וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימברלי-קלארק דורגה כאחת החברות האתיות ביותר בעולם

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 23:02

דורגה על ידי Ethisphere כמובילה גלובלית בגיבוש וקידום תקנים לפרקטיקות עסקיות אתיות זו השנה השלישית ברציפות: "מחויבים לקידום ערכים של אתיקה"

חברת קימברלי-קלארק העולמית דורגה על-ידי Ethisphere כאחת החברות האתיות בעולם וכמובילה גלובלית בגיבוש וקידום תקנים לפרקטיקות עסקיות אתיות, זו השנה השלישית ברציפות. "היום, יותר מתמיד, אנו חייבים להמשיך לטפח תרבות וערכים ולהעצים את כל עובדינו בעולם להשמיע את קולם, כדי לחשוף בעיות וליצור שינוי לטובה," אמר ג'ף מלוצ'י, סמנכ"ל שינוי, פיתוח עסקי וייעוץ המשפטי בקימברלי קלארק. "ההכרה המתמשכת של Ethisphere מעידה על המחויבות רבת השנים שלנו לרמה הגבוהה ביותר של אתיקה, יושרה עסקית וציות".

"אנו גאים בהתנהלות עסקית ברמה האתית הגבוהה ביותר ועם מחויבות בלתי מתפשרת לעשיית הדבר הנכון בכל ההיבטים של עסקינו," אמר קרט דרייק, סמנכ"ל האתיקה והציות של קימברלי-קלארק. "הציפיות הגבוהות שלנו לציות מאפשרות לנו לרכוש את האמון המתמשך מצד הצרכנים, הלקוחות, הקהילה ובעלי המניות".

טל רבן מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל. יחצ,
אתיקה ויושרה תאגידית גם בישראל. טל רבן, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל/יחצ

תהליך הבחירה של החברות האתיות בעולם מבוסס על Ethics Quotient®, מדד קנייני שפיתח ארגון Ethisphere. התהליך כולל יותר מ-200 שאלות על פרקטיקות תרבותיות, סביבתיות וחברתיות, פעילויות אתיקה וציות, ממשל תאגידי, גיוון ויוזמות שנועדו לתמוך בשרשרת ערך איתנה. התהליך משמש כמסגרת תפעולית המתעדת ומקודדת את הפרקטיקות המובילות של ארגונים מענפים שונים ומכל חלקי העולם. השנה התייעל התהליך וכלל מערך שאלות מורחב שנועד למדוד כיצד החברות המתמודדות על הדירוג מסתגלות ומגיבות למגפה הכלל עולמית ולסוגיות של סביבה, חברה, ממשל, בטיחות, שוויון, הכלה וצדק חברתי.

"במהלך ההתמודדות עם האתגרים הקשים של 2020, ראינו חברות שהובילו, הרבה מעבר למוסדות אחרים, את רכישת אמונם של בעלי העניין באמצעות נחישות ומחויבות לאתיקה ויושרה," אמר טימותי ארבליך, מנכ"ל Ethisphere. "החברות הזוכות בתואר החברה האתית ביותר ממשיכות להדגים מחויבות בלתי מתפשרת לערכים הגבוהים ביותר ולהשפעה חיובית על הקהילות שהן משרתות. איחולי לעובדי קימברלי-קלארק על הדירוג כאחת החברות האתיות ביותר בעולם."

"אנו גאים על דירוג קימברלי קלארק העולמית כאחת החברות האתיות ביותר בעולם ומחויבים לקדם ערכים חשובים אלה, של אתיקה ויושרה תאגידית וחברתית גם בישראל. הדוגמא האישית שהמנהלים שלנו מעניקים לכל עובדינו, הופכת אותנו לחברה שלא רק נעים לעבוד בה, אלא למקום שמייצג מוסריות ואתיות המעניקים לבסוף ביטחון גם לצרכנים הישראלים ומשפיעים באופן חיובי על הקהילה", סיכם טל רבן, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל.

קימברלי-קלארק היא אחת מארבע חברות בלבד שזכו בתואר בענף מוצרי הצריכה. ב-2021 העניק Ethisphere את התואר ל-135 חברות מ-22 מדינות ו-47 ענפים.

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully