וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Via רוכשת את Remix בכ-100 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 9:26

Via הישראלית המתמחה באופטימיזציה של תחבורה ציבורית חכמה, תטמיע את הטכנולוגיות של Remix המסייעת לערים בפיתוח מערכי תחבורה מתקדמים

דניאל רמות ואורן שובלי. יחצ,
דניאל רמות ואורן שובלי, מייסדי VIA/יחצ

שתי החברות המתמחות בתכנון ואופטימיזציה של מערכי תחבורה ציבורית יחברו על מנת לשלב את היכולות שלהן לפתרון תחבורה ציבורית כולל.

Remix שבסיסה בסן פרנסיסקו נוסדה ב-2014 והיא מתמחה בפיתוח פלטפורמת מיפוי ותכנון תחבורתי, החברה מספקת שירותים ליותר מ-350 עיריות ב-22 מדינות. Via הישראלית מספקת פתרונות לניהול מערכי תחבורה ציבורית חכמה ופעילה כבר מאז 2013 ביותר מ-200 ערים ב-24 מדינות. במילים אחרות, בעוד Remix תספק את תשתית המיפוי המיטבית, Via תוסיף לזו את היכולת שלה בניהול ציי הרכב בהתאם לביקוש של לקוחות הקצה - באופן זה שתי החברות בעצם יוצרות מוצר משלים אחד.

"אנו חולקים חזון לעבוד יחד עם שותפינו ליצירת מערכת תחבורה שוויונית, נגישה, ויעילה יותר לנוסעים ולעיריות כאחד" אומרים מייסדי Via ד"ר דניאל רמות וד"ר אורן שובל, " יש לנו תכניות שאפתניות להשקיע ולהרחיב את חבילת המוצרים של Remix, בכדי להציע יכולות משופרות לתכנון תחבורה ציבורית".

רמיקס. יחצ,
Remix/יחצ

רקע: תחבורה ציבורית נזילה

התנופה של חברות המבצעות אופטימיזציה של תחבורה ציבורית מגיע על רקע ההתרחקות של חזון המכוניות האוטונומיות האישיות. ההבנה שגם כאשר יבשילו התנאים הטכנולוגיים, התשתיתיים, החוקיים והחברתיים לשילוב של מכוניות אוטונומיות בהיקף משמעותי, הן לא יפתרו את הצורך בשינוע כמויות גדולות של נוסעים באופן מיטבי כפי שתעשה זאת תחבורה ציבורית יעילה. כאן ניצבות רשויות מקומיות בפני האתגר לבנות מערכי תחבורה ציבורית חכמים, עם יכולות "שינוי צורה" ונזילות הפעלה, כזו המתחשבת בצרכי תחבורה המשתנים לאורך היממה, אזורי ושעות ביקוש משתנים ואפשרות להעתקה גמישה של מסלולי נסיעה בהתאם לתנאי התנועה והעומסים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully