וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא ישראל השלימה הנפקה ראשונה, תיסחר בבורסה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 17:58

במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה למשקיעים מוסדיים, גייסה דלתא ישראל כ- 263 מיליון שקל (ברוטו) לפי שווי חברה של כ-1.312 מיליארד שקל אחרי הכסף. נטלו בה חלק שורה של גופים מוסדיים מהמובילים בשוק הישראלי

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל. דנה קרן,
מנכ"לית דלתא ענת בוגנר/דנה קרן

חברת דלתא ישראל השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ- 1.3 מילארד שקל. תמורת 20 אחוז ממניות דלתא ישראל, גייסה החברה 263 מיליון שקל (ברוטו). תחת דלתא ישראל נמצאות רשתות החנויות של דלתא ופיקס.

הרווח הנקי של דלתא ישראל בשנת 2020 זינק ב-95% והסתכם בכ-90 מיליון ₪ לעומת כ-46 מיליון ₪ בשנת 2019, זאת על אף ירידה של 2% במכירות עקב סגירת חלקית של החנויות בתקופת הסגר בשנת 2020. הכנסות החברה בשנת 2020 הסתכמו ב-720 מיליון ₪ וכוללים עלייה חדה במכירות אונליין.

את ההנפקה הובילה חברת לידר הנפקות. משרד עורכי הדין שליווה את ההנפקה הוא פישר, בכר, חן, וול אוריון ושות'

יו"ר הדירקטוריון של דלתא ישראל הוא אייזיק דבח והמנכ"לית היא ענת בוגנר, שאמרה: ""אנו גאים בהצלחת ההנפקה, ומודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון, הבאה לידי ביטוי בשורה של גופים מוסדיים מובילים שלקחו חלק בהנפקה. אנו רואים בהפיכת החברה לציבורית שלב חשוב ומהותי. כספי ההנפקה ישמשו להאצת הצמיחה, להרחבת הפעילות ולבניית שיתופי פעולה ארוכי טווח".

  • עוד באותו נושא:
  • דלתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully