וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: משיקים וחוגגים העצמה נשית

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 14:08

וגם: בכירים במשק דנים בתעסוקת נשים, שטראוס ולתת תורמות, שרה נתניהו מבקרת ופרטנר מאמצת לוחמות

יוצאות מן הכלל

גיא דנמן ודניאלה פרוסקי שיאון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
גיא דנמן ודניאלה פרוסקי שיאון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מיכל גייטו אלבז מייסדת ומנכ"לית אתר GUILTY וגליה תורן חן, השיקו את "יוצאת מן הכלל" - ספר המנהיגות הנשית, שכתבה תורן חן. 20% מהכנסות הספר, שיצא בהוצאת אתר GUILTY, יתרמו לארגונים המעודדים עצמאות כלכלית וקידום נשים לעמדות השפעה "יוצאת מן הכלל". את האירוע עיצבה ריקי קייקס.

גליה תורן חן, נילי פורר, מיכל גייטו אלבז. רפי דלויה
גליה תורן חן, נילי פורר, מיכל גייטו אלבז/רפי דלויה

בחוגגות: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה שאירחה את האירוע בגינת ביתה; בתה עפרה רייף שמלצר וכלתה ענבר שמלצר; נילי פורר רבינוביץ, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה; ד"ר הילה טהר מהמרכז האקדמי פרס; מורן שטרום ND; גיא דנמן, סמנכ"ל סחר חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל ודניאלה פרוסקי-שיאון, סמנכ"לית תקשורת בלוריאל ישראל; אמנון בכר, בעלים ומנכ"ל משותף טטרה פארם ושרון דובר, סמנכ"לית השיווק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיכל גייטו אלבז, גליה תורן חן, עתליה שמלצר, עפרה רייף. רפי דלויה
מיכל גייטו אלבז, גליה תורן חן, עתליה שמלצר, עפרה רייף/רפי דלויה
שרון דובר אמנון בכר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שרון דובר אמנון בכר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

מניעים קדימה

קבוצת שטראוס והפורום החברתי כלכלי, ערכו כינוס וירטואלי במטרה למקד את יום האישה בהנעת פעילות לשוויון והעצמת נשים באמצעות שת"פ כלל מגזרי של הדרגים הבכירים. עפרה שטראוס, יו"ר ובעלי שטראוס גרופ; ברק רגב, מנכ"ל Google בישראל; סיגל בר־און יו"ר ד"ר פישר; עופר בלוך מנכ"ל חברת חשמל; יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל; אייל שוחט מנכ"ל סודהסטרים; אביה מזרחי מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל; רונית אטד, מנכ"לית מייקרוסופט ישראל, דנו בסוגיית האלימות במשפחה ועידוד נשים ללימודים ולקריירה בתחומי המדע והטכנולוגיה במטרה להוביל לשינוי אמיתי בחברה ולצאת מאזור הנוחות של הזדהות ללקיחת אחריות.

שטראוס קראה לקבל החלטות מנהיגותיות ולצאת ליישומן באופן מידי כך ששנה מהיום נוכל לבחון את ההצלחה של הפעולות. המשתתפים התחלקו לחדרים וירטואליים, דיון שעסק בהתנעת תכניות הקשורות בנשים ביניהם העלאת המודעות למיגור תופעת האלימות במשפחה שמובילים Google, שטראוס, ד"ר פישר, סודהסטרים, AIG, פתאל, חברת החשמל ועוד. בחדר אחר בכירי מייקרוסופט, טבע, סיסקו, דל, תעשייה אווירית ועוד, שוחחו על התנעת קואליציית מעסיקים רחבה שתקדם מודל לעידוד נשים לטכנולוגיה כשכל חברה עסקית שתשתלב במיזם, תוכל לבחור תכנית מתוך התכניות הקיימות ולהרחיבה בהתאם.

עינת זינגר דן, מנכ"לית הפורום הכלכלי חברתי וה-BRI: אמרה כי רק שילוב כוחות חסר תקדים של כלל הגורמים במשק, יכול להוביל לשינוי אמיתי.

seperator

שטראוס נותנת

אייל דרור, ערן וינטרוב, אסנת גולן. יח"צ,
אייל דרור, ערן וינטרוב, אסנת גולן/יח"צ

קבוצת שטראוס וארגון לתת, חברו שוב במטרה להעניק תמיכה רציפה לחיזוק הביטחון התזונתי בקרב אוכלוסיות עניות ומשפחות שנפגעו בזמן משבר הקורונה. בפסח הקרוב שיוצא בסמוך לחג הרמדאן, קבוצת שטראוס תעניק לכ-12,000 משפחות 4,000 סלי מזון בשווי כולל של 600 אלף שקלים, ו-8,000 שוברים לרכישת מוצרי החברה ברשתות המזון המובילות באופן עצמאי, בשווי כולל של כ-2 מיליון שקלים (250 שקל למשפחה). כחלק משיתוף הפעולה, במחצית השנה האחרונה חולקו כ-12 אלף סלי מזון ועשרות אלפי שוברים.

אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל אמר כי השת"פ קיים כבר למעלה מ-20 שנה, אך השנה קיבל משמעות חדשה, וזו זכות עבורם להיות בצד הנותן, וכחברת מזון הוא מאמין שזו גם חובתם. הוא הודה על שיתוף הפעולה הפורה עם "לתת", והבטיח להמשיך בו למען הרחבת מעגלי הסיוע גם בשנה הקרובה. ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת אמר כי הם גאים בשותפות רבת השנים עם שטראוס באמצעות פעילויות ופרויקטים למען אוכלוסיות מוחלשות שנפגעו כלכלית.

לתרומת ארוחת חג

seperator

בואי כלה

שרה נתניהו וזאיד זאיד. איציק גדייב,
שרה נתניהו וזאיד זאיד/איציק גדייב

זאיד זאיד, מבעלי קומפלקס אופנת הנשים T&E בשפרעם, אירח את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו שהתעניינה בקונספט החנות בה מוצגות למעלה מ-10,000 שמלות ערב ושמלות כלה. זאיד סיפר לנתניהו שהמקום הפך למפגש של נשים מכל הדתות, העדות, הגילאים, המגיעות מכל הארץ. לפני שעזבה אמר כי ישמח שכאשר אבנר ויאיר יתחתנו, הכלות תגענה לבחור אצלו את שמלות הכלה.

seperator

יש פרטנר

איציק בנבנישתי, ורדה דרוקר אסנת רונן. יח"צ,
איציק בנבנישתי, ורדה דרוקר אסנת רונן/יח"צ

אסנת רונן, יו"ר דירקטוריון פרטנר, ואיציק בנבנישתי המנכ"ל, אירחו על גג מטה החברה בראש העין, אירוע בסימן 'השמים הם הגבול-נשים פורצות תקרה בצבא ובאזרחות', וארחו שני גדודי לוחמים ולוחמות שפרטנר מאמצת כבר 15 שנים במסגרת פרויקט 'אמץ לוחם' של ארגון "יחד למען החייל".

רונן אמרה ללוחמות כי העוצמה שלהן בפריצת תקרות זכוכית וסלילת הדרך לפיתוח וקידום של נשים נוספות במסגרת הצבאית, מעוררת השראה ומעצימה כל נערה וכל אישה במסלול שלה, בצבא, בלימודים, בקריירה ובכל דרך שהיא בוחרת להתפתח בה. בנבנישתי אמר כי הם גאים לראות את הדרך שעושות ועושים הלוחמות והלוחמים בגדודים שהם מלווים כבר 15 שנים, ושמחים לצרף אליהם לאורך השנים, את הבוגרות והבוגרים של גדודי עזוז ושחר.

ורדה דרוקר, מנהלת פרויקט 'אמץ לוחם' אמרה כי חברת פרטנר היא שותפה אמיתית לפרויקט, ומרגש לחגוג עם לוחמות גדוד שחר ולוחמות השריון פורצות הדרך שנותנות משמעות חדשה למונח "האדם בטנק ינצח".

seperator

שווה להכיר

עודדה פרץ, שולמית גרי, רוית דקל ונורית פלתר איתן. בנק ישראל,
עודדה פרץ, שולמית גרי, רוית דקל ונורית פלתר איתן/בנק ישראל

במסגרת סדרת ערבי העיון "בנק ישראל-שווה להכיר", שנערכים במרכז המבקרים של הבנק למען קידום חינוך כלכלי, נערך ערב עיון במסגרתו הועברו הרצאות על-ידי בכירות הבנק. עודדה פרץ, סגנית המפקח על הבנקים ומנהלת אגף בנק-לקוח, הרצתה על "כסף משלך-נשים ועצמאות כלכלית". בסיום ההרצאה התקיימה שיחה על נשים, קריירה ואתגרים בתקופות בריאות וחולי, בהשתתפות נורית פלתר- איתן, מנהלת המחלקה לתקשורת, הסברה וקשרי קהילה בבנק ישראל ורווית דקל, אוצרת הבנק.

דקל גם הרצתה על ההיסטוריה של נשים על גבי שטרות בישראל-"מדמות החיילת ועד לאה גולדברג: נשים על גבי שטרות ישראל".

שולי גרי, מנכ"לית בנק ישראל אמרה כי בשנים האחרונות אנו עדים למגמת עלייה באיוש התפקידים הבכירים ביותר בתחום הבנקאות על-ידי נשים, הבנק המרכזי מעודד את העלייה הניכרת והינו גוף שוויוני מבחינה מגדרית שרואה קודם כל את יכולות ואיכויות האדם ולא את מינו, וציינה שהם רואים ערך עליון בתכנים שנועדו להמשיך ולקדם נשים לעצמאות כלכלית ולמניעת אלימות כלכלית.

seperator

שת"פ אופנתי

רונית טלי אורן, גבריאלה שפיגלמן, טיאנה פולקנפולק. רונית מטיאס,
רונית טלי אורן, גבריאלה שפיגלמן, טיאנה פולקנפולק/רונית מטיאס

גבריאלה שפיגלמן, מנהלת תקשורת קבוצת HM ישראל, וטיאנה פולקנפולק, מנהלת קשרי המדיה בקבוצה, ערכו במשרדי החברה תצוגה מקדימה לקולקציית שיתוף הפעולה המדובר עם המעצבת האירית SIMONA ROCHA X HM. המוזמנים נהנו מבראנץ' מפנק ומעוצב של השף קונדיטורית ואשת העסקים הצעירה אור שפיץ.

גבריאלה שפיגלמן, אור שפיץ. חגי מיכאלי,
גבריאלה שפיגלמן, אור שפיץ/חגי מיכאלי

הפריטים בקולקציה מאגדים את אוסף ההשראות והרגשות המגדירים את עולמה של רושה, ומביאים לידי ביטוי עשור של עשייה, עיצוב והפריה הדדית, במחווה לאירלנד ולהונג-קונג, לטקסטורות, לצורות, להיסטוריה ולמשפחה, שעומדים במרכזה של הקולקציה. טלי אורן, מנהלת קניון TLV MALL סיפרה כי הקולקציה תהיה זמינה למכירה החל ממחר יום חמישי, בקניון TLV, בשל חשש מהתקהלות באופן חריג החנות תפתח בשעה 08:00 בבוקר.

seperator

צעד אופנתי

ירון בוגנים, שגב וקריסי, מוטי רייף. מורג ביטן,
ירון בוגנים, שגב וקריסי, מוטי רייף/מורג ביטן

ירון בוגנים, מנהל שוק מקומי ישראל ב"טבע נאות" הגיע לביקור באתר הצילומים של "שבוע האופנה קרונית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13", ונפגש עם הדוגמנים שיופיעו בתצוגת האופנה של החברה. טבע נאות תציג 30 דגמים המזוהים עם המותג החוגג 70. את מערכות הלבוש שילבשו הדוגמנים עיצבו סטודנטים משנקר. בוגנים גילה כי הדגמים שיוצגו משלבים בין הדגמים הקלסיים המזוהים עם המותג לבין טוויסט עיצובי עדכני של קולקציית סניקרס אפולו. הדגמים ישווקו ברשת חנויות "טבע נאות" בחנות האון ליין של החברה.

seperator

מנהיגות נשית

אפרת ליאני, סיגל יעקבי,שולמית גרי, איריס שטרק מיכל הלפרין ושלומית ווגמן רטנר. יח"צ,
אפרת ליאני, סיגל יעקבי,שולמית גרי, איריס שטרק מיכל הלפרין ושלומית ווגמן רטנר/יח"צ

לשכת רואי החשבון ערכה אירוע "מנהיגות נשית מובילה בחזית הכלכלה הישראלית" שעסק באתגרים של מנהיגות נשית בעולם העסקים והכלכלה בצל משבר הקורונה, האירוע הועבר בזום מבית לשכת רואי חשבון בתל אביב.

רו"ח איריס שטרק נשיאת הלשכה ורו"ח ועו"ד ליאת נויבירט, סגניתה הנחו פאנלים שונים בהשתתפות: ענת גואטה, יו"ר הרשות לניירות ערך; שולמית גרי, מנכ"לית בנק ישראל; עו"ד מיכל הלפרין הממונה על רשות התחרות; ד"ר שלומית ווגמן רטנר, ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור; עו"ד סיגל יעקבי , יו"ר מועצת רואי חשבון ומ"מ מנכ"לית משרד המשפטים; ד"ר אפרת ליאני, מומחית בתחום אסטרטגיית ניהול משאב אנוש; ד"ר ברכה זיסר, מייסדת ומנהלת מאגר מח העצם המרכזי בישראל ובית ההחלמה "אורנית" לילדים חולי סרטן מטעם ארגון עזר מציון; וטמירה ירדני, בעלים ומנהלת של טדי הפקות.

שטרק ציינה ש"אין ספק שבחירתה לנשיאת הלשכה כרו"ח הראשונה שנבחרה לתפקיד הנשיאה מאז הקמתה לפני 90 שנה, יצרה שינוי מציאות".

seperator

קפה זוגי

גיא מנטש  מארינה מקסימילאן ורוני אלגביש. מיכה לובטון,
גיא מנטש מארינה מקסימילאן ורוני אלגביש/מיכה לובטון

מארינה מקסימיליאן ובן זוגה גיא מנטש יובילו את הקמפיין של נספרסו לתיקשור המערכת החדשה VERTUO NEXT העשויה מ-54% חומרים ממוחזרים. הקמפיין צפוי לעלות במהלך חודש מרץ בהפקת משרד הפרסום מקאן ויכלול סדרת סרטונים מההווי יומם של השניים. רוני אלגביש, מנהל תקשורת שיווקית ודיגיטל של נספרסו ישראל, אמר כי כמותג הקפה המוביל בעולם ובישראל, אשר השיק את מהפכת קפה הפרימיום לצריכה ביתית, הבחירה בשניים הינה טבעית עבורם.

seperator

באקסטרים

יובל שמלא ניצן ישראלי ובר רפאלי. רפי דלויה
יובל שמלא ניצן ישראלי ובר רפאלי/רפי דלויה

בר רפאלי, הפרזנטורית של רשת HOODIES, שמחה לפגוש במהלך צילומי קמפיין אביב-קיץ 2021, את יובל שמלא שיוביל את קולקציית הגברים של HOODIES . אורן בר גיל, סמנכ"ל קבוצת HOODIES- CASTRO וניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES קפצו לבקר את השניים במהלך הצילומים שנערכו במצוק שילת ליד מודיעין, ונערכו בסגנון אקסטרים, כך שרפאלי ושמלא רצו ,קפצו וטיפסו. עלות הקמפיין כ-4 מיליון שקל.

בר גיל אמר כי הם שמחים ונרגשים להמשיך לעונה נוספת עם רפאלי ולצרף את שמלא, שמציגים את החיבור האידיאלי לערכי המותג-איכות ונוחות במחיר נגיש.

seperator

חותמים ועוברים

ישי צוויקל ואברהם רובינשטיין. יעקב נחומי,
ישי צוויקל ואברהם רובינשטיין/יעקב נחומי

ברינקס ישראל חתמה הסכמים להעברת פעילות החברה ומשרדיה ב-2023 למתחם ה-BBC בבני ברק. המרכזים הלוגיסטיים של החברה, הכוללים 5 מרכזי פעילות, לרבות משרדי הנהלת החברה הממוקמים היום בתל-אביב, יעברו לבני ברק למתחם בן 5,000 מטרים שיאכלסו 400 מעובדי החברה ומגוון אמצעים לוגיסטיים המשמשים את ברינקס לצורך פעילותה היומיומית, לרבות מכונות ספירת מזומנים, חניון לשריוניות החברה ומשרדים.

בין החברות שכבר התמקמו בבני-ברק: ישראכרט, בנק ירושלים, בנק לאומי, מיטב ד"ש וחברת הפינטק E-TORO.

seperator

צים מציל

רני צים ואלי ביר. יח"צ,
רני צים ואלי ביר/יח"צ

חברת "צים אורבן לייף" בבעלות רני צים סייעה ל'איחוד הצלה' להקים מוקד פעילות אזורי במרכז המסחרי של צים אורבן לייף בכפר קאסם, החברה משקיעה במיזם במטרה להרחיב את פעילות אנשי הרפואה המתנדבים של 'איחוד הצלה'. הסיוע של צים אורבן לייף יאפשר הקמת "בית מתנדב" שישמש מרכז הכשרה קהילתי ומרכז הצטיידות רפואית עבור איחוד הצלה.

מוקד הפעילות בכפר קאסם הינו הסנונית הראשונה, ו"צים אורבן לייף", בדגש על מותג הבת לחברה הערבית 'רשת מרכזי Seven' רואה עצמה בית ל'איחוד הצלה' בכל ישוב בו היא פועלת.

seperator

היזמיות

ליאור וילצ׳ינסקי ויעל גולדמן. אלוני מלמד,
ליאור וילצ׳ינסקי ויעל גולדמן/אלוני מלמד

לרגל יום האישה הבינלאומי, יעל גולדמן שיתפה פעולה עם "חשבונית ירוקה"-חברת פינטק ישראלית המנוהלת על-ידי 70% נשים שבראשה עומדה היזמת והמנכ"לית ליאור וילצ'ינסקי. השתיים יצרו פרק וידאוקסאט-פודקסאט מצולם שבו הן מדברות על יזמות נשית ועל נשים בהייטק בפרט וכיצד ניתן לקדם נשים כל יום ולא רק יום אחד בשנה.

וילצ'ינסקי סיפרה על התוכניות לעתיד של החברה ועל מאמציה בחיזוק ממעמדה בקרב העצמאיים והעצמאיות בישראל וכיצד היא מתכננת לפרוץ לשווקים בינלאומיים הודות להשקעה של קרן פורטיסימו עליה הוכרז לאחרונה. חברת חשבונית ירוקה הינה חברת SaaS ישראלית שפיתחה אקוסיסטם שלם על בסיס טכנולוגיות מתקדמות כדי לתת מענה למירב הצרכים והאתגרים של עצמאים ועסקים קטנים. מאז הקמתה החברה נמצאת בצמיחה מתמדת בשיעורים של כ-30% מדי שנה עם בסיס איתן של מעל ל-80 אלף לקוחות פעילים, ומובילה את הענף בזכות פתרונות חדשניים.

seperator

סיבוס פותחת

חני שטרית בך, רונן גינזבורג, אריק שפיר, אמיר דורון ושרון קצורין. סיון פרג,
חני שטרית בך, רונן גינזבורג, אריק שפיר, אמיר דורון ושרון קצורין/סיון פרג

הנהלת חברת דניה סיבוס פתחה את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה. החברה הצטרפה לענף הנדל"ן תחת תת-ענף בנייה, המונה 38 חברות עם שווי שוק מצרפי של כ-37 מיליארד שקל. דניה, מחברות הבנייה הגדולות בישראל, פועלת גם בארה"ב, ברומניה ובפולין, היא נרשמה למסחר בבורסה בת"א ב-2000 עד מחיקתה בדרך של הצעת רכש מלאה על-ידי "אפריקה השקעות" ביולי 2015.

הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכמו בכ-2.7 מיליארד שקל והיא אימצה מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור של 35% מהרווח השנתי הנקי. אריק שפיר, סגן יו"ר חברת לפידות קפיטל ויו"ר דירקטוריון דניה אמר כי הם מזניקים את יום המסחר 7 ימים לאחר ההנפקה הרשמית של דניה בבורסה בת"א-הנפקה מוצלחת שמשקפת את בסיס האמון האיתן של דניה בקרב הגופים המוסדיים המובילים במשק.

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה, אמר שזהו יום מרגש שמגיע לאחר שנים של עבודה קשה של מנהלי ועובדי חברת דניה. חני שטרית בך, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה, אמרה שהם גאים לראות חברות ישראליות גדולות כמו דניה סיבוס, שבחרו לגייס הון במקום הטבעי ביותר עבורן בבורסה בתל אביב, הבית של הכלכלה הישראלית.

seperator

אישה בינלאומית

אדוה פישר, סמדר ברבר צדיק, גלית גולן. יח"צ,
אדוה פישר, סמדר ברבר צדיק, גלית גולן/יח"צ

"חבר" והבנק הבינלאומי פתחו את אירועי יום האישה בכנס דיגיטלי במהלכו גלית גולן, יו"ר "חבר" ואדוה פישר המנכ"לית, ארחו את סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי. גולן ציינה כי השותפות הייחודית עם הבינלאומי והחשיפה למנהיגות נשית מעוררת השראה ומהווה מודל להצלחה. ברבר-צדיק, המנכ"לית היחידה בתל-אביב 35, אמרה שלמרות שיש הרבה נשים מצליחות ופורצות דרך, עדיין יש פחות מידי נשים בצמרת, וציינה כי לגיוון מגדרי יש ערך עבור הנשים עצמן, עבור הפירמות שבראשן עומדות נשים ועבור החברה כולה.

seperator

טועמים ומסיירים

אורי ויוני פדרמן. יח"צ,
אורי ויוני פדרמן/יח"צ

אורי ויוני פדרמן, מבעלי רשת לנדוור, פתחו בנתניה חנות קפה חדשה, רביעית במספר של חברת ייצור הקפה לנדוור. המוזמנים סיירו בחנות ונהנו מסדנת טעימות קפה. החנות מספקת מוצרי קפה לבית ולמשרד, פולי קפה, קפסולות ומגוון מוצרים משלימים.

seperator

בודקים ושומעים

זיו דגן, נעה מנלה, דמיאן קלמן, ליאת פינקלשטיין. יח"צ,
זיו דגן, נעה מנלה, דמיאן קלמן, ליאת פינקלשטיין/יח"צ

לכבוד יום השמיעה הבינלאומי יתקיימו בא.ר.ם- המרכז הרב-תחומי לרפואת א.א.ג, אסותא רמת החייל, בדיקות סינון שמיעה ופגישות ייעוץ עם צוות מומחים לכירורגית האוזן ושיקום השמיעה ללא תשלום.

במשיקים: זיו דגן, מנהל מכירות BeHear By Alango Technologies ; נעה מנלה, מנכ"ל א.ר.ם; דמיאן קלמן, מנכ"ל ארגון בקול וליאת פינקלשטיין רכזת תחנת מידע ותמיכה.

seperator

בקטנה

+ לכבוד יום האישה הבינלאומי, התקיים פורום נשים מענף הרכב "מדברות מה(מ)שטח", שקידמה חברת מומנטום-מנוע הצמיחה של מקצועות הרכב בישראל, והובילה חגית אליאס המנכ"לית. הנשים שיתפו סיפורים מעוררי השראה על דרכן, מפת הקריירה בעולם הרכב, החסמים, האתגרים ועל חשיבות שילוב יותר נשים בענף הרכב.

שמרית אליפז-אריה, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-H&M, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת יוניון מוטורס מותג TOYOTA בישראל, הרצתה על נשים בענף הרכב תחת הכותרת "ללכת בעקבות התשוקה" ואמרה כי מדובר באחד הפורומים החשובים ביותר שנעשו עבור נשים בענף הרכב, להעצמה ושיתוף הסיפורים והחוויות במסגרת עבודה הנחשבת ל"גברית".

+ מרכז אדמה למערכות הובלה מתקדמות לתכשירים להגנת הצומח, שהוקם באוניברסיטת תל אביב בתרומת חברת אדמה-מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח, העניק 11 מלגות בהיקף של כ- 800,000 שקל, ל-9 סטודנטיות ו-2 סטודנטים אשר נבחרו להיות מלגאי אדמה על בסיס המצוינות המדעית ותחומי המחקר שלהם.

הטקס התקיים בזום, בהשתתפות פרופ' אריאל פורת נשיא אוניברסיטת תל אביב, ד"ר יואב אבידור סמנכ"ל חדשנות, מחקר, פיתוח ורישוי באדמה, פרופ' טובה מילוא דיקנית הפקולטה למדעים מדויקים ע"ש ריימונד ובברלי סאקלר ופרופ' עבד אלסלאם עאזם דיקן הפקולטה למדעי החיים ע"ש ג'ורג' ס' וייז.

+ נבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים, המורכבת מאנשי עסקים וטכנולוגיה, ומתכוננת למירוץ האתגרי Tough Mudder שייערך בקיץ בסקוטלנד, יזמה הרצאה עם יניב חלליל, שהכנסותיה להקמת "גן חלומות" של עמותת גדולים מהחיים לילדים המחלימים מסרטן.

חלילי המסקר את בית המלוכה הבריטי והוזמן פעמיים למסיבת תה עם המלכה, ירצה בהתנדבות על "תה עם המלכה-סודות ארמון המלוכה הבריטי" ב-14 במרץ בשעה 21:00 (זום). בהרצאה בארוח "הקתדרה": איך נראה ארמון בקינגהאם מהצד הנכון של הגדר, מהו ערך המותג של בית המלוכה, מהם באמת היחסים בין וויליאם להארי ובין קייט למייגן, ומה הסיפור האמיתי והמלא פרישתם הדרמטית של הארי ומייגן ממוסד המלוכה.

+ חברת דוגית, יבואנית ומשווקת של מותגים מובילים בתחום הכושר, השחייה והצלילה, והיבואנית הרשמית של מותג שעוני הספורט והכושר החכמים Suunto, תעניק חסות לנבחרת ה-Tough Mudder למען 'גדולים מהחיים', במסגרתה שעון Suunto ישמש כשעון הרשמי של הנבחרת. חברת דוגית תעביר לעמותת 'גדולים מהחיים' תרומה כספית ו-10 שעוני Suunto לצעירים המחלימים מסרטן וחוזרים לעסוק בספורט כחלק מתוכנית המנטורים של 'גדולים מהחיים'. דוגית תתרום לעמותה חלק מהכנסותיה ממכירת שעוני Suunto ואוזניות 1MORE המגיעות מארגונים הקשורים לנבחרת. שווי התרומות מוערך בכ-25,000 שקל.

+ יפעת רייטר, מנכ"לית חברת הביטוח AIG, נפגשה עם עשרות בנות נוער חניכות בעמותת יוניסטרים. רייטר שיתפה איך הצליחה להתקדם בשרשרת התפקידים עד לתפקיד מנכ"לית החברה, מה זה אומר להיות מנכ"לית אישה בחברה כה גדולה, האם היא הרגישה מחסומים מגדריים בחייה בתחום המקצועי, וסיפרה כי כשצמחה בענף הביטוח ראתה בעיקר מנהלים, אבל היום היא רואה בשולחן ההנהלה בעיקר נשים.

אסף וייס, מנכ"ל יוניסטרים אמר כי אחד הדברים שהם גאים בו ביוניסטרים הוא העובדה שהחניכים שלהם שוויוניים, ואחוז הנערות שמשתתפות בתכניות יוניסטרים הוא גבוה ביותר וישנן גם קבוצות רבות שבהן נערות משמשות כמנכ"ליות המיזמים ומובילות את פעילות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully