וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרקארד משיקה את "Mastercard Day"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 10:04

יום מבצעים חודשי בלעדי למחזיקי כרטיס מאסטרקארד: בכל 10 בחודש במהלך 2021 ייהנו מחזיקי כרטיס מאסטרקארד מהטבות ייחודיות

יום מאטסרכארד. יחצ,
מתחילים ב-10 במרץ. יום מאסטרקארד/יחצ

בשנה החולפת בהתאם לצורך שנוצר בשל הגבלות הקורנה, השקיעה מאסטרקארד רבות בעולמות האונליין והשיקה במיוחד עבור לקוחותיה בישראל קמפיינים משמעותיים בשיתוף עם כמה מאתרי האיקומרס הבינ"ל הבולטים שאהובים במיוחד על הישראלים.

השנה החליטה החברה ליצור עבור מחזיקי כרטיס מאסטרקארד בישראל חג קניות אינטרנטי חודשי שיימשך לאורך כל שנת 2021 והיא משיקה את "Mastercard Day", יום מבצעים חודשי בלעדי שייצא לדרך ב-10 במרץ למחזיקי כרטיס מאסטרקארד. המטרה היא להעניק למחזיקי כרטיס מאסטרקארד שהונפק על ידי כלל חברות האשראי והבנקים ערך משמעותי וידוע מראש, כך שלצרכנים תהיה האפשרות לרכוש מדי חודש ביום ייעודי את המוצרים בהם הם מעוניינים, מבלי להתלבט ולחכות למבצע הבא שעלול להגיע רק תקופה ארוכה לאחר מכן. קוד הקופון: MASTERCARDAY

איל פז, דירקטור במאסטרקארד ישראל מציין כי "הקשרים הגלובליים המעולים עם אתרי האונליין הגדולים מאפשרים לנו לתת ערך ייחודי, ארוך טווח ומשמעותי ללקוחותינו. להערכתנו, החיסכון החודשי לקונים ב-Mastercard Day יכול להצטבר למאות שקלים בחודש. בנוסף, אנו שמחים במיוחד לצרף לקמפיין שלנו, לצד מותגים בינ"ל, גם את מרמלדה מרקט, המרקט פלייס הגדול בארץ לעסקים קטנים. Mastercard Day יחשוף את האתר ואת בעלי העסקים הקטנים שפועלים בו למליוני ישראלים שרוכשים און ליין".

אורי בנדורי, מנכ"ל מרמלדה מרקט הוסיף: "אנחנו גאים לשלב ידיים עם מאסטרקארד ולקחת חלק במבצע הענק Mastercard Day, ובכך לקדם שופינג אונליין כחול לבן מעסקים ישראליים".

למרמלדה מרקט כ- 1200 חנויות במגוון קטגוריות מובילות כמו עיצוב הבית, אופנה, ילדים ותינוקות, טיפוח, גינה ומרפסת וכו', וכחצי מיליון מבקרים בחודש. החנויות שמשתתפות במבצעMastercard Day יעניקו ללקוחות מאסטרקארד 25% הנחה על כל המוצרים. מרמלדה מרקט גאה לארח תחת קורת גג אחת עסקים כחול לבן של יוצרים, מעצבים ויזמים ישראלים, מאז 2011.

בין המבצעים

  • ASOS עם 25 אחוז הנחה על כל האתר
  • SHEIN עם 25 אחוז הנחה מעל 500 שקל, 15 אחוז הנחה מעל 200 שקל (10-17 לכל חודש)
  • AliExpress עם 5 דולר הנחה בקנייה מעל 35 דולר
  • מרמלדה מרקט - 25% הנחה בכל החנויות המשתתפות במבצע
  • ManKind ו- LookFantastic עם 20 אחוז הנחה על כל האתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully