וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח מתקרב, ושוק מוצרי החשמל מתעורר. הכיריים עוברות לזירה המרכזית

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 17:17

אחרי שישראלים רבים כבר עברו מגז לאינדוקציה כעת מסמנים יבואני החשמל את השלב הבא בכירייםץ בין החידושים המושקים לקראת החג: כיריים היברידיות המשלבות בין גז לאינדוקציה, כיריים המשלבות קולט אדים מובנה וטכנולוגיית "בישול בהזזה" החוסכת את כיוונון הלהבה המשתנה

כיריים היברידיות של Teka. יחצ,
כיריים היברידיות של Teka - הלהיט לאלה שמתקשים להיפרד מהאש/יחצ

להבדיל מענפים אחרים שוק מוצרי החשמל לבית חווה במשך כל השנה האחרונה פריחה, כאשר מותגי חשמל בולטים מציגים עליה של עשרות אחוזים במכירות כמעט בכל קטגוריה. כעת, ולקראת חג הפסח מסמנים היבואנים מעבר ממוצרי החשמל ה"לבנים" למוצרי חשמל למטבח, עם דגש על מכירות כיריים, קטגוריה שמציגה עליה עקבית במכירות בחמשת השנים האחרונות - וצפויה על פי ההערכות להתרחב משמעותית. רק בשנה האחרונה חלה עלייה של 52% במכירת כיריים אינדוקציה ביחס ל-2019 והצפי הוא להמשך המגמה.

למרות העלייה המתמשכת במעבר מכיריים גז לכיריים אינדוקציה המבוססות על שדה אלקטרומגנטי לחימום תוך השארת משטח הבישול קר למגע ומאפשרות בישול מדויק ומהיר, מותגי החשמל מסמנים את האחוז הגבוה של הצרכנים שטרם עשו את המעבר בשל חשש מטכנולוגיות חדשות - ופונים כעת אליהם עם גישה המשלבת ישן וחדש במוצר אחד, ופתרונות טכנולוגיים שעתידים להטות את הכף לטות בטכנולוגיה החדשה.

"מדובר בקטגוריה שמציגה חידושים משמעותיים על פני הקיים בשוק - כאלו שאנחנו מעריכים שיעניינו וימשכו גם קהלים חדשים לאמץ את טכנולוגיית האינדוקציה", מרחיב אסי ארביב מבעלי קבוצת קלינטון סחר - יבואנית של מספר מותגי חשמל בולטים.

שוק מוצרי החשמל מתעורר. יחצ,
הישראלים בוחרים במטבח מתקדם יותר. כיריים של Teka/יחצ

בין היתר מושקות לקראת החג כיריים היברידיות המאפשרות שילוב בין עמדות בישול בגז לעמדות בישול אינדוקציה. כך לדוגמה המותג - TEKA מציג קולקציה רחבה של כיריים משולבות במבחר גדלים (60-90 ס"מ), ויוצא לרגל החג במהלך שיווקי רחב הכולל קמפיין ופעילות בנקודות המכירה, זאת במטרה להעלות מודעות לאפשרות השילוב החדשה.

טכנולוגיה נוספת שעל פי הערכות עתידה לתפוס נתח משמעותי בשנים הקרובות היא כיריים משולבות קולט אדים בילט-אין בכיריים אינדוקציה. מותג החשמל הגרמני - Küppersbusch שמרחיב את פעילותו בישראל בימים אלו ומציג מספר רחב של חידושים כאשר הבולטת שבהם היא כיריים המשולבות ביחידת יניקה שטוחה במשטח הבישול אשר שואבת פנימה גם אדי בישול וגם נתזי שמן, שומרת על אוויר נקי במהלך הבישול, ובסיומו נסגרת עם כיסוי זכוכית המעניק מראה חלק ואחיד.

חידוש נוסף שמושק השנה בתחום הכיריים הוא "Slide Cooking" המציג גישה חדשה ואינטואיטיבית לבישול: אש גבוהה בעמדות הקדמיות, שהולכת ונעשית נמוכה יותר ככל שמחליקים את הסיר או המחבת לאחורי הכיריים. מה שמפשט את תהליך הבישול והופך אותו למדויק יותר.

מלבד ההשקות הצפויות של טכנולוגיות חדשות נערכים היבואנים והרשתות עם מבצעים והצעות מכר ייחודיות כך לדוגמה מותג - TEKA מעניק על כל קנית כיריים מסדרת The Hybrid החדשה, שואב אבק אלחוטי של מותג החשמל הגרמני- Fakir בשווי 1,200 שקל במתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully