וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לחבילות חו"ל? קבוצת אמסלם טורס משיקה SIM אלקטרוני התומך ב- 200 מדינות ברחבי העולם

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 10:10

קבוצת אמסלם טורס, מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה את מותג ABT סלולר, SIM אלקטרוני התומך ב- 200 מדינות ברחבי העולם. על פי החברה, החדרת הפתרון החדש, תוביל למהפכה של ממש ותוזיל ללקוחות עסקיים ופרטיים ב- 50% את חבילות התקשורת המשווקות כיום לטסים לחו"ל

השמיים אמנם סגורים, אך עם המגעים מול מספר יעדים פוטנציאליים בחו"ל, שיקלטו תיירים מחוסנים מישראל, סביר להניח שבקרוב נשוב לטוס לחופשות בחו"ל. אחת ההחלטות שמתלוות בדרך כלל לנסיעה, היא בחירה של חבילת חו"ל - הרי מה הטעם לנפוש בחו"ל, מבלי להוציא לכחברים ברשתות החברתיות את העיניים...?

האם נמצא הפתרון המשתלם ביותר למי שמבקש ליהנות משירותים סלווריים במחירים מוזלים?
קבוצת אמסלם טורס, בבעלותם של יעקב ואליעזר אמסלם, הודיעה היום על הרחבת תחום פעילותה העסקית ומשיקה את מותג ABT סלולר, SIM אלקטרוני גמיש בטכנולוגיית eSIM להפעלה באמצעות QR Code התומך ב- 200 מדינות ברחבי העולם.

חיסכון של 50%

SIM חדשני זה פותח בטכנולוגיה מתקדמת על ידי חברת STI הישראלית, יוטען ישירות לנייד באמצעות סריקת QR code פשוטה, כך שעם הנחיתה במדינה הנבחרת יתאפשרו שירותי תקשורת וחיבור אינטרנט באופן מידי. מהקבוצה מעריכים כי החדרת המוצר החדש לשוק המתבסס על DATA, תוביל, כך על פי החברה, למהפכה של ממש בתחום הסלולרי אשר תוזיל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכ- 50% את החבילות המשווקות כיום לחו"ל באמצעות מפעילים מקומיים.

eSIM (Embedded SIM) הינה טכנולוגיה חדשנית, המאפשרת להוסיף מפעילי תקשורת באופן וירטואלי (Remote Provisioning), ללא צורך בהכנסת SIM פיזי למכשיר. נכון להיום, יותר ויותר יצרניות מוסיפות תמיכה בטכנולוגיית eSIM, מתוך רצון להצטרף למהפכה הצרכנית, בולטות ביניהן: ,Google ,Apple Samsung ואחרות.

יעקב אמסלם, בעלים "אמסלם טורס". דניאל אביגדור,
יעקב אמסלם, בעלים "אמסלם טורס"/דניאל אביגדור

גם לאנשי עסקים

ABT סלולר, תעניק שירותים רבים ללקוחותיה, בין היתר תספק גם קו ישראלי הנתמך על ידי מפעיל וירטואלי בארץ המתבסס על תשתית של חברת פלאפון. כל נוסע יוכל לרכוש חבילה בהליך פשוט לאינספור מדינות בפרק זמן קצר ולהסיר דאגה מליבו בנושא התקשורת, שכן הוא יוכל להיות זמין בכל מקום ובכל רגע נתון.

יעקב אמסלם, בעלים של קבוצת אמסלם טורס, ציין "שירות זה יוביל למהפכה צרכנית בכל הקשור לרכישת חבילות תקשורת בחו"ל. גמישות היא שם המשחק של השירות החדשני שלנו אשר נועד לחסוך לחברות, לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים עשרות אחוזים על סעיף הוצאות שירותי התקשורת בחו"ל. היצע החבילות שלנו מגוון ומותאם לכל צורך בין אם מדובר בחבילת בסיס יומית שעלותה 20 שקל לבין חבילות המותאמות לצורך האישי של כל נוסע ושמחיריהן שוברי שוק בכל קנה מידה. גם עבור חברות בעלות אופי ופעילות בינלאומית, מדובר בבשורה"

עוד ציין אמסלם, "נוסף לחיסכון הכלכלי ולחינוך לצרכנות נבונה, טכנולוגיית eSIM מציגה חווית משתמש נגישה ופשוטה לתפעול בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם. עם המעבר לטכנולוגיה זו אף לקוח לא יהיה כבול יותר למפעיל סלולרי כזה או אחר רק בגלל חבילות חו"ל שהוא מציע וודאי שגם המרדף אחר רכישת SIM מקומי בכל שדה תעופה שמגיעים אליו מיותר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

חיסכון של עשרות אחוזים

  • דוגמאות למחירי חבילות לצרכן:
  • נוסעים שטסים לאיחוד האמירויות ישלמו על חבילת ה- eSim על 2 ג'יגה- 65 שקל, 3 ג'יגה- 85 שקל ועל 5 ג'יגה 99 שקל, בעוד אצל המפעילים המקומיים בארץ יחויבו לרכוש חבילה מובנית בסכומים הנעים בין-149 שקל ל-199 שקל לאותו הנפח.
  • נוסעים שטסים לארצות הברית, אנגליה, ספרד, צרפת ואיטליה ישלמו על חבילת eSim של 2 ג'יגה- 65 שקל ועל חבילת 5 ג'יגה 99שקל, בעוד אצל המפעילים המקומיים בארץ חבילה מובנית תנוע בטווח של בין 199-209 שקל, בהתאמה.
  • גם טלפונים ישנים שאינם תומכים בטכנולוגיית eSIM (אייפון XR ומעלה ובאנדרואיד- סמסונג 20 ועוד) יוכלו ליהנות מהשירות באמצעות הזמנת SIM פיזי הכולל גם חבילת שיחות ולא רק DATA. עלות משלוח 29 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully