וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-HOT ו-FOX יוצאת red, רשת חדשה למוצרי סלולר ותקשורת

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 16:32

קבוצת HOT וקבוצת FOX מודיעות על השקת מותג חדש - red, רשת שתשווק מגוון של מוצרי סלולר, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם, בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים. הראל ויזל: "אין לנו ספק ששיתוף הפעולה בין החברות יניב את רשת החנויות המובילה בתחומה"

הרשת צפויה לפתוח את החנות הראשונה ברבעון השלישי של 2021, ולהשיק אתר סחר מתקדם. בשלוש שנים הבאות מתוכננות להיפתח כ-30 חנויות בפריסה ארצית. החנויות הראשונות של red מתוכננות להיפתח בתל אביב ובאילת. השותפות אף צפויה להרחיב את פעילותה למדינות נוספות בעתיד.

red תשווק את כל סוגי המכשירים הסלולאריים, טאבלטים, אוזניות, מוצרי מולטימדיה, גיימינג ואביזרים משלימים של החברות המובילות בעולם, ביניהן אפל, סמסונג, ואווי ועוד מגוון יצרני ציוד קצה מובילים. בנוסף, הרשת מתכננת להשיק מותג פרטי תחת השם red, שיציע לצד אביזרים ומוצרים נלווים גם חבילות סלולר ותקשורת במחירים אטרקטיביים וכן הרשת תעניק שירותי תחזוקה ואחריות.

חנויות הרשת יאופיינו בעיצוב חדשני ומושקע, בדגש על מרחב נקי ואסתטי לכלל המוצרים, במטרה להעניק חווית קנייה ייחודית.

הראל ויזל טל גרנות גולדשטיין red. רפי דלויה,
הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל FOX וטל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT/רפי דלויה

"בשורה צרכנית חשובה"

מנכ"לית HOT, טל גרנות- גולדשטיין: "הרשת החדשה היא בשורה צרכנית חשובה, הרשת תציע חווית קנייה ייחודית אשר תעמוד בשורה אחת עם החברות הבינלאומיות המובילות בעולם. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם קבוצת FOX, המביאה עמה ניסיון עשיר בתחומי הקמעונאות. הקמת הרשת הינה הרחבה נוספת של תחומי הפעילות של הקבוצה במטרה להציע את חווית הלקוח הטובה ביותר לצד המוצרים החדשניים ביותר בשוק התקשורת".

הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX: "אנו שמחים לחבור ל-HOT, קבוצת התקשורת הגדולה והמובילה בישראל, אין לנו ספק ששיתוף הפעולה בין החברות יניב את רשת החנויות הגדולה והמובילה בישראל בתחומה. red תביא בשורה גדולה לענף הסלולר, בדיוק כפי שפוט לוקר עשתה בעולם הספורט בישראל, ותאגד את כל מותגי הסלולר המובילים בעולם ותציע לצרכן מגוון ענק של מוצרים בחוויית קנייה שעוד לא נראתה. כניסתנו לענף הסלולר והתקשורת משתלבת היטב באסטרטגיית הצמיחה של החברה להרחיב ולגוון את פורטפוליו המותגים שלנו עבור קהל לקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully