וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד לדוגמה: ככה תיראה גם החזרה שלכם?

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 15:20

קודם כל אנרגיה, אחר כך כל השאר. מעצב המשרדים מאיר שוכר מספר כיצד מצא את הפיתרון הנכון למשרד החדש של חברת ייעוץ התקשורת: "ניצול מקסימלי של החללים"

דניאלה רייבנבך. אייל לוין, באדיבות אלוני,
דניאלה רייבנבך במשרד החדש/אייל לוין, באדיבות אלוני

מה יקרה כשתחזרו למשרדים? לשאלה הזאת נדרשים לא מעט אדריכלים ומנהלים בימינו. כיצד לתכנן, איך לשנות אווירה?

המעצב מאיר שוכר מספר כיצד שופץ ועוצב לאחרונה משרד ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור "דניאלה רייבנבך תקשורת" בבני ברק. המשרד עבר בשיא תקופת הקורונה למשכנו החדש במגדל הכשרת היישוב בבני ברק. " דניאלה, בעלת המשרד, ביקשה לתכנן משרד שמשקף את דמותה, אופיה הדומיננטי, האנרגטי. התבקשנו לחוות ולראות את ביתם של בני הזוג כדי להטביע, להפנים את האוירה ואורח החיים של הלקוח. מצד שני, המשרד מאוד פונקציונאלי עם ניצול מקסימלי של החללים עם פונקציות רבות שמוטמעות בחלל".

שוכר מספר: "לתוך כ-180 מ"ר יצקנו ודחסנו פנקציות רבות שבתכנון חלל בגודל כזה מעולם לא תכננו או הצלחנו להכניס. עם מעט לחץ פיסי מתון של דניאלה הצלחנו 'להכניס 4 פילים לחיפושית'. והתוצאה: חלל משרדים עם הרבה אקשן הן במובן עיצוב המקום והן בריבוי הפונקציות. לא פחדנו בניגוד למתבקש, להרגיע ולהשקיט את המקום, להוסיף על החדרים הקטנטנים גם מגוון גדול של אלמנטים שממשיכים ומחברים את ה"רעש" האופייני לסוג כזה של משרד ובעליו. בחרנו בעושר צורני וצבעוני: הן בגודל הריצופים על צורתיהן השונות והן בתקרה על מגוון חומרים וטכניקות התאורה שבה. המשכנו עם ספריית הכניסה הדומיננטית וסיימנו בחלוקת העץ על זיגוג החדרים. יצרנו מתח בין קוים מודרניים חזקים ובין סגנון אורבני ישן הבא לידי ביטוי ברצפת הטרצו התעשייתית ובאלמנטים שונים בריהוט. חדר ישיבות נשקף כבר מהכניסה ומייצר מבט אינסופי מהכניסה למשרדים דרך חדר הישיבות החוצה אל קוי המתאר של העיר מעבר לקירות המסך. החדר מאופיין באלמנטים תעשייתיים (רצפה, תאורה, תקרות רשת) כמחווה לתקופת מהפכה התעשייתית. בתוך חלל מודרני טכנולוגי עם שקיפות מירבית לחלל המשרדים ולעומס התנועה הכבדה הניבטת מחלונות המשרד".

משרד דניאלה רייבנבך, אדריכל מאיר שוכר. אייל לוין, באדיבות אלוני,
הרמוני ומרווח/אייל לוין, באדיבות אלוני

רייבנבך מספרת כי לא התפשרה על האיכות והאסתטיקה: "כל מוצרי גמר הבניה נרכשו ברשת אלוני, כולל אריחים, מרצפות, ברזים, כיורים, אסלה ועוד. נעזרתי בשוכר והמראה שהתקבל זורם והרמוני וכך גם האנרגיה בתוך המשרד".

"המשרד של דניאלה מאופיין בשקט צבעוני וצורני. וילון ביתי המרגיע את האוירה, צילומים אורבניים של ניו יורק מפוזרים בחלל המשרד", ממשיך שוכר, "אל המשרד צמודה מרפסת חיצונית קטנה- פינה אינטימית מחד ורועשת מנגד עם תהודות העיר השוקקת למטה. אתגר נוסף שצץ במהלך העבודה הוא חוסר המקום לאיחסון במשרדים הקטנים בעיקר אלה המשקיפים החוצר לעיר. הפתרון נוצר בדמות תליית מדפים מרחפים מהתקרה על רקע קירות המסך של החדרים השונים הנותנים את הפיתרון האולטימבטיבי לבעית המידוף והאחסון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
משרד דניאלה רייבנבך. אייל לוין, באדיבות אלוני,
אבל יש גם פרטיות/אייל לוין, באדיבות אלוני

"אחת המטרות המרכזיות בעיצוב המשרד הייתה ליצור מצד אחד פרטיות לצוות העובדים, כולל מרחב עבודה נעים ונוח, ומצד שני ליצור שקיפות מלאה המאפשרת עבודת צוות", מסכמת רייבנבך, "חשוב היה לי לחבר בין 2 המחלקות העיקריות במשרד: מחלקת הדיגיטל ומחלקת יחסי הציבור שיעבדו בשיתוף פעולה מלא אך יחד עם זאת שיהיה לכל מחלקה את התנאים הנוחים לה".

  • עוד באותו נושא:
  • משרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully