וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גרניט מדבר צרפתית: השף השיק קמפיין חדש למותג התנורים SAUTER

וואלה! עסקים

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 11:57

השף אסף גרניט לא רק חוגג כוכב מישלן וחוזר סוף סוף לפעילות בחלק ממסעדותיו, אלא משיק גם קמפיין חדש למותג התנורים SAUTER של אלקטרה. גרניט: "הרגיש הכי טבעי לשלב את הצרפתית בקמפיין", אך כדי שלא לסמוך רק על הטבע, הוצמדה לו מורה לצרפתית

קמפיין פרסום חדש לאסף גרניט, הפעם למותג SAUTER מבית אלקטרה מוצרי צריכה.
בקמפיין החדש של מותג הבישול והאפייה הפופולרי, משיקה החברה את קולקציית CHEF EDITION החדשה של המותג.
מדובר בקולקציה יוקרתית עם מגוון מוצרים ייחודים המשלבים כמה אלמנטים חדשניים, כמו תנור פירולטי שמיוצר בצרפת הכולל שתי תוכניות ניקוי, כיריים אינדוקציה שכוללות שישה אזורי בישול וחיישן אוטומטי המזהה את הסיר בכל אחד מהמוקדים, לצד מוצרי חשמל קטנים למטבח כמו מכונת קפה, בלנדר, מיקרוגל ועוד.

מיקי ביטון, צביקה שווימר, אסף גרניט. גבע טלמור,
מתוך הקמפיין הקודם: השף גרניט עם מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר ומיקי ביטון, סמנכ"ל חטיבת הסחר והמותגים/גבע טלמור

עבדו על המבטא

לאחר זכייתו בכוכב מישלן עבור מסעדת "שבור" בפריז זהו קמפיין ראשון בו אסף מקריין ומדבר בצרפתית מדוברת מדהימה, זאת לאחר מספר ימים של אימונים ובליווי צמוד של מורה לצרפתית על סט הצילומים, ימים שבמהלכם גרניט סיגל לעצמו מבטא מדויק.
גרניט : "כידוע המותג SAUTER מקורו בצרפת ולאחר החוויה המרגשת שעברנו עם שבור והזכייה בכוכב מישלן הרגיש הכי טבעי לשלב את הצרפתית בקמפיין לקולקציית CHEF EDITION החדשה של המותג".
מיקי ביטון, סמנכ"ל חטיבת הסחר והמותגים באלקטרה מוצרי צריכה:
"השף אסף גרניט, ממשיך ללוות את מותג הבישול והאפייה המוביל בישראל. הקמפיין החדש של Sauter מתאים עצמו לתקופת הקורונה: בישלנו יותר בבית, אימצנו טכניקות קולינריות חדשות ובהתאם לכך שידרגנו גם את מוצרי המטבח למוצרים חדשניים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully