וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DELL משיקה סדרת מחשבי פרימיום. וכמה הם יעלו?

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 12:59

החברה משיקה את סדרת DELL XPS, מחשבים ששוקלים רק מעט יותר מקילו עם אפשרות למסך מגע ו-17 שעות סוללה בצפיית סטרימינג. אז כמה תשלמו בשביל אחד כזה?

מחשב DELL. יחצ,
DELL XPS/יחצ

Dell Technologies חברת המחשבים הגדולה בעולם משיקה את סדרת מחשבי הפרימיום DELL XPS במחיר אטרקטיבי של החל מ- 6,990 שקלים. מחשבי ה- XPS עשויים מחומרי פרמיום איכותיים והם דקים, עוצמתיים ועמידים.

מחשב ה- 9305 XPS מגיע במחיר נגיש יותר וזול בכ- 30% מהדגמים הקודמים והוא דק מאוד בעובי של 11.6 מ"מ בחלק העבה שלו ו-7.8 מ"מ בחלק הצר, כמו כן הוא כולל קורא טביעת אצבע, מקלדת מוארת, מצלמת HDואפשרות למסך מגע. המחשבים בסדרה החדשה קלים מאוד לנשיאה (החל מ- 1.16 ק"ג) ומגיעים עם סוללה מובנית (52WH) ולה אורך חיים של עד 17.5 שעות במצב של צפייה בסטרימינג בסדרות באיכות FHD ועד 10.5 שעות במצב של 4K.

ה- XPS כולל גם את פיצ'ר Dell Cinema אשר מאפשר צפייה בסרטים וסדרות עם צבע אמיתי וחי המאפשר לבחור ארבעה מצבים לצפיה (סרט, מצב לילה, אנימציות וספורט), סאונד עמוק כפי שהיוצרים התכוונו שיישמע באולפן ההקלטות או על מסך גדול והזרמת מדיה באיכות גבוהה המסתמך על כרטיס רשת חזק כשלסרטים יש עדיפות על יישומים אחרים דחופים פחות, כמו הורדות ועדכוני תוכניות המתעלים רוחב פס מרבי לחוויה חלקה. כמו כן אפשרות לאחד את המכשירים עם Dell Mobile Connect; שילוב בין המחשב והטלפון החכם ב- Android ו- iOS עם Dell Mobile Connect. אפשרות קבלת וביצוע שיחות טלפון, לקבל ולכתוב טקסטים, להעביר תמונות בין הטלפון למחשב, וקיום אינטראקציה עם הטלפון על גבי מסך המחשב.

ה- XPS 9305 מחליף את דגם XPS 7390 הוותיק וכולל שדרוגים משמעותיים ביחס לדור הקודם, כולל תמיכה בסדרת מעבדי אינטל דור 11 (לעומת תמיכה במעבדי דור 10 בלבד במחשב 7390), תמיכה בזכרון 16GB עם Hz 4267 (לעומת תמיכה עד 2133 Hz בדור הקודם), כרטיס גרפי וכרטיס מסך מובנה חזק וחדש יותר לפלט ויזואלי חד ומדויק, "Intel Iris Xe Graphics" (לעומת Intel Graphics 620 בדור הקודם) Thunderbolt™ 4 (לעומת Thunderbolt™ 3) , חיבור USB-C 3.2 Gen 2 Type-C™ שלא היה קיים בדור הקודם ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • dell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully