות, שיישלחו בדואר רגיל ובדואר רשום, וכן משלוחי EMS מהירים. בחודש דצמבר האחרון במסגרת משלחת של נציגי מדינת ישראל לממלכת בחריין, חתמה מנכ"ל משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, על מזכר הבנות בתחומי התקשורת בין המדינות, בו סוכם בין היתר על שיתוף פעולה והסכמי חילופי דואר ישיר בין המדינות.

מנכ"ל משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין אמרה: "מערכת היחסים שנרקמת בין מדינות ישראל לבין מדינות ערב, והחיבור בין דואר ישראל למינהלי הדואר בבחריין ובאיחוד האמירויות יאפשרו להדק את קשרי המסחר בין המדינות, ולהציע ללקוחות הישראליים פתרונות רחבים יותר לייצוא וייבוא. יישום מזכר ההבנות, שנחתם, יצור גשר בין המדינות ויאפשר פיתוח היחסים כלכליים וחברתיים, בין גורמים פרטיים וציבוריים בשתי המדינות".

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל אמר: "אנו מברכים על המשך שיתוף הפעולה בין מינהלי הדואר בעולם, שמאפשר הרחבת פעילות הסחר המקוון בישראל למדינות נוספות לתועלת לקוחותינו, כאשר הסכמי הסחר עם איחוד האמירויות ועם ממלכת בחריין פותחים עבורנו צוהר להזדמנויות עסקיות חדשות. לחברה הסכמים עם למעלה מ-150 מינהלי דואר בעולם, וזו עדות נוספת ליכולות של דואר ישראל כגורם המוביל בתחום הסחר המקוון בישראל שתורם להורדת יוקר המחיה".

גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר בדואר ישראל אמר: "שיתוף הפעולה עם בחריין ועם איחוד האמירויות יאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את סל הפתרונות שלנו, ולהציע ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים את המגוון הרחב ביותר של שירותי שילוח, וכן לשלוח ולקבל חבילות ודברי דואר במחירים המשתלמים ביותר".

ההסכם ביוזמת משרדי התקשורת והחוץ ובסיוע ראש הנציגות בבחריין, איתי טגנר.

דואר ישראל. שחר פליישמן,
דואר ישראל/שחר פליישמן

קבוצת MORAZ צמחי מרפא תיכנס לשוק הקוריאני. הקבוצה חתמה על הסכם הפצה עם חברה קוריאנית הפעילה בשוק החל משנת 2000 ומתמחה בהפצת מוצרי טיפוח ויופי בינלאומיים בחנויות כמו דיוטי פרי, נמלי תעופה, חנויות כלבו, רשתות שיווק ומכירות און ליין. בשלב ההתחלתי, המוצרים הראשונים שיושקו לשוק הם מוצרים תחת קו הפראמדיקל, הידוע כמטפל בבעיות עור על בסיס צמחי מרפא - תוך התמקדות בקרם רגליים, סקין סייבר לשמירה על העור וקרם רדסקין לספורטאים. כמו כן, גם מוצרי הקוסמטיקה הייחודיים של מורז, סדרת המוצרים לנשים בהיריון ולתינוקות ובנוסף סדרת ההגנה מהשמש.

דודי פלד: "העובדה שמדינות המזוהות משחר ההיסטוריה עם מתן פתרונות מבוססי צמחים בוחרות פעם אחר פעם במוצרי MORAZ המפותחים ומיוצרים בישראל והמבוססים על צמח הפוליגונום וצמחי מרפא נוספים, משמחת אותי כל פעם מחדש ומהווה הבעת אמון גדולה בקבוצה ופעילותה. מוצרי MORAZ המשלבים צמחי מרפא וטכנולוגיית ייצור ייחודית זוכים להערכה ודרישה רבה בעולם במיוחד בתקופת הקורונה. הסכם הפצה זה עם מדינה כמו קוריאה המודעת לסגולות צמחי המרפא בשילוב הטכנולוגיה הייחודית של החברה מבטא את האמון וההערכה לה זוכים מוצרינו. בכך מצטרפת קוריאה להונג קונג, סין, טאיוואן, יפן וסינגפור במזרח הרחוק אשר מביעות אמון במוצרי מורז".

בחודש האחרון, חתמה קבוצת "MORAZ צמחי מרפא" על הסכם הפצה נוסף בקוריאה לקו מוצרי השיער המקצועי 'הרבליסטה' עם מפיץ המתמחה בשוק המקצועי . סדרת "הרבליסטה" הינה סדרה מקצועית הנמכרת במספרות, מבוססת על צמחי מרפא וכוללות שמפו, מרכך, מסיכת שיער, ספריי מיוחד להתרת קשרים, סרום לשיער ועוד.

היקף הפעילות מוערך בכ-3 מיליון שקלים והוא נחתם לתקופה של שלוש שנים.

דודי פלד. יחצ,
דודי פלד/יחצ

סימנס בישראל נרתמת לסייע בנזקי האסון האקולוגי בחופי ישראל: כ-40 עובדי סימנס בישראל יצאו ביום חמישי להתנדבות בחוף פלמחים על מנת לסייע בניקיון הזיהום הכבד שפקד את חופי ישראל ואף הביא למותם של בעלי חיים רבים. סימנס חברה לרשות הטבע והגנים על מנת לשתף פעולה, וקראה לעובדים להירתם למשימה החשובה. לפעילות ההתנדבותית התגייסו עובדים מכל חברות סימנס בישראל: סימנס אנרגיה, סימנס מוביליטי, סימנס בע"מ, וסימנס תוכנה. צחי גולן, מנכ"ל סימנס בע"מ: "כחברה הפועלת ללא לאות ובכל החזיתות למיגור הזיהום הסביבתי והפיכת העולם שלנו למקום ירוק יותר, אנו רואים חשיבות מכרעת בהתנדבות ובסיוע פעולות פינוי הזפת ושיקום החופים. נמשיך לסייע ככל שניתן במאמצי החירום לצמצום הנזקים".

עובדי סימנס ישראל. יחצ,
עובדי סימנס ישראל/יחצ

קסניה מודיעה על מימוש אופציה של אולימפוס לרכישת מדיטייט. התמורה שצפויה להתקבל בידי החברה בגין מימוש האופציה האמורה על ידי אולימפוס הינה בסך של כ-34 מיליוני דולר ארה"ב וכפופה להתאמות כמקובל.

אלי סורזון, מנכל קסניה: "אנחנו שמחים על מימוש האופציה של אולימפוס לרכישת חברת הפורטפוליו של קסניה - חברת מדיטייט, מדובר על הישג משמעותי בעל ערך רב לבעלי המניות של קסניה. חברת מדיטייט הוקמה על ידי קסניה ביחד עם היזם עידו קילמניק. קסניה ליוותה את מדיטייט משלב הרעיון ועד האקזיט. ההישג של מדיטייט מצטרף להצלחה של חברת פורטפוליו נוספת שלנו, פוליפיד, אשר השלימה בהצלחה IPO בנאסדק במהלך שנת 2020. ההצלחות של חברות הפורטפוליו שלנו ממחישות את היכולת של קסניה להביא חברות מהשלבים הראשונים של חייהן למימוש הפוטנציאל שלהן, ובכך ליצירת ערך לבעלי המניות שלנו. אנו מאמינים שחברות נוספות בפורטפוליו של קסניה ימשיכו להגיע להישגים טכנולוגיים ועסקיים משמעותיים".

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully