וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AnyVision דורגה ראשונה בעולם המערבי בזיהוי פנים מדויק

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 17:34

גאווה ישראלית: המכון האמריקאי לסטנדרטים וטכנולוגיה, המבצע מבחני הערכה והשוואה של טכנולוגיות זיהוי פנים, בחר בחברה במקום ה-7 בעולם והראשון בעולם המערבי: "נהפוך את הערים לחכמות באמת"

אבי גולן מנכ"ל Anyvision. יחצ,
אבי גולן, מנכ"ל Anyvision/יחצ

המכון האמריקאי לסטנדרטים וטכנולוגיה (National Institute of Standards and Technology - NIST) מבצע מבחני הערכה והשוואה של טכנולוגיות זיהוי פנים משנת 2017. כל חברה מסחרית, גוף אקדמי או מפתח עצמאי יכולים להגיש את האלגוריתמים שפיתחו להערכה ודירוג של NIST המבצעת בחינה מקצועית ובלתי תלויה של יכולות המערכת והשוואת רמת הדיוק לתוצאות שחקנים הקיימים בענף. דוח NIST האחרון לטכנולוגית זיהוי פנים התפרסם בתחילת מרץ.

במבחני NIST הוערכו 177 אלגוריתמים בודדים ודיווחו על ביצועי טכנולוגיית זיהוי פנים בהתאמת תמונות ודורגו בפרמטרים של רמת הדיוק, מהירות ויעילות. חברת AnyVision הישראלית מחולון דורגה במקום ה-7 בעולם ובמקום הראשון בעולם המערב. 6 האלגוריתמים שדורגו במקומות הראשונים הם של חברות מסין ורוסיה, שהמערכות שלהן אינן נפוצות בעולם המערבי.

אבי גולן מנכ"ל AnyVision מסר: "התוצאות משקפות את ההשקעות המשמעותיות שביצעה AnyVision כדי להבטיח כי האלגוריתמים המניעים את מנוע ה-AI שלנו יהיו המובילים בשוק. אנו מאמינים כי AnyVision היא הבינה המלאכותית עבור האינטרנט של הדברים (IoT). עשינו את הצעדים הראשונים והמכריעים לקראת גישור על הפער בין העולם הדיגיטלי לעולם פיזי, עם פלטפורמה שמסוגלת להבין ולנתח את האופן שבו אנשים חווים ובמבצעים אינטראקציות עם העולם הפיזי. במילים אחרות, אנו יוצרים את החולייה החסרה בתקשורת ביננו לבין הבתים והמשרדים שלנו, בדרך להפיכת הערים שלנו לערים חכמות באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully