וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ הישראלי Upstep ישתף פעולה עם ה-NBA והצבא האמריקאי

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 16:39

סטארטאפ המדרסים שצובר הצלחה גדולה בארה"ב חתם עם טל ברודי על הסכם לקידום פעילות החברה במפעלים גדולים בארה"ב: "הפכנו לאוטוריטה במדינה, נמנף את קשריו"

מימין אביעד רז ,לימור כץ ,טל ברודי ,ואורן רז. יחצ,
מימין אביעד רז, לימור כץ, טל ברודי ואורן רז/יחצ

האחים לימור כץ, אביעד ואורן רז, בעלי חברת הסטרטאפ Upstep, חתמו הסכם עם טל ברודי לקידום פעילות החברה בחברות גדולות בארה"ב, בהם NBA, הצבא האמריקאי ועוד. Upstep היא חברה לייצור מדרסים מתקדמים, שהוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר ופיתוח. במהלך שלוש שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה, לדבריה, לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. לאחרונה הקימהUpstep מפעל חדש בישראל לייצור המדרסים, הצמוד למפעל שהוקם לפני כ-3 שנים בהשקעה של 5 מיליון שקל.

הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי. הלקוח ממלא שאלון מפורט על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למפעל, שם מתאימים פודיאטרים מומחים מדרס מותאם אישית עבורו. אחרי כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים.

לימור כץ מנכ"לית החברה: "בעקבות העובדה שבמהלך 3 שנות הפעילות של החברה בארה"ב הפכה Upstep לאוטוריטה רפואית אונליין מספר 1 בארה"ב בתחום המדרסים, החלטנו לגייס את טל ברודי ולמנף את קשריו בארה"ב בקרב חברות ענק, חברות ביטוח, ארגונים יהודיים, ואיגודי ספורט. Upstep השקיעה לאחרונה 2 מיליון שקל בהרחבת המרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי בארה"ב. בשנת 2020 הגדילה החברה מעל 100% את היקף המכירות בארה"ב ונמצאת במגמת צמיחה והרחבת הפעילות בכל רחבי ארה"ב".

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully