וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יודה יודה - "פז" רוכשת את רשת המרכולים התל-אביבית

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 16:33

פז מודיעה על רכישת הפעילות של רשת סופר יודה. החברה חתמה על הסכם לרכישת פעילות רשת המרכולים המובילה והצומחת "סופר יודה" המפעילה 16 סניפים באזור תל אביב וצפויה לפתוח עוד 2 סניפים חדשים בשבועות הקרובים. שווי העסקה: 170 מיליון שקלים

פז חתמה על הסכם לרכישת פעילות רשת המרכולים "סופר יודה" המפעילה 16 סניפים באזור תל אביב וצפויה לפתוח עוד 2 סניפים חדשים בשבועות הקרובים. פז השקיעה בעסקה 170 מיליון שקלים, כאשר התמורה כוללת גם את שווי המלאי בחנויות, מתוכם כ- 50 מיליון שקלים יוותרו בנאמנות לתקופה של עד שש שנים וישוחררו בחלקים לאורך תקופת הנאמנות.

רשת סופר יודה מציגה מדדים פיננסיים ותפעוליים יוצאי דופן ומהמובילים בשוק קמעונאות המזון, ובמקביל זוכה לציונים הגבוהים ביותר במדדי שביעות רצון לקוחות. הרשת שסיימה שנת שיא בפעילותה ומציגה צמיחה מרשימה ועקבית בשנים האחרונות, מחזיקה גם בפעילות אונליין ובמועדון נאמנות באפליקציה עם עשרות אלפי לקוחות נאמנים.

רכישת סופר יודה תצטרף ל- 17 חנויות סופר שכונתיות שפועלות תחת המותג market Yellow, ו- 241 חנויות yellow ותבסס את מעמדה של פז כשחקנית הנוחות המובילה בישראל. לרשת סופר יודה 16 סניפי סופר שכונתיים במיקומים אסטרטגיים, וחיבורה לפעילות הקמעונאית הענפה של פז תוביל לסינרגיות משמעותיות בפעילות הסחר של הרשתות ובהגדלה משמעותית של היקף מועדון הלקוחות.

את פז ייצגו בעסקה עורכי הדין ניב סיון, אוהד גראוב ושרון סלינס ממשרד הרצוג; את סופר יודה ובעל השליטה בה ייצגו בעסקה עורכי הדין עמית לייזרוב ורועי צמח ממשרד כספי.

מדדים פיננסים יוצאי דופן

על פי דיווח "פז", פעילות רשת "סופר יודה" במהלך החודשים ספטמבר 2019 עד ספטמבר 2020, הניבה מחזור מכירות של 228 מיליוני שקלים, שהניבו רווח גולמי של 73 מיליוני שקלים. על פי הדוחות, ממוצע המכירות למ"ר בסניפי הרשת הוא 5,850 שקלים. בנוסף הודיעה "פז" כי בכוונתה להכפיל את מספר הסניפים ברשת בטווח של שלוש שנים, אך לפי שעה לא נמסר האם הכוונה היא לעבות את הנוכחות באזור המרכז או להתרחק גם ליישובים מרוחקים יותר.

רשת סופר יודה מציגה מדדים פיננסיים ותפעוליים יוצאי דופן ומהמובילים בשוק קמעונאות המזון, ובמקביל זוכה לציונים הגבוהים ביותר במדדי שביעות רצון לקוחות. הרשת שסיימה שנת שיא בפעילותה ומציגה צמיחה עקבית בשנים האחרונות, מחזיקה גם בפעילות אונליין ובמועדון נאמנות באפליקציה עם עשרות אלפי לקוחות. רכישת סופר יודה תצטרף ל- 17 חנויות סופר שכונתיות שפועלות תחת המותג Yellow market, ו- 241 חנויות Yellow ותבסס את מעמדה של פז כשחקנית נוחות מובילה בישראל.

ניר שטרן. סיון פרג',
ניר שטרן, מנכ"ל "פז"/סיון פרג'

מנוע צמיחה מרכזי

פורמט הסופרים השכונתיים הינו הסגמנט הצומח ביותר בעולם קמעונאות המזון בשנים האחרונות, ופז סימנה אותו כמנוע צמיחה מרכזי באסטרטגיה הקמעונאית שלה. כחלק מאסטרטגיה זו, פז מתכוונת להכפיל היקף החנויות של רשת סופר יודה בתוך 3 שנים ולהאיץ את קצב פתיחת חנויות ה-yellow market.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת פז: "רכישת סופר יודה מחזקת את הזרוע הקמעונאית של פז ומבססת את מעמדה כשחקנית הנוחות המובילה בישראל. הרכישה תהווה פלטפורמת צמיחה משמעותית עבורנו ותסייע לנו להתבסס באחד מתחומי הקמעונאות הצומחים בישראל ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully