וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמון ב-55 מיליון שקל: עסקת ההשכרה המפתיעה של השנה בשכונת הדר בחיפה

וואלה! עסקים

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 15:36

קרן ריאליטי תשכיר למדינה משרדים במגדל ארמון בחיפה בהיקף של 55 מיליון שקל: משרדי הבריאות והרווחה ישכרו משרדים בשטח של כ- 4,000 מ"ר ל- 15 שנה עם אופציה לחמש שנים נוספות. מגדל המשרדים נרכש על ידי קרן ריאליטי בחודש אוגוסט 2020 תמורת 105 מיליון שקל

קרן ריאליטי תשכיר למנהל הדיור הממשלתי משרדים במגדל הארמון בשכונת הדר בחיפה, בשטח של כ-4,000 מ"ר לתקופה של 15 שנה, תמורת כ-55 מיליון שקל. בנוסף, כחלק מההסכם, למדינה ישנה אופציה להארכת השכירות בחמש שנים נוספות.
מנהל הדיור יקצה את המשרדים עבור משרדי הבריאות והרווחה ובמסגרת ההסכם קרן ריאליטי תבצע התאמות במשרדים עבור המשכירים. את העסקה הוביל ארז שמע, מנהל הנכסים של הקרן.

קרן ריאליטי רכשה את המגדל בחודש אוגוסט 2020 תמורת 105 מיליון שקל מחברת הביטוח מגדל וקיבלה בו את החזקה בדצמבר 2020. בעת הרכישה, רק כ-5,000 מ"ר מהשטחים הסחירים במגדל היו מושכרים (כ-30% מכלל השטחים בבניין). בין השוכרים בנכס ניתן למצוא את קופת חולים כללית, סופר-פארם, ש.ל.ה ומשרד מושלי-אלדר אדריכלים. עם השלמת העסקה הקרן הכפילה את ההכנסות מהנכס והצפי הוא ששיעור התפוסה יגיע בעתיד הקרוב לכ-70%.

מגדל ארמון חיפה 1. צחי קיבנשטיין,
מגדל ארמון בחיפה, 55 מילין שקלים שכ"ד/צחי קיבנשטיין

גם עיריית חיפה בעסק

כחלק ממדיניות הקרן, ההשבחה של הנכס תכלול שיפוץ פיזי שמכבד את ההיסטוריה של המגדל וחיבור קומת המסחר לרחוב הנביאים. בכוונת הקרן ליזום ולהפעיל בנכס פרויקט אימפקט בשיתוף עם עיריית חיפה, באמצעות מחלקת האימפקט של הקרן, אשר יהווה מוקד משיכה לתושבים ולסביבה, ויקדם מיזמים לתרבות, פנאי ואמנות. כחלק מפעילות זו מתכננת הקרן לקיים בבניין פעילויות שונות בתחום החברה והקהילה לרווחת תושבי האזור ובהתאם לאסטרטגיה העירונית.
מגדל ארמון הממוקם ברחוב הנביאים בשכונת הדר, בנוי על מגרש בשטח של כ- 3.5 דונם וכולל סה"כ 18 קומות בשימושי תעסוקה ומסחר, בשטח של כ- 20,000 מ"ר, בנוסף ל- 6 קומות של מרתפי חניה (כ- 430 מקומות חניה תת קרקעיים). מגדל זה הינו הראשון שנבנה בחיפה ובמקום פעל בעבר בית הקולנוע "ארמון" המיתולוגי, שהוקם בשנות ה-30 של המאה הקודמת. המבנה נהרס ב-1995 ותחתיו נבנה מחדש מגדל הארמון ב-1998.

"הכפלנו את ההנבה"

את קרן ריאליטי יצגו בעסקה עוה"ד ליטל וולפוביץ ועמוס נעים ממשרד הרצוג פוקס נאמן.
אוהד רוזן, שותף בקרן ריאליטי: "הקרן רכשה את מגדל הארמון כדי להשביח את ערכו ותוך מספר חודשים הצלחנו להכפיל את ההנבה, באמצעות הסכם שכירות עם אחד השוכרים היציבים במשק. הנכס ממוקם בשכונת הדר, המהווה חוליה מקשרת בין הכרמל לעיר התחתית, באזור בו ישנם עוגני מסחר ותרבות רבים, יש לו נגישות תחבורתית גבוהה והוא נותן מענה לצרכים ציבוריים, מוקדי שרות ועוד".
ריאליטי היא קבוצת קרנות השקעה בנדל"ן הגדולה בישראל בראשה עומדים מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן. הקבוצה, שמנהלת נכסים בהיקף של כ- 6 מיליארד שקל, נוסדה בשנת 2008 ומנהלת 4 קרנות המתמחות בהשבחת נדל"ן בישראל, האחרונה שבהן הוקמה בשנת 2019 וגייסה 1.5 מיליארד שקל. בנוסף, לריאליטי פעילויות נוספות בארץ ובגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully