וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם המיזוג בין פנטזי נטוורק וחברת BioMilk

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 15:13

פנטזי נטוורק וחברת BioMilk המפתחת תהליך לייצור חלב מתורבת וחלב אם מתורבת הודיעו לבורסה על השלמת תהליך המיזוג ביניהן. כחלק מכך ישונה שם החברה ותיסחר כעת בבורסה בתל אביב תחת השם BioMilk (BMLK)

ביומילק. ליבי קטן נאור,
יוצאים לדרך חדשה. ביומילק/ליבי קטן נאור

בחודשים האחרונים הודיעו החברות על תהליך המיזוג במסגרתו רכשה פנטזי נטוורק 100% ממניות BioMilk. במסגרת המיזוג, בעלי המניות של BioMilk מחזיקים ב-65% ממניות החברה וכן מחזיקים בזכויות נוספות למניות, בהתאם לעמידה באבני הדרך של החברה.

BioMilk הוקמה בשנת 2018 ובראשה מכהן כמנכ"ל תומר אייזן. חברת BioMilk מייצרת מהפכה בתעשיית החלב על ידי מינוף טכנולוגיה של פיתוח מדעי כדי לאפשר ייצור בר קיימא של מוצרי חלב מתורבתים בעלי ערך גבוה, תוך שמירה על הסביבה, הפחתת גזי חממה, חסכון בניצול משאבי טבע כגון מים וקרקעות ושמירה על איכות חייהם של בעלי החיים. החברה עוסקת בתחום טכנולוגיות המזון ומפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב מתורבת המופק מתאי חלב ללא חליבה של פרה, וכן מפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב אם מתורבת.

תומר אייזן. ליבי קטן נאור,
תומר אייזן, מנכ"ל ביומילק/ליבי קטן נאור

החברה מחזיקה בזכות שימוש בקניין הרוחני, מזרוע המסחור של האוניברסיטה העברית, של תוצרי מחקר בן 10 שנים של ד"ר נורית ארגוב ארגמן, שהיא אחת ממייסדי החברה, ומכהנת כדירקטורית וסמנכ"לית טכנולוגיה ראשית בחברה. כמו כן, במסגרת רישיון שבו התקשרה החברה, הוקנו לה הזכויות בפיתוח רכיב HMO, בפרויקט מחקרי של פרופ' מגי לוי, אשר נמנית גם היא עם מייסדי החברה, ומשמשת כחוקרת בכירה ויועצת ב- BioMilk.

הכניסה של BioMilk לבורסת תל אביב היא אירוע מרגש הן בהיבט הפיננסי כחברה הראשונה בתחומה הנסחרת בבורסה והן בהיבט המדעי של כניסת חברה מובילה במחקר ופיתוח בתחומה,. לבורסה", אומר תומר אייזן מנכ"ל BioMilk, "השלמת מהלך המיזוג היא אבן דרך חשובה להגעה ליעדי החברה בהם קידום החדירה לשוק המקומי והגלובלי עם מוצרי חלב מתורבת וחלב אם מתורבת. עם הכניסה לבורסה נוכל בעזרת אמון המשקיעים להגביר יכולות הפיתוח שלנו ולהביא פתרונות פורצי דרך לשוק העולמי".

  • עוד באותו נושא:
  • מיזוגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully