וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השכרת הקורקינטים WIND מתרחבת לקריית אונו

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 10:56

הביקוש העולה לשירות הקורקינטים השיתופיים של WIND הביא את החברה להרחיב את שירותיה גם לקריית אונו. המחיר:שקל לק"מ. במסגרת ההסכם עם עיריית קריית אונו הוקצו לקורקינטים מקומות חניה והוטלה הגבלה על מהירות הנסיעה בקרבת מוסדות לימוד

הקורקינטים השיתופיים של WIND מגיעים לקריית אונו. לאחר תקופה ארוכה בה זיהתה מפעילת שירות השכרת הקורקינטים ריכוזים של כלים בעיר ולאור ביקושים שהגיעו מהלקוחות, נכנסה החברה למהלך הסדרה של פריסת השירות בעיר.
ההסדרה שנעשתה מול עיריית קריית אונו כללה הקצאת מקומות חניה מוסדרים לקורקינטים, שילוט והגבלת מהירות בקרבת מוסדות חינוך. מיקומי הקורקינטים ומידע נוסף כמו הימצאות קסדה המוצמדת לכלי יוצגו למשתמשים החדשים באפליקציה של השירות. זו כניסה ראשונה של אחת מחברות השכרת הקורקינטים לעיר ומתוך רצון לעודד משתמשים לעשות בהם שימוש היא לא גובה עמלה על פתיחת נסיעה בקורקינט ומחייבת את המשתמשים בתשלום על פי זמן השימוש. העלות הממוצעת לנסיעה בשקלול זמן השימוש הממוצע על פי מרחק היא כשקל לקילומטר.

קורקינטים שיתופיים WIND. יח"צ,
קורקינטים שיתופיים בתל אביב. מעתה גם בקריית אונו/יח"צ

פופולארי ויעיל, אך מסוכן

שירותי הקורקינטים השיתופיים שנכנסו לערים הגדולות אך לפני שנים ספורות וזכו לפופולאריות גבוהה מאוד, קיבלו בשנה האחרונה תנופה נוספת לביקוש, כאשר לקוחות שביקשו להימנע משימוש בתחבורה הציבורית בשל חשש חשיפה לחולי קורונה מצאו בהם פתרון זמין ונוח. בשנה האחרונה הכניסו החברות מנגנוני אימות מחמירים יותר לגיל הרוכב, אחרי מקרים בהם נערים מתחת לגיל המותר לרכיבה (16) היו מעורבים בתאונות. כמו כן החלו החברות לצייד את הקורקינטים בקסדות על מנת לעודד את הרוכבים לעשות בהן שימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully