וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחלומות יש מחיר: הכורסה הזאת היא פינוק אולטימטיבי. וכמה היא עולה?

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 14:10

כורסת המסאז' "אמרלד" של אמריקן קומפורט היא חלום שמתגשם, עם שלל פונקציות ועיסוי עמוק ומפנק בכל איברי הגוף, ואפילו העיצוב שלה יפהפה ומזמין. אז איפה הבעיה? המחיר שלה מצוין באופן יחסי, אבל הוא לא שווה לכל נפש

באחת הפינות של כל קניון שמכבד את עצמו מתחבאת כורסת מסאז'. מדובר במדגרת חיידקים מופלאה, בדרך כלל בצבע שחור דהוי, שתמורת כמה שקלים תעשה לכם נעים למשך פרק זמן קצוב, משהו כמו עשר דקות. רוב האנשים פוסחים עליה, אבל אלה שמתנסים אומרים לעצמם "וואלה, הלוואי שהיה לי אחד כזה בבית".

ומה אם באמת היה לכם אחד כזה בבית?

גורסת מסאז' אמרלד. דוד רוזנטל
רק לשבת ולהתפנק/דוד רוזנטל

תכירו את האוצר שבתמונה. שמה של היפהפייה הזאת הוא "אמרלד" מבית אמריקן קומפורט, והתפקיד שלה הוא לעשות לכם נעים בכל איבר ואיבר בגוף. אמרלד היא כורסת מסאז' חכמה, מתקדמת בהרבה מהכורסאות השגרתיות בקניונים, שמדמה מגע אנושי מכף רגל ועד ראש. יש בה מגוון רחב של אפשרויות עיסוי, בקרה, זיהוי קולי חכם באנגלית וג'ויסטיק לשליטה על פעולה ותנוחות. היא כוללת גם מערכת שמע עם התחברות דרך Bluetooth, אפשרות טעינה באמצעות כבל USB ותושבת לטלפון נייד. עכשיו דמיינו לעצמכם איך אתם רואים את ליגת האלופות או גמר "האח הגדול" בכל הטוב הזה ותבינו שאיתה החיים שלכם עומדים להשתנות.

למען אלה ביניכם שאוהבים קיצורי דרך, נגיע מיד לשורה התחתונה: מסע של 20 דקות על אמרלד יארגן לכם את החושים ויהפוך את היום שלכם מרע לטוב, מטוב למצוין, ממצוין לאדיר. מדובר בדרגת הפינוק המקסימלית שאפשר להגיע אליה מאיזשהו מכשיר ביתי למסאז'. טווח העיסוי של הכורסה עצום, היא פשוט מכסה את כל רמ"ח האיברים. קצת לא נעים לספר, אולי כי הקביעה הזאת תרדוף אותי בגוגל בהמשך חיי, אבל האזור המפתיע ביותר היה המסאז' בישבן (זה היה עם בגדים, תרגיעו ומיד). קיבלתם פעם מסאז' בישבן? זו לא תחושה שאפשר באמת לתאר אותה, אבל תסמכו על זה - לא תצטערו ובמיוחד לא תדעו כמה שזה יעיל עד שתנסו.

כורסת עיסוי אמרלד. יחצ,
מוכנים לצאת לטיסת חלומות?/יחצ

האמרלד היא אחת מכורסאות המסאז' הטובות ביותר שתמצאו היום בשוק הישראלי, אבל רגע - מי אמר שבכלל חיפשתם? הרי זה לא הדבר הראשון שעולה לרובנו בראש ביומיום. עם זאת, ביררנו עם מספר רשתות, בהן גם אמריקן קומפורט. כולם טוענים שחלה עלייה של מאות אחוזים ברכישות כורסאות מסאז' ב-2020. הסיבה: אנשים לא יצאו מהבית. הסגרים המדכאים לא רק סגרו את שערי המסאז' האנושי, הם גם עוררו צורך להשתחרר נפשית ופיזית ממועקות היומיום. ההתייחסות למוצר כזה הפכה אצל רבים ממותרות לכורח המציאות. עדיין, מדובר בצעצוע לעשירים. הכורסה הזאת פורסמה לאחרונה במחיר מבצע 15,990 שקל, סכום שלא רבים מוציאים, במיוחד בימינו, ועכשיו לכבוד פסח הודיעה החברה על מבצע נוסף - 13,990 שקל. אגב, המחיר תחרותי ושפוי ביחס לשוק וביחס לתמורה שניתנת לכסף, ועדיין - 14 אלף שקל הם 14 אלף שקל.

הבעיה השנייה היא הגודל. אם אתם גרים בבניין ללא מעלית - ויש לציין שלעתים גם מעלית לא תעזור - קיים סיכוי יותר מסביר שהכורסה לא תיכנס לדירה. בנוסף, צריך סלון רחב ממדים על מנת שהיא לא תשתלט עליו. בקיצור, ההתרשמות שלנו היא שמדובר במוצר שמתאים בעיקר לבתים פרטיים או לדירות מרווחות במיוחד, מה שמצמצם מאוד את פלח השוק שלו.

כאן חשוב לציין כי למרות הדימוי השלילי שעולה לכם אולי בראש - אחרי הכול, כורסת מסאז' היא בדרך כלל מוצר מגושם, חסר עידון ונטול קסם - האמרלד היא משהו אחר מהבחינה הזאת. עם תאורת הלד שבצדה והעיצוב העתידני, הכורסה בהחלט יכולה להשתלב אצלכם בסלון, בתנאי, כאמור, שהוא רחב ממדים. לא מדובר ב"גוש" השגרתי וחסר החן, אלא ברהיט ישיבה לגיטימי לחלוטין, מוצר כל כך שונה בנוף כורסאות המסאז'.

תפעול

התפעול הבסיסי של האמרלד קל - לחיצה על כפתור אחד ואתם מתחילים לשוט. עם זאת, מכיוון שהכורסה נשענת על העיקרון של טלוויזיות חכמות או סמארטפון חדש, לפיו ככל שיש יותר פונקציות, כך זמן הלמידה ארוך יותר, תהליך הלמידה לפונקציות המתקדמות שלה ארוך מאוד. לכורסה יש 5 שיטות עיסוי, 5 מהירויות והרבה מאוד אפשרויות של תכניות. לאחר שימוש (לא רצוף) של שבועיים עדיין לא הצלחתי ללמוד אפילו את מחציתן. עם זאת, מעבר לתדרוך המקצועי הראשוני שמגיע עם הרכישה, בחברה אומרים כי תמיד תוכלו לקבל הסברים נוספים דרך שירות הלקוחות הטלפוני או בחנויות.

בכל מקרה, תזכרו שכמו שבטלוויזיה חכמה אתם נתקעים פשוט על נטפליקס וזה בדרך כלל מספיק, זה המקרה גם בכורסה הזאת. יש הרבה פונקציות, חלקן מסובכות, אבל מניסיון - לחיצה על כפתור ההפעלה ואולי עוד כמה פונקציות בסיסיות כמו קביעת זווית העיסוי בדרך כלל יספיקו להנאה ראשונית.

כדאי או לא כדאי?

התשובה מורכבת. אם תשאלו האם רעייתי ואני היינו מאמצים לחיקנו את אמרלד, התשובה חיובית. היינו אפילו חוגגים לה יום הולדת ודואגים להזכיר לה בכל יום כמה שאנחנו אוהבים אותה. לא הייתה חוויית מסאז' כזאת, כולל מסאז' ידי אדם, שהרגשנו שעשתה לנו כל כך טוב. אלא שצריך להיות ריאליים - ב-14 אלף שקל אפשר לעשות היום הרבה מאוד דברים נחוצים ומדובר בנקודת הקצה של התפנוקים. בשל כך, קשה להמליץ עליה בפה מלא. האם מדובר במוצר פירסט קלאס? בהחלט כן. האם שווה לכם להוציא עליו כזה סכום? זו כבר מערכת שיקולים שתלויה בכיס שלכם.

כורסת אמרלד: יתרונות

  • טווח עצום של עיסוי לכל איברי הגוף כולל הצוואר והרגליים
  • הרגעה פיזית ונפשית של הגוף
  • עיצוב יפהפה וחדשני
  • טכנולוגיית עיסוי 3D המדמה ידי אדם
  • נוחות מקסימלית
  • שימוש כמרכז בידור עם אפשרות לשמיעת מוזיקה ולהטענת טלפון

כורסת אמרלד: חסרונות

  • מחיר גבוה
  • מתאימה רק לחדרים מרווחים במיוחד
  • זמן למידה ארוך לכל הפונקציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully