וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גרניט: "סיימנו להיות הילד הטוב. לא משנה מה - נפתח בראשון"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 17:22

השף זועם על השינוי הנוסף במתווה פתיחת המסעדות, ואמר לליאת רון ואלון גל ב-103fm: "לפתוח מסעדה עכשיו זה כמו להתחיל במינוס, לא באפס"

הזיגזוג של הממשלה ומשרד הבריאות בכל הקשור לפתיחת וסגירת העסקים יצר בלבול גדול, ואיתו כעס רב כלפי מקבלי ההחלטות. מסעדות רבות יישארו סגורות בגלל השמועות על סגר בפסח, ואלה שייפתחו לא יעשו זאת, כפי שחלקן טוענות, על בסיס ההבנות שאליהן הגיעו מלכתחילה.

השף אסף גרניט התייחס בתכניתם של ליאת רון ואלון גל ב-103fm למצב:

אסף גרניט. עידו שחם, עידו שחם
לא מרוצה, בלשון המעטה. אסף גרניט/עידו שחם, עידו שחם

"מה שקורה, והאמת כל כך עצוב להגיד שאנחנו לא מופתעים כי זה היה ככה מהרגע שהמשבר הנוראי הזה התחיל, הוא ששי, מנכ"ל איגוד המסעדות, חיים כהן ואני ניהלנו שיחות עם משרד הבריאות ועם הפרויקטור, על איך ייראה המתווה ביום שנפתח. הרי ההכרזה על הפתיחה הייתה לפני שבועיים, ואנחנו בכל יום מנסים להסביר גם למשרד הבריאות, גם לממונה וגם לאנשים באוצר, שבלי לקבל שבועיים התרעה - אנחנו לא יכולים לפתוח את המסעדות. אנחנו צריכים לגייס צוותים וזה ברור לכולם שאנחנו צריכים להזמין סחורה, לעבד אותה, לנקות את חומרי הגלם ולצייד את המטבחים כדי להצליח לפתוח. ואנחנו מבקשים לדעת, כמה עובדים להחזיר? האם אני יכול להכניס פנימה 30, 40, 50 איש?"

מה עם כל הסחורה שאתה צריך לקנות?

"כמות הסחורה שאני צריך להזמין היא כגודל המסעדה שאני צריך לפתוח. לפתוח מסעדה זה עולה כסף ולהחזיר צוות עולה כסף".

האזינו לריאיון המלא ב-103fm

גרניט נשאל על ידי גל האם, בעצם, לפתוח עכשיו מסעדה זה כמו לפתוח אותה מהתחלה והשיב: "זה לפתוח אותה מההתחלה ולפתוח אותה עם אנשים שלא עבדו במקצוע שלהם שנה. זה כמו להתחיל במינוס לא באפס. ואף אחד לא מקשיב לנו. אנחנו מנדנדים, מבקשים, מדברים בצורה ברורה ומציעים מתווים. הגענו למתווה של 75% בפנים בתו ירוק, וישיבה בחוץ, שאני לא מבין למה צריך להגביל אותה אם יושבים בחוץ. ופתאום אנחנו מגלים שהמתווה הזה, שכבר הוסכם עליו, לא רלוונטי. עכשיו חזרנו לשולחן הדיונים ואנחנו מנהלים שיחות עם משרד הבריאות כדי להסביר להם כמה הדבר הזה קריטי. אני מבין שיש פה זיגזג בעקבות החלטות פוליטיות, הרי ברור לכולם שהדרג הפוליטי רוצה שנפתח.

"מה שאנחנו נעשה, בין אם נשמע עוד ציוצים בטוויטר או הודעות רשמיות, אנחנו נפתח את המסעדות לפי המתווה שסיכמנו עם משרד הבריאות. 75% בפנים אך ורק לתו ירוק, והושבה בחוץ במתווה של תו סגול עד מאה סועדים. אנחנו סיימנו להיות הילד הטוב. גיבשו איתנו מתווה? אנחנו נדבקים למתווה הזה ונקפיד עליו".

לגבי ילדים, גרניט אמר כי "כרגע ילדים לא יכולים להיכנס פנימה, הם יכולים לשבת בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully