וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: המחווה הנשיאותית לכבוד יום האישה

רונית מטיאס

7.3.2021 / 13:12

וגם: סיור פרטי במוזיאון, השת"פ המאפשר לטוס בקלות מוארך, קולקציה חדשה לטלי רביבו ומצטרפת חדשה לבורסה בתל אביב

נעולות עליה

תמר רפפורט-דגים, מיכל טופולסקי, הילית פישמן, ועמליה אברמוב. יח"צ,
תמר רפפורט-דגים, מיכל טופולסקי, הילית פישמן, ועמליה אברמוב/יח"צ

קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, בטח תשמח לשמוע שלרגל יום האישה הבינ"ל שיחול מחר חברת אמדוקס יזמה מהלך גלובאלי להעלאת המודעות לנושא שוויון נשי. עובדות החברה הצטלמו על רקע סגול המזוהה עם תנועת הסופרג'יסטיות והמייצג כבוד, נאמנות ועמידה איתנה, הפואנטה היא שהן נעלו נעלי אולסטאר, כחלק מהאג'נדה של המרת העקבים בנעלי סניקרס, וכהומאז' להאריס שהצטלמה כשהיא נועלת נעלי אולסטאר.

תמר רפפורט-דגים, CFO ו-COO בחברה, והאישה הבכירה ביותר באמדוקס הגלובאלית, אמרה כי באמדוקס מחויבים לקידום שוויון מגדרי, ופועלים באמצעות מגוון תוכניות במטרה לחשוף נערות מגיל צעיר לתחומי הטכנולוגיה, להפחית חשש ורתיעה, ולהנגיש את העולמות. כשהתבקשו לתת טיפ לנערה בת 16 שהיו אמרה Dare to fly and enjoy the journey.

אמדוקס מובילה במספר הנשים המועסקות בחברה טכנולוגית בישראל, כ-37% נשים בתפקידים טכנולוגיים וכ-35% נשים בתפקידי ניהול ומקדמת תכניות רבות לשילוב נשים בערוצים שונים.

השתתפו: מיכל טופולסקי, יועצת משפטית ראשית; הילית פישמן, מנהלת שיווק גלובאלי ועמליה אברמוב, מנהלת חטיבת Amdocs Beyond.

seperator

שמש צהובה גדולה במוזיאון

אליטל אריסון  שירה יעבץ אפל אליאן אלקון קפלן. גיא יחיאלי,
אליטל אריסון, שירה יעבץ אפל, אליאן אלקון קפלן/גיא יחיאלי

לאחר שנה של מפגשי זום, הגיעו ידידי מוזיאון תל-אביב לאמנות למפגש אנושי שנערך לכבוד פתיחה מיוחדת כשהמוזיאון סגור עדיין לקהל הרחב. המוזמנים נהנו ממינגלינג וסיור פרטי בתערוכה החדשה "שמש גדולה צהובה" של האמן האמריקני אלכסנדר קאלדר שנחשב פורץ דרך בפיסול המודרני, מהאמנים המשפיעים במאה ה-20, ומי שהתפרסם כממציא המובייל.

גייסון ואליטל אריסון. גיא יחיאלי,
גייסון ואליטל אריסון/גיא יחיאלי

טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית המוזיאון, ורונילי לוסטיג־שטינמץ ושחר מולכו, אוצרות התערוכה, ברכו והצטרפו לידידים ביניהם: רחל ינאי, יו"ר ידידי המוזיאון בישראל; שירה יעבץ-אפל, מנהלת אגודת הידידים; אליטל וג'ייסון אריסון, יו"רים משותפים; שרה בלום, מנהלת הידידים הצעירים; נילי פורר, הדס פורר, אליאן ותום אלקון-קפלן, לידה ואיל אלקון, סיוון סבג ובן זוגה פבל זלנסקי-סבג; איתן שוורץ, דובר עיריית תל אביב-יפו; איתמר ושובל חושן, ננסי פומגרין , ג'ורדנה גרגו-לוי, טטיאנה ועידו שפרלינג ועוד.

יוני וולף סיון סבג. גיא יחיאלי,
יוני וולף וסיון סבג/גיא יחיאלי

התערוכה התאפשרה בנדיבות אוסף משפחת מיקי תירוש, והיא מתקיימת במסגרת ציון שנת היובל לחנוכת הבניין המרכזי של המוזיאון, פרי חזונו של מנהלו באותה עת, ד"ר חיים גמזו, ובסיוע הקרן לקידום האמנויות הנושאת את שמו, סיוע נוסף התקבל משגרירות צרפת בישראל-המכון הצרפתי בישראל.

רונילי לוסטיג שטינמץ טניה כהן עזריאלי, שחר מולכו. גיא יחיאלי,
רונילי לוסטיג שטינמץ טניה כהן עזריאלי, שחר מולכו/גיא יחיאלי
seperator

משיקים וטסים

עופר קיש, נדיר ארבר. יח"צ,
עופר קיש, נדיר ארבר/יח"צ

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל, ופרופ' נדיר ארבר, מנהל המרכז המשולב למניעת סרטן בבית החולים איכילוב, השיקו מרפקים לרגל הארכת השת"פ להוזלת מחירי בדיקות הקורונה והבדיקות הסרולוגיות המוצעות לנוסעי הקבוצה לפני הטיסה לחצי שנה נוספת. מהלך הבא כהכנה לקראת פתיחת השמיים במסגרתה ידרשו הנוסעים להציג בדיקת קורונה שלילית לפני כל טיסה.

לקוחות שאינם מחוסנים יוכלו לבצע בדיקה סרולוגית ובמידה והתוצאה תהיה חיובית על-פי הקריטריונים שנקבעו, יוכלו לקבל תעודת מחלים ממשרד הבריאות המזכה אותם בתו ירוק.

seperator

הכל נשאר במשפחה

צחי רביבו, יולי טובמה ,שלי שוורץ , אסיה טלי  רביבו. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
צחי רביבו, יולי טובמה ,שלי שוורץ , אסיה טלי רביבו/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מעצבת האופנה הישראלית אסיה טלי רביבו עשתה חישוב מסלול מחדש, נטשה את קריירת עיצוב השיער, ופתחה סטודיו סטייליסטי לעיצוב אופנה בתל-אביב, בו היא מוכרת את מותג האופנה ASIA, שהוא קולקציית הביכורים שלה. על ארוחת-בוקר בקפסולות ובהתאם לתו הסגול, חשפה רביבו את הקולקציה הראשונה שלה שמעוצבת בהשראת הבית בו גדלה, תוך יצירת חיבור הרמוני וייחודי של המראה הגברי והנשי, המחויט והאלגנטי, החשוף והנועז.

רביבו סיפרה כי אהבה לעצב מגיל 5. היא לקחה שמלות מארון הבגדים של אמא שלה, עיצבה אותן מחדש והסתובבה בבית עם ג'קט גדול מידות של אביה. גם פריטי הלבוש של ילדיה היוו השראה לעיצוב הקולקציה. רביבו סיפרה כי הקולקציה היא ההשתקפות שלה והיא מעוצבת בהשראת המשפחה בה גדלה, עם אנשים דומיננטיים כמו הוריה, סבתה שהייתה מתוקתקת בכל שעה ביום, חלקם חרדים.

"הפריטים חוצים את גבולות הבלתי אפשרי ומספרים את סיפור חיי שנע בין קווים מנוגדים ומקבילים, ומתוך זה החיבור שלהם ליצירה מחודשת בעולם האופנה". הקולקציה כולה כחול לבן, מיוצרת בישראל מתוך אידיאולוגיה וציוניות, ותוצג בשבוע האופנה קרונית.

seperator

פותחים מסחר

דרורית וילנאי, טל וובר, פיני מנדל, יוסי כהן, ליאת נידרמן ואור שטוקלמן. הבורסה לניירות ערך,
דרורית וילנאי, טל וובר, פיני מנדל, יוסי כהן, ליאת נידרמן ואור שטוקלמן/הבורסה לניירות ערך

הנהלת קוויקליזארד פתחה את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך, ובכך מצטרפת ל-21 החברות החדשות שביצעו הנפקה ראשונית בבורסה בתל-אביב מתחילת 2021, או גייסו יחד סכום של למעלה מ-2 מיליארד שקל. קוויקליזארד מפתחת ומוכרת פלטפורמת SaaS מבוססת AI לתמחור דינמי בזמן אמת בענן. המערכת שלה מנתחת מידע ממגוון מקורות מידע באמצעות מנוע מבוסס בינה מלאכותית לתמחור בזמן אמת לכדי קביעת מחיר המוצרים במטרה להגדיל את הרווח וההכנסות של אתר האון ליין או החנות הפיזית ולמצות את הפוטנציאל העסקי.

מערכת התוכנה מנתחת מידע כגון התנהגות צרכנים, ביקוש, מלאי ומגמות שוק לשם תמחור מוצר, ומשנה באופן אוטומטי בזמן אמת את המחיר בהתאם. החברה פועלת כיום בלמעלה מ-20 מדינות החברה הנפיקה לציבור מניות תמורת כ-45 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-110 מיליון שקל.

פיני מנדל, מנכ"ל ומייסד שותף בקוויקליזארד, אמר שקוויקליזראד מאמינה כי באמצעות רישום המניות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, תוכל להגשים את חזונה והבטיח להמשיך לעבוד למען המשקיעים והלקוחות.

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה, אמרה כי הם שמחים לראות יותר ויותר חברות טכנולוגיה מתחומים שונים, מצטרפות לבורסה בתל אביב, אשר רואות בה את האלטרנטיבה הנכונה והמתאימה עבורן, לצורך גיוס ההון הנדרש להן לצמיחתן. הבורסה בתל-אביב, כמנוע הצמיחה של המשק הישראלי, מאפשרת לציבור הישראלי להיחשף לסקטור ההייטק הישראלי וליהנות מפירות ההצלחה של החברות הללו.

seperator

בהמשביר אומרים לא לאלימות

סיגל כהן דורין אטיאס  שירלי פאר יגרמן. רפי דלויה
סיגל כהן, דורין אטיאס, שירלי פאר יגרמן/רפי דלויה

רמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן, החליט כי לרגל יום האישה הבינלאומי הוא משאיר את הבמה לכוח הנשי בהנהלה, וכך התייצבו שירלי פאר יגרמן, המשנה למנכ"ל וסיגל כהן, מנהלת השיווק, בסניף ה"משביר לצרכן" בקניון הגדול בפתח תקווה, לצילומי קמפיין חברתי להזדהות עם המאבק נגד אלימות בנשים.

דורין אטיאס, הפרזנטורית של הרשת, סיפרה איך סכין ומערוך הפכו לכלי עזר לאלימות, ומייק אפ להסתרת סימני אלימות. פאר יגרמן סיפרה כי חלק מהכנסות הרשת ייתרמו לעמותת "ל.א, לא לאלימות נגד נשים" המייצגת את כלל המגזרים ונגד אלימות בכלל החברה.

המשביר לצרכן לקחה על עצמה השנה את האג'נדה החברתית בעקבות המגפה והשלכותיה והחליטה לתרום למען קהילת הנשים בישראל הסובלות מאלימות.

seperator

טו BE אור נוט טו BE

אגם רודברג ואורי וטרמן. גיא כושי,
אגם רודברג ואורי וטרמן/גיא כושי

אורי וטרמן מנכ"ל Be מבית שופרסל, קפץ לסניף Be בנתניה ולא למטרות שופינג. ורטמן קפץ לבקר את השחקנית והדוגמנית אגם רודברג שנבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של רשת הפארם Be כשהקמפיין הראשון יהיה לפסח. החיבור בין Be לבין אגם ילווה בקמפיין קומי וציני על עולמות המשחק, יעניקו "הצצה" אל ההכנות לצילומים, האופן שנכנסת לדמות וכד' . מרשת Be נמסר כי רודברג מייצגת את ערכי הרשת, כאימא צעירה, שחקנית צעירה ומוערכת, נועזת וכשרונית.

seperator

פגישה משולשת

תמיר קוברין, מטה פרדריקסן וסבסטיאן קורץ. שלומי אמסלם,
תמיר קוברין, מטה פרדריקסן וסבסטיאן קורץ/שלומי אמסלם

לתמיר קוברין, מנכ"ל מלון "המלך דוד" ירושלים, אין רגע דל, רק סיים לארח את המשלחת מאיחוד האמירויות, וכבר נחתו משלחות מאוסטריה ודנמרק. ראש הממשלה בנימין נתניהו, קנצלר אוסטריה, סבסטיאן קורץ, וראש ממשלת דנמרק מטה פרדריקסן, נפגשו למפגש פסגה בנושא פיתוח וייצור חיסוני קורונה והיציאה ממשבר הקורונה.

הפגישה המשולשת נערכה באחת מסוויטות המלון, ולאחריה התקיימה פגישה מורחבת באולם הנשיאים עם כל צוותי עבודה של ישראל, אוסטריה ודנמרק. לסיום שלושת המנהיגים נתנו הצהרות לתקשורת ב-"חדר הקריאה" המיתולוגי בלובי המלון.

מטה פרדריקסן' בנימין נתניהו, קרן שתווי' סבסטיאן קורץ. יח"צ,
מטה פרדריקסן, בנימין נתניהו, קרן שתווי' סבסטיאן קורץ/יח"צ

השלישיה אף נפגשה עם קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס שאירחה אותם לסיור במועדון הרשת במודיעין והציגה בפניהם את המועדון עם חדר הכושר, הסטודיו והבריכות, וסקרה בפניהם את כל ההתאמות שהרשת ביצעה על-מנת לפעול תחת מתווה התו הירוק מאז פתיחת מועדוני הכושר ב-21/2.

seperator

מימון מפנקת

שירי מימון. ליאור קסון,
שירי מימון/ליאור קסון

לכבוד יום האישה הבינלאומי, סבוקלם בשיתוף שירי מימון הפרזנטורית של המותג, יצרו קופסת הפתעות אותה ניתן לרכוש באופן בלעדי באתר סבוקלם. הקופסא כוללת מגוון רחב של מוצרי טיפוח ואקססוריז ששירי הכי אוהבת, ושהיא מבטיחה תעניק זוהר ופינוק לעור הפנים והגוף.

מימון: "לכבוד יום האישה הבינלאומי, מגיע לך לקחת פסק זמן לעצמך ופשוט להתפנק, אז במיוחד בשביל זה יצרתי עבורך מארז מוצרים שכולל בדיוק את מה שאת צריכה. יום אהבה שמח! ממני באהבה, שירי מימון".

seperator

הסיירת

רותם ללוש, ענבר יטיב, פאדי יוסף ולירון גנהמם. עוז שכטר,
רותם ללוש, ענבר יטיב, פאדי יוסף ולירון גנהמם/עוז שכטר

לכבוד חודש המעשים הטובים, סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה חברה לעמותת לוחמים לחיים לשת"פ במסגרתו ישפצו בהתנדבות 3 דירות של קשישים וניצולי שואה המתגוררים בדירות שאינן ראויות ובטוחות למגורים. הסיירת שמסייעת ללוחמים פוסט טראומטים בכל תחומי החיים, חברה לשיתוף פעולה במסגרתו ישפצו כ-3 דירות של קשישים וניצולי שואה בראשון לציון, חולון ותל אביב. בסיירת השיפוצים כבר מתכננים את הסיוע הבא ומתכננים את שיפוץ הדירות שיתקיימו בחודשים הבאים ולצורך כך הם השיקו קמפיין גיוס תרומות באתר GIVEBACK באמצעותו הם מקווים להמשיך ולשפץ דירות של קשישים וניצולי שואה הזקוקים לכך.

seperator

הו יוליה

יוליה גל. גיא שנקרמן,
יוליה גל/גיא שנקרמן

אשת העסקים, יוליה גל, השיקה מותג פרטי בהשקעה של 4 מיליון שקל הכולל מוצרי טיפוח פרמיום לשימוש ביתי, וליין נוסף לשימוש מקצועי. מוצרי הטיפוח של PROVEN כוללים פורמולות מקצועיות שהורכבו במחקר ופיתוח קפדני ארוך שנים, מבוססות על רכיבים פעילים טבעיים מן הצומח, שלא נוסו על בעלי חיים ובאישור משרד הבריאות.

סדרת הפרמיום לשימוש הביתי כוללת: סבון אנטיספטי טיפולי, קרם ידיים טיפולי, קרם רגליים טיפולי, נוזל טיפולי לפטרת ואקזמת כף הרגל, ג'ל היגייני לידיים כשלצד מוצרים אלו מושקת גם סדרת נוספת לשימוש מקצועי בלבד שניתן לרכוש באתר החברה או ברשת yullia school ובאתר Guilty.

seperator

המוזיקה חיבת להמשך

דלית קורל, להב שני ואבי שושני. עודד אנטמן.,
דלית קורל, להב שני ואבי שושני/עודד אנטמן.

בסוף השבוע נערך קונצרט ראשון של הפילהרמונית הישראלית בהיכל התרבות תל-אביב מול 300 צופים ובהתאם להנחיות התו הירוק ובניצוחו של להב שני, המנהל המוזיקלי של הפילהרמונית. אבי שושני מזכ"ל הפילהרמונית הישראלית אמר כי לאחר שחודשים ארוכים נבצר מהפילהרמונית להופיע בפני קהל, הם שמחים לחזור ולנגן באולמות התרבות בהתאם להנחיות, צעד משמעותי בחזרת עולם התרבות לחיים והם מחויבים לשמור על בריאות הצופים ונגני התזמורת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

דלית קורל מנכ"לית היכל התרבות תל אביב אמרה כי היא מתרגשת שאחרי תקופה ארוכה היכל התרבות תל אביב נפתח שוב לקונצרטים ולמופעים, 300 איש באולם של 2,500 מה - שמאפשר כרגע מתווה התו הירוק "אשרינו שאנו שייכים לעיר תל אביב שרואה בתרבות חשיבות עליונה המאפשרת את פתיחת ההיכל גם במתווה זה".

seperator

עלתה על הגל

גל גברעם, רעות אברהם. ענת מוסברג,
גל גברעם, רעות אברהם/ענת מוסברג

גל גברעם נבחרה להוביל את קמפיין האופנה הצנועה של המעצבת רעות אברהם שבחרה בה על היותה אישה חזקה ועוצמתית, שלא מתפשרת על עמדותיה עם כל השונות המנטאלית והתרבותית משלה. אברהם רואה בגברעם חוזק ועוצמה לצד פתיחות והכלת השונות המהווים חיבור בין המגזרים ומנגישים את האופנה הצנועה בדרך מרגשת ולא שגרתית. הסוכנת האישית אלינור שחר גילתה כי גברעם תעשיר את חשבון הבנק שלה ב-150.000 שקל לעונה, והוא ימשך שתי עונות.

seperator

פותחים בסטייל

ניב חורש, מאיה דונרשטיין יתיר, ניקולה וורד וקרן חכמה. ערן לם,
ניב חורש, מאיה דונרשטיין יתיר, ניקולה וורד וקרן חכמה/ערן לם

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית שיווק רב-בריח קפצה לסט הצילומים של הקמפיין החדש של רב-בריח לקידום קולקציה חדשה של דלתות כניסה ופנים תחת הסלוגן open with style שיעלה בהשקעה של 3 מיליון שקל. את הקמפיין מובילה הדוגמנית ניקולה וורד שזהו לה קמפיין ראשון שמפיק משרד הפרסום ראובני פרידן מאז שקיבל את תקציב הפרסום של רב-בריח לפני כ-4 חודשים. את הקמפיין ביימה קרן חכמה, ומוצגת בו קולקציה חדשה של דלתות פנים וכניסה המתאימות ל-6 סגנונות עיצוב שונים :בוהו, נורדי, קלאסי, תעשייתי, מודרני וכפרי.

seperator

ממחזרים

יוסי חזאי, ראובן לדיאנסקי. כפיר סיון,
יוסי חזאי, ראובן לדיאנסקי/כפיר סיון

יוסי חזאי מנכ"ל 'Ecommunity'-התאגיד החברתי למחזור פסולת אלקטרונית, וראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל-אביב ומחזיק תיק הקיימות ואיכות הסביבה, השיקו שת"פ למחזור פסולת אלקטרונית. חזאי אמר כי יש חשיבות רבה בהגברת המודעות ועידוד מחזור פסולת אלקטרונית בעיר מרכזית כמו תל-אביב - יפו, שתשפיע חיובית על מחזור הפסולת האלקטרונית בכל גוש דן ועל שאר הארץ.

לדיאנסקי אמר כי איסוף פסולת חשמלית ואלקטרונית יסייע להגברת המועדות להקטנת צריכת מוצרי חשמל במטרה למנוע זיהום סביבתי, לצמצם את כמויות הפסולת המוצקה והרעלים המסוכנים באוויר, בקרקע ובמי התהום". השת"פ נועד לקדם את נושא איכות הסביבה והפחתת כמות הפסולת הרעילה שמועברת להטמנה, תוך הגברת המודעות הציבורית לחשיבות המחזור בכלל ולמחזור פסולת אלקטרונית בפרט ברחבי העיר המהווה רק 3% ממשקל הפחים אבל מייצרת כ- 70% מגורמי הזיהום לסביבה. בעשור האחרון הוכפל משקל הפסולת האלקטרונית בישראל, בכל שנה מיוצרים בישראל כ- 160 אלף טון פסולת אלקטרונית. פסולת זו מכילה ריכוז גבוה של מתכות כבדות וחומרים רעילים, מזהמת את הקרקע, מי התהום ומי השתייה של כולנו.

seperator

בקטנה

מסממני הקורונה, חברת "אחוה" השיקה סדרת עוגות שמרים באריזה אישית, נוחה השומרת על הטריות. יובל מלאך סמנכ"ל שיווק חברת "אחוה" אמר כי אחד מהטרנדים התופסים תאוצה לאחרונה שללא ספק הם תוצאה של וירוס הקורונה, הוא הביקוש ההולך וגובר למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית והם שמחים לתת לכך מענה ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של קונדיטוריה במחיר שווה לכל כיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully