וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: ההמבורגר ברשת הזו ירוק יותר (בקטע טוב)

רונית מטיאס

28.2.2021 / 14:04

וגם: טכנולוגיית הצבעים החדשה, אירוע פורמי בשדרות רוטשילד בתל אביב, הולמס פלייס חוזרים לפעילות ובית ההשקעות שעבר מתיחת פנים

בראבו BBB

רני איידלר, גלית שאול, אהובה תורג'מן. איתמר משולם,
רני איידלר, גלית שאול, אהובה תורג'מן/איתמר משולם

לראשונה בעולם המסעדנות בישראל, קבוצת BBB, הכוללת את רשתות BBB, Moses, Burgerim, Moses Shop ו- Meat Deli, משתפת פעולה עם תמיר-תאגיד מחזור האריזות במסגרתו יחלו מסעדות הקבוצה להפריד פסולת ולשלוח את כל אריזות הפלסטיק, מתכת וקרטוני המשקה למחזור. הפיילוט לפעילות יתבצע במסעדת BBB אם הדרך בבית חרות בעמק חפר.

תאגיד תמיר כבר הציב פחים כתומים ייעודיים, וביחד עם מועצה אזורית עמק חפר שנרתמה לשת"פ, נקבעו מועדי פינוי קבועים לפחים. זהו צעד נוסף בפעילות האחריות החברתית והתאגידית אותה מטמיעה קבוצת BBB בשנים האחרונות, מהלך המצטרף לצעדים אקולוגיים נוספים שמקיימת הקבוצה, דוגמת הפסקת שימוש בפלייסמטים המונחים על שולחנות המסעדות, מעבר לתפריטים דיגיטליים, צמצום שימוש בקשיות שתייה מפלסטיק ובסכו"ם חד-פעמי בשירות המשלוחים, ועוד.

המועצה האזורית עמק חפר היא מהרשויות הירוקות והממחזרות בארץ שזכתה ב-3 השנים האחרונות בתואר הרשות הממחזרת ביותר בתחום האריזות, בקטגוריית המועצות האזוריות, והיא משקיעה משאבים רבים בשמירה על המרחב הכפרי, תומכת ומעודדת תושבים ועסקים מקומיים למחזר ולשמור על הסביבה, לטובת כלל הקהילה והדורות הבאים.

אהובה תורג'מן מנכ"לית קבוצת BBB אמרה כי קבוצת BBB הגדולה והמובילה בישראל בתחומה, וככזו מודעת לאחריות החברתית והתאגידית המונחת על כתפיה, אימוץ נושא הקיימות כגישה ניהולית המשתלבת באסטרטגיה העסקית וההשפעות החברתיות, הסביבתיות והכלכליות של פעילות למען איכות הסביבה, הינה אך טבעית, והם שמחים להוביל מהלך זה.

seperator

מהפכת הצבע

הדס כהן עמרי לוטן תמי מרקוביץ ואריק אבדלס. יח"צ,
הדס כהן עמרי לוטן תמי מרקוביץ ואריק אבדלס/יח"צ

לאחר פיתוח של למעלה משנה השיקה חברת נירלט את 'אקווניר' החדשה - סדרת צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט. בזכות הטכנולוגיה מתאפשר יישום קל ונוח של הצבע והתוצאה המתקבלת היא של מראה אחיד וחלק לקירות.

עמרי לוטן קובי מאור ותמי מרקוביץ. ליאור נורדמן,
עמרי לוטן קובי מאור ותמי מרקוביץ/ליאור נורדמן

בנוסף, נירלט יוצאת בקמפיין רחב הכולל שפה פרסומית חדשה ופרזנטור חדש לחברה, השחקן קובי מאור. עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט אמר כי נירלט משנה את כללי המשחק בקטגוריית הצבעים האקריליים ולוקחת בעלות על הקטגוריה במטרה להוביל את שוק הצבע וזו רק הסנונית הראשונה. לוטן ציין כי כחברה המתמחה בצבעים, היא חרתה על דגלה את ערך החדשנות, ותמשיך להשיק מוצרים חדשים ואיכותיים בעלי יתרון מוצרי ביחס לפתרונות הקיימים בשוק.

seperator

חגיגה בבוטקה

ישראל אהרוני ואסף וייס. יח"צ,
ישראל אהרוני ואסף וייס/יח"צ

האחים אסף ועידו וייס אירחו בפורים, לפי ההנחיות, אירוע בבייקריז שלהם "בוטקה 78" בשדרות רוטשילד בתל-אביב. אירוע מוזיקה בסימן פסטיבל וודסטוק. השבוע הופיע השף ישראל אהרוני שחוטא גם במוזיקה.

איל ולדמן ואסף וייס. יח"צ,
איל ולדמן ואסף וייס/יח"צ

אסף וייס אמר כי הם אוהבים לארח אמנים שהם גם חברים וגם יוצרים, ויפה לראות את ההתפתחות שלהם. וייס ציין כי המקום מהווה פלטפורמה והשראה לאמנים לצמוח וליצור מעבר כמובן למוצרים המיוחדים שלהם "לפעמים יש לנו ישיבות ניהול ומטה עד השעות הקטנות של הלילה כדי להגיע לרמת הניואנסים שאנחנו מאמינים בו ודוגלים שמקומות צריכים ליצור ערך מוסף תוכן וקריאטיב".

seperator

מהפכה לפנים

בן אילן. יח"צ,
בן אילן/יח"צ

בן אילן, מנהל מערך הריטייל והשיווק של מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, השיק מכשיר אבחון מהפכני וייחודי לעור הפנים - DERMA READER. אילן סיפר כי ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שמציגה מערכת טכנולוגית מתקדמת זו לאבחון העור, עם טכנולוגיה המאפשרת אבחון מעמיק ברמת דיוק גבוהה, המזהה בעיות עור גלויות וסמויות ומנתח את מצב עור הפנים. הוא הוסיף כי הם שמחים להרחיב את החוויה, ולתת מענה רחב המאפשר ללקוחה לקבל חווית קנייה דיגיטלית ומתקדמת להתאמת מוצרים מושלמת לעור. לדבריו, זהו צעד חשוב בהטמעת כלים טכנולוגיים מעולמות היופי, לשדרוג חווית הקנייה ומתן מענה לצרכי השעה, דוגמת שמירת מרחק, באמצעים דיגיטליים.

seperator

פורים שפיל

מנה קליל והראל גילאון. אופנהיימר,
מנה קליל והראל גילאון/אופנהיימר

בבית ההשקעות אופנהיימר לא ויתרו על אווירת החג. מנהלי ועובדי החברה הגיעו לעבודה בתחפושות מושקעות, ובין אוזני המן ליין, אף ערכו תחרות תחפושות נושאת פרסים. המנכ"לים המשותפים של אופנהיימר אביבית מנה-קליל התחפשה לרופאה במחלקת קורונה, והראל גילאון התחפש לאלוויס.

seperator

ממתגים ומאושרים

דייב לובצקי. יח"צ,
דייב לובצקי/יח"צ

בבית השקעות IBI החליטו להחליף את הלוגו שליווה את החברה משנת 2014 , ולהתחדש בלוגו ובמיתוג חדשים-מהלך שהוביל גדי שנבל, מנהל השיווק. המהלך כולל מיתוג מחדש של כל חברות הבת ופעילויות החברה, וצפוי להסתיים בהשקת אתר אינטרנט חדש בחודשים הקרובים.

הלוגו החדש שומר על צבעי הכחול והלבן וצורת המעוניין המלווה את החברה מאז הקמתה לפני 50 שנה, אך פורץ את גבולות הלוגו הקודם. הוא פתוח על-מנת לשקף את האסטרטגיה של הקבוצה להמשיך ולהתחדש, וממחיש את החשיבה היצירתית של החברה.

דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות אמר כי אחרי 3 שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, הם משיקים מיתוג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות החברה כאחד מבתי ההשקעות הצומחים והמובילים בישראל. השקת המיתוג החדש תכלול שינוי לוגו לכלל חברות הקבוצה וכן אתר חדש שמטרתם לשמר מחד את הניסיון והמומחיות שלנו לאורך השנים, ומאידך את החדשנות והיצירתיות.

seperator

עושים שרירים

קרן שתוי ועדן חסון. הראל שגיא,
קרן שתוי ועדן חסון/הראל שגיא

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, קפצה לביקור על סט הצילומים של הקמפיין הפרסומי החדש של הולמס פלייס בסניף גבעת שמואל סביב פתיחת מועדוני הכושר. הקורא לציבור לחזור להתאמן. הקמפיין בכיכובו של הזמר והיוצר עדן חסון, מתבסס על שירו של חסון "אין יותר מועדונים", רק שבפרסומת להולמס פלייס השיר מקבל תפנית וחסון מכריז שיש והמועדונים חזרו, ומזמין את הציבור הרחב לחזור להתאמן במועדוני הולמס פלייס.

seperator

הכל זהב

עוז זהבי ועילי שוורצמן. רפי דלויה
עוז זהבי ועילי שוורצמן/רפי דלויה

חברת נספרסו גייסה לשורותיה את עוז זהבי, אגם רודברג, דין מירושניקוב, אור בן אוליאל, ירדן הראל ולירון רוזן, כשגרירים החדשים שלה שיככבו בסדרת סרטונים חדשה. נבחרת השגרירים הצטלמה בקפסולות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, לסדרת סרטונים לקידום המערכת החדשה והחכמה VERTUO NEXT המושקת בימים אלה. המערכת יודעת בלחיצת כפתור אחת בלבד לזהות את תערובת הקפה הנבחרת ואת הפרמטרים המדויקים הנדרשים למיצוי הקפה האידיאלי: אספרסו קצר, ארוך, גראן לונגו.

הרבה קפה זרם על סט הצילומים. הסרטונים שיקדמו את הקמפיין יגלו לכם מהו הקפה האהוב על כל אחד מהם, באיזה כוס הם אוהבים לשתות ומהו הקינוח שהם לא יכולים בלעדיו לצד כוס הקפה.

seperator

גבר גבר

פיטר פלצי'ק, רונית שגב, ולירז צ'רכי. אור גפן,
פיטר פלצי'ק, רונית שגב, ולירז צ'רכי/אור גפן

בחברת הקוסמטיקה המדעית "ביופור", הכריזו על פריצת דרך בענף, הפעם בתחום אסטרטגית השיווק המכוונת לשוק הגברי. לטובת המסר של חברה "גבר מי שמטפח", בחרו בג'ודאי הישראלי פיטר פלצ'יק, המדורג מס' 1 בעולם במשקלו ואלוף אירופה שיהיה הפנים והדמות הגברית של "ביופור".

השיקולים לבחירה היו ערכים של מצוינות, נחישות, דבקות במטרה, הישגיות, התמדה ודמות נערצת על-ידי ספורטאים וקהל רחב כאחד, אדם צנוע, עוצמתי, חם ורגיש.

ההסכם נחתם לשנה עם אופציה ל-5 שנים נוספות, במסגרתו ישתתף פלצ'יק בקמפיינים, פעילות במדיה החברתית ופיתוח ליין מוצרים ייעודי לגברים בשיתופו. רונית שגב, מדענית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית החברה אמרה כי פלצ'יק הוא סמל למצוינות, דבקות במטרה ונחישות, יש לו תכונות של אלוף וערכים שמתיישבים באופן טבעי לביופור והבטיחה כי יש להם תוכניות ארוכות טווח איתו.

seperator

זה רק ספורט

נטע ברונשטיין , לינה גלושקו, אסף גינוסר וליאן ויתקין. אסף לב,
נטע ברונשטיין , לינה גלושקו, אסף גינוסר וליאן ויתקין/אסף לב

לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים ב-8.3 גייסה חברת דין דיאגנוסטיקה ספורטאיות מובילות בתחומן לקמפיין דיגיטלי להעצמה נשית. ביניהן גולשת הרוח מעין דוידוביץ', הטניסאית לינה גלושקו, מתאמנת הקרוספיט נטע ברונשטיין, השייטת נועה לסרי, ורוכבת אופני ההרים והטריאתלטית ליאן ויתקין.

מטרת הקמפיין: עידוד שיח על נשים בספורט הישראלי מתוך הזווית האישית וניסיון החיים של כל אחת מהן. הקמפיין יכלול ראיונות במסגרתם יספרו הספורטאיות על ניצחונות, קשיים, הישגים וחוויות מעצבות מהזווית האישית שלהן. במסגרת הקמפיין ייחשף מכשיר הכושר החדש compex (קומפקס).

אסף גינוסר, מנהל תחום פיזיותרפיה וספורט בדין דיאגנוסטיקה אמר כי אנו נמצאים בתקופה מאתגרת שבזכותה לא מעט אנשים גילו את עולם הספורט, והם רואים בקמפיין הזדמנות מצוינת לתת במה לנשים מצליחות שיכולות לתת השראה לנשים וילדות אחרות דרך סיפורן האישי. הוא גילה כי הם מבצעים שיתופי פעולה רבים עם ספורטאים וספורטאיות מתוך אמונה ומטרה לחזק את הספורט הישראלי ואת מעמדם כמובילים בתחומם.

seperator

פורים בתים

תום גפן, אוהד שרגאי אודי וינטראוב, עילי בוטנר, אדר גולד ודני תובל. שי שבירו,
תום גפן, אוהד שרגאי אודי וינטראוב, עילי בוטנר, אדר גולד ודני תובל/שי שבירו

בקבוצת ה- IT מלם תים חגגו את פורים בזום עם שעשועון טריוויה נושא פרסים, והופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ, במופע אלקטרוני. על-מנת להכניס את כולם לאווירה פורימית, קבלו העובדים משלוחי מנות. דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש במלם תים אמרה כי במלם תים עושים הכל על-מנת לשמח את העובדים והעובדות ובני ביתם.

seperator

מעודדים בפורים

מירב פלקסמן, שני אחדות ואייל מימון. טל שובל,
מירב פלקסמן, שני אחדות ואייל מימון/טל שובל

בכפר עידוד- בית חם לאנשים מיוחדים, חגגו פורים עם תחפושות, משלוחי מנות, ומופעים, החגיגות נפתחו בו זמנית בבניינים השונים ברחבי הכפר, כאשר כל בניין חגג בפטיו שלו. גולת הכותרת הייתה מופע קברט ליצנים על גלגלים על-גבי רכב שנסע בין הבניינים, הרקיד ושימח את הדיירים. בסיום החגיגה יצאו הדיירים לסיבוב סביב הכפר וחולקו משלוחי מנות.

שני אחדות, מנכ"לית כפר עידוד אמרה כי לאחר הסגר הממושך בבתים, החליטו לחגוג כמדי שנה את חג פורים, השנה בקפסולות כאשר כל בניין ערך חגיגה מצומצמת משלו, וצינה כי הפעילות התרבותית מעשירה את חיי היום יום של הדיירים ומייצרת אווירה שמחה.

seperator

מחלקים ומשמחים

שליו אלגלי, יוכי גורשמוב,  אור חסון. יח"צ,
שליו אלגלי, יוכי גורשמוב, אור חסון/יח"צ

בהמשך לפעילותה במסגרת המאבק באלימות נגד נשים, קבוצת שטראוס יוצאת במהלך משותף בהובלת ארגון ויצ"ו ו"פורום העמותות המפעילות מקלטים" במסגרתו החליטו הארגונים לשמח ילדים ונשים נפגעי אלימות וחילקו במהלך החג למעלה מ- 600 משלוחי מנות ל 16 מקלטים ודירות מעבר בהן שוהים ילדים, נשים ואימהות נפגעי אלימות. שניים מהמקלטים נפתחו בשנה האחרונה, כמענה לאלימות המתגברת ולפניות הרבות לסיוע ולמקלט בתקופת משבר הקורונה. את משלוחי המנות עבור השוהים במקלטים הפרוסים בכל רחבי הארץ, כולל מקלטים ייעודיים לנשים ערביות ולנשים דתיות-חרדיות, חילקו עובדי ועובדות שטראוס שהתקבלו בחיוך ובהתרגשות של הילדים אימהותיהם, והשותפים לדבר.

seperator
מירב מליק. שלומי יוסף,
מירב מליק/שלומי יוסף

בקטנה

+ מאחר ואין סיכוי שנאכל בקרוב במסעדת מישלן, כלי הזכוכית של האמן דני קלדרון המככבים במסעדות מישלן ובמלונות יוקרה ברחבי העולם מגיעים לשולחן שלנו והופכים את המטבח הביתי שלנו למסעדת מישלן. עכשיו הכלים נמכרים לראשונה ב"שקל בית מותגים". מירב מליק, מנכ"לית ומבעלי שקל, סיפרה כי בקולקציית HAND MADE של קלדרון, כלי זכוכית ייחודיים לבית מסדרות LUXURY ו- TIPI המיוצרים בעבודת יד, מחומרי גלם איכותיים וברמת הגימור גבוהה. קלדרון אמר כי סדרת כלי הזכוכית ת LUXURY נוצרה בהשראת מרכז המעגל, השקול לנפש האדם הנמשכת אל מרחבי היקום. URY נוצרה בהשראת מרכז המעגל, השקול לנפש האדם הנמשכת אל מרחבי היקום.

+כחלק מהחזרה לשגרה, המרכז הישראלי לריהוט פתח מחדש את שעריו עם מבצעים מיוחדים על מגוון פריטי ריהוט מעוצבים לבית, בעשרות החנויות הפועלות במרכזים בראשל"צ ובאשדוד. נילי בוסנאי, מנהלת הקניונים, אמרה כי הם התחדשו בפריטי ריהוט על-פי צו הצבעים החדש של אוטוריטת הצבעים הבינלאומית Pantone, שבאחרונה הפתיעה כשהודיעה שלשנת 2021 היא בוחרת בשני צבעים במקום באחד, אפור ניטרלי וצהוב, צבעים שמשלבים ומשדרים חוסן, אופטימיות, תקווה וחיוביות, במטרה לחזק את כולנו, ובצדק. בוסנאי אמרה כי במרכזים פועלות כ-70 חנויות בתחומי ריהוט שונים.

+ רגע לפני חזרת ההופעות ומשחקי הכדורסל להיכל מנורה בתל אביב, חילקו מתנדבי חברת מנורה משלוחי מנות לצוותים הרפואיים ואזני המן למתחסנים שהגיעו למתחם. יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות במנורה מבטחים אמרה כי קבוצת מנורה מבטחים מביעה את הערכתה הרבה לצוותים הרפואיים ולכל אלו אשר עוסקים במלחמה היום יומית כנגד נגיף הקורונה, וכחלק מכך הם חילקו משלוחי מנות לצוותים הרפואיים ולמתחסנים כדי לעודד ולהעלות את המורל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully