וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסט משיק פעילות בתחום ענף המדדים ומקים קרנות מחקות

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 12:05

בני כהן, שהצטרף לבית ההשקעות לאחרונה, ינהל את פעילות הקרנות המחקות: " הקרנות שבכוונת אנליסט להקים יאופיינו במדיניות השקעה שגובשה יחד עם גורמים מובילים בתחום המדדים, בארץ ובחו"ל, ושעברה בחינה מדוקדקת של מחלקת המחקר"

איציק שנידרובסקי. יחצ,
איציק שנידובסקי, מנכ"ל אנליסט/יחצ

בית ההשקעות אנליסט משיק פעילות בתחום ענף המדדים באמצעות הקמת קרנות מחקות. בית ההשקעות, שמנוהל על ידי איציק שנידובסקי, מנהל כיום כ-17 מיליארד שקל במגוון מוצרים, לרבות קופות גמל, קרנות נאמנות ותיקי השקעות.

בני כהן, שהצטרף לבית ההשקעות אנליסט לאחרונה, ינהל פעילות הקרנות המחקות. כהן מביא עמו ניסיון רב הן בהקמת תחום הקרנות המחקות, והן בהתאמת המוצרים לקהל המשקיעים. מדיניות ההשקעה בקרנות המחקות גובשה יחד עם גורמים מובילים בתחום המדדים בארץ ובחו"ל ותעבור בחינה מדוקדקת של מחלקת המחקר של אנליסט באופן שיביא ערך מוסף למשקיעים. ענף המדדים בישראל מוערך ב-145 מיליארד שקל, מתוכם כ-54 מיליארד שקל בקרנות מחקות וכ-91 מיליארד שקל בקרנות סל.

איציק שנידובסקי, מנכ"ל בית ההשקעות אנליסט: "ענף המדדים הוא מהצומחים בשוק ההון הישראלי. בכוונת אנליסט להשתלב בו עם הקמת קרנות מחקות, שעוקבות אחרי מדדים שנבחנו ע"י מחלקת ההשקעות שלנו, ונמצאו מעניינים להשקעה. הקרנות שבכוונת אנליסט להקים יאופיינו במדיניות השקעה שגובשה יחד עם גורמים מובילים בתחום המדדים, בארץ ובחו"ל, ושעברה בחינה מדוקדקת של מחלקת המחקר של אנליסט, כך שיביאו ערך למשקיעים".

נועם רוקח, סמנכ"ל השקעות בית ההשקעות אנליסט: "בשבועות האחרונים, נרשם מימוש בסקטורים בעלי מאפייני צמיחה גבוהים. נראה שכעת נקודת הכניסה ההשקעתית נוחה יותר וכניסתה של אנליסט לעולם המדדים תשלב את הזווית ההשקעתית ומאפייני התמחור ביצירת המדדים שבית ההשקעות מעריך כמעניינים להשקעה בשנים הקרובות".

בני כהן מנהל תחום ההקרנות מחקות בבית השקעות אנליסט: "ענף המדדים עובר שינויים ממוצרי בסיס, מדדים וסקטורים לפתרונות השקעה מגוונים ומתפתח בקצב מהיר. המטרה שהצבנו לעצמנו באנליסט, היא להיות שחקן איכותי בשלב האבולוציוני הבא של ענף המדדים, עם מגוון רחב של מדדים ייחודיים. ניתן לראות שגם מעבר לים, בעיקר בארה"ב, חברות שסיפקו התבוננות נכונה ואנליזה לעולם המדדים, היו גם המגייסות הגדולות ביותר. זאת האסטרטגיה המרכזית שלנו בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully