וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האס של רשת אייס? תתחיל למכור בשמים ותמרוקים אונליין

וואלה! עסקים

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 10:47

רשת ACE שהחלה את דרכה כחנויות "עשה זאת בעצמך", מסתערת על תחום הפארם: התחילה למכור בשמים באונליין, אבל מצהירה כבר עתה כי תתחיל בקרוב למכור גם מוצרי טיפוח, קרמים, מוצרים לשיער וכן מוצרים לניקיון הבית. המנכ"ל איציק אוזנה: "נחזק את התחרות בענף"

רשת ACE נכנסת לתחום הפארם: הרשת החלה למכור בשמים באמצעות אתר האונליין ובהמשך יימכרו בו גם מוצרי ניקיון, קרמים ומוצרים לשיער.

הצעד הראשון הוא כאמור בתחום הבישם. הרשת החלה במכירה של כמה מותגים, חלקם ידועים ואף יוקרתיים, כמו: Christian Dior; Calvin Klein; Giorgio Armani; Hugo Boss; Dior; Thierry Mugler ועוד. על פי עדות הרשת, מחירי הבשמים הם תחרותיים מאוד ונעים בין 39-1,099 שקל. המשלוח הוא ללא עלות.
כאמור, מכירת הבשמים היא רק שלב ראשון בהחלטת הרשת להקים את קטגוריית הפארם באתר האונליין שלה. בקרוב תתאפשר באתר ACE גם רכישה של מוצרי טיפוח נוספים וחומרי ניקוי.כאשר חלק מהמוצרים יימכרו במארזים, כיאה לרשת "דיסקאונט".

איציק אוזנה. נמרוד גניש,
איציק אוזנה, מנכ"ל ACE/נמרוד גניש

גידול בתחום האי--קומרס

רשת ACE, נחשבת היום לאחת מרשתות השיווק המובילות בשוק. במקביל לפעילות בסניפים, הרשת גם מפעילה אתר אי-קומרס המציע כיום כ- 7,000 מוצרים מענפים מגוונים, ונהנה בשנים האחרונות מעליה בהיקף הפעילות בו, עם למעלה משתי מיליון כניסות בחודש בממוצע. את שנת 2020 תסיים החברה עם פדיון באונליין בסך כ- 140 מיליון שקל, המהווים כ- 17% מסך פדיון החברה.
אסטרטגיית החברה היא בניית פלטפורמת אי קומרס המתנהלת כ- Market place, ומציעה ללקוחותיה מוצרים מכל עולמות התוכן לרבות מוצרים אשר אינם מוצגים בסניפים. כך ניתן היום לקנות באתר ריהוט לבית ולגינה, אביזרי ספורט, מוצרים לילדים, מוצרי נוי וטקסטיל, כלי עבודה ועוד.

בתגובה לדברים מסר איציק אוזנה, מנכ"ל ACE: "הפארם בישראל הוא אחד התחומים החשובים ביותר לצרכן הישראלי. עם כניסתנו לתחום זה, נוכל לחזק את התחרות בענף, ובכך לתמוך גם בעסקים הקטנים הפועלים בשוק וגם להרחיב את ההיצע העומד בפני הצרכן עם מחירים אטרקטיביים של מותגי הפארם המובילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully