וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משלוש שנים אחרי הקמתה: כמה שילמה פייפאל עבור CURV הישראלית?

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 17:29

שווי העיסקה לא פורסם, אך גורמים בענף מעריכים כי מדובר בקרוב ל-200 מיליון דולר. CURV פלטפורמה לאבטחת נכסים דיגיטליים, המוצעת כשירות ענן, הוקמה ב-2018 על ידי איתי מלינגר ודן ידלין. על פי פייפאל, הרכישה נועדה כדי להרחיב את פעילותה בתחום המטבעות הקריפטוגרפים

PayPal ענקית התשלומים הדיגיטליים הודיעה היום בקליפורניה כי היא רוכשת אתCurv הישראלית. על פי ההודעה, הרכישה נועדה כדי להאיץ ולהרחיב את פעילותה של פייפאל בתמיכה במטבעות קריפטוגרפים ונכסים דיגיטליים. Curv היושבת בתל אביב, מפתחת ומספקת טכנולוגיה מתקדמת ומבוססת ענן לאבטחת נכסים דיגיטליים.

באוקטובר 2020, הודיעה PayPal על מחויבותה להגדיר את התפקיד אותו ימלאו מטבעות דיגיטליים בעתיד המסחר והשירותים הפיננסיים. כדי להניע צמיחה וחדשנות בתחום הזה - הקימה החברה לאחרונה יחידה עסקית המתמקדת בבלוקצ'יין, מטבעות קריפטוגרפים ומטבעות דיגיטליים. צוות הטכנולוגים החזק של Curv יצטרף אל היחידה הזו, ויוסיף מומחיות וניסיון קריטיים ל PayPal.

מחשוב ענן. ShutterStock
CURV פלטפורמה לאבטחת נכסים דיגיטליים, המוצעת כשירות ענן/ShutterStock

"התרשמנו מהכישרון שלהם"

"הרכישה של Curv היא חלק מהמשימה שלנו להשקיע בטאלנט ובטכנולוגיה בדרך למימוש החזון שלנו ליצירת מערכת פיננסית רחבה וכוללנית יותר" אמר חוזה פרננדז דה פונטה סגן נשיא ומנהל היחידה העסקית בתחום הבלוקצ'יין, קריפטו ומטבעות דיגיטליים ב PayPal. "לאורך השיחות שלנו עם הצוות של Curv התרשמנו מהכישרון שלהם, מרוח היזמות ומתהליכי החשיבה שמאחורי הטכנולוגיה שבנו בשנים האחרונות. אנחנו נרגשים לצרף את Curv ל PayPa".

Curv הוקמה ב- 2018 על ידי איתי מלינגר, המנכ"ל ודן ידלין, ה- CTO. בשמם אמר מלינגר:
"כחלוצה בתחום תשתיות אבטחה לנכסים דיגיטליים, Curv גאה להיות מוכרת כחדשנית ושותפה חזקה למוסדות פיננסיים מובילים ברחבי העולם. כעת, כשאימוץ נכסים דיגיטליים עובר האצה מוגברת, אנו מרגישים שאין בית טוב יותר מ PayPal כדי להמשיך במסע החדשנות שלנו. אנו שמחים להצטרף ל- PayPal במשימה להרחיב את התפקיד של הנכסים הללו בכלכלה העולמית"

PayPal מצפה להשלים את הרכישה במחצית הראשונה של 2021. פרטי העסקה לא נחשפו, אך גורמים המעורים בפרטים דיווחו לוואלה! כי מדובר בקרוב ל-200 מיליון דולר, לא רע עבור חברה שקיימת פחות משלוש שנים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully