וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסליקה Verifone נכנסת לתחום המסעדנות עם מערכת שתנהל גם מלאים, תשלומים ומשלוחים

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 17:03

ענקית הסליקה Verifone נכנסת לענף המסעדנות בישראל ומבטיחה גם שירותים משלימים. המנכ"ל גבי בנד: "דווקא בתקופה שבה יש כל כך הרבה חוסר וודאות בעולם המסעדנות, הפלטפורמה שלנו יכולה להעניק לבעלי עסקים דרך פשוטה ונוחה לניהול העסק"

חברת Verifone, מהמובילות בתחום הסליקה בישראל, תכנס לענף המזון והמסעדות באמצעות פתרון חדש מטעם החברה שמנגיש לעולם המזון והמסעדות את האפשרות לנהל בקלות משלוחים, הזמנות סחורה, תשלומים ועוד, וכן ממשק מהיר לכל חברות משלוחי המזון בישראל.

בעקבות משבר הקורונה, עבר עולם התשלומים בשנה האחרונה שינוי ותהליך משמעותי בכל תחומי החיים. שינויים אלו השפיעו דרמטית גם על ענף המסעדנות ועל האופן שבו לקוחות משלמים.
חברת Verifone, זיהתה את הפוטנציאל הקיים לשיפור היעילות בענף המזון ומציעה כעת מגוון פתרונות רלוונטיים לניהול עסקים ותשלומים, בדגש על אבטחת משתמש, נוחות ושימושיות.

Verifone  סליקה במסעדות 1. יח"צ,
Verifone סליקה במסעדות 1/יח"צ

המשלוחים בדרך

המערכת מנוהלת בעזרת קופה 5200V של Verifone הכוללת מערכות לניהול שולחנות ותורים ומערכות לניהול משלוחים וטייק אוואי ומתממשקת בקלות עם אתרי המשלוחים הפופולריים: וולט, תן ביס, משלוחה, זאפ רסט וסיבוס. בנוסף, מתממשקת הקופה עם מוצרים משלימים כגון קופה ניידת לניהול הזמנות ותשלום בשולחן ו/או בתור, ובכך מייעלת את תהליך העבודה ומקצרת את זמן ההמתנה.

כל פתרונות התשלום שמציעה החברה ללקוחותיה מאפשרים סליקת אשראי ידידותית, מהירה, מאובטחת ובהתאם לתקן הבינלאומי PCI-PED-EMV.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גבי בנד מנכ"ל Verifone. נופר חסון הנדלמן,
גבי בנד, מנכ"ל Verifone ישראל/נופר חסון הנדלמן

"נקצר את זמני ההמתנה"

גבי בנד, מנכ"ל Verifone ישראל אומר כי "דווקא בתקופה שבה יש כל כך הרבה חוסר וודאות בעולם המסעדנות, הפלטפורמה שלנו יכולה להעניק לבעלי עסקים דרך פשוטה ונוחה לניהול העסק, בצורה שתתאים גם לשינויים מהירים. הכניסה שלנו לשוק תתרום לקיצור זמני ההמתנה וכן תשפר את חווית הקנייה כולה עבור הלקוחות, זאת בנוסף לשדרוג חוויית התשלום עצמו ואפשרויות ניהול העסק. מערכות התשלום מאפשרות סליקת אשראי מהירה, מאובטחת ובהתאם לתקן הבינלאומי. הן נוחות, יעילות ובטוחות. אנחנו גאים ושמחים להוביל מהלך שישנה את דרכי התשלום של הצרכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully