וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

3.3.2021 / 9:12

מנכ"ל חדש לאלוני, מנכ"לית ל"מקווה ישראל", מנהל פעילות ל-Elevation, מנהל זרוע השקעות אסטרטגיות חדש בהראל ועוד. כל המינויים בשבוע החולף

מקסים פורמן, נשוי ואב לאחד, מתגורר בחולון, עוסק יותר מחמש עשרה שנה בעולמות השיווק, הפרסום והמכירה, ואף כיהן כמנהל פרסום ורכש מדיה ב-care laser. השבוע מונה למנהל אגף שיווק ופרסום במדטון הדים, המספקת פתרונות שמיעה.

פורמן אמר לאחר המינוי: "אני שמח וגאה להיכנס למדטון הדים. אנו נמשיך להוביל את ערך הליבה המרכזי שלנו שהוא להשמיע ללקויי שמיעה את צלילי העולם". אודי דורון, מנכ"ל מדטון הדים: "אנו סמוכים ובטוחים כי ניסיונו הרב של מקסים יבוא לידי ביטוי בתרומתו למדטון. מקסים הוא תוספת משמעותית למערך שאנו מובילים בשנים האחרונות, לחבר כל לקוי שמיעה בישראל לצלילי העולם".

מקסים פורמן. יחצ,
מקסים פורמן/יחצ

חברת אלוני הודיעה כי ציון גניש, מי ששימש ב-11 השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות בחברה, מונה למנכ"ל אלוני ויכנס לתפקידו באפריל הקרוב. גניש יחליף את טלי לוין ששימשה כמנכ"ל החברה ב-3 השנים האחרונות. במסגרת תפקידו יחזק גניש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה, ייפתח את הסגמנט הקמעוני וינהל את הפעילות השוטפת בגזרות השוטפות: קבלנים, לקוחות פרטיים וסיטונאים.

לגניש ניסיון עשיר בניהול חברות ופרויקטים בתחום הן באלוני והן בקבוצת ח.ג.י .י שם שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות של כל אגפי החברה שעסקה בשיווק אינסטלציה, חומרי בניין וחומרי גמר ושווקו תחת המותגים ויה ארקדיה וסופר קרמיק.

יואב גולן בעלי קבוצת חמת המחזיקה באלוני בירך על המינוי ואמר: "כוחו של ארגון בין היתר הוא היכולות להצמיח מתוכו את שדרת הניהול. ציון ניהל בהצלחה מרובה את מערך המכירות של אלוני והוא הבחירה הטבעית למנכ"ל".

עוד מסר יואב גולן: "בשם קבוצת חמת אני רוצה להודות לטלי לוין עבור כל התקופה בה ניהלה את הכספים ולאחר מכן שימשה כמנכ"ל אלוני. אנחנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

חברת אלוני, נוסדה בשנת 1946, פועלת בישראל בתחום המסחר, יבוא, שיווק ומכירת ריצופים, חיפויים, כלים סניטריים, ברזים ומוצרי גמר משלימים לחדרי האמבטיה והמטבח. החברה נרכשה בדצמבר 2019 ע"י קבוצת חמת, שבשליטת היו"ר יואב גולן, מידי קרן פימי. לאלוני שבעה אולמות תצוגה ברחבי הארץ והיא מעסיקה כ-230 עובדים.

ציון גניש. אסף לוי,
ציון גניש/אסף לוי

אופיר קדוש ימונה למנכ"ל מתף, חברת המיחשוב של קבוצת הבינלאומי. קדוש (43), בוגר Executive MBA בניהול טכנולוגיה וחדשנות באוניברסיטת תל-אביב, ו-BSc הנדסת מערכות מידע בטכניון, כיהן בתפקידו האחרון כראש אגף (סמנכ"ל) מערכות מידע במכבי שירותי בריאות. לקדוש גם ניסיון בתחום הבינלאומי ב KLA-Tencor, וניסיון פיננסי בשורה של תפקידים שהאחרון בהם - מנהל מחלקת פיתוח ופרויקטים בויזה כאל.

קדוש יכנס לתפקיד מנכ"ל מתף לאחר שמנכ"ל מתף היוצא, רון גריסרו, מונה לחבר הנהלה בבינלאומי, סמנכ"ל, ראש החטיבה הבנקאית.

עם המינוי אמרה סמדר ברבר-צדיק מנכ"ל הבינלאומי כי: "תפקיד מנכ"ל מתף הוא תפקיד מפתח בקבוצת הבינלאומי שרואה בקידמה הדיגיטלית ובמתן שירות מיטבי ללקוחות מטרה ראשונה במעלה . הבינלאומי ביצע בשנים האחרונות קפיצת מדרגה דיגטלית משמעותית ורואה בתשתיות ובמערכות המידע, לרבות מערכות המסחר החשובות לבנק המתמחה בשוק ההון, את הבסיס למקצועיות, ליציבות ולהמשכיות העסקית של הבנק. אני רואה בתפקיד מנכל מתף תפקיד מרובה אתגרים ובטוחה שקדוש, על ניסיונו ומקצועיותו יעמוד בכך בהצלחה ויקדם עוד את הבינלאומי בעולם החשוב של תשתיות, מחשוב ודיגיטל".

המינוי אושר על ידי בנק ישראל .

אופיר קדוש. יחצ,
אופיר קדוש/יחצ

ביום שני החלה שרית גולדשטיין את תפקידה כמנכ"לית החדשה של כפר הנוער החקלאי "מקוה ישראל", לאחר שאושר כתב המינוי ע"י שר החינוך, ח"כ יואב גלנט וע"י השר הממונה על רשות החברות, ח"כ דודי אמסלם.

גולדשטיין החלה את דרכה המקצועית במשרד ראש הממשלה, באגף פנים, תכנון ופיתוח ומאז כיהנה במספר תפקידי ניהול ממשלתיים. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית משרד ירושלים ומורשת, זאת לאחר ששימשה בתפקידי ניהול במשרד, ביניהם גם מ"מ מנכ"ל. מנכ"לית "מקוה ישראל" החדשה הנה בוגרת תואר ראשון במדעי מזרח אסיה ותואר שני בחקר סכסוכים, ניהולם ויישובם.

כפר הנוער החקלאי "מקוה ישראל", המציין 150 שנות פעילות, נמצא בלב ריאה חקלאית בגוש דן ובו בית ספר כללי, דתי וישראלי-צרפתי, פנימייה כללית ודתית ומשק חקלאי אשר מתופעל ומתוחזק ע"י אלפי החניכים במקום. אחוז הזכאים לבגרות בבית הספר הוא מהגבוהים בארץ ועומד על 95%.

שרית גולדשטיין, מנכ"לית "מקוה ישראל": "התפקיד ב'מקווה ישראל' מהווה עבורי הגשמת חלום. אני נכנסת אליו בענווה רבה ומתוך רצון לעבוד יחד עם הצוות המצוין ולייצר שיתופי פעולה רבים ומגוונים, על מנת לוודא שכל נער ונערה הנכנסים בשערי המקום יקבלו את מלוא הכלים הנדרשים למימוש הפוטנציאל האישי שלהם".

שרית גולדשטיין מנכ"לית מקווה ישראל. יחצ,
שרית גולדשטיין/יחצ

חברת סלע נדל"ן הפועלת כקרן ריט, מחזיקה ומנהלת נדל"ן מניב, מודיעה כי בישיבת אסיפה כללית שהתכנסה נבחרה אביטל בר-דיין בהסכמה מוחלטת לדירקטורית חיצונית בחברה.

אביטל בר דיין (54) בעלת רקע רחב בשוק ההון וכיהנה במהלך השנים בתפקידי ניהול בכירים בשוק ההון. היתה שותפה בהקמת חברת דירוג האשראי "מידרוג" ותרמה רבות לביסוס והרחבת תחום דירוגי האשראי והערכת סיכוני אשראי בשוק ההון בישראל. בסוף שנת 2012 ועד לשנת 2016 כיהנה בר-דיין כחברת הנהלה בקבוצת אי.די.בי וכמנהלת תחום חוב וקשרי משקיעים וזאת על רקע המשבר הפיננסי הקשה אשר פקד את חברות המטה בקבוצה במטרה לסייע לחברות להתמודד עמו. אביטל בר-דיין פועלת בשנים האחרונות כיועצת בכירה למימון תאגידי.

בר דיין הינה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ותואר שני בכלכלה וחקלאות מהאוניברסיטה העברית.

שמואל סלבין, יו"ר דירקטוריון סלע נדל"ן: הבחירה באביטל בר-דיין מהווה צעד נוסף ביישום ההמלצות מאנטרופי ו- ISS לטובת שמירה על ממשל תאגידי תקין בחברה. לבר דיין ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן המניב וותק וניסיון מגווןבשוק ההון הישראלי. אני סמוך ובטוח כי אביטל תתרום רבות להשגת היעדים המשמעותיים שהצבנו וליצירת ערך רב עבור משקיעי החברה".

אביטל דיין. יחצ,
אביטל בר דיין/יחצ

השחקן דני גבע נכנס לנעליו של רני בלייר ויחליף אותו בתור ראש המסלול למשחק בבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר.

גבע, אשר הצטרף כמרצה לסגל בית הספר ב- 2019, הוא שחקן במה ומסך ותיק ומנוסה, בוגר "בית צבי", הופיע בסרטים ובסדרות "קרוב לבית", "שנת אפס", "תיק סגור", "חדר מלחמה", "זנזורי", "החממה" ועוד רבים. זוהי סגירת מעגל עבור גבע, אשר שיחק בסדרה 'פרשת השבוע' אותה יצר וביים רני בלייר. גבע יביא עמו לסדנאות המשחק בספיר את נסיונו העשיר ואת כל עולם המשחק הישראלי התוסס והפורח.

רני בלייר, ראש התכניות לתואר ראשון בבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר: "דני גבע הוא שחקן אדיר ומורה למשחק למסך וכן בוגר מכללת ספיר, מאז פרשת השבוע שם עבדנו ביחד הוא כשחקן ואני כבמאי נכרכו דרכינו ואני יותר מאושר שהוא לוקח על עצמו את תפקיד ראש המסלול למשחק למסך ויצירה בבית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר , המסלול הוקם על ידי לפני שלוש שנים , כעת יעבור לניהולו של דני וישחרר אותי להתפנות לניהול המחלקה כולה ביתר שאת".

דני גבע. דניאל קמינסקי,
דני גבע/דניאל קמינסקי

מנכ"ל ומייסד חברת הסטארט אפ Elevation אבי שניר הודיע על מינויו של גל קול לתפקיד מנהל הפעילות של החברה בישראל. קול בעל ותק של שנים רבות במגזר הפרטי והציבורי, ובעברו אף היה מנהל פרויקטים במשרד ראש הממשלה. במסגרת פעילותו בElevation גל בנה והוביל את פרויקט TechFactory ביוזמת גוגל, תכנית מיוחדת שהחברה בנתה להגדלת פריון העבודה במפעלי תעשייה בישראל, ע"י הכשרה ייעודית לשימוש בטכנולוגיה מבוססת דאטה במפעלים.

חברת Elevation הוקמה בשנת 2014 ומתמחה בבניית אקדמיות להכשרות פנימיות בחברות וארגונים - הכשרה מחדש ושדרוג עובדים קיימים, הכשרת קהלי יעד מגוונים לבניית אקו - סיסטם והכשרות ללקוחות פוטנציאליים לשימוש אופטימלי במוצרי החברה.

אבי שניר, מנכ"ל Elevation: "אנו שמחים על הצטרפותו של גל לצוות ההנהלה ומאחלים לו בהצלחה בתפקיד החדש. גל מביא איתו ניסיון ארוך שנים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, ואנו בטוחים שכניסתו של גל לתפקיד מנהל הפעילות בישראל תסייע לנו להמשיך לצמוח ולהוביל את השוק בפתרונות הכשרה מתקדמים. אתגרי התקופה, מהפכת האוטומציה ומשבר הקורונה רק הגביר את הצורך בפתרון שלנו, במיוחד בישראל".

גל קול: "אני שמח להצטרף לצוות מעולה של מנהלים שמייצרים אימפקט משמעותי על מנת לשפר את חייהם של אנשים וחברות באמצעות למידה וכישורים חדשים. הפתרון המקיף שאלביישן מציעה לכל אתגר בתחום הלמידה וההכשרות לארגונים וסביבתם הוא שובר שוויון בכלכלה התחרותית של היום".

גל קול. יחצ,
גל קול/יחצ

קבוצת הראל מגייסת את תומר גולדנברג שימונה למנהל זרוע השקעות אסטרטגיות ואלטרנטיביות האחראי בין היתר להשקעות בחברות טכנולוגיה צעירות. לפני ארבע שנים הוחלט בקבוצת הראל להקים זרוע השקעות קטנה וייחודית, שנועדה לבצע שורת השקעות בעלות מאפיינים שונים, מההשקעות שהיא נוהגת לבצע בדרך כלל. לאור הצלחת זרוע ההשקעות, הוחלט בקבוצת הראל להקצות 100 מיליון דולר נוספים להשקעות מסוג זה.

עד כה ניהל זרוע השקעות אסטרטגיות, הקטנה שביצעה את 9 ההשקעות גיא הרמלין שפורש עתה מקבוצת הראל לעסקים פרטיים. במקומו מגייסת עתה הראל לניהול זרוע השקעות אסטרטגיות, את תומר גולדברג, שמצטרף לחברה בימים אלו מתוך מטרה להגדיל את פעילות היחידה. בחמש השנים האחרונות, מ-2016, הוביל גולדברג את ההשקעות והרכישות של סיסקו בישראל בתחומי סייבר, תשתיות מחשוב וענן. לפני סיסקו, שימש גולדברג מנהל מוצר באמזון בתחומי הטכנולוגיה וכן בתפקידי הנדסה בחטיבת כלי הטיס הבלתי מאויישים באלביט.

זרוע השקעות אסטרטגיות ואלטרנטיביות, הינה ייחודית לקבוצת הראל ביטוח ופיננסים, ולמעשה הוקמה במטרה להשקיעה בהשקעות ישירות בחברות טכנולוגיה שנמצאות בשלבים מוקדמים יחסית של פעילותן, ובסכומים קטנים יחסית. כאשר עד כה ההשקעות בזרוע זאת עשו תשואה ממוצעת של 300 אחוז.

זרוע השקעות אסטרטגיות ואלטרנטיביות של קבוצת הראל, ביצעה עד היום, 9 השקעות ישירות בשלל תחומים, לרבות, ביוטק, פינטק, רפואה דיגיטלית, אנרגיה ירוקה ועוד. בין היתר בהשקעות בחברות מובילות: אמריקן וול, אקופיה, איילה, אשורד, ביונד ביולוג'יקס, טאביט, קוואנטם מאשינז, למונייד ואינוביז. בסך הכל השקיעה הראל בחברות אלה קרוב ל-100 מיליון דולר.

תומר גולדנברג. עומר הכהן,
תומר גולדנברג/עומר הכהן

מנכ"ל לשכת סוכני הביטוח לשעבר רענן שמחי מונה למנכ"ל משרד עורכי הדין קן דרור-הראל. שמחי כיהן בעבר כמנכ"ל קרן לב"י וייכנס לתפקידו החל מה-7 במרץ.

שמחי (56), סא"ל במיל', נשוי ואב לארבעה, בעל תואר שני במנהל עסקים, הוביל בשנים האחרונות את לשכת סוכני הביטוח בהצלחה רבה כאשר פיתח מגוון כלי שיווק וטכנולוגיה מתקדמים ופורצי דרך.

רענן שמחי: "אני מודה לעורכי הדין ליאור קן-דרור וניצן הראל על בחירתי לתפקיד ואעשה כל שביכולתי כדי לעמוד באתגר ולסייע לפירמה להמשיך לצמוח ולהיות המשרד המוביל בתחומי הביטוח והפיננסים".

עו"ד ליאור קן-דרור: "אנו גאים ונרגשים שרענן בחר להצטרף אלינו ומשוכנעים שיוביל אותנו להישגים חדשים ולצמיחה מסחרית ורגולטורית בקרב קהלים חדשים בכלל ובענף סוכני הביטוח בפרט".

משרד קן-דרור & הראל נוסד בשנת 2006, מונה 15 עורכי דין המטפלים בתיקים מתחום דיני ביטוח, דיני נזיקין, תביעות למוסד ביטוח לאומי, דיני עבודה, צוואות וירושות, ובתחום המסחרי והתאגידי, תוך דגש מיוחד לסוכני הביטוח.

לפירמה פריסה ארצית הכוללת 3 סניפים, בחיפה, רמת גן וכרמיאל. רוב עורכי הדין בפירמה פעלו מצדו האחר של המתרס, דבר המקנה יתרון עצום ללקוחות ומשפר את הסיכוי לזכות בתביעות ולקבל את הפיצוי המירבי בכל תיק ותיק.

ליאור קן דרור, רענן שמחי וניצן הראל. יחצ,
ליאור קן דרור, רענן שמחי וניצן הראל/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully