וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SentinelOne עולה בקמפיין TV ראשון לחברת סייבר בישראל

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 15:56

ענקית הסייבר הבינלאומית מישראל השקיעה מיליוני דולרים בקמפיין כחלק מקמפיין גלובאלי ב TV ודיגיטל. הקמפיין יעלה ביום ג' 9.3.21 בערוצים 12,13 בשעות הפריים טיים וירוץ עד הבחירות

קמפיין של SentinelOne/SentinelOne

SentinelOne משיקה קמפיין TV, שהינו קמפיין TV ראשון לחברת סייבר בישראל. הקמפיין שיעלה ביום ג' 9.3, בערוצים 12,13 בשעות הפריים וירוץ עד הבחירות, יציג את "הכוחות הנסתרים" המספרים את סיפורם של פושעי הסייבר הממוקדים בפריצות לארגונים - ומנגד מתאר כיצד מגינה פלטפורמת SentinelOne מפני מתקפות סייבר.

במקביל לקמפיין ה TV בארץ, ירוץ הקמפיין גם בארה"ב בערוצים המובילים- CNN, CNBC, FOX, MSNBC ובדיגיטל ברחבי הפלטפורמות YouTube, LinkedIn, Facebook, Twitter ו- .Streaming
הקמפיין מתמקד בחשיבות אבטחת הסייבר בעידן החדש, בתקופה של מתקפות סייבר מוגברות (SUNBURST) ופעילות שיא של מקרי כופרה (דוגמת מקרה שירביט). מטרתו המרכזית של הקמפיין היא העלאת המודעות לאבטחת הסייבר כדאגה קיומית לארגון, ונועד להעלאת פרופיל החברה, לסייע לגיוס עובדים והגדלת מכירות.

הקמפיין מגיע לאחר שנה משמעותית ביותר בתנופת הצמיחה של היוניקורן הישראלי, המוערך במעל ל 3 מיליארד דולר, לאחר השלמת סבב גיוס F בנובמבר 2020, רכישת חברת Scalyr המתמחה בניתוח נתונים בענן, מינוי סמנכ"ל כספים גלובאלי לחברה לטיפול בשוק הציבורי, לקראת הצעד הבא המתוכנן של החברה- הנפקה, כאשר רק לפני שבועיים נכתב בבלומברג על יציאתה הצפויה להנפקה עם הערכת שווי של 10 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully