וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה בוהו שיק ומדוע זה הזמן לעצב בסגנון הזה?

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 15:01

הוא נעים, משפחתי, לא מתאמץ, טבעי ולאן שלא מפנים את המבט נתקלים בו - הבוהו-שיק הפך בשנים האחרונות לאחד מסגנונות העיצוב האהובים והפופולריים ביותר בישראל ולמרות שזה נראה כאילו אין לו חוקים או גבולות, גם לבוהו-שיק יש כמה עקרונות ברורים

אלוני אריחים. יחצ,
בוהו שיק עם אריחי חיפוי של אלוני/יחצ

בוהו שיק. אם אתם לא מעולם העיצוב, ייתכן שלא שמעתם על הסגנון הזה. אם כן, אתם בוודאי מכירים אותו. מדובר בסגנון עיצוב נעים, משפחתי, לא מתאמץ, טבעי ולאן שלא מפנים את המבט נתקלים בו. הבוהו-שיק הפך בשנים האחרונות לאחד מסגנונות העיצוב האהובים והפופולריים ביותר בישראל ולמרות שזה נראה כאילו אין לו חוקים או גבולות, גם לבוהו-שיק יש כמה עקרונות ברורים.

אלוני אריחים. יחצ,
מרווח ונעים. עיצוב בוהו שיק עם אריחי אלוני/יחצ

המעצבת שריתה וינברג, יועצת לחברת אלוני, שמתמחה בעיצוב באווירת בוהו, מסבירה איך לעשות את זה נכון ולמה חשוב להתייחס בעיצוב בסגנון הכי נינוח שיש:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • אריחים - "אני רואה בבוהו שיק את הרצון של אנשים שנמצאים כל יום במירוץ של הטכנולוגיה והמודרניזיציה, להגיע בסוף היום למקום נעים, מואר וחם. בוהו-שיק הוא סגנון שמגיע פשוט, מחובר לטבע והכי ארצי שיש. לכן, כשמדובר באריחים, נעדיף לבחור כאלה במראה עץ טבעי, בגווני דבש או לבן משופשף".
  • מיקס בין ישן לחדש - "אקלקטיות היא שם המשחק כשמדובר בבוהו-שיק, לכן השילוב בין וינטג' לריהוט מודרני הוא כל כך מוצלח. כל עוד מדובר ברהיטים שעושים לכם טוב ויש להם "קטע" עיצובי, זה יעבוד מצוין".
  • פלטת גוונים - "פלטת צבעים בוהו-שיקית תכלול הרבה גוונים של לבן, צבעים טבעיים וניטרליים וגווני אדמה, עליהם מומלץ "לזרוק" נגיעות של גוונים מעט רווים יותר כמו צהוב, ירוק, כתום, סגול או ורוד."
  • קש וראטן - "ריהוט וגופי תאורה מחומרים טבעיים דוגמת קש וראטן משדרים הרגשה נינוחה ושלווה שמתאימה כמעט לכל חדר. אגב, לא חייבים לקנות חדש או במיוחד. גם סלסלת קש פשוטה יכולה להפוך בקלות יחסית למנורה מהממת".
  • צמחי בית - "צמחייה ביתית ירוקה מתאימה ומומלצת כמעט לכל סגנון עיצובי אבל לבוהו-שיק היא מתאימה במיוחד. מעבר לעובדה שהמראה שלהם משמח ותורם לאווירה הבוהמיינית, חלק מהצמחים בבית גם עוזרים לשפר את איכות האוויר שאנחנו נושמים".
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully