וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מתכוננים לליל הסדר עם יין חדש

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 14:04

וגם: עוזרים להגן על עור הפנים, סיור שכולו תותים, שיתוף פעולה חדש בתחום הצריכה ונציגה ישראלית חדשה בוול סטריט - והפעם בתחום הקנאביס

יין בזום

לי בולדס ועידו לוינסון. ליאור גולסאד,
לי בולדס ועידו לוינסון/ליאור גולסאד

ניר גל, משנה למנכ"ל 'יקבי ברקן', לי בולדס, מנהלת השיווק ועידו לוינסון, היינן הראשי של היקב, רגילים לערוך את ההשקות הכי סטייליסטיות שיש. שלא תחשבו לרגע שעידן הקורונה קטע את מפרץ היצירתיות. לקראת פסח הם ערכו השבוע אירוע בזום להשקת קברנה סוביניון, 'PLATINUM', בציר 2018, ששודר בשידור LIVE מיקב ברקן שבחולדה.

המוזמנים קיבלו מארזי גבינות איכותיות, לחמי מחמצת, פירות ועוד גודיס שהולכים נהדר עם היין. עידו לוינסון, היינן הראשי של היקב, חשף לראשונה את חתן השמחה - קברנה סוביניון, 'PLATINUM', בציר 2018 . מבקרי ומומחי יין בישראל, הרימו כוסית מהבית, לא פסחו על סיבוב הכוס וגלגול היין בפה, וסיכמו כי מדובר ביין עוצמתי ועשיר בטעמים וניחוחות המשתלבים בהרמוניה מושלמת.

ניר גל ועידו לוינסו. יח"צ,
ניר גל ועידו לוינסו/יח"צ

לוינסון סיפר על חביות הקברנה סובניון מהגליל העליון, שהראו תכונות יוצאות דופן בעת הטעימה השנתית במהלכה צוות הייננים קובע לאיזה יין מיועדת כל חבית. בטעימה זו נבחרו חביות מצטיינות בטעם, בארומה ומאפיינים אחרים שגרמו להן להתבלט מול השאר.

לאחר שנבחרו והופרדו משאר החביות, היין המשיך להתיישן בהן, והוכנה המהדורה הראשונה של פלטינום. היין החדש מושק בימים אלו בחנויות היין המובחרות ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

גל סיפר כי יקבי ברקן ממשיכים לקטוף מדליות ופרסים בתחרויות יין מקצועיות בישראל וברחבי העולם ומקבלים שוב ושוב ציונים לשבח על איכות היינות שלהם, והוסיף כי הוא שמח וגאה על הזכייה הגדולה בתחרות המכובדת במסגרתה זוכים היינות הטובים המעניקים את התמורה הטובה ביותר למחיר. המדליות מצטרפות לכ-500 מדליות בהן זכה היקב לאורך השנים והופכות אותו ליקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

משפחה יפה

חוה זינגבוים ובת אל גרוס זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים ובת אל גרוס זינגבוים/יח"צ

חוה זינגבוים השיקה בזום את סדרת New Essential החדשה שפותחה בהתאם לשינויים, ההרגלים והאתגרים המאפיינים את העידן החדש בו אנו חיים. זינגבוים ובתה הבכורה, בת אל גרוס זינגבוים, מנהלת חטיבת ההדרכה של החברה, הציגו את המוצר הראשון בסדרה - סרום Anti Pollution שבאמצעות פיתוח טכנולוגי מהפכני מדמה את פעולתו הטבעית של ויטמין ה-D על עור הפנים והמספק הגנה מפני קרינת האור הכחול ושאר גורמים מזהמים.

מוטי וחוה זינגבוים. יח"צ,
מוטי וחוה זינגבוים/יח"צ

זינגבוים חשפה את תהליך הפיתוח הייחודי בצל הסגרים שנולד מתוך ראיה עתידית, ואמרה כי השנה החולפת העמידה בפני כולם אתגרים חדשים. לחץ, חוסר ודאות וישיבה ממושכת מול מסכים שהצטרפו לתנאים סביבתיים מאתגרים שהיו כאן עוד קודם, השפעות ניכרות על כולנו, בנפש, בגוף וכמובן גם בעור.

היא סיפרה על אלפי שיחות שקיבלה על הנזקים לעור שגורמת המסכה והוסיפה כי העולם החדש אליו נקלענו מחייב אותנו להגן על עצמנו ולקיים שגרה חדשה, שלא רק מטפחת את הקיים, אלא גם כזו שתגן עלינו ותחנך את העור שלנו להגן על עצמו.

seperator

חדשנות בנגב

ציון שמר, איציק צור, יונתן בשיא, ליאון דוד, מרים דרוק, אור חביב, רפי נבו, מיכל צורן. יח"צ,
ציון שמר, איציק צור, יונתן בשיא, ליאון דוד, מרים דרוק, אור חביב, רפי נבו, מיכל צורן/יח"צ

חברת האחזקות והשקעות אריאלי קפיטל, המובילה את פעילות -Frontier agritech מרכז חדשנות לחקלאות מדברית בשיתוף המועצה האזורית רמת הנגב, אירחה במרכז החדשנות את חברי איגוד התעשייה הקיבוצית העוסקים בחדשנות והשקעות במטרה להציג בפניהם את החדשנות הייחודית בנגב שמקדם המרכז ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה. הקבוצה סיירה במבנה החממה המשמש למבחן זני תות, חממה בה מגדלים תותים בטכנולוגיה ייחודית של תות תלוי על מצעים מנותקים מהאדמה, וזני תות להנבה מוקדמת באמצעות טיפולי טרום שתילה.

במסיירים: אור חביב, שותף וראש החדשנות הבינ"ל באריאלי קפיטל; ציון שמר, מנהל המו"פ רמת הנגב; עו"ד איציק צור, סמנכ"ל פיתוח כלכלי במפעלי רמת הנגב; יונתן בשיא, יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית; ליאון דוד, מנהל פיתוח עסקי ותחום חדשנות רמת הנגב; מרים דרוק, מנכ"לית‎ איגוד התעשייה הקיבוצית; רפי נבו, מנהל אגף טכנולוגי איגוד התעשייה הקיבוצית; ומיכל צורן, מנהלת אגף פעילות בינלאומית, פיתוח עסקי וסחר איגוד התעשייה הקיבוצית.

seperator

פסח בפתח

אילנית לוי, אלירז שרה, פסח ברנט. יח"צ,
אילנית לוי, אלירז שרה, פסח ברנט/יח"צ

פסח ברנט, מנכ"ל שניב תעשיות נייר, הצטלם עם הפרזנטורים של החברה אילנית לוי ואלירז שדה, לאחר שהחברה השקיעה 25.5 מיליון שקל בחברת אופל אריזות בע"מ בתמורה להקצאה של 51% ממניות החברה. ברנט כתב לעובדי ולמנהלי החברה כי העסקה מקדמת את חזון החברה להיות יצרן ומשווק מוביל בתחום מוצרי צריכה בישראל.

בין המותגים הבולטים של שניב: טאץ' - ממותגי הניקיון הצומחים בישראל, אליו גויסו הזוג לוי ושדה. חברת אופל עוסקת בייצור, ייבוא, אריזה, שיווק והפצת תבניות ורדידי אלומיניום, מוצרי ניילון, אריזה ונייר שונים. במסגרת עסקת השותפות תרחיב שניב את סל המוצרים והשירותים שלה, תרחיב את מערך המכירות ותהנה מכניסה מהירה לתחומי פעילות חדשים.

חברת אופל תמשיך להתנהל במתכונת הנוכחית עסקית ותפעולית. ברנט הבטיח כי חברת אופל הנחשבת יצרן איכותי, ותיק ואמין, שמוצריה מגדילים את סל המוצרים שבו החברה פעילה, תמשיך להתנהל עם העובדים והמנהלים הקיימים שעושים עבודתם נאמנה ובהצלחה רבה".

seperator

קנאביס בוולסטריט

אורן שוסטר, מסימיליאנו די מטאו. אהרון גדליה,
אורן שוסטר, מסימיליאנו די מטאו/אהרון גדליה

חברת הקנאביס IMC הפועלת בישראל ובאירופה, נרשמה למסחר בנאסד"ק לפי שווי של כ-315 מיליון דולר, השלימה הליך רישום כפול, והיא חברת הקנאביס הישראלית הראשונה להיסחר בארה"ב לצד מסחר בבורסת ה-CSE בקנדה. הרישום למסחר יסייע ל-IMC להמשיך ביישום אסטרטגיית הרכישות כאמצעי נוסף להאצת הצמיחה ולהרחבת הפעילות בשוק הקנאביס הרפואי ובשוק הקנאביס לפנאי. את האירוע ציינה IMC על ארוחת ערב איטלקית לעובדי החברה שבישל השף מסימיליאנו די מטאו.

seperator

חגיגה כפולה

סתוית קוואס, שפרה כהן, יעל פאינרו, צבי גרסטל. ודים סוחרבסקי,
סתוית קוואס, שפרה כהן, יעל פאינרו, צבי גרסטל/ודים סוחרבסקי

במרכז הפיתוח הישראלי של Synamedia, המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לעולם הווידאו והטלוויזיה, ציינו את החזרה לשגרה בחגיגה כפולה: חזרה למשרדים, וחנוכת משרדים חדשים במגדל RAD" ירושלים" בהר חוצבים בירושלים. יעל פאינרו, מנכ"לית סינמדיה ישראל, וצבי גרסטל סגן נשיא בכיר להנדסה שמובילים את מרכז הפיתוח הירושלמי, הכינו לעובדים הפתעות כמו מטריות עם הכיתוב "עוד מעט נרגיש בבית", בלוקים מעץ עם תמונותיהם, חולצות dry fit, מארזי שוקולד ועוד.

שפרה כהן, מנהלת תפעול בכירה ישראל ואירופה וסתוית קוואס מנהלת משאבי האנוש של החברה בישראל ניצחו על החגיגה. פאינרו אמרה כי המעבר מסמן שלב חשוב בהתפתחות סינמדיה כחברה פורצת דרך בתחום טכנולוגיות וידאו לשוק הטלוויזיה והסטרימינג, וב-2020 חוו גידול משמעותי בביקוש לפתרונות של סינמדיה מלקוחות קיימים וחדשים, והשנה הם מתכוונים להמשך לגייס עשרות עובדים חדשים כדי לענות על הביקושים.

seperator

רואים ותורמים

דניאל אוגורק, גיא להט, סופר דרור, מעיין חסיד, עידית מטות ולי אפיק. אסף לוי,
דניאל אוגורק, גיא להט, סופר דרור, מעיין חסיד, עידית מטות ולי אפיק/אסף לוי

לרגל יום האישה הבינלאומי התייצבה הנהלת רשת אירוקה בבית החולים איכילוב כדי לחזק את הצוותים הרפואיים. לי אפיק, מנכ"לית אירוקה, מנהלי ועובדי החברה, ביקרו במחלקת טיפול נמרץ בראשות פרופ' עידית מטות, ובחטיבה הכירורגית בניהול פרופ' גיא להט וערכו הפנינג משקפי ראייה ושמש. האופטומטריסטים ערכו להם בדיקת עיניים, וצוות סטייליסטים עזר להם לבחור דגם. מטות אמרה שההתגייסות של אירוקה לא ברורה מאליה.

seperator

דוד המלך מארח

תמיר קוברין ומוחמד אל חאג'ה. שלומי אמסלם,
תמיר קוברין ומוחמד אל חאג'ה/שלומי אמסלם

מלון "המלך דוד" ירושלים, מרשת מלונות דן שסגור עדיין בשל משבר הקורונה, נפתח במיוחד לאירוח משלחת שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל חאג'ה ופמלייתו שהגיעו לביקור בן 4 ימים במהלכם נערכה פגישה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין שהעניק לו את כתב האמנה. תמיר קוברין, מנכ"ל מלון המלך דוד ירושלים קיבל את פני המשלחת, ערך לשגריר סיור היכרות במלון ועל גג המלון ממנו נשקף הנוף של העיר העתיקה, הר הבית והעיר החדשה. במהלך הביקור נערכה ארוחת צהריים משותפת עם גיל השכל, ראש הטקס של מדינת ישראל.

seperator

מה שבטוח ביטוח

טל ברודי, יוחנן דנינו, שמעון מזרחי ורוני גמזו. ספי מגריזו,
טל ברודי, יוחנן דנינו, שמעון מזרחי ורוני גמזו/ספי מגריזו

מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב, ונותנת החסות שלו חברת הביטוח הדיגיטלית weSure, הגיעו לביקור בבית החולים איכילוב בתל-אביב. ותיקי המועדון ונציגי weSure העניקו לצוותים הרפואיים אות הצדעה כגיבורי חזית המאבק בקורונה.

פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב; יוחנן דנינו, נשיא ויו"ר קבוצת weSure; ושמעון מזרחי, יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב ברכו. במפתיעים: ניצן צעיר-הרים מנכ"ל weSure; חגית נוביק מנהלת הפיתוח העסקי; עדלי מרכוס, מנכ"ל מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וותיקי המועדון: דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות, טל ברודי, מיקי ברקוביץ', אולסי פרי ומוטי דניאל.

seperator

עוברים דירה

יחיאל שמן, גיל שרון, רן גוראון, דגנית קרמר ורמי גרינברג. מיכה בריקמן,
יחיאל שמן, גיל שרון, רן גוראון, דגנית קרמר ורמי גרינברג/מיכה בריקמן

לאחר 20 שנה בבניין פלאפון בגבעתיים, עברה החברה למשכנה החדש בבניין בפארק עופר בפתח תקווה שעיצב האדריכל רם גולדברג עם פינות ישיבה מעוצבות, חדרי ישיבות בגדלים שונים ועיצוב שמאפשר עבודה נוחה וחיבור למותג. משרדי החברה משתרעים על-פני 15,000 מ"ר ותקופת השכירות נקבעה ל-10 שנים עם אופציה להארכה ל-10 שנים נוספות.

אירוע השקה נערך במתכונת מצומצמת, ושודר דיגיטלית לכל העובדים בשידור חי. בחונכים: רן גוראון, מנכ"ל קבוצת פלאפון, yes ובזק בינלאומי; דגנית קרמר, משנה למנכ"ל הקבוצה; גיל שרון, יו"ר בזק; רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה שנהו בסיום טקס גזירת הסרט מהופעה של עברי לידר.

seperator

ממיינים וממחזרים

שלמה אלמליח, אופיר כץ, גילה גמליאל, אילן בן סימון, אבי אלקבץ, דוד יהלומי. יח"צ,
שלמה אלמליח, אופיר כץ, גילה גמליאל, אילן בן סימון, אבי אלקבץ, דוד יהלומי/יח"צ

בעפולה נחנך מפעל מיון ומחזור חדש שהקימה חברת "ורידיס אינווירונמנט" בהשקעה של כ-125 מיליון שקל בתמיכת המשרד להגנת הסביבה. המפעל הנחשב למפעל המחזור הגדול ביותר בצפון, צפוי לקלוט מעל 40,000 אלף טון פסולת בחודש מעשרות ישובים מחדרה ועד הגליל המזרחי. אילן בן-סימון, מנכ"ל ורידיס אמר כי המפעל הוא מהמובילים והחדשניים בעולם, וכדי להבטיח את הצלחת המפעל ולוודא שהשקעת המדינה בו לא תרד לטמיון, עליה לעצור באופן מידי את פעילותן של כל תחנות המעבר הפיראטיות.

seperator

אוכלים ונהנים

אודי בן שימול, צביקה צורן ואילן סלע. יח"צ,
אודי בן שימול, צביקה צורן ואילן סלע/יח"צ

אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site, ערך ביקור בבית הספר הארצי לכבאות והצלה בראשון לציון בהמשך לזכיית החברה במכרז לניהול מערך ההסעדה של קריית ההדרכה. בן שימול פגש את טפסר צביקה צורן, מפקד המכללה הלאומית לכבאות והצלה וסגן טפסר איל סלע רע"ן לוגיסטיקה קריית הכבאות הארצית והודה להם על האמון של הרשות הארצית לכבאות והצלה. הוא ציין כי המשרתים והמבקרים במתחם ייהנו משירות ותפריט איכותי בהתאם לסטנדרטים הגבוהים שמציבה לעצמה החברה.

seperator

סלון מוזיקלי

רוני סומק, מיטל טרבלסי, ניר ברנד, אילנה ברנד אורי אופק וזיו קפלן. יח"צ,
רוני סומק, מיטל טרבלסי, ניר ברנד, אילנה ברנד אורי אופק וזיו קפלן/יח"צ

הסתדרות המורים ערכה בלופט של מאסטרו ניר ברנד והמנטורית אילנה ברנד מופע זום בסימן "שירים על נשים" בהשתתפות המשורר רוני סומק והזמרת מיטל טרבלסי. המופע בהנחיית ברנד שודר ללמעלה מ-1,000 מורים, רגע לפני צעדיה הראשונים של מערכת החינוך חזרה לשגרה.

seperator

חסות נשית

יאיר המבורגר, הילה קינסטר, מישל סיבוני וליאת סדן. יח"צ,
יאיר המבורגר, הילה קינסטר, מישל סיבוני וליאת סדן/יח"צ

לקראת חודש האישה הבינלאומי, חתמה קבוצת הראל ביטוח ופיננסים על מתן חסות לליגת העל בכדורסל נשים עד סוף עונת המשחקים הבאה 2021/2022. ההסכם מהווה נקודת ציון משמעותית לליגת הנשים הבכירה ביותר בספורט בישראל המורכבת מ-10 קבוצות בהן כ-100 שחקניות מכל הארץ. במסגרת ההסכם, קבוצת הראל ביטוח ופיננסים תעניק חסות לליגה ולפעילותה. במסגרת שיתוף הפעולה, תקיים הראל עם מנהלת הליגה פעילות לקראת ובמהלך חודש האישה הבינלאומי.

לאורך השנים, כתפיסת עולם וכחלק מפעילות הראל בתחום האחריות התאגידית, קבוצת הראל ביטוח ופיננסים פועלת למען העצמת וקידום נשים בחברה מתוך מטרה חברתית ציבורית משותפת.

seperator

נוטעים ומברכים

יריב לוין וישראל גולדשטיין. עמוס לוזון,, מערך ההסברה קקל,
יריב לוין וישראל גולדשטיין/עמוס לוזון,, מערך ההסברה קקל

יו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין נטע עץ במבוא מודיעין ונפגש עם אברהם דובדבני, יו"ר קק"ל ואנשי מקצוע. ישראל גולדשטיין, יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל אמר כי נטיעת עץ מסמלת את השורשים העמוקים של העם היהודי בארץ ישראל, שורשים של מורשת, של עתיד צומח למען מדינתנו.

לוין שמח להיפגש עם הנהגת הקרן הקיימת לישראל, שעוסקת בעבודת קודש, והביע הערכה לעבודה הקשה שהם עושים בשמירה על אדמות הלאום, על הטבע, איכות הסביבה ואיכות החיים של כולנו.

seperator

דש עם שיר

שיר אלמליח. שוקה כהן
שיר אלמליח/שוקה כהן

בהשקעה של כמיליון שקל השיקה הדוגמנית שיר אלמליח את מותג ההלבשה התחתונה שלה - "קולט". המותג כולל דגמים ייחודים ואופנתיים לצד דגמי בייסיק, בכל המידות והם נמכרים באתר ייעודי.

seperator

בקטנה

+חברת אפיקים, מנהלת הגמלאים ומרכזים קהילתיים פתח-תקווה, יוצאים בשת"פ למען ניצולי השואה ביוזמה שמטרתה לשמח ולעודד את ניצולי השואה בתקופה זו. במהלך השבוע, אוטובוס מחופש יסיע את המעוניינים מנקודות איסוף קבועות בעיר לשירה בציבור ולסיורים ברחבי העיר. בגלל מגבלות משרד הבריאות, הנוסעים יציגו תו ירוק ויירשמו מראש אצל מנהלי המרכזים הקהילתיים.

+ לרגל השקה המותג SCULPTRA באירופה ובישראל, נבחרה ד"ר להבית אקרמן, כשגרירה בינלאומית של ענקית האסתטיקה העולמית 'GALDERMA. אקרמן תשתתף בכנסים של החברה בתחום ההזרקות, תרצה לרופאים בעולם, ותלמד רופאים מתחום האסתטיקה באירופה ובעולם כיצד לעבוד עם חומר ההזרקה הייחודי, השונה מחומרי מילוי הקיימים בשוק.

החומר קיים בשוק האסתטיקה בארה"ב ובברזיל, ועתה מגיע לאירופה ולישראל. רק 5 רופאי עור ופלסטיקאים מישראל ישתמשו בשלב הראשון במוצר ובהמשך ילמדו וידריכו רופאים ישראלים אחרים, לאחר שעברו הדרכות מקצועיות על-ידי רופאי החברה הבינלאומית.

+ השבוע הושק מפעל למיון פסולת בדודאים הפארק למחזור וחינוך סביבתי בנגב שהוקם בעלות של כ-100 מיליון שקל ושותפים לו מועצת בני שמעון וחברת המחזור נגב אקולוגיה. בחונכים: השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל, דויד יהלומי, מנכ"ל המשרד וראשי הרשויות בנגב שנטעו את העץ הראשון במפעל המיון לברכה והצלחה. ניר בר דוד, מנכ"ל דודאים אמר כי תם עידן ההטמנה והתחיל עידן המחזור. המפעל יקלוט יותר מ-1300 טון אשפה ביתית של כמיליון מתושבי הנגב, ישנה את מאזן הפסולת בנגב ויטפל בפסולת המעורבת (הביתית) של כלל רשויות הדרום - 80% מהפסולת הביתית תמוחזר.


+ אתמול הושק מרכז המבקרים בפארק תמנע בערבה הדרומית בהשקעה של כ-3 וחצי מיליון שקלים, ובמימון משרד התיירות, קרן יק"א, JNF והחברה הכלכלית לפיתוח חבל אילות.

בחונכים: זאב מילר, מנכ"ל קרן יק"א בישראל; אריק מייקלסון, מנכ"ל JNF ישראל; איריס דניאלי, מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח חבל אילות; שרת התיירות אורית פרקש-הכהן; ראש מועצה אזורית חבל אילות, ד"ר חנן גינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully