וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבירה הילוך: פורטינט מגבירה מעורבות במרוצי פורמולה

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 15:01

תשמש כשותפה רשמית של צוות BMW i Andretti Motorsport בסדרת מרוצי Formula E: "ומחה ה-IT שלנו המטייל עם צוות המרוץ יכול להתאים תצורות במהירות לנסיבות המקומיות"

BMW. יחצ,
BMW במרוצי Formula E/יחצ

פורטינט מצטרפת זו השנה השנייה ברציפות לצוות BMW i Andretti Motorsport בעונה השביעית של מרוצי Formula E - אחת מסדרות המרוצים המתפתחות במהירות הגדולה ביותר בתחום הספורט המוטורי. המטרה של Formula E היא לבחון טכנולוגיות חדשות, להניע את הפיתוח של קו הייצור ולהביא לגידול בשימוש במכוניות חשמליות רבות יותר כדי להיאבק בהשפעות ההרסניות של זיהום אוויר. סדרת Formula E מחויבת ליעילות, כאשר מערך מכוניות המרוץ כולל מכוניות חשמליות בלבד וביצועים המונעים על ידי טכנולוגיה מתקדמת.

פורטינט ו-BMW Motorsport חולקים את המחויבות לביצועים גבוהים, אמינות וחדשנות, מה שהביא את פורטינט לשתף פעולה עם צוות BMW i Andretti Motorsport פעם נוספת כדי לסייע לתמוך בחדשנות דיגיטלית על מסלול המרוצים ומחוצה לו. בדומה לסדרת Formula E, פורטינט מניעה חדשנות דיגיטלית והיא עושה זאת באמצעות מארג האבטחה (Security Fabric) של החברה. BMW Motorsport מסתמכת על פורטינט כדי לאבטח חלק מהפעולות וסביבות הספורט המוטורי שלה על פני תשתית מבוזרת מאוד. המוצרים והפתרונות של פורטינט המופעלים באמצעות יחידות עיבוד האבטחה (SPUs) של החברה הפרוסות באופן אורגני, מתוכננות עם דגש על ביצועים גבוהים, אמינות וחדשנות ויסייעו ל-BMW Motorsport בהיבטים הבאים:

  • ביצועים גבוהים: מארג האבטחה של פורטינט מספק אבטחה יעילה לאורך כל תשתית הרשת מבלי לפגוע בביצועים. כחלק ממארג האבטחה, התקן ה-FortiGate מספק ל- BMW Motorsport חיבוריות קישוריות בעלת ביצועים גבוהים אשר תואמת בין הצרכים של מסלול המרוצים והמטה הראשי, תוך התמודדות עם כל ההיבטים של מדיניות האבטחה של קבוצת BMW. פתרונות ה-FortiGate מופעלים באמצעות ה-NP7 ויחידות עיבוד האבטחה של פורטינט, אשר מאיצות את ביצועי הרשת ומאפשרות מיליוני חיבורים של חומרה בשניות וזמן השהיה נמוך מאוד.
  • אמינות: לקוחות פורטינט מסתמכים על מארג האבטחה של החברה כדי לאבטח את התשתית שלהם, אך גם כדי לספק את חווית השימוש הטובה ביותר. כחלק מרכזי ממארג האבטחה, התקני האבטחה של הדור הבא FortiGate NGFW מבטלים את הצורך בפתרונות נקודתיים ומאחדים את יכולות האבטחה המובילות בתעשייה כמו בחינת תעבורת SSL, סינון אתרים ומערכת למניעת חדירות (IPS) כדי לספק נראות מלאה ולהגן על כל הקצוות השונים. התקני FortiGate מספקים גישה מאובטחת מרחוק עבור כל ההתקנים והסביבות, ללא קשר למקום שבו הם נמצאים.
  • חדשנות: פורטינט מסייעת ללקוחותיה לממש חדשנות דיגיטלית. באמצעות מינוף פתרונות אבטחה חדשניים, BMW Motorsport האיצה את החדשנות בניתוח נתונים וקבלת החלטות המשפיעות על כל חברי הצוות.

סטפן פרוסט, ראש מחלקת ה-IT ב-BMW Motorsport, ציין כי, "קל מאוד לפרוס את התקני FortiGate של פורטינט, אשר מהווים חלק ממארג האבטחה של החברה, באמצעות ממשק המשתמש הגרפי שלהם. המשמעות היא כי מומחה ה-IT שלנו המטייל עם צוות המרוץ יכול להתאים תצורות במהירות לנסיבות המקומיות, אפילו אם אותו אדם הוא לא בעל מומחיות עמוקה וספציפית בתחום אבטחת המידע. זוהי אחת הסיבות העיקריות שבגינה בחרנו לשתף פעולה עם פורטינט".

  • עוד באותו נושא:
  • חסויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully