וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 17:09

ייננית ראשונה ב-ZER4U, מינוי יו"ר דירקטוריון בגילת, שלושה מנהלי אזורים גלובליים באורה ודירקטורית חיצונית בבלייד ריינג'ר. כל המינויים של השבוע החולף

רשת ZER4U הודיעה כי לראשונה תתמנה ייננית למנהלת מקצועית לתחום היין WINE BY ZER4U של הרשת: עירית בוקסר-שנק.

מינויה של בוקסר-שנק מציב את הרשת בשורה אחת עם מותגי היין המובילים בארץ. בוקסר-שנק, ייננית מומחית משנת 2007. בעלת תואר שני (מאסטר) ביינולוגיה מאוניברסיטת אדלייד שבאוסטרליה, ובעלת תואר ראשון באגרונומיה מהאוניברסיטה העברית. עירית צברה ניסיון עשיר כייננית ביקב ברקן, שהנו אחד היקבים הגדולים בישראל, וכייננית ראשית ביקב עמק האלה. עירית אף צברה ניסיון ניהולי ושיווקי כיועצת לייננות ופיתוח עסקי.

עירית דור שישי למשפחת חקלאים וכורמים, ובחירה להתמקצע בתחום היין היתה עבורה טבעית ומובנת מאליה. ההשכלה הלימודית הייחודית במסגרת התואר שני ללימודי ייננות באוניברסיטת אדלייד באוסטרליה, שהנה אחת האוניברסיטאות המובילות בתחום היין, ביחד עם הרקע וההשכלה בתחום החקלאות, מאפשרים לעירית לספק ליווי מקצועי וכוללני לכל תהליכי ייצור היין, החל מנטיעת הכרם, דרך ניהול הבציר, תהליכי ייצור היין, ועד למכירת הבקבוק. לאור ניסיונה ומקצועיותה, עירית מכהנת גם כשופטת בתחרויות יין בינלאומיות, וכיושבת ראש וועדה בינלאומית לתחום היין.

לדברי יוסי כהן: "מותג היין שלנו- WINE BY ZER4U תומך בתעשייה הישראלית והקולקציה מורכבת מיינות בוטיק איכותיים של יקבים ישראליים. ההתמקדות שלנו ביינות של יקבים ישראליים מנגישה לקהל לקוחותינו את היקבים בארץ, שלא נופלים באיכותם מהיינות בחו"ל, וזאת לצריכה עצמית הביתה ולאירוח, בנוסף, למשלוח המתנות המסורתי של מארז או בקבוק יין עם זר פרחים. מינויה של ייננית לחברה ללא ספק לוקח את מותג היין שלנו צעד אחד קדימה".

לדברי עירית בוקסר שנק: "הניהול המקצועי ברשת זר פור יו מאפשר לי לבחור עבור הלקוחות את היינות הטובים ביותר לכל קטגוריית מחיר, תוך שימת דגש על יקבי בוטיק ישראליים המהווים מופת לחקלאות ישראלית. זהו כבוד גדול מבחינתי."

עירית בוקסר שנק. זר פור יו,
עירית בוקסר שנק/זר פור יו

חברת אורה, המפתחת טכנולוגיות לסינון וטיהור אויר בחללים סגורים מתרחבת עם מינוי של שלושה מנהלי אזורים גלובליים שינהלו את הפרויקטים של החברה ברחבי העולם.

יעל שמש מונתה למנהלת Aura אסיה. יעל בוגרת האוניברסיטה העברית בלימודי יחסים בינלאומיים ולימודי אסיה ודוברת מנדרינית. בעברה פעלה בתחום ההשקעות הבנקאיות וכן בקידום ופיתוח עסקי של חברות ישראליות בסין.

אורן אליסוב מונה למנהל Aura יפן, אירופה ואפריקה. אורן הוא בוגר אוניברסיטת חיפה בחינוך ולימודי אסיה ודובר יפנית. הוא החל את דרכו בחברה כאיש מכירות שעסק בפיתוח השוק היפני והוביל עסקת ענק של בסכום של 30 מיליון דולר.

רועי פרידברג מונה למנכ"ל חברת הבת Aura בצפון אמריקה. רועי הוא בוגר המרכז הבינתחומי בלימודי ממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה. בתפקידו הקודם רועי כיהן במשך כשנתיים כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי של החברה ועסק בניהול מפיצים ושותפים אסטרטגים בכחמישים מדינות.

לדברי אביעד שניידרמן, מנכ"ל אורה, עיבוי המערך הבינלאומי של החברה נדרש בעקבות הביקוש הרב למוצרים בתקופת הקורונה, שמתעצם כעת כשמדינות מתחילות להקל במגבלות ולאפשר התכנסויות בתוך חדרים ואולמות סגורים. בחרנו בשלושה מנהלים שדוברים את השפות בשווקי היעד המרכזיים שלנו כדי לייצר תקשורת נוחה ויעילה עם השותפים והלקוחות שלנו ולהעניק להם מענה מהיר, הן במפגשים והן מרחוק.

המערכות שפיתח הסטרטאפ ישראלי Aura מבוססות על בינה מלאכותית ועורכות השוואה של איכות האויר בתוך החדר לבין זה שבחלל החיצוני בשורה של מדדים וכך מזהה מבעוד מועד ירידה באיכותו. הן מבצעות טיהור, חיטוי וסינון אוטומטי של האויר באמצעות ארבעה פילטרים וטכנולוגיות יחודיות. במחקר שנערך בבית החולים שיבא נקבע כי המערכת בעלת יכולת השמדה של חיידקים ונגיפים שונים כולל נגיף הקורונה בשיעור של 99.97%. הן מותקנות בעשרות אלפי מבנים ציבוריים, אולמות ספורט, מקומות בילוי וכלי תחבורה ברחבי העולם.

רועי פרידברג. טל זליקוביץ,
רועי פרידברג/טל זליקוביץ
אורן אליסוב. טל זליקוביץ',
אורן אליסוב/טל זליקוביץ'
יעל שמש. טל זליקוביץ,
יעל שמש/טל זליקוביץ

חברת הסייבר המובילה SentinelOne מודיעה על מינויים חדשים ואסטרטגיים לחברה שנמצאת בצמיחת יתר ובשלב קריטי בהתפתחותה.

ריק סמית' מונה למנהל הטכנולוגיה הראשי (CTO) של החברה להובלת ארגון המו"פ של סנטינל וואן תוך דיווח ישיר למנכל המייסד תומר וינגרטן, שעה שהחברה מתחילה בשלב הבא של המסע שלה: הגדלת יכולות ההנדסה, הבאת אספקת התוכנה לגבהים חדשים ובניית צוות מו"פ עולמי לתמיכה בצמיחת היתר של החברה.

תומר וינגרטן, מנכ"ל ומייסד SentinelOne: "זהו זמן מכריע לארגון המו"פ שלנו כיוון שבסיס הפריסה שלנו מגיע לקנה מידה משמעותי ואנחנו נפתחים לדרכי שימוש חדשות בטכנולוגיה שלנו".

סמית', הממוקם בסן דייגו, קליפורניה מצטרף לסנטינל וואן מ-Medallia, שם היה סמנכ"ל הנדסה והוביל את הנדסת הארגון לפני ואחרי ההנפקה. צוותו היה פרוס ברחבי ארצות הברית, ארגנטינה, ישראל, צ'כיה, בריטניה והודו. במהלך תפקידו במדליה, ריק פיתח משמעותית את מוצרי מדליה (באופן אורגני ולא אורגני) ועסק בתכנון והנדסת תשתיות ארגוניות ליצירת פלטפורמת CX (Customer Experience Experience) המובילה בשוק. לפני מדליה מילא ריק תפקידי הנדסה מובילים ב Oracle, כולל ב- Middleware, Platform-as-a-service ו- Oracle Marketing.

סמית', נשוי +2, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מבית הספר וורטון באוניברסיטת פנסילבניה ותואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת אריזונה.

ריק סמית. יחצ,
ריק סמית'/יחצ

מינוי נוסף בסנטינל וואן מגיע מישראל - בן כפולר מצטרף לגוף המכירות הגלובלי כמנהל מכירות אזורי לישראל, יון וקפריסין. בתפקידו יוביל כפולר, היישר ממשרדי החברה בת"א, את צוותי המכירות באזור, יהיה אחראי על גיוס שותפים והרחבת הפעילות אל מול הלקוחות הקיימים ולקוחות חדשים.

קדם מינויו בסנטינל וואן, מילא כפולר מספר תפקידים בתעשייה ביניהם הקמת סניף המכירות של חברת פרופוינט בישראל, Country Manager של חברת רובריק והקמת פעילות המכירות של חברת Palo Alto Networks בישראל ומדינות נוספות.

מינויים אלו מגיעים לאחר שנה משמעותית ביותר בתנופת הצמיחה של היוניקורן הישראלי, המוערך במעל ל 3 מיליארד דולר, לאחר השלמת סבב גיוס F בנובמבר 2020, רכישת חברת Scalyr המתמחה בניתוח נתונים בענן, מינוי סמנכ"ל כספים גלובאלי לחברה לטיפול בשוק הציבורי, לקראת הצעד הבא המתוכנן של החברה- הנפקה, כאשר רק לפני שבועיים נכתב בבלומברג על יציאתה הצפויה להנפקה עם הערכת שווי של 10 מיליארד דולר.

בן כפולר. יחצ,
בן כפולר/יחצ

לאחר ההנפקה המוצלחת של החברה, בלייד ריינג'ר, החברה המובילה לפיתוח רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים ממנה את אתי זוהר לסמנכ"לית מו"פ ואת רונית קורן ורו"ח שולי אוזן לדירקטוריות חיצונית, המצטרפות ליוסי וייס, לשעבר מנכ"ל תעשייה אוירית המשמש גם הוא כדירקטור.

אתי זוהר מונתה לתפקיד סמנכ"ל המו"פ (VP R&D). זוהר הינה בעלת ניסיון רב בפיתוח וניהול של מערכות מורכבות הכוללות תוכנה, אלגוריתמים, חומרה ומכניקה עם דגש על הובלת טכנולוגיות חדשניות ופיתוחן משלבי היזום ועד לשלבי היצור ההמוני. במסגרת תפקידה בבלייד ריינג'ר תהיה אחראית זוהר להוביל את שלושת קווי המוצר של החברה, השומרים על ניקיון הפאנלים הסולאריים ומאפשרים תפוקה טובה יותר בייצור חשמל סולארי, משלבי המחקר והפיתוח ההנדסי לייצור מסחרי.

בתפקידה האחרון כמנהלת צוות ניהול פרויקטים באינוביז הובילה זוהר את פיתוח המוצר הראשי של החברה, סנסור לייזר ייחודי, שנבחר על ידי BMW כסנסור הראשי ברכבים האוטונומיים של החברה. לפני כן, אתי שימשה כסמנכ"ל מו"פ במוטוריקה, והובילה את מוצר הדגל שלה, רובוט לשיקום מוטורי של נפגעי שבץ, משלבי הפיתוח הראשונים ועד לפריסה בינלאומית. בנוסף, אתי הייתה ממקימי מיזם ארביפלאס, מחברות האלגו-טריידינג הישראליות הראשונות ופעלה בתפקידי הובלה ופיתוח במחלקת עיבוד התמונה של רפאל וביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין. לאתי תואר ראשון ושני מהפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה של הטכניון.

ד"ר רונית קורן מונתה לדירקטורית חיצונית בחברת בלייד ריינג'ר. לקורן ניסיון רב שנים בהשקעות, פיתוח עסקי ורכישות ומיזוגים בעולם ההייטק. בעברה שימשה ד"ר קורן בתפקידים בכירים בחברות בינלאומיות כמו גם קרנות הון סיכון ביניהן: באטרי וונצ'רס, ECI TELECOM, ESSENCE GROUP ועוד. לד"ר קורן תואר שני במנהל עסקים מברוך קולג' ארה"ב ודוקטורט בפסיכולוגיה.

לד"ר רונית קורן מצטרפת רו"ח שולמית אוזן, שמונתה אף היא לדירקטורית חיצונית בחברת בלייד ריינג'ר. לרו"ח אוזן ניסיון רב עם חברות בינלאומיות, שכן בעברה שימשה כסמנכ"לית כספים במספר חברות טכנולוגיה, ביניהן גלילאו טכנולוגיה אשר נמכרה למרוול סמיקונדקטורס, ואנאפורנה לאבס אשר נמכרה לאמזון. במסגרת תפקידה בחברות השונות הייתה אחראית על ניהול מערך הכספים של החברה, עריכת דו"חות כספיים, עבודה מול המדען הראשי, טיפול בסוגיות חשבונאיות וסוגיות מס מורכבות וכן בתהליכים של M&A, Due Diligence,, הנפקה בוול סטריט, ליווי תהליכי גיוס כספים על כל היבטיו ועוד.

שולמית אוזן הינה רו"ח מוסמכת, בעלת BA בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת חיפה.

רו"ח שולי אוזן. יחצ,
שולמית אוזן/יחצ
רונית קורן. תמר מצפי,
רונית קורן/תמר מצפי
אתי זוהר. דיוויד גארב,
אתי זוהר/דיוויד גארב

OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות העולמית והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, הודיעה על מינוי של ד"ר חסנאת דאוואן כמנהל החדשנות הראשי (Chief Innovation Officer) . הוא יוביל את הפיתוח והיישום של הפלטפורמה האסטרטגית העתידית של OurCrowd שתספק למשקיעים גישה חסרת תקדים להון סיכון ולשווקים פרטיים נוספים.

ד"ר דאוואן כיהן בתפקידי ניהול בכירים במוסדות פיננסיים גלובליים וביניהם: E*TRADE Financial Corp., BNY Mellon, Russel Investment Group, Merrill Lynch, Deutsche Bank. ו-Morgan Stanley.

ד"ר דאוואן יוביל את הפיתוח ואת היישום של תהליכים חדשניים, כלים וטכנולוגיות שיתמכו בצמיחתה של OurCrowd. הוא ישיק פרויקטים מבוססי טכנולוגיות דאטה אנליטיקס ו-AI כדי ליצור מוצרים, שירותים ופלטפורמות מבודלים שיספקו הצעות ערך ייחודיות ללקוחות, למשקיעים, לשותפים ולבעלי העניין. לד"ר דאוואן תואר Ph.D במדעי המחשב מאוניברסיטת קולומביה ותואר B.A בהצטיינות במדעי המחשב ופיזיקה מאוניברסיטת ברנדייס.

"ל-OurCrowd יש חזון עוצמתי ומרחיק ראות לבניית דור חדש של יכולות מבוססות AI. הוא נועד לממש את הייעוד שלה לספק גישה רחבה לשוק ההשקעות של קרנות גלובליות באמצעות פלטפורמת פינטק רבת ערך", אמר ד"ר דאוואן. "מטרתה של OurCrowd לשתף את היתרונות הללו עם האקו-סיסטם הגלובלי המבוסס על AI ולהשפיע בכך על רשת בעלי העניין הגלובלית הייתה אחת הסיבות שמשכו אותו להצטרף למשפחת OurCrowd".

תוכניות החדשנות של ד"ר דאוואן כוללות גיוס צוות של מומחי AI ממרכזי חדשנות מובילים בעולם בתחום שיתמקדו בפיתוח הדור הבא של פלטפורמת הפינטק של OurCrowd. הוא יישם בתהליך את חזונו רחב היריעה של ג'ון מדבד, מייסד OurCrowd, שחותר להקים אקו-סיסטם מכליל של חדשנות, חינוך, רשת של קשרים בתעשייה וכן שותפויות בין המגזר הציבורי והפרטי שייצרו ביחד "אפקט רשתי".

"היעד של OurCrowd לספק גישה רחבה להשקעות הון סיכון יצעד צעד גדול קדימה בדרך למימושו תחת הנהגתו של ד"ר דאוואן", מסר ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd. "אנו בונים עתה מועצה מייעצת גלובלית עבור אקו-סיסטם ה-AI שתסייע לנו לשתף את היתרונות של חדשנות ה-AI של OurCrowd עם בעלי עניין רבים. אנו בוחנים עתה חלופות למיקומו הפיזי של צוות החדשנות המתהווה ונודיע על החלטתנו בקרוב".

חסנאת דאוואן. יחצ,
ד"ר חסאת דאוואן/יחצ

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה על מינויו של איזק אנג'ל לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של גילת. מינויו של איזק אנג'ל ייכנס לתוקף באופן מידי והוא יחליף את דב בהרב אשר פרש מתפקידו לאחר שבע שנות כהונה.

איזק אנג'ל מביא עימו שפע של ניסיון והישגים רבים מתפקידו הנוכחי ומתפקידיו הקודמים. מר אנג'ל מכהן כיו"ר הדירקטוריון וכיהן כמנכ"ל של חברת אורמת טכנולוגיות בע"מ, אשר הינה חברה בינלאומית לאספקת פתרונות חשמל ואנרגיה מתחדשת. לפני כהונתו בת שבע השנים באורמת כמנהל בכיר ודירקטור, מר אנג'ל מילא תפקידי ניהול בכירים ב-LeadCom Integrated Solutions, VeriFone ו-Lipman Electronic Engineering.

"בשם גילת, אני רוצה לברך את מר אנג'ל על הצטרפותו לגילת ואני מצפה בכיליון עיניים לעבוד לצידו וליהנות מניסיונו העשיר בחברה גלובלית וצומחת," אמר עדי צפדיה, מנכ"ל גילת. "אנו צופים כי שנת 2021 תהיה שנת צמיחה והזדמנויות אשר יבואו עם היציאה ממגפת ה-COVID-19 ואין לי ספק כי לניסיונו הרב של מר אנג'ל תהיה תרומה משמעותית לגילת".

"לגילת יש מעל לשלושים שנות מומחיות מרשימה בזירה הבינלאומית, בסיס לקוחות איתן, טכנולוגיה חדשנית מצטיינת ועובדים מוכשרים אשר ממצבים את גילת לקראת צמיחה רווחית," אמר איזק אנג'ל, יו"ר הדירקטוריון של גילת. "אני סמוך ובטוח שהדירקטוריון ימשיך להוביל את גילת בהצלחה וימלא חלק משמעותי בהישגיה העתידיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully