וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדקל וקנין ועד טל מוסרי, עזרנו לאמנים להבין שהזמן שלהם שווה כסף"

2.3.2021 / 0:15

KRE8.TV, פלטפורמה שמאפשרת לאנשי בידור ותרבות להתחבר לקהל ולקבל תגמול כספי, מונה כבר 600 יוצרים צעירים ו-ותיקים. המייסד והמנכ"ל רוי הרמן: "מתפקסים באיכות ולא בכמות"

לאחרונה הממשלה אישרה מתווה חדש עבור עולם התרבות שעומד להיפתח מחדש - אבל זה עדיין נראה רחוק מהמציאות שהכרנו אי שם בשלהי 2020. ובזמן שהרבה אמנים מוחים על המתווה הקיים, קבוצה של יזמים צעירים כבר הבינה ממזמן שאי אפשר להסתמך יותר על אירועים פיזיים כמקור הכנסה עיקרי, ומציעה לכל יוצר - לא משנה מי הוא או מה גודל הקהל שלו, להפוך את עצמו לאימפריה דיגיטלית וליצור הכנסה חודשית קבועה מהערך שהוא נותן.

תכירו את KRE8.TV - פלטפורמה שמאפשרת למוזיקאים, קומיקאים, שחקנים, משפיענים ומובילי דעת קהל להתחבר עם הקהל שלהם, לתת להם ערך ולקבל אותו בחזרה באמצעות תגמול כספי. דרך הפלטפורמה, משתמשים יכולים לבקש מהיוצרים סרטונים לאירועים מסוים, לקידום עסק, וכן לצפות בתכנים שמועלים בבלעדיות בפלטפורמה ולהנות ממגוון הטבות נוספות המוצעות למנויים בלבד.

רוי הרמן. יחצ,
נותנים ערך ליוצר. רוי הרמן/יחצ

הקונספט של הרשמה כמנויים לערוצים של יוצרים בתשלום חודשי אולי נשמע לכם מוכר, בעיקר כי לאחרונה עלתה לכותרות פלטפורמת "Onlyfans" כאשר הדוגמנית וכוכבת הרשת עדן פינס פרסמה כי שם ניתן למצוא שמה תכנים בלעדיים שלה, החל מתשלום חודשי של 17$, אך מדורי הרכילות שמיהרו לבדוק מה באמת קורה מאחורי השערים, בישרו כי התכנים מאוד דומים לאלו שהיא מעלה לאינסטגרם.

"העיקרון המרכזי שמוביל אותנו הוא ערך - איך לעזור לאנשים ליצור ולצרוך ערך במגוון דרכים טכנולוגים ומתקדמים", מסביר מייסד ומנכ"ל החברה רוי הרמן, "אתה כמשתמש נותן ערך ליוצר שאתה אוהב ומקבל אותו בחזרה בכדי להמשיך בתהליך היצירה שלו". המטרה בערוצי מנויים היא לאפשר ליוצרים ליצור קהילה תומכת, נאמנה, ואוהבת לקהל שמעריך ואוהב אותם. המעריצים יכולים לתת לאמן פידבקים על פרויקטים חדשים, לקבל הצצה למאחורי הקלעים של היוצר ומאפשרת להם (היוצרים) להתרכז באמנות מבלי לדאוג איך הם ישלמו לצוות הפקה שלהם החודש. יצרנו כאן מערכת מאוזנת יותר שמתפקסת באיכות ולאו בדווקא כמות, ושבה המשתמשים מקבלים תוכן, גישה ומגוון מוצרים נוספים שמטרתם לספק להם ערך, והיוצר מקבל תגמול עבור התכנים/שירותים/חוויות שהוא מייצר לאחרים ואף רבים בוחרים לתרום חלק מהכנסותיהם לעמותות".

"אנחנו פועלים כבר מעל לשנה בשוק הישראלי, ובזמן הקצר הזה חוללנו מהפכה של ממש בעולם התרבות", מוסיף אורי מנהיים, סמנכ"ל השיווק של הפלטפורמה, "מאמן צעיר כמו דקל וקנין, עד לשועל ותיק בתעשייה כמו טל מוסרי - עזרנו למאות יוצרים להבין שהזמן שלהם שווה כסף, וזה בסדר גמור לגבות תשלום עבור תכנים שהם מכינים לאנשים באופן אישי או לקהל המעריצים ממוקד. מעבר לזה - לאחר יותר מ10,000 מלקוחות שרכשו תוכן בפלטפורמה, הבנו שאם לבן אדם יש את היכולת לשלם, הוא יעשה זאת בשמחה ובאהבה".

אורי מנהיים. גיא נחום לוי,
אמנים מבינים שזה בסדר לגבות תשלום. אורי מנהיים/גיא נחום לוי

"הצמיחה של כלכלת היוצרים מדרבנת אותנו לבנות יותר"

אחד היוצרים המסקרנים באפליקציה הוא הראפר פלד, שמצא את הפלטפורמה מאוד רלוונטית לעשייה שלו, במיוחד בימים שבהם לא יכל להופיע. "החברה מKRE8.TV עשו לי שינוי מהותי בחשיבה שזה נוגע לדברים שאני יכול להציע כאמן" מסביר הראפר, "ברגע שכל הבקשות האלה התרכזו בצורה מסודרת דרך הפלטפורמה, זה עוזר להשתלט על הכל ולהיות זמין יותר. בנוסף הקהל מעריך הרבה יותר את התוכן שהוא מקבל ממני בגלל שהוא שילם עליו. בקרוב אני אשיק בפלטפורמה ערוץ למנויים בלבד, שבו כל מי שיירשם יקבל הטבות בלעדיות, תכנים שאי אפשר למצוא בשום מקום ולהתחבר איתי ברמה הרבה יותר קרובה וישירה מאשר בעמודים שלי ברשתות החברתיות".

החבר'ה של KRE8.TV מסבירים שלשמה עולם התוכן הולך. "הצמיחה של כלכלת היוצרים מדרבנת אותנו לבנות יותר ויותר כלים שיתנו ערך ליוצרים ובכך גם לקהל גדול יותר שנחשף לתכנים החדשים" טוען רוי הרמן. "ומקביל, אנחנו ממשיכים לבחון ולהטמיע טכנולוגיות חדשות שלא נראו באף פלטפורמה בעולם שמבוססים על בינה מלאכותית".

יהודה בארקן, זאב רווח, צ'רלי וחצי. יח"צ,
כמה עולה לשמוע אותו אומר "עוד מעט גדליה יבוא"? זאב רווח/יח"צ

כיום, רשומים בפלטפורמת KRE8.TV למעלה מ 50,000 משתמשים ו-600 יוצרים פעילים, כשבין השמות הבולטים נמצאים אורי גבריאל, חני נחמיאס, דין מירושניקוב, ננסי ברנדס, טל מוסרי, זאב רווח האגדי ועוד רבים. בנוגע לעלויות, מספרים בחברה כי טווח המחירים להזמנת סרטון אישי מיוצרים נע בין 20 ל-350 שקלים, בעוד שתוכן עסקי יעלה בין 500 ל-15,000 שקלים.

"אני חושב שהמספרים מדברים בעד עצמם. תוך שנה מיום הקמת החברה, העברנו לכיסם של היוצרים והאמנים שעובדים איתנו מעל מיליון שקלים. המטרה שלנו השנה היא להתפוצץ גלובאלית, עם דגש על השוק האמריקאי. אנחנו מדברים ביום-יום עם יוצרים בינלאומיים ומקבלים מהם פידבק, הכל על מנת ליצור מוצר שנותן הכי הרבה ערך עבורם. אם אתם מחפשים להשתלב ולהפוך את עצמכם לאימפריה דיגיטלית בעידן המודרני וליום שאחרי - אנחנו נשמח לשוחח ולהבין איך אנחנו יכולים לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully