וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: הצפרדעים שהצילו ממשבר הקורונה

אלון גל

5.3.2021 / 0:09

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שאיבד את עבודתו בעקבות הקורונה פתר את הבעייה בדרך מקורית

צפרדע ירוקה ביער. ShutterStock
צפרדע/ShutterStock

נגיף קורונה, שהתפשט במחוזותינו לפני יותר משנה, הפך ללא ספק את הקערה על פיה בחייהם של אינספור ישראלים. למגיפה יש השלכות כלכליות המשפיעות על מרבית בעלי העסקים ברחבי הארץ, שהפכו מעצמאים בעלי יכולת לכלכל את עצמם לאובדי עצות ומשוועים לישועה.

העסק הסגור וחוסר הוודאות לא גרמו למאזין שעלה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ב103FM להתייאש. המאזין סיפר כי מצא את הדרך להפוך את לימון הקורונה ללימונדה: "למעלה מ־15 שנים, היה בבעלותי עסק של הגברה ותאורה לאירועים. לפני שנה היומן התרוקן לגמרי, ישבתי בבית ולא ידעתי מה לעשות חוץ מלהתלונן. אבל אז נזכרתי במשפט שאמרת, על שצריך להתחיל לשחק ולרדת למגרש. כך בניתי אתר שהחלטתי לקרוא לו 'רק דברים טובים', והתחלתי למכור פה פסלים של צפרדעים שעושות מדיטציה".

מכירת הצפרדעים הייתה הצלחה אדירה

על הצפרדע ששינתה את חייו, סיפר: "כל מי שראה את הפסל התאהב בו, זה מרגיע ועושה טוב בלב. לא ייאמן איזו היענות קיבלתי, העליתי פוסט אחד ב'פייסבוק' ואנשים התחילו לקנות, זו הייתה הצלחה אדירה. כך קיבלתי מוטיבציה להתחיל למכור מוצר נוסף, אך אני לא בטוח כיצד לשווק אותו".

אלון שנהנה מאוד לשמוע על הסיפור מעורר ההשראה של המאזין, חלק עמו את מיטב עצותיו להפיכת המוצר שבבעלותו לרווחי ופופולרי. לדוגמא, הציע גל למאזין ליצור שורה של תאריכים ואירועים חשובים בתחילה בסביבתו הקרובה ולאט לאט להתרחב - 45 יום לפני התאריך, הציע גל למאזין לשלוח תזכורת כי זו יכולה להיות אחלה מתנה לאירועים בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully