וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ תובע מגלית דיסטל אטבריאן רבע מיליון שקל בגין לשון הרע

ניצן שפיר

3.3.2021 / 22:30

עד המדינה בתיק 4000 הגיש לבית המשפט תביעה בגין לשון הרע, פגיעה בפרטיות והפרת צו איסור פרסום, על פרסומים שהעלתה דיסטל אטבריאן לעמוד הפייסבוק שלה לגביו

קדם משפט | ניר חפץ נגד אמיר אוחנה. תביעה כספית בגין לשון הרע. השלום, ת"א 8 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
עוד חזית נפתחה. חפץ/ראובן קסטרו

ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, הגיש היום (ד') תביעה בסך רבע מיליון שקל נגד המועמדת ברשימת הליכוד והסופרת גלית דיסטל אטבריאן בגין לשון הרע, פגיעה בפרטיות והפרת צו איסור פרסום. זאת במסגרת פרסומים בעמוד הפייסבוק שלה הנוגעים לחפץ.

בתביעה נטען כי "בפרסומים המעוולים פגעה הנתבעת בצורה סדורה ושיטתית לאורך כשנה, פגיעה קשה אסורה, פסול וחמורה בפרטיותו ובצנעת חיוו של הובע. היא הוציאה דיבתו רעה, רמסה זכויות יסוד חוקתיות של התובע ולשם כך הפרה ביודעין בכוונה לפגוע בזדון צווי איסור פרסום שמלכתחילה נולדו ובאו לעולם לתכלית מרכזית - הגנה על פרטיות וצנעת הפרט של התובע וצד שלישי".

כתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד ליאור פרי מתייחס לחמישה פוסטים שפורסמו בין נובמבר 2019 לנובמבר 2020 בעמוד הפייסבוק של דיסטל "רב התפוצה ורב ההשפעה שאותו היא כותבת ומנהלת בעצמה ואחראית לתכניו", כך על פי התביעה. עוד צוין בכתב התביעה כי לפרופיל 69 אלף עוקבים, 3,700 חברים, והפרסומים זוכים למאות שיתופים, אלפי לייקים ומאות תגובות.

"מעמדה הציבורי החזק של הנתבעת כסופרת וכשדרנית רדיו וככותבת המקורבת לרה"מ והשפעתה על השיח האקטואלי בתקשורת וברשתות החברתיות מוסיפים מימד פוגעני ועוצמתי במיוחד לפרסומיה המעוולים כלפי התובע" וכי "הפרסומים פגעו פגיעה קשה לא רק בגלל תפוצתם אלא ביתר עוצמה בשל זהותה ומעמדה הציבורי תקשורתי" טוען חפץ בתביעה.

צו האיסור הוצא בפרשת תיקי ראש הממשלה ולטענת חפץ דיסטל אטבריאן פרסמה פרטים אסורים במכוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully