וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס חזרה לעבודה: כ.א.ל תשלם לעובדים חדשים שיצטרפו לחברה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 14:29

בניסיון לעודד מצטרפים חדשים למוקדי השירות של החברה, הודיעה כ.א.ל על מענק של 7,000 שקלים לכל מי שיתחיל את הכשרתו בחברה. בנוסף יתוגמלו גם עובדים ותיקים שיסייעו לגיוס חדשים, באמצעות תוכנית נקודות אותן ימירו למתנות או שוברי קנייה

על מצוקת בעלי המסעדות בהחזרת עובדים מהחל"ת כבר נכתב לא מעט, אבל ענף המסעדנות אינו היחיד שמתמודד עם רצונם של לא מעט עובדים, בעיקר צעירים, לנצל עד תום (יוני 2020) את החל"ת. חברת כ.א.ל (כרטיסי אשראי לישראל) הכריזה היום על צעד יוצא דופן. כ.א.ל תתמרץ במענק כספי בסך 7,000 שקל, נציגים חדשים שיצטרפו לאחד מקורסי השירות של החברה. כמו כן תעמיד כ.א.ל חנות וירטואלית עם שלל מתנות לבחירה לעובדים שירתמו לגיוס עובדים חדשים בחברה. בכ.א.ל הבהירו כי המענק וההטבות הם בנוסף לשכר הבסיס, התנאים הנלווים ומודל הבונוסים והתמריצים המוענקים לעובד על פי ביצועים בפועל.

גם העובדים הוותיקים ייהנו מהמלך, הם יצברו נקודות שאותן יוכלו לממש בחנות וירטואלית שתשיק החברה, מתוך מגוון רחב של מתנות המוצעות לעובדים - החל ממתנות בשווי של 80 נקודות ועד מתנות בשווי של 5000 נקודות, ביניהן: מכונת קפה נספרסו, אוזניות אלחוטיות, SONY PlayStation, שואבי אבק Dyson, טלוויזיה חכמה, סמארטפון ועוד. לחלופין, רשאי העובד להמיר את הנקודות בשוברי BUY ME או במענק כספי לשכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully