וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מסיירות במורשת היהודית

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 15:05

וגם: חוזרים לשגרה ברשת ביתילי, מפגש אמנותי בבית הפסלת, נשות העסקים מתארחות בבית השגריר ומיזם חלוקת בגדים מרגש בלוד

אנו באנו

אירמה מיכאלי, קארן גילרמן, עדי אקוניס, הדסה פתאל, אורנה נאוי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אירמה מיכאלי, קארן גילרמן, עדי אקוניס, הדסה פתאל, אורנה נאוי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אחרי עשר שנות עבודה, תכנון וביצוע ובהשקעה של 100 מיליון דולר, נפתח לקהל הרחב מוזיאון העם היהודי-לשעבר בית התפוצות, תחת השם החדש :"אנו - מוזיאון העם היהודי". בסוף השבוע, נערך במקום סיור פרטי לקומץ נשות עסקים.

הילה קניסטר, לאה ז'בנר, מיכל ריס אפרת דורון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
הילה קניסטר, לאה ז'בנר, מיכל ריס אפרת דורון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

עדי אקוניס, מנכ"לית אגודת הידידים, סיפרה כי מדובר בחוויה מוזיאלית חדשה ופורצת דרך שנבנתה בהיקף שלא נראה כמותו בארץ ומעטים כמוהו בעולם. המוזיאון משתרע על-פני 3 קומות ו- 4 אגפים המשתרעים על-פני כ-7,000 מ"ר של שטחי תצוגה שמרכיבים את המוזיאון היהודי הגדול והמקיף בעולם. מיצגי ותערוכות המוזיאון המשקפים בין השאר את התבלטות העשייה היהודית אשר השפיעה בצורה אדירה על האנושות בתחומים כה רבים - אמנות, משפט, פוליטיקה, אופנה, ספרות, מדעים מדויקים, ערכים ומוסר ועוד - סיפורים היוצרים תמונה צבעונית ומרגשת, מעוררת השראה וגאווה.

רוחב היריעה של המוזיאון מציע לכולם מסע מרתק אשר דרכו מגלים וחוקרים את סיפורו הייחודי והמתמשך של העם היהודי, בדרך שהופך אותו לרלוונטי ואקטואלי לכל אחת ואחד מאתנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

בסלון של ביתילי

עופר איתני רמי קלינשטיין, אביב איתני. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עופר איתני רמי קלינשטיין, אביב איתני/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

עופר איתני, מבעלי רשת ביתילי ומנכ"ל קבוצת כרמל גרופ, בחר להשיק את קולקציית האביב של רשת ביתילי עם הופעות נודדות בין סניפי הרשת של הזמר והיוצר רמי קליינשטיין, שזכה להיות בין האמנים הראשונים שחזרו לשגרה. במהלך השבוע שעבר נדדו קליינשטיין והפסנתר בין ששת סניפי הרשת, כשבסוף השבוע הגיעו לסניף במתחם אי די דיזיין בני-ברק.

המוזמנים נהנו מקוקטייל והופעה של קליינשטיין שכללה את מיטב שיריו. איתני ציין כי הבחירה ברמי קליינשטיין, מהיוצרים האהובים בישראל, מייצגת את החיבור בין תרבות ועיצוב ישראלי, מקורי, ואיכותי בדיוק כמו רשת ביתילי.

seperator

סלון נשי

קוני ותמר ברניצקי, יהודית פרל. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
קוני ותמר ברניצקי, יהודית פרל/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

הפסלת יהודת פרל אירחה בביתה שבסביון מפגש של אושר, אומנות ויופי. יונה ברטל, ראש חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות ונשיאת המועדון המסחרי תעשייתי, סיפרה על פתיחת מרכז פרס לקהל הרחב. האמנית תמר ברניצקי הציגה את עבודותיה המוצגות במוזאונים בארץ ובעולם כולל צעיפי שיפון מצוירים, שאחד מהם ניתן בעבר לגברת הראשונה מישל אובמה על-ידי יונה סמנכ"לית בית הנשיא לשעבר במהלך ביקורה בבית הלבן. פנינה רוזנבלום סיפרה על הדרך שעשתה מפתח תקווה ועד היום. המוזמנות נהנו מבראנץ' מפנק שהכינה, בישלה ואפתה פרל.

גליה אלבין, פנינה רוזנבלום יונה ברטל. יח"צ,
גליה אלבין, פנינה רוזנבלום יונה ברטל/יח"צ
seperator

מתרחבים ומבטיחים

מיכאל כרסנטי ורונן אהרון. חנה ליברמן,
מיכאל כרסנטי ורונן אהרון/חנה ליברמן

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, ורונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל, חתמו על עסקה הסכם שכירות לפיו ABB תשכור מבנה חכם בשטח של כ-2,750 מ"ר בפארק העסקים בקיסריה בו תרכז את פעילותה. ההסכם נחתם ל-6 שנים עם אופציה להארכה ל-15 שנים נוספות, שווי העסקה יותר מ-13 מיליון שקל.

חברתABB ישראל השייכת לתאגיד הבינ"ל ABB היא מהחברות המובילות בעולם בטכנולוגיה ובחדשנות ופורצת דרך בתחומי החשמל, ההינע, האוטומציה והרובוטיקה ומעורבת בפרויקטים של תשתית מהגדולים במדינה כמו המוביל הארצי, נמלי התעופה והים ותשתיות החשמל. כרסנטי אמר גם בשנה מורכבת זו הם ממשיכים בבנייה ותכנון של מעל ל-50,000 מ"ר של בנייני משרדים, הייטק ותעשיות עתירות ידע בפארק העסקים בקיסריה, ושל כ-100,000 מ"ר מרכזים לוגיסטיים מהמתקדמים בישראל.

אהרון ציין כי המעבר למבנה חכם מבטא את המצוינות של החברה בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות והקיימות, ובמבנה יוקם מרכז הדרכה והדגמה של מוצרי החברה בתחום המכשור, האנליטיקה, ההינע והרובוטיקה שיאפשר לשרת טוב יותר את הלקוחות.

seperator

הבכירות חוגגות

רועי אבישי אמירה ברדיצב ניל וויגן ליאור אלדר ומיטל טליה אריאלי. איה הקטין,
רועי אבישי, אמירה ברדיצב, ניל וויגן, ליאור אלדר ומיטל טליה אריאלי/איה הקטין

שגריר בריטניה בישראל, ניל וויגן, ערך בגן ביתו אירוע לנשים בכירות בתעשיית הפיננסים בארץ. לזלי-אן מורגן, מנהלת בכירה בחטיבת המולטי-אסט של ענקית ההשקעות שרודרס, המנהלת כ-800 מיליארד דולר, שיתפה את הקהל בחוויה שלה כאישה במגזר הפיננסים המזוהה בעיקר עם גברים, ב- 25 השנים האחרונות.

בחוגגים: ענת גואטה, יו"ר הרשות לניירות ערך; רועי אבישי, מנכ"ל שרודרס ישראל וליאור אלדר, סמנכ"לית הפיתוח העסקי; עו"ד אמירה ברדיצ'ב, מנהלת ההשקעות הזרות במחלקה למסחר בינלאומי בשגרירות בריטניה ועוד.

seperator

פסח בפתח

עמית אוזן, אודי בן שימול ויאיר רביבו.. יח"צ,
עמית אוזן, אודי בן שימול ויאיר רביבו/יח"צ

רגע לפני חג הפסח, חברת Sodexo on site, המתמחה בשירותי הסעדה ואחזקת מבנים ועיריית לוד, אימצו את המיזם החברתי "הארון הקהילתי" שייסד עמית אוזן. במסגרת המיזם יוצבו ארונות בשכונות שרת וגני יער לטובת כל מי שרוצה לתרום ולמי שזקוק לאסוף בגדים וחפצים מהארונות.

מתנדבי העירייה והחברה ידאגו שהארון יהיה מסודר, נקי ונגיש. את המיזם בלוד יזמה שירן בוקרה ג'רבי, מנהלת אגף תכנון ופרויקטים בעירייה.

רינת לחנה, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Sodexo On Site אמרה כי משרדי החברה נמצאים בלוד שיקרה לליבם והם רואים חשיבות עליונה להתגייס ולהתנדב בה והודתה ליאיר רביבו ראש העיר שנרתם מיד ליוזמה. לחנה הזמינה את תושבי העיר ועובדי מטה החברה, להירתם למיזם החברתי הנפלא רגע לפני פסח ולתרום בגדים.

seperator

בסירה הקטנה

יעל גולדמן יפעת אירני ושי לי שינדלר. ערן לם,
יעל גולדמן יפעת אירני ושי לי שינדלר/ערן לם

FACTORY54 השיקו בקניון TLV חנות דגל ראשונה למותג הילדים הצרפתי PETIT BATEAU . באירוע הושקה לראשונה קולקציית קיץ 21 של המותג שיימכר גם בחנויות ובאתר פקטורי 54 .

יפעת אירני, מבעלי פקטורי 54, ערן סילניקוב ומעיין קרת, מנהלת יחסי הציבור קבוצת אלשרד, ארחו את: עברי לידר, יעל גולדמן, דפנה לוסטיג, שי לי שינדלר, שר פיטנס, נטלי לוי אהרון, דנה זרמון, נועם פרוסט, רוני דואני, שני פרידן, שני כספי, עדי וינברג, תהילה ריץ ועוד.

seperator

סוף שבוע קולינארי

מתן לרנר, דניאל פוגל, יוסי שטרית ורונן ניסנבאום. איל מרילוס,
מתן לרנר, דניאל פוגל, יוסי שטרית ורונן ניסנבאום/איל מרילוס

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן ומתן לרנר, מנכ"ל דן קיסריה ריזורט אירחו במלון את השף יוסי שטרית במסגרת סוף שבוע קולינרי מיוחד עם דניאל פוגל שף המלון ובשיתוף אמריקן אקספרס. אורחי המלון נהנו מארוחת ערב על טהרת חומרי גלם מקומיים עם טעמים ים תיכוניים וארוחת צהריים תאילנדית על שפת הבריכה בניצוחם של נדב ודניאל בוגרי MKR המטבח המנצח. בערב שישי נהנו מארוחת של השף דניאל פוגל.

במהלך היום נהנו מקוקטיילים של האימפריאל קוקטייל בר האייקוני, מוזיקה עם די ג'יי בריכה, יוגה, צ'י קונג, מדיטציה, משחקים ופעילויות לילדים.

seperator

אנה היפה

איתי זמיר, אנה זק,,גינת זהבי. אסף לב,
איתי זמיר, אנה זק,,גינת זהבי/אסף לב

לאחר היעדרות ארוכה בגלל מצב רפואי, שבה הזמרת, דוגמנית וכוכבת הפופ המצליחה אנה זק לקדמת הבמה עם קמפיין חדש למותג האיפור והטיפוח סאקרה. זק תככב בקמפיין שיעלה בשבוע הקרוב בסגנון קליפ מוזיקלי עם החותם האישי שלה. זק תקדם אותו בכלים הדיגיטליים שלה. הקמפיין שיעלה בתקציב של כ-1.5 מיליון שקל , יהיה יריית הפתיחה להשקת קולקציות האיפור והטיפוח לאביב קיץ 2021.

איתי זמיר מנכ"ל רשת סאקרה סיפר כי סלוגן הקמפיין הוא wake up we are more than make up שהוא המסר המרכזי כי סקארה היא לא רק איפור אלא נותנת מענה לכל עולם הביוטי - מתיק איפור ועד טיפוח פנים, טיפוח, גוף, שיער, אקססוריז, לייף סטייל וזק עולה בקנה אחד עם כל ערכי המותג ומשדרת טרנדיות, רעננות, הצלחה, דינמיות, ייחודיות ותעוזה.

זק סיפרה כי בימים אלו יוצא אלבום חדש עם שיריה עם היוצרים רובי פאר ואלי חולי ובו תככב דמות דיגיטלית -בובה שלה. זק מחליפה את נטע אלחימיסטר שייצגה את הרשת 4 שנים. לזק 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.

seperator

מה שבטוח ביטוח

אמיל וינשל, יוחנן דנינו, ניצן צעיר-הרים, מורן דביר סופר, יוסי מולקנדוב ושרית ברמן. הבורסה לניירות ערך,
אמיל וינשל, יוחנן דנינו, ניצן צעיר-הרים, מורן דביר סופר, יוסי מולקנדוב ושרית ברמן/הבורסה לניירות ערך

הנהלת ווישור גלובלטק - חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בבורסה, פתחה את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך. ווישור גלובלטק, כקבוצת טכנולוגיה וביטוח דיגיטלי, מצטרפת לענף הביטוח בבורסה הכולל 8 חברות בשווי כולל של כ-28 מיליארד שקלים. החברה פועלת באמצעות חברת הבת "ווישור חברה לביטוח", כמבטח דיגיטלי בתחום הביטוח הכללי בישראל.

ווישור עוסקת בעיקר בביטוחי רכב ובקיץ 2020 החלה להציע חבילות לביטוח דירות לרבות ביטוח משכנתא והיא מתכוונת להשיק במחצית השנייה של 2021 מגוון מוצרים חדשים לתחום בתי העסק.

ניצן צעיר-הרים מנכ"ל ווישור גלובלטק ברך על ההצטרפות לבורסה כמהלך טבעי של חיבור לשוק ההון הישראלי ולפעילות הקבוצה וציין כי ההנפקה מספקת למשקיעים אפשרות להכרות מקרוב עם פעילותם הטכנולוגית והשווקים החדשים שהם מתכוונים לפעול בהם.

שרית ברמן, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה, בירכה על הצטרפות ווישור לבורסה בתל אביב, ואמרה כי הם מאמינים שתחום הביטוח הדיגיטלי יתפוס תאוצה כמו תחומים רבים נוספים שהשפעת הקורונה האיצה את התפתחותם.

seperator

וינטג'

שני גולדשטיין שחר אלחנטי שי מיקה אורנה שאול רוית אסף וירדן חי. אור גפן,
שני גולדשטיין שחר אלחנטי שי מיקה אורנה שאול רוית אסף וירדן חי/אור גפן

נשות העסקים אורנה שאול ושחר אלחנטי, פתחו בסוף השבוע את VOLVER שואו רום בו ניתן לרכוש מותגי על כמו שאנל, דיור, פראדה, לואי ויטון, ברברי, פנדי ועוד במחירים הוגנים. השתיים הקימו את בוטיק הוינטג' בתחילת הקורונה, ועכשיו עם פתיחת המסחר, נפתח שואו רום לקהל הרחב. הפתיחה נערכה במשך יומיים על-מנת לשמור על המגבלות.

seperator

שומרות מרחק

גבריאלה שפיגלמן רונית גוטפריד ניסני. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
גבריאלה שפיגלמן ורונית גוטפריד ניסני/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בסוף השבוע השתרך תור ארוך בשעת בוקר מוקדמת בפתח חנות H&M בקניון עזריאלי תל-אביב. בשעה היעודה ולפני פתיחת הקניון, נפתחה החנות וניתן האות להשקת קולקציית H&M Studio SS21 המציגה את פריטי המפתח לעונה, זו שנותנת את הטון האופנתי לעונה כולה.

קולקציית הסטודיו לאביב-קיץ 2021 נוצרה בהשראת יצר ההרפתקנות והביטוי העצמי ומאופיינת באלמנטים מעולמות הפנטזיה ומצולות הים והיא מושקת רק בעשרות בודדות של חנויות בעולם כשישראל ביניהן. גבריאלה שפיגלמן, מנהלת תקשורת קבוצת H&M ישראל, ורונית גוטפריד-ניסני סמנכ"לית השיווק, הקפידו ושמרו שכולם יעטו מסכות ולא תהיה התקהלות.

seperator

קטנה אבל גדולה

מוטי ריכטר, מיכל ויצמן. קיריל פנקו,
מוטי ריכטר, מיכל ויצמן/קיריל פנקו

מוטי ריכטר, מבעלי רשת papa johns בישראל, פתח באשדוד את הסניף השביעי של הרשת, וארח במטבח את מיכל (הקטנה) ויצמן, ריכטר סיפר לה על התפתחות הרשת וויצמן הוכיחה שהיא ממש לא קטנה במה שקשור באפיית פיצות כולל העפת הבצק באוויר.

seperator

קסם על ים כנרת

רים יונס, עמיר רחלבסקי, אלי גן, דר רון תומר, עידן גרינבאום, אריה דהן, שלומי אטיאס, עופר זרף וחנה רדו. ליאור פוזניאק,
רים יונס, עמיר רחלבסקי, אלי גן, דר רון תומר, עידן גרינבאום, אריה דהן, שלומי אטיאס, עופר זרף וחנה רדו/ליאור פוזניאק

בסוף השבוע נערך אירוע חשיפה לפארק עסקים כנרת שבעמק הירדן. הפארק משתרע על שטח כולל של כ-107 דונם, הוא צפוי להיות הגדול ביותר באזור, וחברות היזמות גרופית הנדסה ויסודות איתנים בשיתוף עם קיבוץ אשדות יעקב מאוחד, מתכננות להקים עליו מבנים בשטח של כ-70 אלף מ"ר המיועדים להשכרה לטובת תעשיות הייטק, ביוטק, פודטק, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה.

בנוסף לפארק, החברות בונות גם פרויקט מגורים הרחבה קהילתית בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד הכולל 170 יח"ד, מתוכם שווקו כמאה בתים, כשמונים בתים מתוכם אוכלסו ונותר שלב נוסף לשיווק של 70 בתים.

בחונכים: שלומי אטיאס, מנכ"ל המשרד לפיתוח הגליל; נחום איצקוביץ', מנכ"ל משרד החקלאות; ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים; אלי גן, נשיא התאחדות התעשיינים בצפון; עידן גרינבאום, ראש מועצה אזורית עמק הירדן; נתי אלפסי ראש מועצת מגדל; חנה רדו יו"ר קבוצת 19 וסופרסונס; רים יונס יו"ר אלפא אומגה.

seperator

הכול ירוק

מעין חרדון, עלמה פומגרין, דרי אמודי, גילה גמליאל, הילה הראל, תמר אברהם. עינת גרליץ,
מעין חרדון, עלמה פומגרין, דרי אמודי, גילה גמליאל, הילה הראל, תמר אברהם/עינת גרליץ

מחאת הנוער למען האקלים. ארגון "לבחור ירוק" ועמותת חיים וסביבה, ערכו בבית הספר הירוק פאנל פוליטיקאים בנושא משבר האקלים, אנרגיה ירוקה ומניעת אסונות סביבתיים. זו פעם ראשונה שבני נוער הצליחו להושיב סביב שולחן אחד פוליטיקאים מקצוות הקשת הפוליטית ולאלץ אותם להתמודד עם סוגיות סביבתיות שמאיימות על האנושות ולספק פתרונות.

seperator

בקטנה

+ לאחר שתי השקעות מוצלחות בסטארטאפים ישראליים, Tevel Robotics ו- SeeTree מאיצה Kubota Corporation-ענקית הציוד החקלאי היפנית, את פעילויותיה בשוק הישראלי. קובוטה הודיעה כי בחרה לשתף פעולה עם 'מרכז כנרת לחדשנות'- ה'האב' הישראלי המוביל לטכנולוגיות חקלאיות, ואימפקט אינובשיין ישראל - חברת ייעוץ אסטרטגי המסייעת לחברות רב-לאומיות בזיהוי והטמעת פתרונות טכנולוגיים חדשניים. מרכז כנרת לחדשנות ואימפקט אינוביישן ישראל יאתרו הזדמנויות השקעה עבור קובוטה וישמשו עבור הענקית היפנית כעוגן באומת הסטארט-אפ.

+ סיגלית בן חיון, יו"ר ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל-אביב, ערכה אירוע מקוון עם בוגרות מעוררות השראה ומשנות עולם. פרופ' אילנה אלי, יועצת נשיא אוניברסיטת תל-אביב להוגנות מגדרית, פתחה, לי אברמוביץ, בוגרת הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה הנחתה פאנל בהשתתפות: ד"ר שרון שחם -מייסדת ונשיאת ,Karyopharm Therapeutics שסיפרה כי במהלך 9 שנות לימודי הכימיה, ילדה שני ילדים, ודשא היא לא ראתה; עו"ד שולמית גרי, מנכ"לית בנק ישראל סיפרה ששירתה בלהקה צבאית, הייתה דוגמנית, גדלה במושב קטן בגליל העליון, והיה לה חלום לעשות צדק ולהיות עורכת דין; ציפי פינס, מנכ"לית ומנהלת אומנותית תיאטרון בית ליסין סיפרה שהוריה ניצולי שואה, ייעדו אותה להוראה כי יש הרבה חופשות, ורק כשגיא היה בן 4, החלה את לימודיה באוניברסיטה, היא רצתה ללמוד תיאטרון אבל אמרו לה שזה לא מקצוע זו דרך חיים ולכן למדה במקביל עוד מקצועות, שכחה את הבית והייתה עסוקה רק בלימודים.

כולן הסכימו שהניהול הנשי שונה מהגברי במספר פרמטרים, מנאמנות למקום העבודה וכלה בשיטות ההקשבה, ונתנו טיפ-"חשוב לחלום כי חלומות יוצרים מציאות, חלומות מחזקים ונותנים כוח. תגביהו את הרף בכל פעם מחדש.

+ חברת Advance-ERP השקיעה 4 מיליון שקלים, בפיתוח מערכת ERP Priority לפתרון כולל בניהול נכסים מניבים, המערכת החדשה מושקת כמודול נוסף במערכת Priority ERP ובכך מתאפשר לראשונה בישראל, ניהול במכלול היבטי תחום הנדל''ן המניב. חיים עובדיה, מנכ"ל Advance-ERP: אמר כי הצורך בניהול נכסים מניבים עולה שלב והמערכות החדשות והחכמות הכוללות תהליכים חוצי ארגון ומענה מדויק לצרכים המגוונים של חברות נדל"ן מניב. זו ההתמחות הייחודית של החברה, לדוגמא, הטמעת פונקציה של התאמה משולבת המשקללת לוחות זמנים ותקציב.

+ אוהבים צילומי סלפי? כדאי שתדעו כי לראשונה בישראל נפתח במתחם ארנה, מוזיאון הסלפי - חלל שיספק חוויה פורצת גבולות לכל המשפחה. במוזיאון למעלה מ-15 חללים שונים, מתחם XBOX, מתחם יצירה ומסע לירח. המתחם ייפתח ב-19.03 ויהיה פעיל עד 12.06 כולל סופי שבוע, חגים ומועדים, במקום יוקם חלל שכולו מחווה לזכרם של רונה, אילן, ואסף רמון ז"ל, בשיתוף קרן רמון.

ספייס פנטזי יתפרש על-פני 2,500 מטר, ויכלול 15 חללים שונים, חללי צילום והשראה, ביניהם מתחם אולטרה לייט מהפנט, ומתחמי צילום ראשונים מסוגם בישראל, מתחם XBOX אינטראקטיבי, מסע אור קולי לירח. ב-360° יסופר סיפורה של החללית "ארנה" שעתידה להמריא עם האסטרונאוט אדם ישראלי בדרכה לירח, בשיתוף תיאטרון מסתורין, הוקמו 15 חללי השראה-חדרים מעוצבים שיהוו מקום למחשבה והעצמה אישית וכמובן לצילומי סלפי. רונן שרון, מבעלי קניון ארנה אמר כי מרגש לחזור לפעילות אחרי שנה נטולת תרבות, והבטיח כי יקפידו על כל כללי משרד הבריאות וייצמדו להנחיות.

+ שוגיס מותג האקססוריז הצעיר שמזוהה עם עיצובים ייחודיים ובלתי שגרתיים, בעיקר הדפסת פנים של מי שאוהבים או של חיית המחמד, כבש בשנה האחרונה את הרשת ואת מובילי הטרנדים ברשתות, עכשיו המותג משיק דוכן פיזי לאחר שנתיים באונליין.

הדוכן החדש נפתח אתמול בקניון עזריאלי תל אביב כדוכן פופ-אפ למשך 3 חודשים, וימכרו בו מוצרים בהדפסה אישית באמצעות הזמנה עצמית בטאבלט או בעמדת צילום חווייתית במקום. זמן ההמתנה יהיה עד 20 דקות מרגע ביצוע ההזמנה, אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל אביב ברך על הכניסה לראשונה בקניון עזריאלי תל אביב עם דוכן פופ אפ חדש, דיגיטלי וצבעוני.

+בימים אלה נחתם הסכם להקמת הבית לחיילים בודדים בחיפה, בניהולו המשפטי של עו"ד שמעון צור המתנדב שנים רבות במועדון רוטרי ומסייע להקמת המיזם של הבית לחיילים הבודדים בעיר התחתית בחיפה. הבית משתרע על שטח של 350 מ"ר ובימים אלה מתקיים בו שיפוץ מסיבי לבית מפנק ומרווח עם 14 חדרים פרטיים לרווחת החיילים.

+ חברת ביטוח ישיר הזמינה את שושי ג'מבר להרצות על סיפורה המעצים, בו שברה את תקרת הזכוכית, והפכה ממנקה בחברת סטרטאפ למנהלת בכירה. קובי הבר, מנכ"ל החברה ודפנה קליינר סמנכ"לית משאבי האנוש שמעו ונהנו. עובדי החברה אף נרתמו למיזם גורג'ס ותרמו מאות מוצרי קוסמטיקה לנשים בסיכון.


+אילנה ורון שפיגל, בעלי גלריה לאומנות ועתיקות בדלית אל כרמל, תרמו מאות יצירות אומנות ישראלית ובינלאומית, לחנויות הוינטאג' של עמותת "מתגייסים למען חולי לוקמיה" בחיפה, בשווי של אלפי דולרים. רינה דהן יו"ר העמותה התרגשה והודתה על שלמרות התקופה הקשה, הם זכו לתרומות מדהימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully