וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קונים לפסח? מתנות לבית

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 16:19

משואבי אבק ומדיחי כלים ועד ערכות לטיפוח הבית. מוזמנים לסדר ולא יודעים מה להביא? צריכים להתחדש בעצמכם? זה בדיוק המקום לעשות את זה

לימיק

לימיק. שמואל כהן,
מארז של לימיק/שמואל כהן

מארז בוטיק לפסח שכולל:

  • מערכת אמבטיה (40*45 ס"מ) מעץ מבית LA PORTE BLANCHE
  • 2 סבונים מוצקים (שחור ולבן) מחומרים טבעיים מבית "מורן קוסמטיקה טבעית"
  • כוס קרמיקה עבודת יד מבית " קרן טיבי"
  • 2 מברשות שיניים במבוק
  • 2 מגבות פנים
  • סבון גוף ורדים והל מבית "מרקחתא" 500 מ"ל
  • עלות המארז : 450 שקל

גאלה הום

גאלה הום. יחצ,
מוצרי גאלה הום/יחצ

מותג GALA HOME של רשת שופרסל משיק לקראת חג הפסח: קולקציה חדשה עם אלמנטים טבעיים ונקיים, שתתאים לכל פינה בבית, מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה.

המותג מציע לקראת החג מגוון סגנונות עיצוב לבית ולשולחן החג. קולקציית החג כוללת עיצובים מגוונים ומרהיבים העשויים הכוללים בדי יוטה, מקרמה, מוסלין, כותנה אורגנית, פמפסים ועוד.

המוטו של מותג GALA HOME הוא "Quality and Design" ואכן, תוכלו למצוא בו הקפדה גבוהה במיוחד על רמת האיכות, לצד מוצרים בעלי קריצה עיצובית עכשווית והכל בסכומים שמאפשרים לקהל הרחב ליהנות ולהתחדש. המותג דוגל במראה שמתאים לכל הבית, אחיד ומעוצב, מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה - כל עולמות התוכן מתחברים וכך לדוגמה, הצבעוניות של מוצרי החשמל משתלבת באופן מושלם עם הטקסטיל וכן הלאה.

לקראת חג הפסח, התמקדו ב- GALA HOME לא רק בניסיון לעזור לצרכנים להרגיש שינוי חיובי בבית, אלא גם בצורך להחזיר את הטבע לחיינו, אחרי חודשים ארוכים בהם נאלצנו להימנע מטיולים. ניתן יהיה להשיג בקולקציית החג את העיצובים הקלאסיים של GALA HOME קולקציה מיוחדת של טקסטיל, כריות נוי, פופים לישיבה ועוד, כאשר טכניקה נוספת עם קריצה אל העבר היא האמייל, אותה אפשר למצוא במסעדות יווניות וים-תיכוניות בדרך כלל. פסח תמיד מסמל את הכניסה לאביב וכל המוצרים בהשראה של שמש, חופש וקיץ.

שאוליאן: מתנות פרימיום לבית

תנור בריא. יחצ,
התנור הבריא של שאוליאן/יחצ

יבואנית מוצרי הפרימיום לחוויית מטבח מושלמת, חברת שאוליאן, מביאה לכם את המתנה המושלמת לחג למארחים או לעצמכם: התנור הבריאותי של חברת Hamilton Beach האמריקאית. לתנור הייחודי, שניפחו 11 ליטרים, שיטת חימום ייחודית לפיזור חום מושלם, שמספקת עד 25% חיסכון בזמן בישול, צליה וטיגון ללא שימוש בשמן. להמילטון ביץ' תכניות אוטומטיות לבישול ואפיית צ'יפס, סטייק, עוף, דגים, צלי, שיפודים ייבוש פירות וירקות, כל זאת ללא שימוש בשמן ובזמן קצר. טווחי מחירים: 599-699 שקל.

המתנה המושלמת והמושקעת לחג, גם מיבואנית מוצרי הפרימיום לחוויית מטבח מושלמת, חברת שאוליאן היא ה Total chef של חברת ufesa ספרד, פריט שישמש ככלי המטבח המקצועי אצלכם בבית. עם הטוטאל שף, לא צריך לדעת לבשל! הוא כבר יעשה בשבילכם הכל: ישקול, יבשל, ימיס, ירסק, יאדה, יאפה ועוד מגוון רחב של אפשרויות לכל השימושים שקיימים בעולם המטבח.תתכוננו למכשיר שישנה לכם את כל חווית המטבח!! בעזרת הקיטור הכפול שלו תוכלו לבשל 4 מנות במקביל בכלי קיבול אחד הנחלק ל4 ומאפשר בישול מדויק ומהיר: מבשלים, חותכים, מקציפים, מערבבים, לשים ומאדים את כל מה שאתם רק רוצים.

מחיר 2,490 שקל

דייסון

V11 אבסולוט. יחצ,
V-11 אבסולוט של דייסון/יחצ

חברת ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואנית הרשמית של מוצרי Dyson בישראל, יוצאת במבצע פסח ללקוחותיה - ברכישת שואבי אבק אלחוטיים מסדרת v11, מקבלים מתנה לבחירה: תחנת עגינה וטעינה בשווי 499 שקל או ערכת Car Kit לניקוי הבית והרכב, מעבר לאביזרים המגיעים בערכה של השואב.

ברכישת שואבי אבק אלחוטיים מסדרת v8 או v10, מקבלים ערכת Car Kit לניקוי הבית והרכב הכוללת 3 אביזרי ניקוי נוספים, מעבר לאביזרים המגיעים בערכה של השואב. בנוסף אחריות יבואן רשמי לשנתיים עד בית הלקוח.

המבצע מתקיים בחנויות המובחרות ובאתר האינטרנט של החברה Dyson.co.il - לינק ישיר לרכישה https://www.dyson.co.il/he-IL/2020-passover/passover-deals

מיניליין - מוצרי אלקטרולוקס

מיניליין מכונת כביסה של אלקטרולוקס. יחצ,
מיניליין מכונת כביסה של אלקטרולוקס/יחצ
  • בכל קנייה של כיריים אינדוקציה Electrolux, מקבלים סט סירים איכותי הכולל סיר פסטה בתוספת תשלום של 299 שקל בלבד. את סט הסירים לא ניתן להשיג במכירה ישירה, שווי סט הסירים כ-850 ₪ באתר Electrolux.com. בין שלל הפונקציות המתקדמות בכיריים: משטח אינדוקציה המאפשר זיהוי של כלי הבישול והתאמת צריכת אנרגיה בהתאם לגודל הסיר, חיווי חום שיורי לבטיחות מרבית, טיימר כיבוי אוטומטי לכל להבה לסיום בישול. ניקוי קל ומהיר, וחיישני נגיעה לכיוון אינטואיטיבי של עוצמות הבישול. תוקף המבצע:07.04.2021 או עד גמר המלאי, מינימום 500 יחידות במלאי, הרחבת אחריות ל- 5 שנים בקניית תנור של Electrolux.
  • בקניית תנור בנוי Electrolux מקבלים הרחבת אחריות ל-5 שנים, שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת ללא תוספת תשלום. סדרת התנורים החדשה קיימת בשתי סדרות עיצוב חדשניות Bordless ו- Seamless, בשלושה צבעים לבחירה: שחור, לבן ונירוסטה. הסדרה מתאפיינת במגוון טכנולוגיות כגון: "טורבו אקטיבי" SurroundCook מערכת מתקדמת המאפשרת בישול ואפיה בו זמנית של מספר תבניות תוך שמירה על טמפרטורה אחידה בכל תא, טווח טמפרטורה של 30 עד 300 מעלות, ניקוי עצמי פירוליטי או ניקוי באדים, חיישן מזון לבישול וצליה לשליטה מדויקת במידת העשייה בהתאם לדגמים הנבחרים.
  • הרחבת אחריות ל- 5 שנים בקניית מכונת כביסה של Electrolux. בקניית מכונת כביסה Electrolux מהדגמים המשתתפים במבצע , תקבלו הרחבת אחריות ל-5 שנים , שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת בתוספת תשלום של 199 שקל. מכונות הכביסה של Electrolux מסדרת Perfect Care בעלת טכנולוגיות מתקדמות כגון: SensiCare לחסכון במים ובאנרגיה, תוכנית אנטי אלרג'י לחיטוי הבגדים, Time Manager לניהול זמן הכביסה , מנועי אינוורטר, UltraCare מערכת מתקדמת לערבוב מקדים של הדטרגנט בדגמים נבחרים.
  • להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל ובאתרי האינטרנט המורשים.

Karcher: מנקה רצפות אלחוטי

פלור קלינר של קארשר. יחצ,
פלור קלינר של קרשר/יחצ

חברת KARCHER ( קרשר) השיקה מכשיר אלחוטי מהפכני בעולם ניקיון הרצפה והספונג'ה: פלור קלינר FC5 המבצע את כל עבודות ניקיון הרצפה: טאטוא, שאיבת הלכלוך , ספונג'ה ושטיפה וקרצוף, שאיבת הנוזלים וייבוש הרצפה. הפלור קלינר FC5 מנקה במהירות וביעילות את כל סוגי הרצפות והאריחים ומבצע את כל פעולות הניקוי השטיפה, ההברקה והרצפה באופן היסודי ביותר.

לפלור קלינר 2 מברשות מיקרופייבר שמסתובבת במהירות עוצמתית של 500 סיבובים בדקה , המברשות מקרצפות את הרצפה תוך הזרקת מים או חומר ניקוי ולוכדת את הלכלוך לתוך מיכל המים המלוכלכים. למכשיר מיכל מים שקיבולתו 400 מ"ל מים בלבד שמספיק לניקיון והברקה של 60 מ"ר. הממוקם בקדמת המכשיר ומיכל נוסף של 1 ליטר הממוקם בחלקו האחורי של המכשיר האוגר את הלכלוך והמים המזוהמים מהרצפה ומהנברשות ( הנוזלים הנספגים עוברים למיכל זה ולכן הספוג נשאר נקי להמשך ניקיון והרצפה יבשה לאחר 2 דקות). שיטת ניקיון חדישה זו חוסכת 85% מצריכת המים בניקיון ומנקה כל משטח מרצפות במהירות וחוסכת 80% מזמן העבודה.

המחיר לצרכן הוא 2,490 שקל, להשיג ברשת א.ל.מ.

Yale ישראל

פרזול שחור קומפוזיציה. יחצ,
פרזול שחור קומפוזיציה/יחצ

yale ישראל מקבוצת "אסא אבלוי" שהינה החברה המובילה בעולם בתחום פתרונות נעילה מתקדמים, משיקה בימים אלו קולקציה פירזול חדשה לדלתות כניסה, לדלתות פנים בעיצוב חדש בגוון שחור אופנתי. הקולקציה כוללת ידיות מעוצבות, סגר ביטחון ומעצור לדלת והכל בעיצוב חדשני בצבע שחור - טרנדי. הצבעים הכהים שהיו עד לא מזמן "מיושנים", הופכים לאחרונה לטרנדים עיצוביים חמים, כך שניתן למצוא היום בהרבה בתים, מטבחים, ריהוט, אביזרי אמבטיה וכו' בגוון שחור. הידיות החדשות מאפשרות גם לדלתות הפנים והכניסה בבית שהן פריט עיצובי לכל דבר, ליישר קו עם שאר פריטי העיצוב בבית ולהחליף את גימור הניקל הסטנדרטי שהיה נהוג עד כה.

ניתן להשיג בסניפי "ייל אקספרס" ברשתות DIY, ובחנויות חומרי בניין נבחרות. מחיר מומלץ לצרכן לזוג ידיות פנים - 80 שקל. מחיר מומלץ לצרכן לפרזול לדלת כניסה - 180 שקל.

SWAGG: מגוון ענקי של מתנות

מוצרי סוואג. יחצ,
מוצרים של SWAGG/יחצ

בתוך אתר אינטרנט אחד (ובחנות אחת) תמצאו את כל הגאדג'טים ההיסטריים מרחבי העולם - ולא בכדי. הבעלים טורחים ונוסעים לכל התערוכות הנחשקות בעולם, מאתרים את המוצרים האטרקטיביים ביותר ומביאים אותם ארצה באופן בלעדי. כך, למשל, תוכלו למצוא באתר www.swagg.co.il את תיקי בובי נגד גנבות, תיקי מוזלי הצבעוניים ומולסקין השיקיים, את הרמקולים הכדוריים המדהימים, אוזניות הבלוטות' האיכותיות, הבקבוקים שומרי הקור, הגרביים השמחות בעולם ועוד. עד לסוף פסח תינתן הנחה של 20 אחוזים על כל המוצרים (מלבד על הרמקולים), ניתן להשיג גם בחנות ברחוב האומנות 12 נתניה.

Cotton Club

מועדון הכותנה סט מצעי סאטן. יחצ,
סט מצעי סאטן של מועדון הכותנה/יחצ

מותג הטקסטיל כחול לבן יוצא בסדרת גוונים חדשים של מצעים לרגל האביב בצבעי הלוונדר שמשתלטים על טקסטיל הבית . האתר מציע עד 30% הנחה על קולקציות הטקסטיל השונות באתר. בנוסף, באתר נפתחה קטגוריה חדשה המציעה פריטים לאירוח לחג: כלי מטבח, הגשה וסכו"ם. סדרת מצעים איכותיים , 100% כותנה מצרית מסדרת סאטן 500. האתר יוצא במבצע לרגל ההשקה של עד 30% הנחה. ניתן להשיג : www.cottonclub.co.il

גודנייט

מיטת ויולט של גוד נייט. יחצ,
מיטת ויולט של גודנייט/יחצ

מערכות שינה חדשות לנוער ברשת גוד נייט:

  • ויולט Violet. מיטה וחצי, מסדרת XL BED, מעוצבת דמוי במה, בעלת בד מזרן במצע השינה וראש מיטה בתפירת קווילט אנכית. למיטה מזרן רך ומפנק במיוחד בתוספת שכבת ויסקו בתפירת הבד הבאה במגע ישיר עם הגוף. ליבת המזרן בנויה מקפיצי פוקט, שכבת HDS (פוליאורתאן סגול) המעניק רכות ונוחות מירבית ושכבת ויסקו בתפירת הבד. למיטה רגלי קלאודיה מעוצבות (12 ס"מ) וארגז מצעים מעץ סנדוויץ' איכותי מרופד. ראש מיטה רומנטיק גובה : 120/95 לבחירה. מנגנונים אפשריים לבחירה: שטוח / הידראולי / חשמלי U&D / U&D Total. מחיר : החל מ-4,290 שקל.
  • ונוס VENUS - מיטה וחצי, מסדרת XL BED, בעיצוב קלאסי, עם בד מזרן במצע השינה. למיטה מזרן רך ומפנק במיוחד בתוספת שכבת ויסקו בתפירת הבד הבאה במגע ישיר עם הגוף. ליבת המזרן בנויה מקפיצי פוקט, שכבת HDS (פוליאורתאן סגול) המעניק רכות ונוחות מירבית ושכבת ויסקו בתפירת הבד. למיטה בסיס חלק קלאסי בשילוב ראש פרומוט בעיצוב תפירת מלבנים ושילוב רגלי מיטה קלאודיה או בלייז (ניתן לבחירה) בגובה 12 ס"מ. בנוסף לכך המיטה מגיעה עם ארגז מצעים מעץ סנדוויץ' איכותי מרופד. ראש מיטה קייט גובה : 120/95/84. מנגנונים אפשריים לבחירה: שטוח/הידראולי/חשמלי U&D / U&D Total. מחיר: החל מ-4,290 שקל.
  • סרינה SERINA - מיטה וחצי מעוצבת, מסדרת XL BED, בעלת בד מזרן במצע השינה וראש מיטה קייט. למיטה מזרן רך ומפנק במיוחד בתוספת שכבת ויסקו בתפירת הבד הבאה במגע ישיר עם הגוף.
  • ליבת המזרן בנויה מקפיצי פוקט, שכבת HDS (פוליאורתאן סגול) המעניק רכות ונוחות מירבית ושכבת ויסקו בתפירת הבד. המיטה מתאפיינת בתפירת מעויינים ורגלי בלייז מרובעות ומעוצבות (12 ס"מ). בנוסף לכף המיטה מגיעה עם ארגז מצעים מעץ סנדוויץ' איכותי מרופד. ראש מיטה קייט גובה: 84/120/95 לבחירה. מחיר : החל מ-4,290 שקל.

עצמל'ה

שטיח פרוה עצמלה. יחצ,
שטיח פרווה של עצמל'ה/יחצ

מתנות חג של עצמל'ה:

  • כרית נוי מרובעת פרווה - כרית נוי פרוותית עם מגע קטיפתי נעים. מושלם למיטה או לפינת ישיבה. מחיר לפני מבצעים והנחות: 49 שקל
  • שטיח פרווה: שטיח פרוותי לחדר השינה. רך למגע, בעל מרקם פרוותי עדין. מחיר לפני מבצעים והנחות: 99 שקל
  • כיסא גיימינג דגם ELITE של רשת עצמל'ה. כיסא גיימינג דגם אליט בעל עיצוב ייחודי המתאים במיוחד לגיימרים וגיימריות בכל מבנה גוף. מתכוונן בהתאמה לגובה, כריות ראש וגב, משענות יד הניתנות לכוונן לגובה. יכולת הישענות לאחור ונעילת תנוחה. תמיכה מלאה עד 140 ק"ג. מחיר לפני מבצעים והנחות 799 שקל
  • כיסא גיימינג דגם COBRA של רשת עצמל'ה. כיסא גיימינג דגם קוברה בעל עיצוב טרנדי המתאים לגיימרים וגיימריות בכל מבנה גוף. מתכוונן בהתאמה לגובה, עם משענות ידיים. מחיר לפני מבצעים והנחות 499 שקל.

קלינטון סחר

קלינטון סחר. Teka Studio,
תנור של TEKA, להשיג בקלינטון סחר/Teka Studio

קבוצת קלינטון סחר תקיים מכירה מיוחדת עד 60% הנחה על מדיחים, תנורי אפיה, מכונות כביסה, מקררים, מיקסרים ועוד עשרות מוצרי חשמל מעוצבים ממגוון המותגים אותם מייבאת הקבוצה - Teka, Normande, Fakir ועוד. המכירה תתקיים ביום הבחירות בלבד במרכז הלוגיסטי של החברה.
23-25 למרץ. לזרוב 8 ראשון לציון, בין השעות 09:30-19:00

בנוסף, קונים כיריים היברידיות של מותג החשמל - TEKA 90 ס"מ המשלבות בין עמדות בישול אינדוקציה ועמדות לבין עמדות אש גלויה ומקבלים שואב אבק אלחוטי של מותג החשמל הגרמני- Fakir בשווי 1,200 שקל מתנה ב-21-25 במרץ ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות.

בוש-סימנס-קונסטרוקטה

מכונת כביסה של קונסטרוקטה. יחצ,
מכונת כביסה של קונסטרוקטה/יחצ

BSH, היבואנית הרשמית של בוש, סימנס וקונסטרוקטה, בהטבת 5 שנות אחריות ב-199 שקל למוצרי החשמל ממותגים בוש וסימנס, וב-99 שקל לקונסטרוקטה על מכונות כביסה, מייבשים, מדיחים ותנורים בנויים בתוקף עד 30.4.21. בנוסף, מבצע ייחודי- קונים שואב אבק Unlimited מהדגמים שבמבצע ומקבלים שואב אבק צעצוע מתנה, בתוקף עד 31.3.21.

סודה סטרים

סודה סטרים. ארקדי רסקין,
מכשיר סודה סטרים שחור/ארקדי רסקין

חג הפסח בפתח ואת ליל הסדר אנו צפויים לקיים הפעם בחיק המשפחה. וזו הזדמנות לשמור על מסורת מתנות הפסח האהובה על כולנו, סודהסטרים מציעה מגוןן מכשירים במגוון צבעים אשר יוסיפו צבע ושמחה לשולחן החג.

המהדורה כוללת ארבעה צבעים של מכשיר מדגם "SPIRIT": שחור דרמטי, לבן טהור, אדום עז ותכלת רענן. לראשונה מדובר בבקבוקים שניתן לשטוף במדיח לניקיון מקסימלי.

בימים אלו, בהם משקי בית רבים בישראל נדרשים לנהל תקציב הוצאות מהודק יותר, חשוב להזכיר ששימוש במכשיר סודה ביתי מביא לחסכון עלויות של מאות שקלים בשנה- מיכל גז של סודהסטרים מספיק להכנה של עד60 ליטר* סודה טרייה ומרעננת, בלי לסחוב ולאגור בקבוקים ומבלי לצאת מהבית וכמובן עוזר לנו לשמור על הסביבה.

המכשירים מהווים פתרון למתנה מושלמת ומקורית שיכולה להגיע עד הבית. את המכשירים ניתן להשיג באתר החברה sodastream.co.il, במוקד השירות והמכירה 9880* וברשתות נבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: 199 שקל בלבד (במקום 349 שקל) כולל שליחות עד לבית הלקוח.

סוויס סיסטם

סוויס סיסטם. אורי אקרמן,
מערכת שינה של סוויס סיסטם/אורי אקרמן

עד 30% הנחה על פריטים נבחרים בהם מערכות שינה, מזרנים וכריות.

נעמן

קולקציית כלי הגשה של נעמן. תמי בר שי,
קולקציית כלי הגשה של נעמן/תמי בר שי

נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח, באמצעות סטודיו Tutto Arte המעצב בבלעדיות,
משיק את קולקציית אביב קיץ 2021 מקורית ומרעננת במיוחד. בקולקציה מגוון עשיר של כלי בישול איכותיים וכלי הגשה mix&match שיאפשרו לכם לתת דרור לפנטזיה ולגלות את המעצבים שבכם, ויהפכו את שולחן החג שלכם לייחודי במינו. לרגל תוכלו ליהנות מ-40% הנחה בקניית 3 פריטים ומעלה ממגוון הקולקציה. להשיג בחנויות הרשת ובאתר. בתוקף עד 4.4.21 או עד גמר המלאי.

NOOR

ספריי לחדר noorlivin. יחצ,
רום ספריי לחדרים של NOOR/יחצ

פלטפורמת האייקומרס לבית NOOR, פלטפורמת איקומרס חדשה לחווית ליבינג ייחודית של מותגים ממקומות שונים בעולם מציגים פריטי נוי לבית בין אם מדובר בספרי החופשה המעוצבים של אסולין Assouline , סט צלחות של המותג L'Objet , בקטגוריית הבישום האתר מציע בשמי נישה של המותג D.S &DURGA שהמגיע היישר מברוקלין.

רום ספריי לחדרים ועוד - NOOR שמה דגש על תמהיל מוצרים חדשניים ואיכותיים, אשר לא נחשפו עדיין לשוק הישראלי, מתוך כוונה להביא לכם את הפריטים העדכניים ביותר לעיצוב הבית, ניחוחות, טיפוח אישי ומוצרי ילדים. ניתן להשיג : www.noorliving.co.il, טלפון לבירורים: 051-2513388 .

Love, Coffee

מוצרי love coffee. יחצ,
קפה קר של Love, Coffee/יחצ

חברת love, coffee מציעה מארז ייחודי למתנת חג: בקבוק קפה בשקית בד רב פעמית, בתוספת קשים מתכלים ומכתב המספר את סיפור הקפה המיוחד, המגיע באמצעות שליח בסגנון Room Service עד לפתח הדלת מוקדם מוקדם בבוקר.

הקפה של love, coffee נעשה בחליטה קרה, מפולי קפה אורגניים, שנסחרו באופן הוגן (fair trade) מקוסטה ריקה. תהליך ההכנה נעשה בתל אביב, במטרה לייצר קפה טרי ואיכותי. "ייחודיות הקפה שלנו הוא בכך שתהליך ההכנה בחליטה קרה והעובדה שהקפה מעולם לא התחמם, מאפשר לנו לייצר קפה בחמיצות נמוכה (ב60% מקפה רגיל). תהליך זה מאפשר לשמור על נוגדי החמצון (האנטי-אוקסידנטים) הפעילים נמצא בקפה וליהנות מהיתרונות שלהם, אשר הופכים את הקפה לעדין יותר למערכת העיכול שלנו. זה חשוב כי בדרך כלל קפה זה הדבר הראשון שאנחנו מכניסים לגוף שלנו בבוקר מידי יום", אומרת ירדן קסוטו, מייסדת love, coffee.

ניתן להזמין את הערכה בצורה פשוטה דרך האינסטגרם והווטאספ, ולשלם באמצעות ביט. מחיר המארז: 65 שקל. עלות המשלוח: 20 שקל.

Getha

גטה. יחצ,
מזרן גטה/יחצ

GETHA, המותג הבינלאומי הירוק מתמחה בייצור מזרנים וכריות עשויים 100% לטקס טבעי, חוגג השנה את פסח עם 20% הנחה בין התאריכים 23/3 עד 4/4 על כל הקולקציות: מזרנים, כריות, מגבות במבוק, אקססוריז. לפרטים- בחנות אונליין: www.getha.co.il ובחנות הדגל אצ"ל 2 ראשל"צ

SOHAM: המצעים האיכותיים בישראל

מצע ג'רסי של סוהם. יחצ,
מצעי ג'רסי איכותיים של SOHAM/יחצ

מצעים היו ונשארו מתנה פופולרית בחגים, אולם לצדם גובר הבלבול: האם דין כל מצעי הכותנה המצרית זהים, מלבד בצבע ובהדפס? מתברר שלא ולא. הקולקציה האביבית של מצעי הפרימיום של "סוהם" כוללת מצעים מבד ג'רסי בגייג' 28. מתברר שהטווח הרגיל עבור מצעים הוא בין 24 ל-28 עמודות לאינץ', כאשר צפיפות נמוכה מ-24 משמשת לבדים גסים יותר (כמו פוטר), ובדים בצפיפות גבוהה מ-28 הם כה עדינים וקלי משקל שכבר אינם מתאימים למצעים, ומשמשים לרוב ליצירת לבוש אינטימי. והצבעים? עדינים ומשגעים! 469 שקלים לסט שלם, להשיג באתר www.soham.co.il

דאר מרקש

קערת אלפקה מעוטרת ומיוחדת, מתאים להגשה.צילום גל גלעד_ מגיע בשני גדלים_מחיר 69 שח-99 שח להשיג בדאר מרקש_www.darmarrakech.co.il. גל גלעד,
קערת אלפקה בדאר מרקש/גל גלעד

דאר (בית- במרוקאית) מרקש, חוגגת בימים אלו את חגיגות השנה להיווסדה. זהו הסניף השני שנפתח בינואר 2020 ומתווסף לסניף הראשון שהוקם לפני כ-17 שנה בקיבוץ הגושרים, המנוהל כעסק משפחתי. דאר מרקש, מציעה עולם שלם של אומנות מרוקאית אותנטית, עשירה בצבעוניות ובפריטי עיצוב שנבחרים בקפידה, עשויים בעבודת יד אחד אחד, על ידי יוצרים מקומיים ממרוקו.

ROLLINK: הטיסות חוזרות!

קולקציית המזוודות של רולינק. יחצ,
לטיול המושלם. המזוודות של רולינק/יחצ

לרגע הזה חיכינו שנה שלמה - השמים סוף-סוף נפתחים, ואוטוטו שורה של מדינות יסכימו לקבל תיירים ישראלים ללא כל צורך בבידוד. זה הזמן להעניק את המתנה הכי אופטימית: מזוודה. בחברת המזוודות החכמות הישראלית רולינק, שאותה אתם כבר מכירים, משיקים מחדש את המזוודות המתקפלות (לעובי של 5 ס"מ בלבד) שזכו בפרסים בינלאומיים ואת המזוודות החכמות בעולם המתחברות לאפליקציה ומונעות גניבה, מאפשרות שקילה ונעילת המזוודה מרחוק ועוד. הכינו את הדרכונים. החל מ-295 שקלים, להשיג באתר www.rollink.com

אינטרסן. יחצ,
מגוון מתנות באינטרסן/יחצ

חברת אינטרסן מציעה באתר הסחר החדש שהשיקה מבצעי פסח גדולים על מגוון מותגי הייבוא של החברה. 20%- 60% הנחה על מותג התינוקות האמריקאי NUBY, מותג הבישול, היגיינה וניקיון הוסטס, כותון סופט, איזי לייט ועוד. תוקף המבצע: מעתה ועד 30/4/ להשיג באתר אינטרסן www.Intersun.co.il

Cassias

קסיאס_כיסאות _מבצע פסח עד 70% הנחה צילום קסיאס. קסיאס,
ריהוט של קסיאס/קסיאס

רשת CASSIAS המתמחה בכיסאות ושולחנות מעוצבים תציע במהלך חג הפסח עד 70% הנחה על קולקציות הכיסאות. המבצע יתקיים עד 3 באפריל, להשיג באתר www.cassias.co.il ובסניפי הרשת: סניף כנות (אדום 6, צומת כנות), סניף נתניה ( מתחם סוהו), סניף ירושלים (בית הדפוס 11 גבעת שאול), סניף תל אביב ( קיבוץ גלויות 51)

אלוני

מתלה רצפתי למגבות של אלוני. אסף לוי,
מתלה רצפתי למגבות של אלוני/אסף לוי

מותג הפרימיום אלוני מציע לחג את מותג הפרימיום בתחום המוצרים הנלווים לחדר הרחצה - CIPI (צ'יפי). הפריטים במראה אמנותי, המתחבר אסוציאטיבית ליצירה אינדווידואלית שעוצבה באמצעות מלאכת יד. הקולקציה משלבת בין מראה של עיבוד ידני, המציג פני שטח וגימורים שאינם אחידים, ובין ייצור מהודק ברמת איכות בלתי מתפשרת, המאפשרת לפריטים השונים להתמקד בלב חלל הרחצה ולהפכו למלא שיק וסטייל. בין הפריטים ניתן למצוא: סל כביסה, מתלה למגבות, קונזולה לכיור מונח, שידות, מדפי אמבטיה מעוצבים ועוד . טווח מחירים: 661-4143 שח, להשיג בלעדית ברשת אלוני.

Natuzzi Italia

נטוצי איטליה מערכת ישיבה. יחצ,
מבצע בנטוצי איטליה/יחצ

לקראת פסח - סייל אביב - NATUZZI ITALIA 30% הנחה על קולקציית הבדים של רהיטי היוקרה

  • מערכת ישיבה LEVANTE ספה תלת מושבית בבד, עכשיו במחיר של 9900 ₪ במקום 14,300 ₪
  • מערכת ישיבה PORTENO ספה תלת מושבית בבד, עכשיו במחיר של 9800 ₪ במקום 14,000 ₪
  • מערכת ישיבה LAPILLO. ספה תלת מושבית מבד. עכשיו במחיר 11,130 ₪, במקום 15,900 ₪
  • מערכת ישיבה LEUCA ספה תלת מושבית בבד. עכשיו במחיר 10,430 ₪, במקום 14,900 ₪

גולף אנד קו

גולף אנד קו. יחצ,
גולף אנד קו מתכוננת לפסח/יחצ

רשת גולף & קו במבצע לקראת החג: קונים ב- 250 שקל ומשלמים רק 200 שקל על מגוון טקסטיל וכלי בית. המבצע יתקיים עד ה 5.4.

ZER4U

זר פור יו. יחצ,
זר פור יו/יחצ

את פסח השנה נחגוג במתכונת מורחבת יותר וזו סיבה מצויינת לקשט את שולחן החג בסידורי פרחים אביביים, או להביא למארחים סידורי פרחים כאלה בליווי בקבוק יין או שוקולדים - המתנה המושלמת לחג.

מבצע לפסח: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים, בקבוק יין אדום, מיקב שור ב- 9 שקל במקום ב- 49 שקל.

פסח בפתח וזה הזמן לשריין את המתנה המושלמת לחג במיוחד לאור העובדה שהתגעגענו מאד לחגוג עם כל המשפחה ועם כל החברים. אז לרגל החג הכי חגיגי בשנה הרכיבו בzer4u קולקציית מתנות ייחודית בהשראת האלגנטיות של החג, המשלבת נגיעות מסורתיות מן המקורות שבטבע.

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לפסח 2021 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן ויאפשרו לאורחים סביב השולחן לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול הכל בסגנון שזירה יוקרתי, חגיגי ואלגנטי, לדוגמא:

  • זר ניסן- זר אביבי ואלגנטי במיוחד לחג הפסח עם קאלות לבנות. מחיר 159 שקל
  • סידור לוטם- סידור פרחים מלכותי ואידיאלי לעיצוב שולחן חג בגווני ורוד שזור פרחי צפורן, חרצית, שעווה, ליזיאנטוס, ליליה וענפי קישוט בקערת זכוכית לבנה. מחיר 219 שקל
  • סידור אדווה- סידור פרחים יוקרתי נמוך מתאים במיוחד למרכז שולחן החג בתוך קופסא מהודרת בלבן וזהב. מחיר 169 שקל
  • מארז שדות- מארז מתנה מהודר ארוז בסלסלה הכולל בקבוק יין למדא אדום מיקב דלתא, פרליני שוקולד מבית סוריני, שוקולד פייבוריט וצ'וקיס שקדים מבית מקס ברנר, שמן זית כתית מעולה ממשק פתורה וצנצנת חרוסת. מחיר 279 שקל

עמינח ואמריקן קומפורט

מזרן קינג קויל. יחצ,
מזרן קינג קויל של עמינח/יחצ

פסח חג של ההתחדשות והזדמנות מצויינת להתחדש ולהשתדרג בבית במזרן חדש, כורסאות עיסוי ואפילו מערכת סלון חדשה

  • מזרן עמינח ספורט בהנחה מיוחדת של 33% במחיר: 4490שקל
  • מזרן קינג קויל יערות הכרמל בהנחה של 43% במחיר: 5490 שקל (מתייחס למידות 140/190)
  • אמריקן קומפורט חבילת ספורט: שייפר + כרית עיסוי מפנקת עם שלט במחיר מבצע 1990שקל
  • כרית עיסוי SRMG1 במחיר מיוחד 329שקל
  • סלון 3+2 מונקו בד בעשרה תשלומים של 990 שקל בלבד
  • כורסת עיסוי אנרג'י 8990 שקל
  • כורסא רובין בד 2490 שקל
  • תוקף המבצעים: 31.3.2021
  • להשיג בחנות האונליין https://www.american-comfort.co.il/ וברשת חנויות עמינח ואמריקן קומפורט

USHOPS: מוצרי קמפינג

אוהל משפחתי Coleman sundome , 4 אנשים , במחיר 429 שח במקום 715 שח BuyAmerica. יחצ,
אוהל משפחתי Coleman sundome ,ארבעה אנשים במחיר 429 שקל במקום 715 שקל ב-BuyAmerica/יחצ

רגע לפני פסח קבוצת USHOPS מציעה את המלצות הקניות הטובות ביותר שיהפכו את הקמפינג שלכם לחופשה חלומית.

ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS אמר: "משבר הקורונה עשה לטבע את מה שנטפליקס עשתה לסטרימינג, התקופה בה היינו סגורים בבתים מבלי יכולת לטוס או לצאת למקומות סגורים גרמה לכולנו לגלות את המרחב הציבורי הקרוב והרחוק ובהתאם לכך לעלייה בקניות של אביזרים לבילוי ושהייה בחוץ. אמנם הסגר השלישי הסתיים, המשק כמעט נפתח במלואו וכולנו מרגישים סוג של אופטימיות זהירה. יחד עם זאת, אחרי תקופה ארוכה שבה בילינו עם הילדים בבית, חופשה בחו"ל עדיין לא נראית באופק הקרוב, וככל הנראה גם בחודשים הקרובים נמשיך לבלות בחופשות בארץ עם המשפחה או עם חברים.

"משבר הקורונה, על כל הדברים הלא נעימים שהביא איתו, הראה לנו את חצי הכוס המלאה ובכל הקשור לחופשות לימד את כולנו שהחזרה לטבע ולקמפינגים הם 'הדבר' כדי לעשות ריסטארט, לנקות הראש וליהנות משלווה ומנוחה. גם עכברי העיר וכל המצקצקים בלשונם הגורסים כי לישון בשטח זה לא בשבילם, יצאו לטבע וגילו שיש לנו ארץ נהדרת. מלבד היציאה לטבע, ראינו כיצד בשנה האחרונה אתרי הקמפינג וחברות המתמחות בתחום ניסו לשכלל ולהעצים את חווית החוץ ולהעניק לה נופך של חוויה עשירה, מפנקת ואף יוקרתית. זאת בדמות שלל מוצרים שהופכים את החופשה בטבע לחוויה של אלף לילה ולילה. החל מאוהלים מתקדמים שמחולקים לחדרים ומצטיידים במרפסות, שירותים אישיים, מיטות מתקפלות, מזרנים מתנפחים לאוהלים וגם למי שרוצה להעביר את הלילה בשינה נוחה באוטו ועוד".

  • אוהל קמפינג Coleman instant, ארבעה אנשים לפתיחה מהירה במחיר במחיר 749 במקום 927 שקל.
  • אוהל משפחתי Coleman sundome , ארבעה אנשים , במחיר 429 שקל במקום 715 שקל
  • זוג פנסי ראש איכותיים במחיר 149 שקל במקום 213 שקל
  • מאוורר לאוהל ל-21 שעות , מופעל על בסיס סוללות ,במחיר 169 שקל במקום 307 שקל
  • ערכת בישול לקמפינג הכוללת 15 חלקים: סיר, מחבת, קומקום ועוד במחיר 249 שקל במקום 356 שקל

גולדשטיין גלרי טפט

גולדשטיין גלרי טפט. יחצ,
טפטים של גולדשטיין גלרי טפט/יחצ

לרגל החלפת הקולקציות, מציעים בגולדשטיין גלרי טפט מגוון רחב של טפטים בהחל מ-100 שקל לגליל.
המבצע בתוקף עד ה-15.4 בחנות בבוגרשוב 55 בתל-אביב וכן בחנות שבאתר - tapetim.co.il

ג'מבו סטוק

ג'מבו סטוק. יחצ,
ג'מבו סטוק/יחצ

רשת ג'מבו סטוק משיקה לקראת חג הפסח: קולקציית פריטים לעיצוב שולחנות החג ומגוון מתנות לכל המשפחה במחירים נגישים

ורדינון

ורדינון ויילד רוז. תמי שי,
ורדינון ויילד רוז/תמי שי

בוטיק הלבשת הבית הייחודי בישראל, משיק את קולקציית החג המקורית והבלעדית פרי יצירתו של סטודיו לעיצוב Tutto Arte. הקולקציה שופעת במבחר עשיר של מצעים, כולל מצעי קיץ, במגוון סגנונות - הקלאסי והאלגנטי, היוקרתי, הצעיר, האורבני ועוד. ניתן למצוא בה גם מגבות איכותיות הכי רכות ונעימות, שטיחונים, אביזרי אמבט ומוצרי נוי שיוסיפו צבע ונגיעה אישית וייחודית לחדרי ביתכם. לרגל החג כל מוצרי הקולקציה הזמינים בחנויות ובאתר מוצעים במבצע אטרקטיבי - 30% הנחה (בקניית 2 פריטים ומעלה).

מארז סולתם. יחצ,
סט סכו"מ של סולתם/יחצ

יצרנית כלי הבישול 'סולתם' במבצעי ענק לקראת חג הפסח. עד 60% הנחה על מגוון כלי בישול
להשיג ברשת החנויות ברחבי הארץ. תוקף המבצע: 8/3-12/4/2021. להשיג ברשת החנויות ובאתר: www.Soltam.co.il

ניופאן

מג'ימיקס. יחצ,
מג'ימיקס של ניופאן/יחצ

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל והיבואנית הבלעדית של המותג הצרפתי המוביל מג'ימיקס, תעניק לרוכשי מעבד המזון מג'ימיקס מדגם 4200 או 5200 את אביזר Spiral Expert אשר יהפוך את הירקות והפירות לספגטי, טליאטלה או פוזילי. שווי המתנה 700 שקלים. המבצע בתוקף עד לתאריך 5 באפריל או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. את המעבד ניתן לרכוש בחנויות החשמל והרשתות ולממש את המבצע באתר ניופאן אאוטלט.

מיי קלינביט - חיטוי לכלי בית

הסוף לחומרי החיטוי עם כימיקלים רעילים בבית: חברת 'קלין ביט' (CleanBit) הישראלית, משיקה בישראל את המוצר המהפכני ביותר שנראה בתחום הניקיון והחיטוי הביתי - MyCleanBit. מכשיר MyCleanBIt מייצר מי אוזון, חומר החיטוי החזק ביותר בטבע, תוך שימוש במי ברז פשוטים. באמצעות טכנולוגיית היהלום חדשנית המכשיר מוסיף למי הברז הרגילים אוזון, (O3), והופך אותם למי אוזון- שהם חומר חיטוי חזק, אך טהור, שמשמיד 99.99% מהחיידקים, זאת ללא שימוש בשום כימיקליים או חומרים מסוכנים.
מחיר -1330 שקל

Gallery Doors

גאלרי דורס. יחצ,
דלת SUMMER של דלתות גאלרי/יחצ

חברת דלתות הפנים GALLERY DOORS במבצע מיוחד לחג דלתות פנים פולימר נגד מים SUMMER POLYMER רק 849 שקלים לדלת כולל משקוף, הלבשה, כולל פרזול. מדובר בסדרה חדשה של דלתות פולימריות המגיעה בשלושה עיצובים שונים מודרני קלאסי והייטקיסטי בצבע לבן. כמו כן, מגוון הטבות לחג על יתר הסדרות החדשות.

רב בריח

רב בריח. עידו לביא,
רב בריח/עידו לביא

חברת רב בריח, המובילה בין השאר בתחום דלתות הכניסה והפנים תציע לקראת חג הפסח ולרגל יום הבחירות דלת פנים שניה ב-50% הנחה. המבצע בתוקף עד ה-31.3 וכולל גם את הקולקציה החדשה. ההנחה הינה על הדלת הזולה ועל 4 דלתות ומעלה, ואינה חלה על הובלה והתקנה ועל ידיות פרימיום. במידה וכמות הדלתות הינה אי-זוגית הדלת האי זוגית תהיה במחיר מלא.

קליל

קליל חלון הזזה. יחצ,
חלון הזזה של קליל/יחצ

קליל, החברה המובילה בישראל בתחום החלונות ודלתות האלומיניום, משיקה בימים אלו מוצר חדשני מקולקציית חלונות הבאוהאוס -חלון הזזה עם משקופים סמויים. מערכת חלונות קליל באוהאוס החדשה משלימה ומוסיפה לקולקציית הבאוהאוס שהושקה לראשונה לפני שנתיים ופתחה לשוחרי העיצוב הזדמנות להשפיע על חלל הבית באמצעות עיצוב חלונות ודלתות בסגנון על- זמני המאופיין בקווים צרים, מעוצבים ואלגנטיים.

המערכת הסמויה החדשה של קליל באוהאוס לוקחת מאפיינים אלו, צעד עיצובי אחד קדימה ומציעה מענה לטרנד נוסף המבוקש על ידי אדריכלים ושוחרי עיצוב - צמצום והסתרת משקופים, כדי לייצר חיבור מושלם בין הבית לעולם. המראה המוקפד של מערכת הבאוהאוס עם פרופילים נסתרים, הוא רק אחת הסיבות לבחור בו כאשר שוקלים התקנת חלונות חדשים. נוסף על כך, ניתן לציין יכולת בידוד טרמי ואקוסטי מתקדמים, רכיבי הנעה נוחים לתפעול יומי וכן התאמה ייחודית של אביזרי פרזול.

פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל: "בשנה אחרונה הפכה סדרת באוהאוס לסדרת הדגל של החברה, המציעה ערך עיצובי וטכנולוגי אמיתי ללקוחותינו. אנו רואים גידול מתמשך של עשרות אחוזים מדי שנה". קליל תשקיע במהלך השיווק והפרסום של החלון החדש כ-1.5 מיליון שקל.

מחסני תאורה

נברשת של מחסני תאורה. יחצ,
מנורה שנייה בשקל. מחסני תאורה/יחצ

לרגל האביב מציעים במחסני תאורה מבצע מרענן במיוחד: נברשת שנייה בשקל על פריטים מתוך הקולקציה החדשה. המבצע תקף עד סוף חול המועד (2.4.2021) בסניפי הרשת ובחנות האונליין שבאתר החברה. www.lighting.co.il

Simmons

ספת אירוח נייט סליפ. יחצ,
ספת אירוח בסניף של נייט סליפ/יחצ

מותג השינה הבינלאומי Simmons 25% הנחה על כל המזרנים וזוג כריות ביוטי רסט בשווי 800 שקל במתנה ברכישת מזרן, ועד 50% הנחה על ספות האירוח, מיטות נוער ומיטות Simmons-וחצי, בסניפי רשת נייט סליפ ובחנויות סימונס גלרי (Simmons Gallery)

OIG

מכונה להכנת גלידה של OIG. יחצ,
מכונת גלידה עם מכונה להכנת וופל/יחצ

חברת OIG, העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים, יוצאת במבצעים אטרקטיביים במיוחד לרגל חג הפסח:

  • מסחטת מיץ של HUROM HAA, וסט סכינים קרמיות במקום ב-2,290 שקל במקום 2,890 שקל
  • מיקסר ממגוון המיקסרים של המותג DAVO + 12 ק"ג קמח, ב-1,790 במקום 1,990 שקל
  • בלנדר DAV 900, וסט סכינים קרמיות ב-1,790 במקום 1,990 שקל
  • קנו מכשיר גלידה DAVO וקבלו מכשיר וופל NOVO מתנה

אליתה ליוינג

אליתה ליוינג. יחצ,
מגוון מבצעים. אליתה ליווינג/יחצ

אליתה ליוינג מציעה הטבות ומבצעים חסרי תקדים על מגוון המוצרים והריהוט האיטלקי שבאולמות התצוגה. המבצע עד גמר המלאי ובכפוף לתקנון - www.ellita.co.il

השטיח האדום

רשת השטיח האדום. מירב פלנברג,
עד 40 אחוז על מגוון קולקציות. השטיח האדום, בעיצוב לימור נג'מה/מירב פלנברג

רשת השטיח האדום מציעה באולמות התצוגה ובחנות שבאתר עד 40% על מגוון קולקציות שטיחים. תוקף המבצע: עד ה-10.4.2021 והמשלוח חינם - www.carpetshop.co.il

ג'ונסון קלין

ג'ונסון אנד קלין. לינוי פרידמן,
מוצרי ג'ונסון קלין/לינוי פרידמן

המבצעים תקפים רק לסניפים - מוצר שני ב-50% הנחה על כל מוצרי מותג ג'ונסון קלין. תוקף: 12.3-19.3

  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully