וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי עזרא מונה למנכ"ל Wind ישראל

1.3.2021 / 13:31

חברת הקורקינטים השיתופיים הודיעה על מינויו של עזרא בן ה-31 לתפקיד: ""בכוונתי ליישם מתודולוגיות עבודה מתקדמות מעולם ההייטק ביחד עם הצוות המדהים שהוביל את WIND למקום שהיא נמצאת בו היום"

מנכ"ל ווינד איתי עזרא. יחצ,
רוח חדשה ב-WIND. איתי עזרא/יחצ

חברת הקורקינטים השיתופיים Wind הודיעה היום על מינויו של איתי עזרא (31) לתפקיד מנכ"ל Wind ישראל. עזרא, שיחל לכהן בתפקידו השבוע, מגיע עם רקע עשיר בתפקידי פיתוח עסקי ואופרציה. בתפקיד האחרון כיהן מעל שנתיים כמנהל בכיר בחברת AnyVision, חברת בינה מלאכותית מהמובילות בתחומה בעולם. לפני כן כיהן כראש מחלקת שותפויות אסטרטגיות בסטארט אפ שוקיט שמכר לאחרונה את פעילותו בישראל ועבר לארה"ב. עזרא בעל תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות במימון ממכללת קרית אונו.

עזרא נכנס לתפקיד בתקופה של מגיפת הקורונה כשהשימוש בקורקינטים ככלי תחבורה אישי הגיע לשיאים חדשים בעקבות תחושת הביטחון האישי של המשתמשים שהעדיפו את השימוש בקורקינטים על פני השימוש בתחבורה ציבורית. זאת, כשעוד ועוד רשויות מקומיות מאמצות את הפתרונות שמספקת התחבורה הזעירה במרחב העירוני ופועלות להקצאת שבילי רכיבה ופיתוח התשתיות העירוניות.

איתי עזרא: "תחבורה זעירה היא אחד השווקים המתפתחים והמעניינים ביותר כיום בעולם. חברות ייעוץ כלכליות מעריכות את גודל השוק העולמי של ה-micro-mibility ב-300 מיליארד דולר בשנה עד סוף העשור הקרוב כך שברור שזו התעשיה הנכונה להיות בה. אני נרגש ומוכן לאתגרים שעומדים בפני החברה בדגש על המשך ההתרחבות שלה ברחבי ישראל ושיפור מתמיד של האופרציה ותשתית הפעילות שלה.

"בכוונתי ליישם מתודולוגיות עבודה מתקדמות מעולם ההייטק ביחד עם הצוות המדהים שהוביל את WIND למקום שהיא נמצאת בו היום. חברתWind שמה את בטיחות ונוחות המשתמשים בראש סדר העדיפויות שלה ורותמת את הטכנולוגיה לטובת שיפור הבטיחות, השירות וחוויית המשתמש. החברה תמשיך ותשרת את תושבי הערים באופן המיטבי. כיום החברה מציעה את המוצר הטוב ביותר בתחום והמשתמשים שלנו יודעים להעריך זאת".

אריק וואנג, מנכ"ל ומייסד Wind העולמית אמר היום, כי "אני שמח מאוד ומקדם בברכה את איתי עזרא למשפחת Wind. אנחנו מצפים לעבוד עם איתי ולחזק עוד יותר את הנוכחות של Wind כחברת הקורקינטים המובילה בישראל. כחברה המובילה לקורקינטים שיתופיים, חברת Wind תמשיך להתוות את הדרך לפתרונות תחבורה ברי קיימא בערים ברחבי העולם".

Wind, חברה בינלאומית, המתמחה בהשכרה של קורקינטים חשמליים ופועלת ביותר מ-20 ערים בגרמניה, צרפת, ספרד, ישראל, אוסטריה, פורטוגל, דנמרק, קוריאה ויפן. Wind נוסדה בשנת 2017 בפרנקפורט שבגרמניה והחלה לפעול בישראל בתחילת 2019. החברה מייחסת חשיבות רבה לזמינות, איכות ובטיחות הקורקינטים שלה ושואפת להפוך את הערים בהן היא פועלת למקומות טובים יותר באמצעות צמצום התנועה, פליטת הפחמן הדו חמצני והרעש. החברה פועלת בימים אלו בישראל בתל-אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, בת ים וחולון.

  • עוד באותו נושא:
  • wind

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully